Καλημέρα,
μετά από πολύ καιρό (όταν ακόμα δεν υπήρχε φόρουμ) είπα να πω ένα καλημέρα, να ευχηθώ καλό φθινόπωρο και καλές διακοπές (γιατί αυτές δεν πρέπει να τελειώνουν ποτέ και να συνεχίζουν καθ' όλη την διάρκεια του χρόνου)
Το όνομά μου Φώτης, κάτοχος ενός transalp 650 και θα τα λέμε σχετικά συχνά.