Hellas Transalp Forum

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ΣΥΡΟ!

ΑΓΓΕΛΟΣ · 6724

Offline ΑΓΓΕΛΟΣ

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 43
  • LIFE IS SHORT - PLAY HARD
on: Τρίτη 30 Σεπτέμβριος 2008, 20:34:13 μμ
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟ ΣΥΡΟ.
ΚΑΛΕΣ ΒΟΛΤΕΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΟΡΘΙΟΙ!



LIFE IS SHORT - PLAY HARD


Offline Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9976
Reply #1 on: Τρίτη 30 Σεπτέμβριος 2008, 20:37:07 μμ
Καλώς ήρθες ’γγελε. Μεγαλώνει βλέπω η παρέα από τη Σύρο, κάνουν καλή δουλειά οι "αντιπρόσωποι" εκεί  ;D


Παύλος Καρούμπης


Offline Yianni

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7278
Reply #2 on: Τρίτη 30 Σεπτέμβριος 2008, 21:00:43 μμ
Αγγελε καλωσόρισες στην παρέα μας.



Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11471
Reply #3 on: Τρίτη 30 Σεπτέμβριος 2008, 21:11:02 μμ
Καλως ηρθες!

χαιρετισμους στα αλλα παιδια εκει


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline georig25

  • Θα ήθελα να είμαι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 4162
  • Η ζωή είναι ωραία . . . . . συνήθως
    • ΡΗΓΑΣ
Reply #4 on: Τρίτη 30 Σεπτέμβριος 2008, 21:42:49 μμ
:welcome::welcome::welcome:


Δεν γεννήθηκα με εξαρτήσεις, γιατί να τις αποκτήσω;

:moped:Γιώργος Ρήγας
click me!


Offline olmega

  • νομίζει ότι είναι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2559
Reply #5 on: Τρίτη 30 Σεπτέμβριος 2008, 21:45:49 μμ
Καλοσόρισες στην παρέα Αγγελε


Η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας \"...Είμαστε πίθηκοι με λεφτά και όπλα\" Tom Waits



Offline Chtech

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1378
  • Honda XL650V 2004 Black
Reply #6 on: Τρίτη 30 Σεπτέμβριος 2008, 21:53:02 μμ
Καλώς μας βρήκες ’γγελε. Καλά χλμ να έχεις και φυσικά πάντα όρθιος.



Offline Derd

  • The Oracle..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 541
Reply #7 on: Τρίτη 30 Σεπτέμβριος 2008, 21:55:33 μμ
:welcome: !


May the force be with you..


Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #8 on: Τρίτη 30 Σεπτέμβριος 2008, 21:57:36 μμ
Γεία σου ρε ’γγελε.  :welcome:



ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline ΚΡΑΣΟΠΑΤΕΡΑΣ

  • Ο ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3677
  • Δεν σπάει δεν χαλάει…δεν στραβώνει δεν λυγάει !!
    • http://www.biowines.gr/
Reply #9 on: Τρίτη 30 Σεπτέμβριος 2008, 22:14:02 μμ
Για σου ’γγελε από Σύρο.. και καλός ήρθες..!!
Στείλε και κανένα λουκούμι ξακουστό από τα μέρη σου…


Οι άνθρωποι είναι σαν το κρασί, οι καλοί βελτιώνονται με τα χρόνια, οι άχρηστοι γίνονται ξύδι…..


Offline ΛΟΥΛΟΥΔΗΣ

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 545
  • Πάω αργά γιατί......δε μπορώ να πάω πιο γρήγορα
Reply #10 on: Τετάρτη 01 Οκτώβριος 2008, 04:02:16 πμ
Γεια και χαρά και καλά χλμ ’γγελε. :welcome:


ΦΟΒΑΜΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΜΕΡΑ ΜΗΠΩΣ ΜΕ ΑΦΗΣΟΥΝ ΟΛΟΙ KAI......
            ΜΕΙΝΟΥΝ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ !!!!!!!!!
     

XL600V HONDA-FJR 1300 YAMAHA-P200E VESPA PIAGGIO


costas

  • Guest
Reply #11 on: Τετάρτη 01 Οκτώβριος 2008, 04:27:47 πμ
 :welcome: :welcome: :welcome:



Offline panbou

  • Homo-Provatus
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1120
  • Carpe Diem
    • Μένουμε Σούνιο
Reply #12 on: Τετάρτη 01 Οκτώβριος 2008, 06:31:44 πμ
Καλωσήρθες ’γγελε :)


Παναγιώτης Μπουρλέσης
www.sounion.gr


Offline thanos_trikala

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1753
Reply #13 on: Τετάρτη 01 Οκτώβριος 2008, 06:40:31 πμ
Καλως ηρθες Αγγελε!

 :welcome: :welcome:




Offline o tzes

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 40
    • Φωτογραφίες απο την Ήπειρο και την Ελλάδα μας
Reply #14 on: Τετάρτη 01 Οκτώβριος 2008, 07:12:15 πμ
 :welcome:



Offline Zan Klon

  • οδηγώντας στους ελληνικούς δρόμους έγινα...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2202
  • μοτοσυκλετιστής παντός καιρού και εδάφους !!!
Reply #15 on: Τετάρτη 01 Οκτώβριος 2008, 08:43:01 πμ
 :welcome: καλα χμ ,παντα ορθιος  :welcome:


Offline JiannisK

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 10
Reply #16 on: Τετάρτη 01 Οκτώβριος 2008, 14:54:53 μμ
 :welcome: :welcome:



Offline Thanosf

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1781
  • Όποιος φοβάται, πέφτει και κοιμάται ...
    • www.zesta.gr
Reply #17 on: Τετάρτη 01 Οκτώβριος 2008, 17:53:47 μμ
Γειά σου ’γγελε, Καλωσόρισες.


. . .


tranten

  • Guest
Reply #18 on: Πέμπτη 02 Οκτώβριος 2008, 22:42:10 μμ
καλως ηρθες αγγελε.κανα λουκουμακι...???



giorgio

  • Guest
Reply #19 on: Σάββατο 04 Οκτώβριος 2008, 16:30:00 μμ
 :welcome:’γγελε.  ;)



Offline junior CAESAR

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1309
  • ...¨Οποιος έχει μυαλό το προστατεύει!!
Reply #20 on: Δευτέρα 06 Οκτώβριος 2008, 05:46:32 πμ
Καλως ηρθες Αγγελε.Καλα postaρισματα!!!!!


Salonica Iron Club

ΤΟ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑΞΙ
Η ΑΣΚΟΠΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΠΩΛΕΙΑ ΖΩΗΣ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ ΜΑΣ
ΠΡΟΣΟΧΗ!
ΜΗΝ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΠΟΤΕ ΤΟ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΣΟΒΑΡΟΥ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ