επισκέπτης · 5438
μετα απο πολυμηνη αποχη/στερηση απο την αγαπημενη μας συντροφια ειμαστε παλι εδω!!!προμηθευτηκαμε τα απαραιτητα (η/υ,συνδεσεις,κτλ) κ δηλωνουμε παλι παρων.καλως σας ξαναβρηκαμε..Γιωργος-Αννα
Υ.Γ Κανόνισε καημένε να ξαναμείνεις απο Η/Υ και να κάνουμε να σε ξαναδούμε καναν χρόνο! Ένας εσύ, και ένας ο Μέμος
Άραγες; Κάθε φορά που μένεις απο Η/Υ κάνεις κανα τρίμηνο να μπεις