Hellas Transalp Forum

Νέος στην ηλεκτρονική παρέα

fotski · 9483

Offline fotski

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 11
on: Δευτέρα 31 Αύγουστος 2009, 16:36:48 μμ
Καλημέρα,
μετά από πολύ καιρό (όταν ακόμα δεν υπήρχε φόρουμ) είπα να πω ένα καλημέρα, να ευχηθώ καλό φθινόπωρο και καλές διακοπές (γιατί αυτές δεν πρέπει να τελειώνουν ποτέ και να συνεχίζουν καθ' όλη την διάρκεια του χρόνου)
Το όνομά μου Φώτης, κάτοχος ενός transalp 650 και θα τα λέμε σχετικά συχνά.



Offline xamogelo

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2514
  • να ταξιδεύετε πάντα........
Reply #1 on: Δευτέρα 31 Αύγουστος 2009, 16:42:42 μμ
 :welcome:   :) :) :) :) :)


...με τη μηχανή σας και τα μάτια της ψυχής σας!!!



Offline Chtech

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1378
  • Honda XL650V 2004 Black
Reply #2 on: Δευτέρα 31 Αύγουστος 2009, 17:22:14 μμ
Φώτη καλημέρα και καλώς όρισες στην παρέα μας.



Offline thanos_trikala

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1753
Reply #3 on: Δευτέρα 31 Αύγουστος 2009, 18:45:55 μμ
 :welcome:




Offline kostas larisa

  • XL650V6
  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 273
Reply #4 on: Τρίτη 01 Σεπτέμβριος 2009, 01:27:43 πμ
 :welcome: Φώτη.


ΤΟΙΣ ΤΟΛΜΩΣΙΝ Η ΤΥΧΗ


Offline azwros

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3928
  • Ερωτας με την πρώτη ματιά!!
Reply #5 on: Τρίτη 01 Σεπτέμβριος 2009, 01:29:56 πμ
Καλώς τον. Από που;;








Δεν   πλαλάου!!!!
γιατί νουγάου!!!! γκε γκε;;
[img]http://farm3.static.flickr.com[img]


Offline Yianni

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7278
Reply #6 on: Τρίτη 01 Σεπτέμβριος 2009, 07:24:08 πμ
Καλωσόρισες φίλε, αρκει να μην ξαναεμφανιστείς μετά από 2 χρόνια πάλι.  ;D



strofakias

  • Guest
Reply #7 on: Τρίτη 01 Σεπτέμβριος 2009, 07:59:51 πμ
 :welcome: :welcome: :welcome:



Offline Διαμαντης

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2816
Reply #8 on: Τρίτη 01 Σεπτέμβριος 2009, 08:23:39 πμ
Καλώς ήρθες Φώτη.



Offline fotski

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 11
Reply #9 on: Τρίτη 01 Σεπτέμβριος 2009, 15:37:37 μμ
Καλώς τον. Από που;;
Νίκαια Πειραιά

Καλωσόρισες φίλε, αρκει να μην ξαναεμφανιστείς μετά από 2 χρόνια πάλι.  ;D

τα 2 χρόνια είναι λίγα  :P



Offline memos

  • Με xlv 400 γίνομαι
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4642
  • Πάω αργά για να φτάσω πρώτος...
Reply #10 on: Τρίτη 01 Σεπτέμβριος 2009, 17:04:13 μμ
Γειά σου Φώτη. Καλημέρα και από εμάς  :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:


Γιατί ρε Μάνο; Γιατί;


Το αγαπημένο μου παραμύθι... ο Λαγός με τη Χελώνα.

Όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα………


Offline junior CAESAR

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1309
  • ...¨Οποιος έχει μυαλό το προστατεύει!!
Reply #11 on: Τετάρτη 02 Σεπτέμβριος 2009, 19:16:16 μμ
 :welcome: :welcome:


Salonica Iron Club

ΤΟ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑΞΙ
Η ΑΣΚΟΠΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΠΩΛΕΙΑ ΖΩΗΣ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ ΜΑΣ
ΠΡΟΣΟΧΗ!
ΜΗΝ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΠΟΤΕ ΤΟ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΣΟΒΑΡΟΥ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ


Offline BladeGR

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 98
  • 35000 και μία... στραβάδια... απολύομαι...!!!!
    • Δημιουργία - Κατασκευή Ιστοσελίδων
Reply #12 on: Τετάρτη 09 Σεπτέμβριος 2009, 14:39:38 μμ
Καλώς όρισες...  :welcome:  :salut: :welcome: :salut: :welcome:


[img width= height= alt=" border="0]http://www.coderules.gr/images/htc/1.jpg[/img]


Offline georig25

  • Θα ήθελα να είμαι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 4162
  • Η ζωή είναι ωραία . . . . . συνήθως
    • ΡΗΓΑΣ
Reply #13 on: Παρασκευή 11 Σεπτέμβριος 2009, 14:57:07 μμ

 :welcome: Φώτη.


Δεν γεννήθηκα με εξαρτήσεις, γιατί να τις αποκτήσω;

:moped:Γιώργος Ρήγας
click me!


Offline Θύμιος

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 128
Reply #14 on: Σάββατο 12 Σεπτέμβριος 2009, 18:33:18 μμ
 :welcome: :welcome: :welcome:Φώτη :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:
Καλά όρθια χιλίομετρα :moped: :moped: :moped:
Από πού μας έρχεσε;



Offline fotski

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 11
Reply #15 on: Τρίτη 15 Σεπτέμβριος 2009, 04:43:30 πμ
κοίτα λίιιιιιιιγα post πιο πάνω



Offline panlask

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 72
    • radioamateur
Reply #16 on: Τρίτη 15 Σεπτέμβριος 2009, 16:26:58 μμ
Καλωσόρισες και καλές βόλτες!



Offline flab1971

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 3
Reply #17 on: Τετάρτη 16 Σεπτέμβριος 2009, 07:59:40 πμ
Καλωσόρισες Φώτη!!!



Offline Zan Klon

  • οδηγώντας στους ελληνικούς δρόμους έγινα...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2202
  • μοτοσυκλετιστής παντός καιρού και εδάφους !!!
Reply #18 on: Τετάρτη 16 Σεπτέμβριος 2009, 08:08:00 πμ
 :welcome:


Offline Thanosf

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1781
  • Όποιος φοβάται, πέφτει και κοιμάται ...
    • www.zesta.gr
Reply #19 on: Παρασκευή 18 Σεπτέμβριος 2009, 03:27:30 πμ
 :welcome: :welcome: :welcome:


. . .


Offline sotiris1

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 345
  • Τα καταφερα!!!μου πηρε 7 ημερες για να βαλω φωτο
Reply #20 on: Παρασκευή 18 Σεπτέμβριος 2009, 19:22:16 μμ
καλος ηρθες. :moped: :moped: :moped: :welcome: :welcome:


[IMG]


Offline AGGELOS pireas

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 654
  • ΘΑ ΠΑΩ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΣ
Reply #21 on: Σάββατο 19 Σεπτέμβριος 2009, 07:43:13 πμ
καλος ηρθες και καλος μας βρηκες ο τοπος και η ομαδα σου; ???



Offline fotski

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 11
Reply #22 on: Τετάρτη 30 Σεπτέμβριος 2009, 00:37:26 πμ
Νίκαια (γέννημα θρέμα) και Βάζελος



Offline AGGELOS pireas

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 654
  • ΘΑ ΠΑΩ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΣ
Reply #23 on: Τετάρτη 30 Σεπτέμβριος 2009, 00:48:46 πμ
Νίκαια (γέννημα θρέμα) και Βάζελος
Μεγαλε το Νικαια το καταλαβαινω για το βαζελος δεν κοκινιζης Πειραιωτης πραμα :) ;D :) ;D ;D



Offline myttasio

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 19
Reply #24 on: Τετάρτη 30 Σεπτέμβριος 2009, 06:59:10 πμ
Καλώς τον  ;)