Καλως ηρθες, για αρχη με μηχανη, το Transalp ειναι οτι καλυτερο, ειναι μια ευκολη μηχανη ευελικτη, και σιγουρα αμα την σεβεσαι θα σου δωσει παρα πολλες χαρες, φυσικα με πολυ προσοχη ΠΑΝΤΑ.
Οσο αφορα το keyboard σου , δεν εχει σημασια που εισαι στο εξωτερικο, και εκει που εισαι μπορεις να κανεις Add ελληνικο πληκτρολογιο, εαν θελεις βοηθεια με χαρα να σου πω.