Hellas Transalp Forum

Εγγραφή νέου μέλους

twisty · 10612

Offline twisty

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 8
on: Τετάρτη 24 Ιούνιος 2009, 16:47:24 μμ
Καλημέρα σε όλους!
Ονομάζομαι Μελέτης Παπαδόπουλος και επιθυμώ να γίνω μέλος του συλλόγου Hellas Transalp Club.
Παρακαλώ μπορείτε να με ενημερώσετε πως μπορεί να γίνει το παραπάνω?
Ευχαριστώ!



Offline Hypersonic

  • Γιώργος... Mr. Anderson
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5166
  • Μπαμπάς * 2
Reply #1 on: Τετάρτη 24 Ιούνιος 2009, 16:50:38 μμ
http://www.transalp.gr/
καπου εδω, αλλα.... που ακριβως, θα σε γελασω...




Offline junior CAESAR

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1309
  • ...¨Οποιος έχει μυαλό το προστατεύει!!
Reply #2 on: Τετάρτη 24 Ιούνιος 2009, 17:18:03 μμ
Alo Meletis. Kalos ton.


Salonica Iron Club

ΤΟ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑΞΙ
Η ΑΣΚΟΠΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΠΩΛΕΙΑ ΖΩΗΣ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ ΜΑΣ
ΠΡΟΣΟΧΗ!
ΜΗΝ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΠΟΤΕ ΤΟ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΣΟΒΑΡΟΥ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ


Offline Hypersonic

  • Γιώργος... Mr. Anderson
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5166
  • Μπαμπάς * 2
Reply #3 on: Τετάρτη 24 Ιούνιος 2009, 17:41:59 μμ
Α, ναι!

Καλωσηρθες!!!




Offline Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9976
Reply #4 on: Τετάρτη 24 Ιούνιος 2009, 17:42:25 μμ
Εδώ

Συμπληρώνεις την αίτηση και την δίνεις στο Γραμματέα του Συλλόγου κάποια Τρίτη στο Συμοφε, μαζί με μια φωτογραφία σου. Εναλλακτικά τα στέλνεις ταχυδρομικά ή με e-mail στο grammateas@transalp.gr

Καλώς ήρθες


Παύλος Καρούμπης


Offline kostas larisa

  • XL650V6
  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 273
Reply #5 on: Τετάρτη 24 Ιούνιος 2009, 18:09:08 μμ
 :welcome: Μελέτη.


ΤΟΙΣ ΤΟΛΜΩΣΙΝ Η ΤΥΧΗ


Offline Διαμαντης

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2816
Reply #6 on: Τετάρτη 24 Ιούνιος 2009, 18:19:14 μμ
Γειά σου Μελέτη!



Offline xamogelo

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2514
  • να ταξιδεύετε πάντα........
Reply #7 on: Τετάρτη 24 Ιούνιος 2009, 18:34:27 μμ
Μελέτη,
μελέτα καλά τα πράγματα για την εδώ παραμονή σου... ;D ;D ;D
Είναι όλοι τους ένας κι ένας!!  :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:

 :welcome:, λοιπον και καλή διαμονή......


...με τη μηχανή σας και τα μάτια της ψυχής σας!!!



Offline Γιάννης Σταυρουλάκης

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4154
  • by Jstavrou
Reply #8 on: Τετάρτη 24 Ιούνιος 2009, 19:00:09 μμ
Καλώς τον κι από εδώ...
 :welcome: στην παρέα μας.

Πρόσεξε μόνο μην σου πάρουν τα μυαλά οι παλιο-μηχανόβιοι και ξεχάσεις το ραντεβού μας.  ;D


There are 3 kinds of people.
Those who MAKE things happen.
Those who WATCH what happens.
Those who WONDER what happened.
Μέλος Κ.Τ. XL650V


Offline Chtech

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1378
  • Honda XL650V 2004 Black
Reply #9 on: Τετάρτη 24 Ιούνιος 2009, 20:07:14 μμ
 :welcome: :welcome: :welcome:



Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #10 on: Τετάρτη 24 Ιούνιος 2009, 21:05:52 μμ
Το αυτό επιθυμούμεν και ημείς.


Συμπληρώνεις την αίτηση και την δίνεις στο Γραμματέα του Συλλόγου κάποια Τρίτη στο Συμοφε, μαζί με μια φωτογραφία σου. Εναλλακτικά τα στέλνεις ταχυδρομικά ή με e-mail στο grammateas@transalp.gr
Καλώς ήρθες
:2cool: Αυτός πως και δε ζήτησε λεφτά ?


-Καλοσώρισες.  :welcome:


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline thanos_trikala

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1753
Reply #11 on: Τετάρτη 24 Ιούνιος 2009, 21:37:45 μμ
 :welcome: καλα και ορθια χλμ να εχεις!




strofakias

  • Guest
Reply #12 on: Τετάρτη 24 Ιούνιος 2009, 21:42:44 μμ
 :welcome: :welcome: :welcome:



Offline Μixail

  • καθυστεριολόγος
  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 303
Reply #13 on: Τετάρτη 24 Ιούνιος 2009, 21:50:17 μμ
Το αυτό επιθυμούμεν και ημείς.

 :2cool: Αυτός πως και δε ζήτησε λεφτά ?


-Καλοσώρισες.  :welcome:
Τα εχουν κανονισει με τον Στραυρουλακη μισα,μισα,γι΄αυτο ο Γιαννης λεει του Μελετη να μην ξεχασει το ραντεβου! :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:
Καλοσηρθες Μελετη :welcome:θα περασουμε καλα.


Μάνος Παπακυριακού(χωμάτινος) 1972-2010


Offline twisty

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 8
Reply #14 on: Τετάρτη 24 Ιούνιος 2009, 22:20:30 μμ
Σας ευχαριστώ πολύ όλους για το καλωσόρισμα!
Ελπίζω σύντομα -μια από αυτές τις Τρίτες- να σας γνωρίσω.



Offline labsoft

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 215
  • Γιάννης
Reply #15 on: Τετάρτη 24 Ιούνιος 2009, 22:21:58 μμ
 :welcome:


Οδηγός Υπερατλαντικής Μοτοσυκλέτας
| :qriding: |


Offline Γιάννης Σταυρουλάκης

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4154
  • by Jstavrou
Reply #16 on: Τετάρτη 24 Ιούνιος 2009, 23:03:48 μμ
Τα εχουν κανονισει με τον Στραυρουλακη μισα,μισα,γι΄αυτο ο Γιαννης λεει του Μελετη να μην ξεχασει το ραντεβου! :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:
Καλοσηρθες Μελετη :welcome:θα περασουμε καλα.
Δεν τον ξέρω αυτόν τον Στραυρουλακη που λες. Τέτοιος παλιοχαρακτήρας είναι, έεεε?  :eusa_think: :eusa_think: Παίρνει λεφτά από τα νέα μέλη το παλιόπαιδο.  :smackbottom:
Μιας και πετάχτηκες σε ενημερώνω οτι το Μελέτη τον έχω γνωρίσει πριν από καιρό και τυχαίνει να έχουμε σήμερα ραντεβού για να μου ετοιμάσει ένα έντυπο. Το πιθανότερο δηλαδή είναι να του δώσω λεφτά, όχι να μου δώσει.


There are 3 kinds of people.
Those who MAKE things happen.
Those who WATCH what happens.
Those who WONDER what happened.
Μέλος Κ.Τ. XL650V


Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #17 on: Τετάρτη 24 Ιούνιος 2009, 23:55:19 μμ
Καλως ηρθες Μελετη στην παρεα απο τα πιο πανω γραφωμενα καταλαβαινεις τι γινεται  ;D ;D ;D




Offline Dimitris(honda)

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 506
  • 7o ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΡΑΛΛΥ HTC ΦΘΙΩΤΙΔΑ 2012
Reply #18 on: Πέμπτη 25 Ιούνιος 2009, 03:17:59 πμ
Καλώς ήρθες.



Offline georig25

  • Θα ήθελα να είμαι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 4162
  • Η ζωή είναι ωραία . . . . . συνήθως
    • ΡΗΓΑΣ
Reply #19 on: Πέμπτη 25 Ιούνιος 2009, 04:58:56 πμ
Καλώς μας βρήκες Μελέτη . Με την Ελεονώρα καμία σχέση?


Δεν γεννήθηκα με εξαρτήσεις, γιατί να τις αποκτήσω;

:moped:Γιώργος Ρήγας
click me!


Offline Zan Klon

  • οδηγώντας στους ελληνικούς δρόμους έγινα...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2202
  • μοτοσυκλετιστής παντός καιρού και εδάφους !!!
Reply #20 on: Πέμπτη 25 Ιούνιος 2009, 05:15:11 πμ
 :welcome:


Offline Πανταζής

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 121
Reply #21 on: Πέμπτη 25 Ιούνιος 2009, 18:36:10 μμ
καλως ηρθες μελετη  :welcome: :welcome: :welcome:



Offline twisty

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 8
Reply #22 on: Πέμπτη 25 Ιούνιος 2009, 20:32:15 μμ
Με την Ελεονώρα είμασταν μαζί στον 3το λόχο.
Υπηρετήσαμε στην Ρόδο, ...αχ τι μου θύμησες!!  :2hysterical:



Offline Giorgio

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 475
  • Oδηγός? Δεν ξέρω απο δαύτα. Τσαγάκια κερνάω!
Reply #23 on: Παρασκευή 26 Ιούνιος 2009, 05:09:44 πμ
 :welcome:


Εύκολα βλέπουμε τα σφάλματα των άλλων. Τα δικά μας δύσκολα!


Offline kostasj

  • >>>>>>
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1523
Reply #24 on: Σάββατο 25 Ιούλιος 2009, 03:29:54 πμ
:moped: :welcome: :welcome: :welcome:


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Αφού όλοι ψάχνουμε την αλήθεια..
Κι αφού σχεδόν όλοι ξέρουμε ποια είναι..
Γιατί το ψέμα είναι πιο δημοφιλές  ???