Hellas Transalp Forum

NEOS STIN PAREA

mkc · 10886

Offline mkc

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 33
on: Παρασκευή 05 Ιούνιος 2009, 05:07:40 πμ
GIA SE OLOUS

SKEFTOME NA AGORASO MICHANI GIA PROTI FORA KAI THELO TIS PROTASIS SAS.

EFCHARISTO EK TON PROTERON



Offline Bluepetros

  • Θα ήθελα να ήμουν
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1186
  • Free your mind and Dive
Reply #1 on: Παρασκευή 05 Ιούνιος 2009, 05:14:31 πμ
Πρώτα - πρώτα  :welcome: :welcome:, μετά προσπάθησε να γραφεις στα ελληνικα, ύστερα πες κάτι παραπάνω όπως ποσα χρόνια οδηγάς, τι μηχανες σου αρέσουν, μέχρι που μπορείς να φτάσεις οικονομικά.


Η ευτυχία είναι ένα ταξίδι όχι ένας προορισμός.
Δεν υπάρχει μονοπάτι προς την ευτυχία, το μονοπάτι είναι η ευτυχία.


Offline mkc

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 33
Reply #2 on: Παρασκευή 05 Ιούνιος 2009, 05:23:51 πμ
EIMAI STO EXOETRIKO TO PLIKTROLOGIO EINAI ME AGLIKOYS CHARAKTIRES SIGNOMI.

OSO GIA TIS ALLES EROTISIS

DEN EICHA POTE MOU MOTOSIKLETA THA EINAI GIA PROTI FORA

MOU ARESI O TIPOS TOU TRANSALP MOU FENETE ANETO DEN ODIGISA OMOS POTE (MONO 50 RAKI SUZUKI :))

OSO GIA TO EIKONOMIKO GIRO STA 3000€ I TO POLI 3500€



Offline Bluepetros

  • Θα ήθελα να ήμουν
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1186
  • Free your mind and Dive
Reply #3 on: Παρασκευή 05 Ιούνιος 2009, 05:30:33 πμ
EIMAI STO EXOETRIKO TO PLIKTROLOGIO EINAI ME AGLIKOYS CHARAKTIRES SIGNOMI.

OSO GIA TIS ALLES EROTISIS

DEN EICHA POTE MOU MOTOSIKLETA THA EINAI GIA PROTI FORA

MOU ARESI O TIPOS TOU TRANSALP MOU FENETE ANETO DEN ODIGISA OMOS POTE (MONO 50 RAKI SUZUKI :))

OSO GIA TO EIKONOMIKO GIRO STA 3000€ I TO POLI 3500€
Ωχ !! πάλι γκάφα έκανα  ;D πες το μας απο την αρχή ότι είσαι εκτός!!!
Αν ξέρεις να οδηγάς με ταχύτητες πάρε ένα Transalp φίλου ή Test Ride οδηγήσε το και αν σου αρέσει , τότε καλορίζικο, είναι εύκολο μηχανακι χωρίς ιδιαιτερες απαιτήσεις.


Η ευτυχία είναι ένα ταξίδι όχι ένας προορισμός.
Δεν υπάρχει μονοπάτι προς την ευτυχία, το μονοπάτι είναι η ευτυχία.


Offline Hypersonic

  • Γιώργος... Mr. Anderson
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5166
  • Μπαμπάς * 2
Reply #4 on: Παρασκευή 05 Ιούνιος 2009, 07:20:28 πμ




Offline ΚΡΑΣΟΠΑΤΕΡΑΣ

  • Ο ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3677
  • Δεν σπάει δεν χαλάει…δεν στραβώνει δεν λυγάει !!
    • http://www.biowines.gr/
Reply #5 on: Παρασκευή 05 Ιούνιος 2009, 07:23:02 πμ
 :welcome:

Γύρνα πρώτα με το καλό και μετά θα τα βρούμε με την τιμή και τα υπόλοιπα…


Οι άνθρωποι είναι σαν το κρασί, οι καλοί βελτιώνονται με τα χρόνια, οι άχρηστοι γίνονται ξύδι…..


Offline apnea_xaos

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1305
  • οι 4 ροδες ταξιδευουν το κορμι, οι 2 την ψυχη!!!
Reply #6 on: Παρασκευή 05 Ιούνιος 2009, 07:25:05 πμ
 :welcome: :welcome:


   


Offline labsoft

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 215
  • Γιάννης
Reply #7 on: Παρασκευή 05 Ιούνιος 2009, 16:21:25 μμ
 :welcome: :welcome:


Οδηγός Υπερατλαντικής Μοτοσυκλέτας
| :qriding: |


Offline marm

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 9
  • Παω αργα γιατι...βιαζομαι!!!
Reply #8 on: Παρασκευή 05 Ιούνιος 2009, 16:25:48 μμ
Καλως ηρθες, για αρχη με μηχανη, το Transalp ειναι οτι καλυτερο, ειναι μια ευκολη μηχανη ευελικτη, και σιγουρα αμα την σεβεσαι θα σου δωσει παρα πολλες χαρες, φυσικα με πολυ προσοχη ΠΑΝΤΑ.
Οσο αφορα το keyboard σου , δεν εχει σημασια που εισαι στο εξωτερικο, και εκει που εισαι μπορεις να κανεις Add ελληνικο πληκτρολογιο, εαν θελεις βοηθεια με χαρα να σου πω.



Offline Chtech

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1378
  • Honda XL650V 2004 Black
Reply #9 on: Παρασκευή 05 Ιούνιος 2009, 16:47:12 μμ
Καλώς όρισες στην παρεά μας και με το καλό ν' αγοράσεις ένα ΤΑ για να δεις τις χαρές των 2 τροχών. Το ΤΑ είναι αρκετά εύκολο μηχανάκι και δεν πιστεύω πως δεν θα σε δυσκολέψει. Να προσέξεις λίγο το βάρος του και για το γκάζι του μην σε ανυσηχεί, δεν πρόκειται να σε τρομάξει.
Πάντως ένα test ride, όπως είπαν τα παιδιά, καλό θα ήταν να το κάνεις. Αλλό πως το βλέπεις ένα μηχανάκι και το αν σου αρέσει κι άλλο αν σε βολεύει στο σωματότυπό σου.



Offline thanos_trikala

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1753
Reply #10 on: Παρασκευή 05 Ιούνιος 2009, 21:38:09 μμ
 :welcome:




Offline mkc

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 33
Reply #11 on: Σάββατο 06 Ιούνιος 2009, 04:06:08 πμ
Ευχαριστω πολυ για της προτασεις σας. :)



Offline junior CAESAR

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1309
  • ...¨Οποιος έχει μυαλό το προστατεύει!!
Reply #12 on: Σάββατο 06 Ιούνιος 2009, 16:02:25 μμ
 :welcome: :welcome: απο Ellada


Salonica Iron Club

ΤΟ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑΞΙ
Η ΑΣΚΟΠΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΠΩΛΕΙΑ ΖΩΗΣ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ ΜΑΣ
ΠΡΟΣΟΧΗ!
ΜΗΝ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΠΟΤΕ ΤΟ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΣΟΒΑΡΟΥ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ


Offline Thanosf

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1781
  • Όποιος φοβάται, πέφτει και κοιμάται ...
    • www.zesta.gr
Reply #13 on: Σάββατο 06 Ιούνιος 2009, 18:58:54 μμ
Καλωσόρισες στην παρέα!


. . .


Offline georig25

  • Θα ήθελα να είμαι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 4162
  • Η ζωή είναι ωραία . . . . . συνήθως
    • ΡΗΓΑΣ
Reply #14 on: Σάββατο 06 Ιούνιος 2009, 20:20:39 μμ

 :welcome: :welcome:


Δεν γεννήθηκα με εξαρτήσεις, γιατί να τις αποκτήσω;

:moped:Γιώργος Ρήγας
click me!


Offline kostas larisa

  • XL650V6
  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 273
Reply #15 on: Σάββατο 06 Ιούνιος 2009, 23:30:58 μμ
 :welcome:


ΤΟΙΣ ΤΟΛΜΩΣΙΝ Η ΤΥΧΗ


Offline Giorgio

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 475
  • Oδηγός? Δεν ξέρω απο δαύτα. Τσαγάκια κερνάω!
Reply #16 on: Κυριακή 07 Ιούνιος 2009, 02:11:20 πμ
 :welcome:  ;)


Εύκολα βλέπουμε τα σφάλματα των άλλων. Τα δικά μας δύσκολα!


Offline Panoulis_ser

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 443
  • Σεργετζής Παναγιώτης
Reply #17 on: Κυριακή 07 Ιούνιος 2009, 03:06:44 πμ
 :welcome: :welcome: :goodpost:




strofakias

  • Guest
Reply #18 on: Κυριακή 07 Ιούνιος 2009, 21:33:05 μμ
 :welcome: :welcome: :welcome:



Offline aggelooos

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 43
Reply #19 on: Δευτέρα 08 Ιούνιος 2009, 06:54:41 πμ
 :welcome: :welcome: :welcome: :welcome: :welcome: :welcome:



Offline kostasj

  • >>>>>>
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1523
Reply #20 on: Κυριακή 21 Ιούνιος 2009, 04:53:13 πμ
:moped: :welcome: :welcome: :welcome:


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Αφού όλοι ψάχνουμε την αλήθεια..
Κι αφού σχεδόν όλοι ξέρουμε ποια είναι..
Γιατί το ψέμα είναι πιο δημοφιλές  ???


Offline Μixail

  • καθυστεριολόγος
  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 303
Reply #21 on: Τετάρτη 24 Ιούνιος 2009, 21:55:55 μμ
Γεια σου εξωτερικε :welcome:


Μάνος Παπακυριακού(χωμάτινος) 1972-2010


Offline Zan Klon

  • οδηγώντας στους ελληνικούς δρόμους έγινα...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2202
  • μοτοσυκλετιστής παντός καιρού και εδάφους !!!
Reply #22 on: Τρίτη 30 Ιούνιος 2009, 01:03:00 πμ
 :welcome:


strofakias

  • Guest
Reply #23 on: Τρίτη 30 Ιούνιος 2009, 01:28:45 πμ
 :welcome: :welcome:



Offline kotskofi

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 144
Reply #24 on: Τρίτη 30 Ιούνιος 2009, 04:21:41 πμ
Καλώς όρισες!


Πρώην ΤΑ 650 (πρώτη αγάπη και παντοτινή) και νυν BMW R 1150 GS...
Dare!