Γιωργος απο Καλλιθεα 27 κατοχος μιας πανεμορφης και ποοοολλυυυυυυ θερμης (

) Transalp!!! Οδηγικη εμπειρια 10ετη.. σε παπια/σκουτερ κλπ μεχρι 250cc. Ακομα ειμαι στο στρωσιμο (400km περιπου) αλλα μεσα στην επομενη βδομαδα θα την βγαλω εθνικη για ενα ταξιδακι μεχρι Ωροπο και μετα θα παει Κρητη με τον πατερα μου για να ολοκληρωθει η ενηλικιωση της! Ελπιζω και ευχομαι ολα να πανε καλα..
Κατα τ'αλλα σας καλησπεριζω, με καλωσοριζω και σας χαιρετιζω ολους..