Ολα πηγανε καλα και μετα απο αρκετο ψαξιμο βρηκα ενα τα600 με αδεια του 99 αλλα ειναι 98 μοντελο.Εχει 48000km κοκκινο με καγκελα μπροστα βαλιτσα πισω και ψηλη ζελατινα!Ο προηγοθμενος ιδιοκτητης μου φανηκε καλως νοικοκυρης αφου μου εδωσε βιβλιο με τις συντηρησεις που εκανε, το manual, την κοντη ζελατινα.Διαπιστωσα οπτικα και απο το βιβλιο οτι ειναι αλαγμενα τα αναλωσιμα του κινητηρα, τα τακακια εμπρος και τακακια-δισκοπλακα πισω.Πριν τρεις μηνες αλλαξε λαστιχα και πριν εξι πισω αναρτηση wp{αμορτισερ-ελατηριο}, και λαδια στην εμπρος αναρτηση.Το μοτερ δουλευει αρμονικα και διαροες δεν ειχε καθολου.Χτυπηματα δεν ειχε εκτος απο κατι ψιλογραντουνιες στο ενα πλαινο πλαστικο.Για τα δεκα χρονια του ειναι αρκετα καλο.Μου διαβεβαιωσε οτι ειναι ατρακαριστο μιασ και ηταν πρωτο χερι και στη βολτα επιβεβαιωθηκε.Το πληρωσα 2000Ε.Μολις καταφερω θα ανεβασω φωτο να το δειτε.Με πολυ χαρα θα ακουγα τα σχολια σας για αυτη την αγορα!Σας ευχαριστω εκ των προτερων!