ΧΑΙΡΕΤΩ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΤΑΞΙΔΙΑΡΕΣ ΨΥΧΕΣ.....
ΑΡΓΗΣΑ ΛΙΓΟ ΝΑ ΕΓΓΡΑΦΩ ΣΤΟ FORUM ΑΛΛΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑ..
ΕΧΩ ΕΝΑ TRANSALP 04' K ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΟΜΟΡΦΑ ΤΑΞΙΔΑΚΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΩ ΜΕ ΑΥΤΟ,ΤΟ ΣΥΝΔΙΑΖΩ Κ ΜΕ ΤΟ ΨΑΡΟΤΟΥΦΕΚΟ..
ΑΡΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΟΤΙ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΚΑΜΠΙΝΚ Κ ΨΑΡΟΤΟΥΦΕΚΟ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΟΥ...
ΚΑΛΩΣ ΣΑΣ ΒΡΗΚΑ ΛΟΙΠΟΝ Κ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΣΥΝΤΟΜΑ Κ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΕΚΔΡΟΜΗ..