Login
Register
Menu
Home
Help
Search
News:
Δείτε το ανανεωμένο Site του συλλόγου:
εδώ
Εάν είσαι νέος στην παρέα επισκέψου πρώτα:
εδώ
Hellas Transalp Forum
Γενικά Θέματα
Νέος στην ηλεκτρονική-παρέα μας?
(Moderators:
Παύλος
,
Yianni
)
Nεο μελος
News
Εάν είσαι νέος στην παρέα επισκέψου πρώτα:
εδώ
Nεο μελος
FRAGISCOS
·
6751
« προηγούμενο
επόμενο »
Send this topic
Print
Pages:
1
Go Down
FRAGISCOS
οδηγός τρίκυκλου
Posts:
2
Nεο μελος
on:
Παρασκευή 31 Ιούλιος 2009, 23:03:04 μμ
Χαιρετω την παρεα σας
Με λενε Φραγκισκο και ειμαι απο τη Μηλο.
Το μηχανακι μου ειναι ενα kawasaki versys 07
Μαλλον ομως θα αλλαχτει συντομα με ΤΑ700
Παύλος
Moderator
Rossi και πάνω !
Posts:
9976
Απ: Nεο μελος
Reply #1 on:
Παρασκευή 31 Ιούλιος 2009, 23:38:06 μμ
Καλώς ήρθες Φραγκίσκο και με το καλό να πάρεις το νέο σου μηχανάκι.
Αν θες όμως πέρνα από
εδώ
και πες μας τη γνώμη σου για το Versys
Παύλος Καρούμπης
παλτακης
η anaconda team..
Rossi και πάνω !
Posts:
8209
anaconda team is back sssssssssssssss
Απ: Nεο μελος
Reply #2 on:
Σάββατο 01 Αύγουστος 2009, 00:23:17 πμ
Γεια σου Φραγκισκο απο την ωραια Μηλο καλως ηρθες στην παρεα.
Sotos
Global Moderator
Rossi και πάνω !
Posts:
11471
Απ: Nεο μελος
Reply #3 on:
Σάββατο 01 Αύγουστος 2009, 00:43:40 πμ
Καλως μας βρηκες Φραγκισκο!
Που μενεις στην Μηλο?
Κραταω καταγωγη και απο εκει!
Dad to the bone!
Σωτήρης - GSA -
b 82.144km
ΚΡΑΣΟΠΑΤΕΡΑΣ
Ο ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ
Rossi και πάνω !
Posts:
3677
Δεν σπάει δεν χαλάει…δεν στραβώνει δεν λυγάει !!
Απ: Nεο μελος
Reply #4 on:
Σάββατο 01 Αύγουστος 2009, 03:00:27 πμ
Καλώς ήρθες Φραγκισκο!
Με το καλό το νέο σου 700αρι!!
Quote from: Sotos on Σάββατο 01 Αύγουστος 2009, 00:43:40 πμ
Καλως μας βρηκες Φραγκισκο!
Που μενεις στην Μηλο?
Κραταω καταγωγη και απο εκει!
Αμάν εσύ….δεν άφησες και κανένα νησί!
Οι άνθρωποι είναι σαν το κρασί, οι καλοί βελτιώνονται με τα χρόνια, οι άχρηστοι γίνονται ξύδι…..
kostas larisa
XL650V6
Οδηγάρα
Posts:
273
Απ: Nεο μελος
Reply #5 on:
Σάββατο 01 Αύγουστος 2009, 05:46:16 πμ
Φραγκίσκο.
ΤΟΙΣ ΤΟΛΜΩΣΙΝ Η ΤΥΧΗ
georig25
Θα ήθελα να είμαι
Rossi και πάνω !
Posts:
4162
Η ζωή είναι ωραία . . . . . συνήθως
Απ: Nεο μελος
Reply #6 on:
Σάββατο 01 Αύγουστος 2009, 08:25:26 πμ
Φραγκίσκο!!!.
Δεν γεννήθηκα με εξαρτήσεις, γιατί να τις αποκτήσω;
Γιώργος Ρήγας
click me!
thanos_trikala
Rossi και πάνω !
Posts:
1753
Απ: Nεο μελος
Reply #7 on:
Κυριακή 02 Αύγουστος 2009, 04:14:17 πμ
labsoft
Απλός οδηγός
Posts:
215
Γιάννης
Απ: Nεο μελος
Reply #8 on:
Κυριακή 02 Αύγουστος 2009, 20:08:02 μμ
Οδηγός Υπερατλαντικής Μοτοσυκλέτας
|
|
Chtech
Rossi και πάνω !
Posts:
1378
Honda XL650V 2004 Black
Απ: Nεο μελος
Reply #9 on:
Κυριακή 02 Αύγουστος 2009, 21:02:46 μμ
strofakias
Guest
Απ: Nεο μελος
Reply #10 on:
Δευτέρα 03 Αύγουστος 2009, 05:27:26 πμ
iannag
Απλός οδηγός
Posts:
214
Απ: Nεο μελος
Reply #11 on:
Δευτέρα 03 Αύγουστος 2009, 11:17:06 πμ
Καλώς ήρθες!!!
XL400V '92
DL650 K5
kostasj
>>>>>>
Rossi και πάνω !
Posts:
1523
Απ: Nεο μελος
Reply #12 on:
Πέμπτη 20 Αύγουστος 2009, 06:10:20 πμ
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Αφού όλοι ψάχνουμε την αλήθεια..
Κι αφού σχεδόν όλοι ξέρουμε ποια είναι..
Γιατί το ψέμα είναι πιο δημοφιλές
giorgos04
Απλός οδηγός
Posts:
102
Απ: Nεο μελος
Reply #13 on:
Δευτέρα 24 Αύγουστος 2009, 09:26:13 πμ
πανω απ ολα η ασφαλεια
Διαμαντης
Rossi και πάνω !
Posts:
2816
Απ: Nεο μελος
Reply #14 on:
Δευτέρα 24 Αύγουστος 2009, 17:17:44 μμ
Καλώς ήρθες φίλε.
Panoulis_ser
Οδηγάρα
Posts:
443
Σεργετζής Παναγιώτης
Απ: Nεο μελος
Reply #15 on:
Δευτέρα 24 Αύγουστος 2009, 21:08:42 μμ
Και ευχομαι αν και βαζω το χερι μου στη φωτια οτι δεν θα το μετανιώσεις.
Send this topic
Print
Pages:
1
Go Up
« προηγούμενο
επόμενο »
Hellas Transalp Forum
Γενικά Θέματα
Νέος στην ηλεκτρονική-παρέα μας?
(Moderators:
Παύλος
,
Yianni
)
Nεο μελος
Search
Username
Password
Always stay logged in
Forgot your password?