Hellas Transalp Forum

νεος στην παρεα

xanthiotis · 10177

Offline xanthiotis

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 22
on: Πέμπτη 09 Ιούλιος 2009, 03:50:46 πμ
καλησπερα στην παρεα ειμαι νεος στον χωρο της μοτοσυκλετας και με πολλες αποριες ,θα ηθελα αν ειναι ευκολο καποιοι με πειρα απο τον χωρο να μου δωσουν τα φωτα τους.
σκεφτομαι την αγορα ενος honda transalp 650,02 μοντ. ειναι αξιοπιστο η να ψαξω για κατι αλλο ?
την θελω για μετακινηση μεσα στην πολη και για ταξιδια ???


Φιλικα   Νικος


Offline Tassos (Chios)

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 1398
Reply #1 on: Πέμπτη 09 Ιούλιος 2009, 04:18:09 πμ
Καλώς ήρθες

Αξιόπιστο; Τέρας αξιοπιστίας.

Δεν σπάει δεν χαλάει κι αν σου πει κανείς κάτι άλλο είναι κακός άνθρωπος και μας ζηλεύει  :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:



Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11471
Reply #2 on: Πέμπτη 09 Ιούλιος 2009, 04:50:25 πμ
Καλησπερα Νικο και καλως ηρθες.

Εδω θα βρεις παρα πολλες πληροφοριες με τα καλα και τα κακα της για να αποφασισεις καλυτερα.

Μενεις Ξανθη?


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline kostas larisa

  • XL650V6
  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 273
Reply #3 on: Πέμπτη 09 Ιούλιος 2009, 05:23:00 πμ
 :welcome: Νίκο.


ΤΟΙΣ ΤΟΛΜΩΣΙΝ Η ΤΥΧΗ


Offline georig25

  • Θα ήθελα να είμαι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 4162
  • Η ζωή είναι ωραία . . . . . συνήθως
    • ΡΗΓΑΣ
Reply #4 on: Πέμπτη 09 Ιούλιος 2009, 05:42:48 πμ
Καλώς μας βρήκες ! Βρήκες ερώτηση να κάνεις εδώ. Το μοτο μιλάμε έχει λαό που το λατρεύει!!! Ξαναγουελκαμ!!!


Δεν γεννήθηκα με εξαρτήσεις, γιατί να τις αποκτήσω;

:moped:Γιώργος Ρήγας
click me!


strofakias

  • Guest
Reply #5 on: Πέμπτη 09 Ιούλιος 2009, 05:48:01 πμ
 :welcome: :welcome: :welcome:



Offline Dimitris(honda)

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 506
  • 7o ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΡΑΛΛΥ HTC ΦΘΙΩΤΙΔΑ 2012
Reply #6 on: Πέμπτη 09 Ιούλιος 2009, 06:01:32 πμ
Καλώς ήρθες στη παρέα μας Νίκο



Offline kotskofi

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 144
Reply #7 on: Πέμπτη 09 Ιούλιος 2009, 15:22:42 μμ
Καλώς ήρθες, εύχομαι σύντομα με μοτό! ;)


Πρώην ΤΑ 650 (πρώτη αγάπη και παντοτινή) και νυν BMW R 1150 GS...
Dare!


Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #8 on: Πέμπτη 09 Ιούλιος 2009, 16:58:21 μμ
Καλως ηρθες Νικο στην παρεα σαφως και το ΤΑ ειναι αξιοπιστο αλλα πρεπει ο προκατοχος του να το συντηρουσε σωστα αλλοιως τοτε τπτ δεν ειναι αξιοπιστο




Offline azwros

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3928
  • Ερωτας με την πρώτη ματιά!!
Reply #9 on: Πέμπτη 09 Ιούλιος 2009, 18:14:39 μμ
Καλώς τον Νίκο. Ολα τα μηχανάκια είναι αξιόπιστα μέχρι αποδείξεως του αντιθετου.Πάντως το Transalp δεν έχει δείξει προβλήματα αξιοπιστίας στους αιώνες ........χμ! στα χρόνια που κυκλοφορεί.
Ενα πράγμα μόνο σου λέω: Αυτοί που τα καβαλάνε είναι ΑΞΙΟΠΙΣΤΟΙ!!!!!!!!!


Δεν   πλαλάου!!!!
γιατί νουγάου!!!! γκε γκε;;
[img]http://farm3.static.flickr.com[img]


Offline Μixail

  • καθυστεριολόγος
  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 303
Reply #10 on: Παρασκευή 10 Ιούλιος 2009, 01:08:03 πμ
 :welcome:


Μάνος Παπακυριακού(χωμάτινος) 1972-2010


Offline xanthiotis

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 22
Reply #11 on: Παρασκευή 10 Ιούλιος 2009, 04:34:37 πμ
Καλησπερα Νικο και καλως ηρθες.

Εδω θα βρεις παρα πολλες πληροφοριες με τα καλα και τα κακα της για να αποφασισεις καλυτερα.

Μενεις Ξανθη?
Ναι


Φιλικα   Νικος


Offline xanthiotis

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 22
Reply #12 on: Παρασκευή 10 Ιούλιος 2009, 04:37:16 πμ
Ευχαριστω για το καλωσορισμα παιδες ;) :)


Φιλικα   Νικος


Offline junior CAESAR

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1309
  • ...¨Οποιος έχει μυαλό το προστατεύει!!
Reply #13 on: Παρασκευή 10 Ιούλιος 2009, 05:42:44 πμ
 :welcome: :welcome:


Salonica Iron Club

ΤΟ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑΞΙ
Η ΑΣΚΟΠΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΠΩΛΕΙΑ ΖΩΗΣ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ ΜΑΣ
ΠΡΟΣΟΧΗ!
ΜΗΝ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΠΟΤΕ ΤΟ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΣΟΒΑΡΟΥ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ


Offline ΚΡΑΣΟΠΑΤΕΡΑΣ

  • Ο ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3677
  • Δεν σπάει δεν χαλάει…δεν στραβώνει δεν λυγάει !!
    • http://www.biowines.gr/
Reply #14 on: Παρασκευή 10 Ιούλιος 2009, 07:37:28 πμ
 :welcome: :welcome:


Οι άνθρωποι είναι σαν το κρασί, οι καλοί βελτιώνονται με τα χρόνια, οι άχρηστοι γίνονται ξύδι…..


Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #15 on: Παρασκευή 10 Ιούλιος 2009, 16:22:28 μμ
Νίκο καλωσόρισες.
Τέρας αξιοπιστίας το ΤΑ ,κοίτα μόνο να πάρεις καμια μηχανή που έχεις τσεκάρει ,αν όχι εσύ κάποιος που ξέρει σίγουρα.
Τα μτχ 650 είναι πραγματικά πολύ καλή επιλογή ,αφού η τιμή τους είαι σούπερ και οι μηχανές παρπάνω από καλές και αξιόπιστες.
Κοίτα να έχει και αρκετά αξεσουάρ ωστε να μην επιβαρυνθείς αγοράζοντας καινούρια.
Κάγκελα ,μπαγκαζιέρα είναι πλέον αναγκαία και ότι άλλο υπάρχει (συναγερμός .διπλό σταντ ,ανεμοθώρακας....) είναι χρήσιμο.
Καλή επιτυχία στην αγορά σου.
 :welcome:



ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline Chtech

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1378
  • Honda XL650V 2004 Black
Reply #16 on: Παρασκευή 10 Ιούλιος 2009, 18:01:41 μμ
 :welcome: :welcome: :welcome:



Offline Thanosf

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1781
  • Όποιος φοβάται, πέφτει και κοιμάται ...
    • www.zesta.gr
Reply #17 on: Τρίτη 14 Ιούλιος 2009, 01:29:43 πμ
Καλωσόρισες/./../


. . .


Offline thanos_trikala

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1753
Reply #18 on: Τρίτη 14 Ιούλιος 2009, 07:24:46 πμ
 :welcome: :welcome: :welcome:




Offline Xenofon

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 24
Reply #19 on: Τρίτη 14 Ιούλιος 2009, 23:19:16 μμ
καλησπερα στην παρεα ειμαι νεος στον χωρο της μοτοσυκλετας και με πολλες αποριες ,θα ηθελα αν ειναι ευκολο καποιοι με πειρα απο τον χωρο να μου δωσουν τα φωτα τους.
σκεφτομαι την αγορα ενος honda transalp 650,02 μοντ. ειναι αξιοπιστο η να ψαξω για κατι αλλο ?
την θελω για μετακινηση μεσα στην πολη και για ταξιδια ???
καταρχασ καλωσορισεσ.

το μοτορ που θεσ παει παντου.
μην το σκεφτεσε.


ΑΝ ΟΝΤΩΣ ΠΙΝΑΝ ΝΕΚΤΑΡ ΟΙ ΔΩΔΕΚΑ ΘΕΟΙ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ, ΤΟΤΕ ΘΑ ΗΤΑΝ ΤΟ ΣΑΜΙΩΤΙΚΟ ΚΡΑΣΙ!


Offline kostasj

  • >>>>>>
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1523
Reply #20 on: Σάββατο 25 Ιούλιος 2009, 03:48:50 πμ
:moped: :welcome: :welcome: :welcome:


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Αφού όλοι ψάχνουμε την αλήθεια..
Κι αφού σχεδόν όλοι ξέρουμε ποια είναι..
Γιατί το ψέμα είναι πιο δημοφιλές  ???


Offline memos

  • Με xlv 400 γίνομαι
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4642
  • Πάω αργά για να φτάσω πρώτος...
Reply #21 on: Σάββατο 25 Ιούλιος 2009, 04:05:40 πμ
Καλώς μας ήρθες Νίκο από την Ξάνθη !!!  :welcome: :welcome: :welcome:


Γιατί ρε Μάνο; Γιατί;


Το αγαπημένο μου παραμύθι... ο Λαγός με τη Χελώνα.

Όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα………


Offline ApNeA

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 21
Reply #22 on: Σάββατο 25 Ιούλιος 2009, 20:26:20 μμ
Καλώς ήρθες στην παρέα μας Νίκο, άντε να μαζεύεται και κάνας ξανθιώτης.



Offline xanthiotis

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 22
Reply #23 on: Κυριακή 26 Ιούλιος 2009, 08:03:55 πμ
Απο σημερα πλεον και κατοχος μηχανης :moped: :dancing:


Φιλικα   Νικος


Offline georig25

  • Θα ήθελα να είμαι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 4162
  • Η ζωή είναι ωραία . . . . . συνήθως
    • ΡΗΓΑΣ
Reply #24 on: Κυριακή 26 Ιούλιος 2009, 15:48:47 μμ
Μπράβο Νίκο ! Καλοτάξιδη!!!


Δεν γεννήθηκα με εξαρτήσεις, γιατί να τις αποκτήσω;

:moped:Γιώργος Ρήγας
click me!