Hellas Transalp Forum

Service 12.000km Transalp700

teslafun · 19608

Offline teslafun

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 565
on: Σάββατο 14 Μάρτιος 2009, 17:38:00 μμ
Καλησπέρα,
Έχω το ΤΑ700 εδώ και 6 μήνες, μόλις συμπλήρωσα τις 12.000χλμ και είναι η ώρα του για service.

Τις αλλαγές λαδιών τις κάνω μόνος μου, γι'αυτό το σέρβις όμως τίθεται και το θέμα της εγγύησης.
Έχω όμως κάποιους ενδοιασμούς όσον αφορά το αν θα έπρεπε να το πάω σε μηχανικό ή να το κάνω μόνος μου(οπότε χάνω και την εγγύηση).

Κάνω αρκετά χλμ και αυτό είναι κάτι που με ωθεί στο να το πάω στον μηχανικό, από την άλλη 12.000χλμ πιστεύω είναι αρκετά για να δείξει η μηχανή πιθανά ελαττώματα.

Σίγουρα θέλει σύσφιξη το καπάκι, όσον αφορά τις βαλβίδες και από όσο έχω διαβάσει στο φόρουμ κανένας δε χρειάστηκε να τις ρυθμίσει τόσο σύντομα.

Είναι κάποιες σκέψεις που προσπαθώ να βάλω σε μία τάξη για να πάρω επιτέλους μία απόφαση.

Περιμένω τις σκέψεις σας μήπως και με βοηθήσετε στην απόφασή μου.
Σας ευχαριστώ.



Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #1 on: Σάββατο 14 Μάρτιος 2009, 19:13:33 μμ
Προσωπικά θα το πήγαινα σε μηχανικό εξουσιοδοτημένο.
Όπως και να έχει η εγγύηση είναι σημαντικό πράμα ,καινούρια μηχανή έχεις γιατί να δώσεις πάτημα αν συμβεί στο μέλλον κάτι.
Με τη μηχανή σου θα έχεις καιρό ν ασχοληθείς δε νομίζω να την αλλάξεις σε κανα δυό χρόνια.
Ένα μηχανικό που εμπιστεύεσαι .

Σίγουρα θέλει σύσφιξη το καπάκι, όσον αφορά τις βαλβίδες .......
Τι εννοείς εδώ ?


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline teslafun

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 565
Reply #2 on: Σάββατο 14 Μάρτιος 2009, 19:45:39 μμ
Προσωπικά θα το πήγαινα σε μηχανικό εξουσιοδοτημένο.
Όπως και να έχει η εγγύηση είναι σημαντικό πράμα ,καινούρια μηχανή έχεις γιατί να δώσεις πάτημα αν συμβεί στο μέλλον κάτι.
Με τη μηχανή σου θα έχεις καιρό ν ασχοληθείς δε νομίζω να την αλλάξεις σε κανα δυό χρόνια.
Ένα μηχανικό που εμπιστεύεσαι .
Τι εννοείς εδώ ?

1.Σίγουρα θέλει σύσφιξη το καπάκι (μια στο τόσο πετάει λίγο λάδι από το καπάκι).
2.Όσον αφορά τις βαλβίδες....
Ήταν δύο ξεχωριστά θέματα.

Έχεις το δίκιο σου που λες να το πάω σε μηχανικό.
Το πρόβλημα είναι ότι δεν έχω κάποιον εμπιστοσύνης.
Κανένας δε μου απάντησε με ευθύτητα θέλει ΑΥΤΑ και κοστίζει ΤΟΣΟ.
Σε δύο-τρεις που απευθύνθηκα άλλος είπε για πίσω τακάκια, άλλος για μπουζί (εξουσιοδοτημένα συνεργεία HONDA)...
Γενικά εξέλαβα μια συμπεριφορά του τύπου... φέρ'το και θα δούμε από που θα σου τα αρπάξουμε!



Offline ΚΡΑΣΟΠΑΤΕΡΑΣ

  • Ο ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3677
  • Δεν σπάει δεν χαλάει…δεν στραβώνει δεν λυγάει !!
    • http://www.biowines.gr/
Reply #3 on: Σάββατο 14 Μάρτιος 2009, 19:56:24 μμ
Εγώ πάντως τώρα έχω 10.000 και πριν την ΙΤΤ  που θα του κάνω σέρβις στις 12000 δεν το πάω σε εξουσιοδοτημένο.  Θα το κάνω μόνος μου και θα το σφραγίσει φίλος, και με εγγύηση δεν υπάρχει πρόβλημα.
 


Οι άνθρωποι είναι σαν το κρασί, οι καλοί βελτιώνονται με τα χρόνια, οι άχρηστοι γίνονται ξύδι…..


Offline teslafun

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 565
Reply #4 on: Σάββατο 14 Μάρτιος 2009, 20:04:13 μμ
Εγώ πάντως τώρα έχω 10.000 και πριν την ΙΤΤ  που θα του κάνω σέρβις στις 12000 δεν το πάω σε εξουσιοδοτημένο.  Θα το κάνω μόνος μου και θα το σφραγίσει φίλος, και με εγγύηση δεν υπάρχει πρόβλημα.
 


Αυτό είναι το καλύτερο...



Offline ΚΡΑΣΟΠΑΤΕΡΑΣ

  • Ο ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3677
  • Δεν σπάει δεν χαλάει…δεν στραβώνει δεν λυγάει !!
    • http://www.biowines.gr/
Reply #5 on: Σάββατο 14 Μάρτιος 2009, 23:52:45 μμ
Αυτό είναι το καλύτερο...
Και εσύ αν κάνεις το ίδιο δεν θα έχεις πρόβλημα με την εγγύηση, έχει ποστάρει και τον νόμο ο deze εδώ, αρκεί να έχει σφραγίδα από επίσημο συνεργείο και γνήσια ανταλλακτικά.



Οι άνθρωποι είναι σαν το κρασί, οι καλοί βελτιώνονται με τα χρόνια, οι άχρηστοι γίνονται ξύδι…..


Offline teslafun

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 565
Reply #6 on: Κυριακή 15 Μάρτιος 2009, 02:51:12 πμ
Και εσύ αν κάνεις το ίδιο δεν θα έχεις πρόβλημα με την εγγύηση, έχει ποστάρει και τον νόμο ο deze εδώ, αρκεί να έχει σφραγίδα από επίσημο συνεργείο και γνήσια ανταλλακτικά.



Το πρόβλημα είναι ότι εγώ δεν έχω φίλο μηχανικό για να βάλει σφραγίδα...



Offline pissaman

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 927
    • eshop
Reply #7 on: Κυριακή 15 Μάρτιος 2009, 10:47:51 πμ
1.Σίγουρα θέλει σύσφιξη το καπάκι (μια στο τόσο πετάει λίγο λάδι από το καπάκι).
2.Όσον αφορά τις βαλβίδες....
Ήταν δύο ξεχωριστά θέματα.

Έχεις το δίκιο σου που λες να το πάω σε μηχανικό.
Το πρόβλημα είναι ότι δεν έχω κάποιον εμπιστοσύνης.
Κανένας δε μου απάντησε με ευθύτητα θέλει ΑΥΤΑ και κοστίζει ΤΟΣΟ.
Σε δύο-τρεις που απευθύνθηκα άλλος είπε για πίσω τακάκια, άλλος για μπουζί (εξουσιοδοτημένα συνεργεία HONDA)...
Γενικά εξέλαβα μια συμπεριφορά του τύπου... φέρ'το και θα δούμε από που θα σου τα αρπάξουμε!
Δεν είναι συμπεριφορά έλα και θα δούμε από που θα σου τα αρπάξουμε.
Δεν μπορεί ο κάθε μηχανικός, να γνωρίζει από το τηλ τι χρειάζεται το μηχανάκι σου και τι όχι. Μπουζί, Λάδια, Φίλτρο λαδιού αλλάζονται. Τακάκια, Λάστιχα, Αλυσίδα??? Υπάρχουν οδηγοί που χρειάζονται τακάκια κάθε 5000 χλμ και υπάρχουν οδηγοί που αλλάζουν κάθε 30.000.
Δεν ξέρει ο μηχανικός πως οδηγάς...
Δυστυχώς ή ευτυχώς, για αυτό γίνετε το σέρβις για να τσεκάρει ο μηχανικός ότι μπορεί να έχει φθαρεί ...


Offline ADTT

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 93
Reply #8 on: Δευτέρα 16 Μάρτιος 2009, 10:11:20 πμ
Εγώ πάντως από τότε που σταμάτησα να πηγαίνω σε συνεργεία βρήκα την υγειά μου (σε αυτο και μοτο).Αγόρασα κάποια εργαλεία τα οποία απόσβεσα γρήγορα και είμαι σίγουρος ότι όλα γίνανε σωστά και οικονομικά. Τώρα επειδή έχεις εγγύηση ακόμα καλό είναι να το πας για πάν ενδεχόμενο.


VARADERO 1000 MK3 09
TRANSALP 650 05 (SOLD)


Uploaded with ImageShack.us


DRAKE RAMORE

  • Guest
Reply #9 on: Δευτέρα 16 Μάρτιος 2009, 10:18:12 πμ
Γενήκαμε όλοι μάστορες λέω ΄γω...και ποιος μας πιάνει! :P

Καμιά φορά μέσα απο το φόρουμ βγαίνουν λανθασμένα συμπεράσματα για την συντήρηση της μηχανής απο εμάς τους ίδιους...

Το ότι κάποιοι συντηρούν τις μηχανές τους μόνοι τους δεν σημαίνει πως μπορούν όλοι να το κάνουν.
Επίσης είναι διαφορετικό να συντηρείς μια μηχανή δεκαπενταετίας μόνος, και αλλιώς να πας να βάλεις χέρι σε μια καινούρια...

Πηγαίνετε τις μηχανές σε έναν μάστορα, αν μη τι άλλο για να σας πει τι χρειάζεται άλλαγμα και τι διόρθωση....και έπειτα με την λίστα των αναλωσίμων και των εργατικών αρχίστε τα τηλέφωνα για προσφορές.
Καλώς ή κακώς λίγοι μπορούν να διορθώσουν τα πάντα στα μηχανάκια τους, και αυτοί μόνο μετά απο καποιά χρόνια κατοχής της ίδιας μοτοσυκλέτας.




Offline olmega

  • νομίζει ότι είναι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2559
Reply #10 on: Δευτέρα 16 Μάρτιος 2009, 10:18:56 πμ
Εγώ θα το πάω σίγουρα σε συνεργείο εξουσιοδοτημένο ή μη δεν έχει σημασία αρκεί να μπορεί να σφραγίσει το σερβις μπουκ. Συμφωνώ απόλυτα με τον Χρήστο ένα σερβις στα 12000 χιλιόμετρα δεν είναι τραγικό κόστος αλλά και να είναι προτιμώ να το δει κάποιος που η δουλειά του είναι αυτή και πολύ πιθανό να δει κάτι που εγώ δεν θα μπορέσω.


Η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας \"...Είμαστε πίθηκοι με λεφτά και όπλα\" Tom Waits



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #11 on: Δευτέρα 16 Μάρτιος 2009, 12:43:28 μμ
Καμιά φορά μέσα απο το φόρουμ βγαίνουν λανθασμένα συμπεράσματα για την συντήρηση της μηχανής απο εμάς τους ίδιους...
Έχει δίκιο ο Τόλης.
Ας έχουμε υπόψη μας (όπως και έχουμε αναφέρει πολλάκις εδώ μέσα) ότι ο σκοπός των Τεχνικών θεμάτων δεν είναι να αντικαταστήσει το (σωστό) συνεργείο ή το μάστορα. Όπως επίσης, και τίποτα δεν μπορεί να αντικαταστήσει το έμπειρο αυτί και μάτι του καλού μάστορα. Είναι παρακινδυνευμένο να κάνει κάποιος κάτι, αν δεν ξέρει καλά τί είναι αυτό που κάνει και πώς να το κάνει και τί συνέπειες μπορεί να έχει αν δεν το κάνει σωστά. 

Ο σκοπός των τεχνικών ενοτήτων είναι καθαρά συμπληρωματικός.
« Last Edit: Δευτέρα 16 Μάρτιος 2009, 12:45:46 μμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline Hypersonic

  • Γιώργος... Mr. Anderson
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5166
  • Μπαμπάς * 2
Reply #12 on: Δευτέρα 16 Μάρτιος 2009, 13:10:14 μμ
....Μπουζί, Λάδια, Φίλτρο λαδιού αλλάζονται.
Τακάκια, Λάστιχα, Αλυσίδα.....

Μπουζί, Λάδια, Φίλτρο λαδιού αλλάζονται.... OK ειναι τα προβλεπομενα...
Τακάκια, Λάστιχα, Αλυσίδα... βλεπεις και μονος σου τις φθορες και αν χρειαζεται αλλαγη...




Offline panisk

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3729
Reply #13 on: Δευτέρα 16 Μάρτιος 2009, 16:58:26 μμ
Έτσι παιδευόμουν και εγώ με το CBF μου με μάστορες και μαστοράκια και μόνο όταν το πήγα σε εξουσιοδοτημένο HONDA βρήκαν τι είχε και το έφτιαξαν σε 4 ώρες. Αυτός ήταν και ο λόγος που αγοράστηκε από εκεί το TRANSALP μου και εκεί θα πηγαίνει για SERVICE. Είναι πολύ σημαντικό (για μένα τουλάχιστον) ο μηχανικός να γνωρίζει τις παραξενιές του κάθε μοντέλου και να επεμβένει όπως και όπου χρειάζεται χωρίς να ψάχνει και να ψάχνεται.... Άλλωστε το ψάξιμο αυτού το πληρώνουμε εμείς.


Αφού το φως ταξιδεύει γρηγορότερα απο τον ήχο, εγώ γιατί πρώτα ακούω τις μ@λ@κίες και μετά μου ανάβουν τα λαμπάκια;

Live to Drive - Drive to Live


Offline teslafun

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 565
Reply #14 on: Δευτέρα 16 Μάρτιος 2009, 18:31:23 μμ
Μάλλον με έχετε παρεξηγήσει...

Δε μιλάω για εντοπισμό πιθανής βλάβης.
Μιλάω για την προγραμματισμένη συντήρηση (την οποία στο 99% ο κατασκευαστής στο εγχειρίδιο σου λέει πως να την κάνεις μόνος σου).
Σου δείχνει μέχρι και πότε αλυσίδα-γρανάζια θέλουν άλλαγμα.

Το να δω τακάκια-μπουζί-φίλτρο αέρα κλπ αν θέλουν αντικατάσταση, χρειάζεται να πάω σε μάστορα που θα πάρει 100 ευρώπουλα μόνο και μονο επειδή θα λύσει τη μηχανή; (που καλά θα κάνει και θα πάρει τόσα, ΑΝ την λύσει)

Και μία ερώτηση σε όσους υποστήριξαν κάθετα το να πηγαίνει κάποιος σε μάστορα.
Έχετε μηχανή εκτός εγγύησης, και εάν ναι συνεχίζετε να πηγαίνετε σε μάστορα για συντήρηση; (αλλαγή φίλτρο, λάδια, μπουζί κλπ;)



Offline Fratello Giovanni

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2647
  • μμμμεεεε..μμμεεεε....
Reply #15 on: Δευτέρα 16 Μάρτιος 2009, 18:51:09 μμ
Μάλλον με έχετε παρεξηγήσει...

Δε μιλάω για εντοπισμό πιθανής βλάβης.
Μιλάω για την προγραμματισμένη συντήρηση (την οποία στο 99% ο κατασκευαστής στο εγχειρίδιο σου λέει πως να την κάνεις μόνος σου).
Σου δείχνει μέχρι και πότε αλυσίδα-γρανάζια θέλουν άλλαγμα.

Το να δω τακάκια-μπουζί-φίλτρο αέρα κλπ αν θέλουν αντικατάσταση, χρειάζεται να πάω σε μάστορα που θα πάρει 100 ευρώπουλα μόνο και μονο επειδή θα λύσει τη μηχανή; (που καλά θα κάνει και θα πάρει τόσα, ΑΝ την λύσει)

Και μία ερώτηση σε όσους υποστήριξαν κάθετα το να πηγαίνει κάποιος σε μάστορα.
Έχετε μηχανή εκτός εγγύησης, και εάν ναι συνεχίζετε να πηγαίνετε σε μάστορα για συντήρηση; (αλλαγή φίλτρο, λάδια, μπουζί κλπ;)

γιατί απασχολείς τον εαυτό σου με άσκοπες ερωτήσεις? εσύ είπες ότι δεν έχεις φίλο να σου κοτσάρει σφραγίδα, έχεις μηχανάκι που είναι ακόμα σε εγγύηση, τι σε νοιάζει τι κάνει ο καθένας και μάλιστα εκτός εγγύησης? στη δική σου περίπτωση η γενική διαπίστωση είναι να πας σε μάστορα. Θα έλεγα να αφιερωθείς περισσότερο να βρεις προτεινόμενο μάστορα παρά σε γνώμη που να σε προτρέπει να βάλεις χεράκι μόνος σου σε μηχανή με εγγύηση σε ισχύ.

Όλα τα παραπάνω, μιας και δε βλεπόμαστε, είναι σε απόλυτα φιλικό τόνο  ;)


καλύτερα μια ώρα ελεύθερη βοσκή, παρά σαράντα χρόνια τριφύλλι στο μαντρί



Της καταστροφής οιωνός η περηφάνεια,και της πτώσης,η υπεροψία.


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #16 on: Δευτέρα 16 Μάρτιος 2009, 19:47:41 μμ
Ο Φρατέλος έχει ΑΠΟΛΥΤΟ δίκιο και συμφωνώ. Το έθεσε πολύ καλά.

Αν και προσωπικά, μου αρέσει να "σκαλίζω" ότι αγοράζω, αν κάτι είναι ακόμα στην εγγύηση δεν το πειράζω. Ποιος ο λόγος? Αν χρειαστεί κάτι, το πάω στη..μαμά του (δηλ. όπου πρέπει να πάει, πχ. εξουσιοδοτημένο ή αντιπροσωπεία ή αξιόπιστο/καλό μάστορα, κλπ).
Αν πάθει κάτι ή κάνεις κάτι που του προξενήσει ζημιά, πώς θα το δικαιολογήσεις μετά? Κινδυνεύεις να χάσεις την εγγύηση.


Έφερες σαν παράδειγμα την αλυσίδα και τα γρανάζια. Μπορείς να διακρίνεις από τους συνδέσμους και τα δοντάκια αν η αλυσίδα και τα γρανάζια έχουν φθαρεί? Και αν ναι, μπορείς να τα αλλάξεις μόνος σου?
Αν ναι, τότε ΟΚ.
« Last Edit: Δευτέρα 16 Μάρτιος 2009, 19:54:11 μμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline teslafun

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 565
Reply #17 on: Δευτέρα 16 Μάρτιος 2009, 21:26:25 μμ
ΟΚ.
Απλώς περίμενα απαντήσεις όπως οι τελευταίες δύο (chris και fratello).
Γιατί έτσι περίπου σκέφτομαι κι εγώ.

Δε ζήτησα από κάποιον να μου πει οτί κακώς πράττω που το συντηρώ μόνος μου (ή να με χειροκροτήσει)
Τα περισσότερα μόλις βγει από εγγύηση θα τα κάνω μόνος μου (όπως κάνουν και οι περισσότεροι που πιάνουν λίγο τα χέρια τους).

Για να κλείσω το θέμα, να αντιπαραθέσω όμως και την άλλη άποψη που πήρα από έμπειρους επί τέτοιων θεμάτων...
Τα περισσότερα υλικά δε μπαίνουν σε εγγύηση (δίσκοι, ντίζες κλπ... όπως άλλωστε αναφέρει και στο εγχειρίδιο)
Σοβαρή βλάβη που μπορεί να καλύψει η εγγύηση είναι κάποια βλάβη στον κινητήρα.
Η ρητορική τους ερώτηση ήταν, με 12.000χλμ δε θα σου έβγαζε ότι ήταν να βγάλει;

Αυτά από εμένα.



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #18 on: Δευτέρα 16 Μάρτιος 2009, 21:38:02 μμ
Αφού λήξει η εγγύηση, πολύ καλά και σοφά θα κάνεις να το συντηρείς/φτιάχνεις μόνος σου. Πολύ σωστή σκέψη! Αλλά επειδή ποτέ δεν ξέρεις τί μπορεί να συμβεί μέσα στην εγγύηση, άσε να τρέξουν άλλοι μέχρι να λήξει!

Αν πάλι όμως επιμένεις και θέλεις, ξεκίνα από τώρα! Ούτως ή άλλως, δικό σου μηχανάκι είναι! Εμείς μια γνώμη είπαμε (αφού το ζήτησες)...η απόφαση δική σου!

Η ρητορική τους ερώτηση ήταν, με 12.000χλμ δε θα σου έβγαζε ότι ήταν να βγάλει;
Καλά το έθεσες. Ρητορική ερώτηση. Αλλά η απάντηση μπορεί να είναι είτε στατιστική είτε πιθανολογική. Επιβεβαιωτική όμως μπορεί να είναι? Αυτός που θα στην επιβεβαιώσει αναλαμβάνει να σου καλύψει και την απομένουσα εγγύηση?
« Last Edit: Δευτέρα 16 Μάρτιος 2009, 21:49:37 μμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline pissaman

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 927
    • eshop
Reply #19 on: Δευτέρα 16 Μάρτιος 2009, 22:04:13 μμ
Η ρητορική τους ερώτηση ήταν, με 12.000χλμ δε θα σου έβγαζε ότι ήταν να βγάλει;
Όχι!


Offline pissaman

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 927
    • eshop
Reply #20 on: Δευτέρα 16 Μάρτιος 2009, 22:10:56 μμ
Μάλλον με έχετε παρεξηγήσει...

Δε μιλάω για εντοπισμό πιθανής βλάβης.
Μιλάω για την προγραμματισμένη συντήρηση (την οποία στο 99% ο κατασκευαστής στο εγχειρίδιο σου λέει πως να την κάνεις μόνος σου).
Σου δείχνει μέχρι και πότε αλυσίδα-γρανάζια θέλουν άλλαγμα.

Το να δω τακάκια-μπουζί-φίλτρο αέρα κλπ αν θέλουν αντικατάσταση, χρειάζεται να πάω σε μάστορα που θα πάρει 100 ευρώπουλα μόνο και μονο επειδή θα λύσει τη μηχανή; (που καλά θα κάνει και θα πάρει τόσα, ΑΝ την λύσει)

Και μία ερώτηση σε όσους υποστήριξαν κάθετα το να πηγαίνει κάποιος σε μάστορα.
Έχετε μηχανή εκτός εγγύησης, και εάν ναι συνεχίζετε να πηγαίνετε σε μάστορα για συντήρηση; (αλλαγή φίλτρο, λάδια, μπουζί κλπ;)
Στα περισσότερα συμφωνώ, αλλά υπάρχει κάτι που δεν κατάλαβες από τα λεγόμενα του CdZ.
Όπως επίσης, και τίποτα δεν μπορεί να αντικαταστήσει το έμπειρο αυτί και μάτι του καλού μάστορα.
Και εξηγώ:
Κάνοντας κάποιος ιδιώτης και ίσως άσχετος με τη συγκεκριμένη μοτοσικλέτα, ένα σέρβις, θα δει τυχόν βλάβη που δεν θα είναι μέσα στη διαδικασία του σέρβις?
ΜΠΟΡΕΙ (και το τονίζω για να μην παρεξηγηθώ), η μοτοσικλέτα να έχει παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα το οποίο να μην είναι εμφανές ακόμα στον αναβάτη και να μην είναι μέσα στους ελέγχους που ορίζει το manual για το σέρβις. Ποιος έχει περισσότερες πιθανότητες να το δει? Ο ιδιώτης ή ο μηχανικός? Αυτό βέβαια, δε σημαίνει ότι ο κακός μηχανικός θα το δει.
Αν λοιπόν κάποιος πιστεύει ότι κακώς πληρώνει τα χρήματα στο μηχανικό, καλό είναι να μην πηγαίνει σε αυτόν. Το έχω πει αρκετές φορές και είναι πεποίθηση μου, αν δεν εμπιστεύεστε το μηχανικό, ΜΗΝ πηγαίνετε εκεί!


tranten

  • Guest
Reply #21 on: Δευτέρα 16 Μάρτιος 2009, 22:51:52 μμ
1.Σίγουρα θέλει σύσφιξη το καπάκι (μια στο τόσο πετάει λίγο λάδι από το καπάκι).

θα συμφωνησω με τους προλαλησαντες (Τολης-Pissaman-CDZ) κ θα προσθεσω σε αυτο που ειπες για το καπακι..
σε καινουργια μηχανη απωλεια λαδιου?μπορει να ειναι μια απλη συσφιξη οπως λες αλλα μου συνεβαινε κατι αντιστοιχο θα ημουν ηδη στην αντιπρωσωπεια για το ''σερβις'' των 12000



Offline teslafun

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 565
Reply #22 on: Δευτέρα 16 Μάρτιος 2009, 23:35:18 μμ
@pissaman
Συμφωνώ με αυτά που λες και παραθέτεις απο τον chris.

@3-21
Να σημειώσω ότι μηχανικός από εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Honda με ενημέρωσε ότι βάσει οδηγιών της Honda στο πρώτο σέρβις (1.000χλμ) πρέπει να γίνεται, μεταξύ άλλων, σύσφιξη στο καπάκι.

Το πρώτο σέρβις έγινε σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Honda...



Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #23 on: Τρίτη 17 Μάρτιος 2009, 10:54:06 πμ
το σκεπτικο πιανουν τα χερια μου η κοβει το μυαλο μου δεν ειναι αρκετα για την συντηρηση της μηχανης πρεπει να εχεις γνωση μηχανολογιας το εχω ξαναγραξει αν την ωρα που βιδωνεις την ταπα λαδιων δεν την σφιξεις σωστα και κλωτσησης τις βολτες τι θα κανεις μαστορα μου αλουμινια ειναι και τα σπιρωματα ειναι το πιο ευκολο να χαλασουν γιαυτο εχεις δεν εχεις εγγυηση ασε να βαζει καποιος χερι που ξερει και στο φιναλε για οτιδηποτε εχεις να ζητησης και ευθυνες  ;)




Offline olmega

  • νομίζει ότι είναι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2559
Reply #24 on: Τρίτη 17 Μάρτιος 2009, 11:58:12 πμ

@3-21
Να σημειώσω ότι μηχανικός από εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Honda με ενημέρωσε ότι βάσει οδηγιών της Honda στο πρώτο σέρβις (1.000χλμ) πρέπει να γίνεται, μεταξύ άλλων, σύσφιξη στο καπάκι.

Το πρώτο σέρβις έγινε σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Honda...

Και εγώ σε εξουσιοδοτημένο το έκανα δεν μου είπαν κάτι τέτοιο και ούτε γράφει κάτι το manual !
Τι να πω γιατί στο είπαν αυτό δεν ξέρω. Οπως και δεν ξέρω ποιός είναι ο σωστός τελικά... :(


Η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας \"...Είμαστε πίθηκοι με λεφτά και όπλα\" Tom Waits