Login
Register
Menu
Home
Help
Search
News:
Δείτε το ανανεωμένο Site του συλλόγου:
εδώ
Εάν είσαι νέος στην παρέα επισκέψου πρώτα:
εδώ
Hellas Transalp Forum
Γενικά Θέματα
Νέος στην ηλεκτρονική-παρέα μας?
(Moderators:
Παύλος
,
Yianni
)
haloo
News
Εάν είσαι νέος στην παρέα επισκέψου πρώτα:
εδώ
haloo
sergos
·
5042
« προηγούμενο
επόμενο »
Send this topic
Print
Pages:
1
Go Down
sergos
οδηγός τρίκυκλου
Posts:
10
haloo
on:
Τετάρτη 22 Ιούλιος 2009, 19:09:01 μμ
γεια σας παιδια κι απο μενα πολλα και καλα χλμ σε ολους
Παύλος
Moderator
Rossi και πάνω !
Posts:
9976
Απ: haloo
Reply #1 on:
Τετάρτη 22 Ιούλιος 2009, 19:26:34 μμ
Quote from: sergos on Τετάρτη 22 Ιούλιος 2009, 19:09:01 μμ
γεια σας παιδια κι απο μενα πολλα και καλα χλμ σε ολους
Καλώς ήρθες και πάντα όρθιος
Αν θες μας λες το όνομά σου και την περιοχή που μένεις. Έτσι για να σε φακελώσουμε
Παύλος Καρούμπης
παλτακης
η anaconda team..
Rossi και πάνω !
Posts:
8209
anaconda team is back sssssssssssssss
Απ: haloo
Reply #2 on:
Τετάρτη 22 Ιούλιος 2009, 19:47:03 μμ
Καλως ηρθες στην παρεα
kostas larisa
XL650V6
Οδηγάρα
Posts:
273
Απ: haloo
Reply #3 on:
Τετάρτη 22 Ιούλιος 2009, 20:11:30 μμ
sergo.
ΤΟΙΣ ΤΟΛΜΩΣΙΝ Η ΤΥΧΗ
azwros
Rossi και πάνω !
Posts:
3928
Ερωτας με την πρώτη ματιά!!
Απ: haloo
Reply #4 on:
Τετάρτη 22 Ιούλιος 2009, 20:20:16 μμ
Quote from: sergos on Τετάρτη 22 Ιούλιος 2009, 19:09:01 μμ
γεια σας παιδια κι απο μενα πολλα και καλα χλμ σε ολους
Γειά σου και σένανε ........
ΑΛΤ!!!!!!!! Τι....σι;;;;
Αλεξιπτωτιστής;;;;;;
Αν δεν σου κάνει κόπο πες μας λίγα λογια για σένα!!! Πως σε λένε κτλπ
Δεν πλαλάου!!!!
γιατί νουγάου!!!! γκε γκε;;
[img]http://farm3.static.flickr.com[img]
Hypersonic
Γιώργος... Mr. Anderson
Rossi και πάνω !
Posts:
5166
Μπαμπάς * 2
Απ: haloo
Reply #5 on:
Τετάρτη 22 Ιούλιος 2009, 23:47:35 μμ
Επισης, ποσα σουβλακια τρως στην καθησια σου, για ν αυπολογισουμε για το παρτυ....
Καλωσηρθες και καλη διαμονη
thanos_trikala
Rossi και πάνω !
Posts:
1753
Απ: haloo
Reply #6 on:
Πέμπτη 23 Ιούλιος 2009, 02:39:31 πμ
Απεναντι
Απλός οδηγός
Posts:
210
Απ: haloo
Reply #7 on:
Πέμπτη 23 Ιούλιος 2009, 06:54:19 πμ
strofakias
Guest
Απ: haloo
Reply #8 on:
Πέμπτη 23 Ιούλιος 2009, 16:47:33 μμ
georig25
Θα ήθελα να είμαι
Rossi και πάνω !
Posts:
4162
Η ζωή είναι ωραία . . . . . συνήθως
Απ: haloo
Reply #9 on:
Πέμπτη 23 Ιούλιος 2009, 16:56:52 μμ
Πολλά είπες ρε παιδί! Καλώς μας βρήκες.
Δεν γεννήθηκα με εξαρτήσεις, γιατί να τις αποκτήσω;
Γιώργος Ρήγας
click me!
kostasj
>>>>>>
Rossi και πάνω !
Posts:
1523
Απ: haloo
Reply #10 on:
Σάββατο 25 Ιούλιος 2009, 04:15:27 πμ
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Αφού όλοι ψάχνουμε την αλήθεια..
Κι αφού σχεδόν όλοι ξέρουμε ποια είναι..
Γιατί το ψέμα είναι πιο δημοφιλές
Thanosf
Rossi και πάνω !
Posts:
1781
Όποιος φοβάται, πέφτει και κοιμάται ...
Απ: haloo
Reply #11 on:
Πέμπτη 30 Ιούλιος 2009, 16:08:28 μμ
Καλωσόρισες!
. . .
Send this topic
Print
Pages:
1
Go Up
« προηγούμενο
επόμενο »
Hellas Transalp Forum
Γενικά Θέματα
Νέος στην ηλεκτρονική-παρέα μας?
(Moderators:
Παύλος
,
Yianni
)
haloo
Search
Username
Password
Always stay logged in
Forgot your password?