Login
Register
Menu
Home
Help
Search
News:
Δείτε το ανανεωμένο Site του συλλόγου:
εδώ
Εάν είσαι νέος στην παρέα επισκέψου πρώτα:
εδώ
Hellas Transalp Forum
Γενικά Θέματα
Νέος στην ηλεκτρονική-παρέα μας?
(Moderators:
Παύλος
,
Yianni
)
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ΣΥΡΟ!
News
Εάν είσαι νέος στην παρέα επισκέψου πρώτα:
εδώ
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ΣΥΡΟ!
ΑΓΓΕΛΟΣ
·
6724
« προηγούμενο
επόμενο »
Send this topic
Print
Pages:
1
Go Down
ΑΓΓΕΛΟΣ
οδηγός τρίκυκλου
Posts:
43
LIFE IS SHORT - PLAY HARD
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ΣΥΡΟ!
on:
Τρίτη 30 Σεπτέμβριος 2008, 20:34:13 μμ
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟ ΣΥΡΟ.
ΚΑΛΕΣ ΒΟΛΤΕΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΟΡΘΙΟΙ!
LIFE IS SHORT - PLAY HARD
Παύλος
Moderator
Rossi και πάνω !
Posts:
9976
Απ: ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ΣΥΡΟ!
Reply #1 on:
Τρίτη 30 Σεπτέμβριος 2008, 20:37:07 μμ
Καλώς ήρθες ’γγελε. Μεγαλώνει βλέπω η παρέα από τη Σύρο, κάνουν καλή δουλειά οι "αντιπρόσωποι" εκεί
Παύλος Καρούμπης
Yianni
Moderator
Rossi και πάνω !
Posts:
7278
Απ: ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ΣΥΡΟ!
Reply #2 on:
Τρίτη 30 Σεπτέμβριος 2008, 21:00:43 μμ
Αγγελε καλωσόρισες στην παρέα μας.
Sotos
Global Moderator
Rossi και πάνω !
Posts:
11471
Απ: ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ΣΥΡΟ!
Reply #3 on:
Τρίτη 30 Σεπτέμβριος 2008, 21:11:02 μμ
Καλως ηρθες!
χαιρετισμους στα αλλα παιδια εκει
Dad to the bone!
Σωτήρης - GSA -
b 82.144km
georig25
Θα ήθελα να είμαι
Rossi και πάνω !
Posts:
4162
Η ζωή είναι ωραία . . . . . συνήθως
ΞΟ: ΞΞΞΞΞΞΑΠΞΞ Ξ Ξ£Ξ₯Ξ‘Ξ!
Reply #4 on:
Τρίτη 30 Σεπτέμβριος 2008, 21:42:49 μμ
Δεν γεννήθηκα με εξαρτήσεις, γιατί να τις αποκτήσω;
Γιώργος Ρήγας
click me!
olmega
νομίζει ότι είναι
Rossi και πάνω !
Posts:
2559
Απ: ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ΣΥΡΟ!
Reply #5 on:
Τρίτη 30 Σεπτέμβριος 2008, 21:45:49 μμ
Καλοσόρισες στην παρέα Αγγελε
Η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας \"...Είμαστε πίθηκοι με λεφτά και όπλα\" Tom Waits
Chtech
Rossi και πάνω !
Posts:
1378
Honda XL650V 2004 Black
Απ: ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ΣΥΡΟ!
Reply #6 on:
Τρίτη 30 Σεπτέμβριος 2008, 21:53:02 μμ
Καλώς μας βρήκες ’γγελε. Καλά χλμ να έχεις και φυσικά πάντα όρθιος.
Derd
The Oracle..
Rossi και πάνω !
Posts:
541
Απ: ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ΣΥΡΟ!
Reply #7 on:
Τρίτη 30 Σεπτέμβριος 2008, 21:55:33 μμ
!
May the force be with you..
louros
Μονάχος μονάχος
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
Posts:
7326
Kαι αδιάβροχος.....!
Απ: ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ΣΥΡΟ!
Reply #8 on:
Τρίτη 30 Σεπτέμβριος 2008, 21:57:36 μμ
Γεία σου ρε ’γγελε.
ΘΑΝΑΣΗΣ
Ομορφάάά
" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?
ΚΡΑΣΟΠΑΤΕΡΑΣ
Ο ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ
Rossi και πάνω !
Posts:
3677
Δεν σπάει δεν χαλάει δεν στραβώνει δεν λυγάει !!
Απ: ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ΣΥΡΟ!
Reply #9 on:
Τρίτη 30 Σεπτέμβριος 2008, 22:14:02 μμ
Για σου ’γγελε από Σύρο.. και καλός ήρθες..!!
Στείλε και κανένα λουκούμι ξακουστό από τα μέρη σου
Οι άνθρωποι είναι σαν το κρασί, οι καλοί βελτιώνονται με τα χρόνια, οι άχρηστοι γίνονται ξύδι ..
ΛΟΥΛΟΥΔΗΣ
Rossi και πάνω !
Posts:
545
Πάω αργά γιατί......δε μπορώ να πάω πιο γρήγορα
Απ: ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ΣΥΡΟ!
Reply #10 on:
Τετάρτη 01 Οκτώβριος 2008, 04:02:16 πμ
Γεια και χαρά και καλά χλμ ’γγελε.
ΦΟΒΑΜΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΜΕΡΑ ΜΗΠΩΣ ΜΕ ΑΦΗΣΟΥΝ ΟΛΟΙ KAI......
ΜΕΙΝΟΥΝ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ !!!!!!!!!
XL600V HONDA-FJR 1300 YAMAHA-P200E VESPA PIAGGIO
costas
Guest
Απ: ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ΣΥΡΟ!
Reply #11 on:
Τετάρτη 01 Οκτώβριος 2008, 04:27:47 πμ
panbou
Homo-Provatus
Rossi και πάνω !
Posts:
1120
Carpe Diem
Απ: ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ΣΥΡΟ!
Reply #12 on:
Τετάρτη 01 Οκτώβριος 2008, 06:31:44 πμ
Καλωσήρθες ’γγελε
Παναγιώτης Μπουρλέσης
www.sounion.gr
thanos_trikala
Rossi και πάνω !
Posts:
1753
Απ: ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ΣΥΡΟ!
Reply #13 on:
Τετάρτη 01 Οκτώβριος 2008, 06:40:31 πμ
Καλως ηρθες Αγγελε!
o tzes
οδηγός τρίκυκλου
Posts:
40
Απ: ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ΣΥΡΟ!
Reply #14 on:
Τετάρτη 01 Οκτώβριος 2008, 07:12:15 πμ
Zan Klon
οδηγώντας στους ελληνικούς δρόμους έγινα...
Rossi και πάνω !
Posts:
2202
μοτοσυκλετιστής παντός καιρού και εδάφους !!!
Απ: ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ΣΥΡΟ!
Reply #15 on:
Τετάρτη 01 Οκτώβριος 2008, 08:43:01 πμ
καλα χμ ,παντα ορθιος
Deep για Deep!!!
Golden Edition
JiannisK
οδηγός τρίκυκλου
Posts:
10
Απ: ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ΣΥΡΟ!
Reply #16 on:
Τετάρτη 01 Οκτώβριος 2008, 14:54:53 μμ
Thanosf
Rossi και πάνω !
Posts:
1781
Όποιος φοβάται, πέφτει και κοιμάται ...
Απ: ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ΣΥΡΟ!
Reply #17 on:
Τετάρτη 01 Οκτώβριος 2008, 17:53:47 μμ
Γειά σου ’γγελε, Καλωσόρισες.
. . .
tranten
Guest
Απ: ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ΣΥΡΟ!
Reply #18 on:
Πέμπτη 02 Οκτώβριος 2008, 22:42:10 μμ
καλως ηρθες αγγελε.κανα λουκουμακι...
giorgio
Guest
Απ: ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ΣΥΡΟ!
Reply #19 on:
Σάββατο 04 Οκτώβριος 2008, 16:30:00 μμ
’γγελε.
junior CAESAR
Rossi και πάνω !
Posts:
1309
...¨Οποιος έχει μυαλό το προστατεύει!!
Απ: ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ΣΥΡΟ!
Reply #20 on:
Δευτέρα 06 Οκτώβριος 2008, 05:46:32 πμ
Καλως ηρθες Αγγελε.Καλα postaρισματα!!!!!
Salonica Iron Club
ΤΟ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑΞΙ
Η ΑΣΚΟΠΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΠΩΛΕΙΑ ΖΩΗΣ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ ΜΑΣ
ΠΡΟΣΟΧΗ!
ΜΗΝ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΠΟΤΕ ΤΟ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΣΟΒΑΡΟΥ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ
Send this topic
Print
Pages:
1
Go Up
« προηγούμενο
επόμενο »
Hellas Transalp Forum
Γενικά Θέματα
Νέος στην ηλεκτρονική-παρέα μας?
(Moderators:
Παύλος
,
Yianni
)
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ΣΥΡΟ!
Search
Username
Password
Always stay logged in
Forgot your password?