Hellas Transalp Forum

καινουριος στην παρεα

vtaxman · 12426

Offline vtaxman

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 14
on: Δευτέρα 13 Ιούλιος 2009, 23:27:37 μμ
Χαιρετω την honda παρεα,ειμαι καινουριο μελος και ενδιαφερομαι για ενα τα 600 για να ξεκινισω ομοπφα ταξιδια.Σας ευχαριστω εξ αρχης.



strofakias

  • Guest
Reply #1 on: Τρίτη 14 Ιούλιος 2009, 00:15:09 πμ
 :welcome: :welcome:



Offline Pezos

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 579
Reply #2 on: Τρίτη 14 Ιούλιος 2009, 02:27:47 πμ
Καλώς ήρθες



Offline Μixail

  • καθυστεριολόγος
  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 303
Reply #3 on: Τρίτη 14 Ιούλιος 2009, 02:37:52 πμ
Καλά τάξιδια να έχεις κ πάντα όρθιος :welcome:


Μάνος Παπακυριακού(χωμάτινος) 1972-2010


Offline ΚΡΑΣΟΠΑΤΕΡΑΣ

  • Ο ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3677
  • Δεν σπάει δεν χαλάει…δεν στραβώνει δεν λυγάει !!
    • http://www.biowines.gr/
Reply #4 on: Τρίτη 14 Ιούλιος 2009, 05:37:34 πμ
Καλώς ήρθες!


Οι άνθρωποι είναι σαν το κρασί, οι καλοί βελτιώνονται με τα χρόνια, οι άχρηστοι γίνονται ξύδι…..


Offline kostas larisa

  • XL650V6
  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 273
Reply #5 on: Τρίτη 14 Ιούλιος 2009, 05:53:04 πμ
 :welcome:


ΤΟΙΣ ΤΟΛΜΩΣΙΝ Η ΤΥΧΗ


Offline thanos_trikala

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1753
Reply #6 on: Τρίτη 14 Ιούλιος 2009, 11:22:29 πμ
 :welcome:




Offline Surfer

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 548
  • Γιάννης
Reply #7 on: Τρίτη 14 Ιούλιος 2009, 19:27:17 μμ
welcome καλά ταξίδια. :welcome:



Offline Thanosf

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1781
  • Όποιος φοβάται, πέφτει και κοιμάται ...
    • www.zesta.gr
Reply #8 on: Τρίτη 14 Ιούλιος 2009, 19:31:13 μμ
Καλωσόρισες!!!



. . .


Offline Xenofon

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 24
Reply #9 on: Τρίτη 14 Ιούλιος 2009, 23:16:48 μμ
 :welcome: :welcome: :welcome: :welcome: :welcome: :welcome: :welcome: :welcome: :thawave: :welcome:


ΑΝ ΟΝΤΩΣ ΠΙΝΑΝ ΝΕΚΤΑΡ ΟΙ ΔΩΔΕΚΑ ΘΕΟΙ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ, ΤΟΤΕ ΘΑ ΗΤΑΝ ΤΟ ΣΑΜΙΩΤΙΚΟ ΚΡΑΣΙ!


Offline Zan Klon

  • οδηγώντας στους ελληνικούς δρόμους έγινα...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2202
  • μοτοσυκλετιστής παντός καιρού και εδάφους !!!
Reply #10 on: Τρίτη 14 Ιούλιος 2009, 23:23:02 μμ
 :welcome:


Offline azwros

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3928
  • Ερωτας με την πρώτη ματιά!!
Reply #11 on: Τρίτη 14 Ιούλιος 2009, 23:24:02 μμ
 :welcome:


Δεν   πλαλάου!!!!
γιατί νουγάου!!!! γκε γκε;;
[img]http://farm3.static.flickr.com[img]


Offline georig25

  • Θα ήθελα να είμαι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 4162
  • Η ζωή είναι ωραία . . . . . συνήθως
    • ΡΗΓΑΣ
Reply #12 on: Τετάρτη 15 Ιούλιος 2009, 01:38:25 πμ
Καλώς μας βρήκες ....εε πως σε είπαμε; πες μας και κάτι.


Δεν γεννήθηκα με εξαρτήσεις, γιατί να τις αποκτήσω;

:moped:Γιώργος Ρήγας
click me!


Offline vtaxman

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 14
Reply #13 on: Παρασκευή 17 Ιούλιος 2009, 06:59:53 πμ
Καλώς μας βρήκες ....εε πως σε είπαμε; πες μας και κάτι.
ειμαι απο Σερρες βορεια ελλαδα αλλα τωρα ειμαι Αθηνα λογο εργασιας.Εχει πολλα χρονια που ασχολουμε με μηχανες γενικα παρακολουθω την αγορα.Στο ενεργητικο μου ειχα yamaha chapy, rm 125, gsxr400 για κανενα εξαμηνο.Τωρα εχω ενα xr250 και ενα παπακι modenas παλιο.Εδω στην Αθηνα μονο το παπακι.εχθες εκλεισα ενα τα 600 του 99 και δευτερα παω να το παρω απο Καλιθεα.Η χαρα μου δεν περιγραφεται και ελπιζω να εκανα καλη επιλογη.Ο ιδιοκτητης του μου φανηκε πολυ νοικοκυρης και το τα σε παρα πολυ καλη κατασταση!



Offline memos

  • Με xlv 400 γίνομαι
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4642
  • Πάω αργά για να φτάσω πρώτος...
Reply #14 on: Παρασκευή 17 Ιούλιος 2009, 07:19:22 πμ
Καλώς ήρθες στην παρέα μας και με'γεια το 600άρι σου...


Γιατί ρε Μάνο; Γιατί;


Το αγαπημένο μου παραμύθι... ο Λαγός με τη Χελώνα.

Όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα………


Offline junior CAESAR

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1309
  • ...¨Οποιος έχει μυαλό το προστατεύει!!
Reply #15 on: Παρασκευή 17 Ιούλιος 2009, 08:20:25 πμ
 :welcome: :welcome:


Salonica Iron Club

ΤΟ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑΞΙ
Η ΑΣΚΟΠΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΠΩΛΕΙΑ ΖΩΗΣ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ ΜΑΣ
ΠΡΟΣΟΧΗ!
ΜΗΝ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΠΟΤΕ ΤΟ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΣΟΒΑΡΟΥ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ


Offline Giorgio

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 475
  • Oδηγός? Δεν ξέρω απο δαύτα. Τσαγάκια κερνάω!
Reply #16 on: Κυριακή 19 Ιούλιος 2009, 01:52:28 πμ
 :welcome:, καλορίζικο & καλοτάξιδο το Τ/Αlpaki σου.


Εύκολα βλέπουμε τα σφάλματα των άλλων. Τα δικά μας δύσκολα!


Offline kostasj

  • >>>>>>
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1523
Reply #17 on: Σάββατο 25 Ιούλιος 2009, 03:50:10 πμ
:moped: :welcome: :welcome: :welcome:


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Αφού όλοι ψάχνουμε την αλήθεια..
Κι αφού σχεδόν όλοι ξέρουμε ποια είναι..
Γιατί το ψέμα είναι πιο δημοφιλές  ???


Offline vtaxman

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 14
Reply #18 on: Τετάρτη 05 Αύγουστος 2009, 03:45:42 πμ
Ολα πηγανε καλα και μετα απο αρκετο ψαξιμο βρηκα ενα τα600 με αδεια του 99 αλλα ειναι 98 μοντελο.Εχει 48000km κοκκινο με καγκελα μπροστα βαλιτσα πισω και ψηλη ζελατινα!Ο προηγοθμενος ιδιοκτητης μου φανηκε καλως νοικοκυρης αφου μου εδωσε βιβλιο με τις συντηρησεις που εκανε, το manual, την κοντη ζελατινα.Διαπιστωσα οπτικα και απο το βιβλιο οτι ειναι αλαγμενα τα αναλωσιμα του κινητηρα, τα τακακια εμπρος και τακακια-δισκοπλακα πισω.Πριν τρεις μηνες αλλαξε λαστιχα και πριν εξι πισω αναρτηση wp{αμορτισερ-ελατηριο}, και λαδια στην εμπρος αναρτηση.Το μοτερ δουλευει αρμονικα και διαροες δεν ειχε καθολου.Χτυπηματα δεν ειχε εκτος απο κατι ψιλογραντουνιες στο ενα πλαινο πλαστικο.Για τα δεκα χρονια του ειναι αρκετα καλο.Μου διαβεβαιωσε οτι ειναι ατρακαριστο μιασ και ηταν πρωτο χερι και στη βολτα επιβεβαιωθηκε.Το πληρωσα 2000Ε.Μολις καταφερω θα ανεβασω φωτο να το δειτε.Με πολυ χαρα θα ακουγα τα σχολια σας για αυτη την αγορα!Σας ευχαριστω εκ των προτερων!



Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11471
Reply #19 on: Τετάρτη 05 Αύγουστος 2009, 03:52:48 πμ
Τι σχολια?
Τρανσαλπ ειναι !

Ανοιξε τα πανια σου τωρα και... καλα ταξίδια!

υγ.
Το συγχωνευσα εδω μαζι με το παλιο σου μηνυμα για καλυτερα.


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline nstmania

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 23
Reply #20 on: Παρασκευή 07 Αύγουστος 2009, 21:04:14 μμ
 :welcome: :welcome: :welcome:

Kαλοτάξιδο και καλά χλμ !!

Αιντε να πέρνουμε και εμείς σειρά!!!

Μφχ
Νstmania (Nikos)



Offline military

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 159
  • ΛΑΜΙΑ
    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΛΕΣΧΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΛΑΜΙΑΣ
Reply #21 on: Παρασκευή 07 Αύγουστος 2009, 23:29:32 μμ
Τα σχόλια είναι τα εξής:
το πήρες φτηνά!!
Καλοτάξιδο!!!!!!


S.K.O.D.A.
Serious Knock Out DamAge

XL-600VV παλιά...τώρα XL1000V MK2.


Offline xanthiotis

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 22
Reply #22 on: Κυριακή 09 Αύγουστος 2009, 05:27:39 πμ
Χαιρετω την honda παρεα,ειμαι καινουριο μελος και ενδιαφερομαι για ενα τα 600 για να ξεκινισω ομοπφα ταξιδια.Σας ευχαριστω εξ αρχης.
:welcome: :welcome:


Φιλικα   Νικος


Offline panlask

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 72
    • radioamateur
Reply #23 on: Κυριακή 09 Αύγουστος 2009, 16:31:06 μμ
Καλώς ήρθες.
Καλορίζικο, Καλοτάξιδο και καλες βόλτες!!



Offline thanasis

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 52
Reply #24 on: Δευτέρα 17 Αύγουστος 2009, 04:52:15 πμ
Καλως ηρθες! :)