Τετάρτη 13 Δεκέμβριος 2017, 13:12:00 μμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Website του συλλόγου www.transalp.gr
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] 2 3 4 5 | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Έλεγχος σε ΤΑ700/ABS (Oδηγία Honda)  (Αναγνώστηκε 33622 φορές)
Daemon
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 34


« στις: Παρασκευή 25 Απρίλιος 2008, 16:40:56 μμ »

Θα ηθελα να πω σε οσα παιδια εχουν το νεο Transalp 700 με ABS, να πανε απο καποιο εξουσιοδοτημενο συνεργειο της Honda (λογικα ολα θα πρεπει να εχουν ενημερωθει μεχρι τωρα) να κοιταξουνε το πισω φρενο, και συγκεκριμενα τη τρομπα του φρενου. Υπαρχει πιθανοτητα να κολλαει το εμβολακι μεσα και ετσι να ειναι μονιμος "πατημενο"

Αν καποιος απ'του συντονιστες θελει να το βαλει καπου να φαινεται καλυτερα.. Smiley
« Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα 01 Δεκέμβριος 2008, 00:04:43 πμ από Chris_de_Ze » Καταγράφηκε
Ζορπας
ΤΑ 700 Golden Edition, και ασε τους αλλους να ειναι
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1443


Ο Κυπριος του forum


« Απάντηση #1 στις: Παρασκευή 25 Απρίλιος 2008, 17:13:53 μμ »

Φιλε το εχεις και εσυ το 700, σε εχουνε ειδοποιησει ?  Ειναι επισημο αυτο ?

Παντως αν ειναι οπως τα λες, τοτε ειναι σοβαρο το θεμα..
Καταγράφηκε

And so you touch this limit, something happens and you suddenly can go a little bit further. With your mind power, your determination, your instict, and the experience as well, you can fly very high.
Ayrton Senna
Daemon
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 34


« Απάντηση #2 στις: Παρασκευή 25 Απρίλιος 2008, 17:32:01 μμ »

Οχι, δεν το εχω το 700 αλλα ειναι επισημο  Wink

Μιλαμε μονο για την εκδοση με ABS, στην χειροτερη περιπτωση ενα μονιμο φρεναρισμα του πισω τροχου, υπερθερμανση της δισκοπλακας.. Μια βολτα απο καποιο εξουσιοδωτημενο θα δειξει αν υπαρχει προβλημα και αν ειναι στα επηρεαζομενα πλαισια

 
Καταγράφηκε
Chris_de_Ze
Veteran
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9269



« Απάντηση #3 στις: Παρασκευή 25 Απρίλιος 2008, 19:54:37 μμ »

Πώς ξέρεις ότι είναι επίσημο?
Ανακοινώθηκε πουθενά στο site της Honda?
Εστάλη επιστολή σε ιδιοκτήτες (ή ειδοποιήθηκαν τηλεφωνικά)?
Αφορά μοντέλο κάποιας συγκεκριμένης περιόδου κατασκευής ή γενικά όλα?

ΥΓ: Ο Χρήστος (pissaman) αν παρακολουθεί πρέπει να ξέρει να μας πεί.
Καταγράφηκε

Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
Daemon
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 34


« Απάντηση #4 στις: Παρασκευή 25 Απρίλιος 2008, 20:28:45 μμ »

Πώς ξέρεις ότι είναι επίσημο?
Ανακοινώθηκε πουθενά στο site της Honda?
Εστάλη επιστολή σε ιδιοκτήτες (ή ειδοποιήθηκαν τηλεφωνικά)?
Αφορά μοντέλο κάποιας συγκεκριμένης περιόδου κατασκευής ή γενικά όλα?

ΥΓ: Ο Χρήστος (pissaman) αν παρακολουθεί πρέπει να ξέρει να μας πεί.

Δεν εχει ανακοινωθει πουθενα ακομα απ'οσω ξερω, εκτoς απ'της μοναδες Honda που ενημερωθηκανε προχθες. Θα το ξερει και ο Χρηστος λογικα..

Αφορα τα πλαισια 000002 - 001981 σε ολες της χωρες, για Ελλαδα ειναι περιπου 50 πλαισια. Ολοι οι κατοχοι των συγκεκριμενων μοντελον θα ενημερωθουν απ'τα καταστηματα που τα εχουν αγορασει να περασουν για ελεγχο και οτι υπαρχει σε στοκ θα επισκευαστουν πριν την πωληση.. Απλος το εγραψα εδω μπας και ειναι καποιος κατοχος που θα το δει..

Αυτα Smiley
« Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή 25 Απρίλιος 2008, 21:05:52 μμ από Daemon » Καταγράφηκε
Ζορπας
ΤΑ 700 Golden Edition, και ασε τους αλλους να ειναι
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1443


Ο Κυπριος του forum


« Απάντηση #5 στις: Δευτέρα 28 Απρίλιος 2008, 10:48:57 πμ »

Δεν εχω παρει καμια επιστολη και ο αντιπροσωπος εδω στην Κυπρο δεν γνωριζει κατι..
Παντως το θεμα εχει ηδη συζητηθει σε ενα Αγγλικο φορουμ, με καποια μελοι να εχουν παρει επιστολες ανακλησης.

Σημερα μετα την πρωινη βολτα ελεγξα το πισω φρενο και μου εκανε εντυπωση το ποσο ζεστος ητανε ο δισκος αντιιθετως με τον μπροστα που ητανε σχεδον κρυος. Ηταν τοσο ζεστος που δεν μπορουσα να αφησω το δαχτυλο μου πανω !

Επειδη εχω αρχισει να ανησυχω μιας και δεν εχω παρει σχετικη επιστολη ανακλησης σκεφτομαι να επικηνωνησω με τη χοντα ευρωπης για μια επισημη τοποθετηση
Καταγράφηκε

And so you touch this limit, something happens and you suddenly can go a little bit further. With your mind power, your determination, your instict, and the experience as well, you can fly very high.
Ayrton Senna
Daemon
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 34


« Απάντηση #6 στις: Τρίτη 29 Απρίλιος 2008, 00:53:08 πμ »

Μη περιμενεις να σου στειλουνε επιστολη, καλυτερα να πας να το δει και αν χρειαστει να σου αλλαξει την τρομπα. Αν ειναι εξουσιοδοτημενο συνεργειο Honda θα εχει προσβαση και στο ΜaRIS οποτε θα το δει εκει. Στην Κυπρο απο τι λεει στο δελτιο ειναι περιπου 5 πλαισια.. Smiley
« Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη 29 Απρίλιος 2008, 01:02:47 πμ από Daemon » Καταγράφηκε
Nkapa
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 186


Μαζί μου έλα πάνω απ' τα σύννεφα...


« Απάντηση #7 στις: Τρίτη 29 Απρίλιος 2008, 01:18:23 πμ »

Αν και ο αριθμός πλαισίου μου δεν είναι μέσα σ' αυτούς θα το τσεκάρω...
Καταγράφηκε

Η σιωπή είναι η πιο τέλεια έκφραση της περιφρόνησης...
pissaman
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 927



« Απάντηση #8 στις: Τετάρτη 30 Απρίλιος 2008, 09:16:44 πμ »

Υπάρχει από την  Honda μια Καμπάνια Βελτίωσης προϊόντος για το ΤΑ 700 ABS.
Είναι ακριβώς για τα πλαίσια που λέει ο Daemon και θα ενημερωθούν όλοι οι ιδιοκτήτες.
Πιο συγκεκριμένα παρατηρήθηκε ότι σε μερικές μοτοσικλέτες υπήρξε πρόβλημα με την αντλία πίσω φρένου.
Όποιος έχει μοτοσικλέτα μέσα στα συγκεκριμένα πλαίσια, ας πάει στο εξουσιοδοτημένο της περιοχής του να το τσεκάρουν και να του διορθώσουν ότι τυχόν βρουν.
Αν χρειαστείτε και άλλες λεπτομέρειες, πείτε μου...
Καταγράφηκε

Chris_de_Ze
Veteran
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9269



« Απάντηση #9 στις: Τετάρτη 30 Απρίλιος 2008, 15:06:16 μμ »

Έλεγχος σε ΤΑ700/ABS
24 Απριλίου 2008

O Ανδρέας (το μέλος "Daemon") και με επιβεβαίωση του Χρήστου (το μέλος "pissaman"), ανέφεραν ότι υπάρχει πρόσφατη οδηγία της Honda που συνιστά έλεγχο της αντλίας του πίσω φρένου στα νέα ΤΑ700/ABS. Υπαρχει πιθανοτητα να κολλαει το εμβολακι της αντλίας και ετσι να ειναι μονίμως "πατημενο". Ένα μονιμο φρεναρισμα του πισω τροχου προκαλεί υπερθερμανση της δισκοπλακας και των υγρών (με πιθανότητα απώλειας του φρένου).

Η οδηγία αφορά μόνο την εκδοση με ABS και συγκεκριμένα τα πλαίσια με VIN 8E000002 - 8E001981 σε ολες τις χώρες (για την Ελλάδα ειναι περιπου 50 πλαίσια). Ολοι οι κατοχοι των συγκεκριμενων μοντελων θα πρέπει να περασουν οπωσδήποτε για ελεγχο σε καποιο εξουσιοδοτημενο συνεργειο της Honda. Μια βολτα απο εκεί θα δειξει αν υπαρχει προβλημα και αν ειναι στα επηρεαζομενα πλαισια.

Περισσότερες πληροφορίες στις σχετικές συζητήσεις στο νήμα: Transalp 700 ABS (ανάκληση?)
« Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη 08 Μάιος 2008, 12:56:20 μμ από Chris_de_Ze » Καταγράφηκε

Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
Ζορπας
ΤΑ 700 Golden Edition, και ασε τους αλλους να ειναι
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1443


Ο Κυπριος του forum


« Απάντηση #10 στις: Τετάρτη 30 Απρίλιος 2008, 16:28:56 μμ »

Πιστευω καλο θα ηταν μιας και ο Χρηστος ανοιξε αυτο το νημα, να γραφουνε εδω οσοι εχουν οντως αντιμετωπισει το προβλημα και το εχουν διορθωσει στα εξουσιοδοτημενα συνεργεια.

Εγω μεχρι στιγμης δεν εχω καταφερει καν να το φτιαξω, για το λογο οτι ζω στην δημοκρατια της μπανανιας στην οποια οταν υπαρχει θεμα ευθυνης ολοι κανουνε τις παπιες...οποταν αυτη τη στιγμη περιμενω μια επισημη τοποθετηση απο την χοντα για να μπορεσω να αποδειξω στις παπιες οτι οντως υπαρχει ανακληση και οτι δεν ειναι ολα μια χαρουλα με το πισω φρενο...

Ευχαριστω Χρηστο για την ακριβη περιγραφη με τεχνικους ορους του προβληματος
Καταγράφηκε

And so you touch this limit, something happens and you suddenly can go a little bit further. With your mind power, your determination, your instict, and the experience as well, you can fly very high.
Ayrton Senna
Daemon
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 34


« Απάντηση #11 στις: Τετάρτη 30 Απρίλιος 2008, 16:52:33 μμ »

Πιστευω καλο θα ηταν μιας και ο Χρηστος ανοιξε αυτο το νημα, να γραφουνε εδω οσοι εχουν οντως αντιμετωπισει το προβλημα και το εχουν διορθωσει στα εξουσιοδοτημενα συνεργεια.

Εγω μεχρι στιγμης δεν εχω καταφερει καν να το φτιαξω, για το λογο οτι ζω στην δημοκρατια της μπανανιας στην οποια οταν υπαρχει θεμα ευθυνης ολοι κανουνε τις παπιες...οποταν αυτη τη στιγμη περιμενω μια επισημη τοποθετηση απο την χοντα για να μπορεσω να αποδειξω στις παπιες οτι οντως υπαρχει ανακληση και οτι δεν ειναι ολα μια χαρουλα με το πισω φρενο...

Ευχαριστω Χρηστο για την ακριβη περιγραφη με τεχνικους ορους του προβληματος

Στειλε μου το αριθμο πλαισιου σου με ΠΜ  Smiley
Καταγράφηκε
Nkapa
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 186


Μαζί μου έλα πάνω απ' τα σύννεφα...


« Απάντηση #12 στις: Τρίτη 06 Μάιος 2008, 00:51:58 πμ »

Γιώργο ο αριθμός πλαισίου σου είναι μέσα σ' αυτούς που αναφέρονται;
Καταγράφηκε

Η σιωπή είναι η πιο τέλεια έκφραση της περιφρόνησης...
Ζορπας
ΤΑ 700 Golden Edition, και ασε τους αλλους να ειναι
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1443


Ο Κυπριος του forum


« Απάντηση #13 στις: Τρίτη 06 Μάιος 2008, 07:49:33 πμ »

Ναι ειναι μεσα, εχω κλεισει το δευτερο σερβις των 4,000 χιλιομετρων για την αλλη εβδομαδα και μου ειπανε θα το ελεγξουν.. ιδωμεν..

εσεις τι κανατε, οντως υπηρχε προβλημα και το φτιαξανε ? αλλαχτηκε η αντλια ?
Καταγράφηκε

And so you touch this limit, something happens and you suddenly can go a little bit further. With your mind power, your determination, your instict, and the experience as well, you can fly very high.
Ayrton Senna
Nkapa
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 186


Μαζί μου έλα πάνω απ' τα σύννεφα...


« Απάντηση #14 στις: Τετάρτη 07 Μάιος 2008, 17:23:57 μμ »

Εμένα το πλαίσιο μου είναι εκτός θα πάω σε λίγες μέρες για το service των 1000 και θα τους πω να το τσεκάρουν για να είμαι σίγουρος.
Καταγράφηκε

Η σιωπή είναι η πιο τέλεια έκφραση της περιφρόνησης...
TransalpMan
Επισκέπτης
« Απάντηση #15 στις: Πέμπτη 08 Μάιος 2008, 00:15:59 πμ »

Ναι ειναι μεσα, εχω κλεισει το δευτερο σερβις των 4,000 χιλιομετρων για την αλλη εβδομαδα και μου ειπανε θα το ελεγξουν.. ιδωμεν..

εσεις τι κανατε, οντως υπηρχε προβλημα και το φτιαξανε ? αλλαχτηκε η αντλια ?



Σέρβις 4000 χλμ ? κάθε 12 δεν λέει η Honda ή τουλάχιστον κάθε 6 ?
Καταγράφηκε
Ζορπας
ΤΑ 700 Golden Edition, και ασε τους αλλους να ειναι
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1443


Ο Κυπριος του forum


« Απάντηση #16 στις: Πέμπτη 08 Μάιος 2008, 07:50:36 πμ »



Σέρβις 4000 χλμ ? κάθε 12 δεν λέει η Honda ή τουλάχιστον κάθε 6 ?

Βασικα ειναι η δευτερη αλλαγη λαδιου και γενικος ελεγχος
Καταγράφηκε

And so you touch this limit, something happens and you suddenly can go a little bit further. With your mind power, your determination, your instict, and the experience as well, you can fly very high.
Ayrton Senna
TransalpMan
Επισκέπτης
« Απάντηση #17 στις: Πέμπτη 08 Μάιος 2008, 10:14:26 πμ »

Βασικα ειναι η δευτερη αλλαγη λαδιου και γενικος ελεγχος



Εστω.Αλλά και πάλι δεν μου αρέσει.Προτιμώ να κάνω αυτά που προτίνει ο κατασκευαστής.
Καταγράφηκε
Ζορπας
ΤΑ 700 Golden Edition, και ασε τους αλλους να ειναι
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1443


Ο Κυπριος του forum


« Απάντηση #18 στις: Πέμπτη 08 Μάιος 2008, 10:18:57 πμ »



Εστω.Αλλά και πάλι δεν μου αρέσει.Προτιμώ να κάνω αυτά που προτίνει ο κατασκευαστής.

Σιγουρα και εγω προτιμω, αλλα και απο τη αλλη δεν πιστευω να ειναι κακο να αλλαζει το λαδι καθε 3000
Καταγράφηκε

And so you touch this limit, something happens and you suddenly can go a little bit further. With your mind power, your determination, your instict, and the experience as well, you can fly very high.
Ayrton Senna
louros
Μονάχος μονάχος
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7233


Kαι αδιάβροχος.....!


« Απάντηση #19 στις: Πέμπτη 08 Μάιος 2008, 10:24:29 πμ »

Σιγουρα και εγω προτιμω, αλλα και απο τη αλλη δεν πιστευω να ειναι κακο να αλλαζει το λαδι καθε 3000
Κακό δεν είναι σίγουρα ,αλλά είναι τουλάχιστον αφελές.
Γιατί ? τι θα πάθει ?
Κοστίζει κιόλας , επιβαρύνεις και το περιβάλλον με 3 κιλά άχρηστα λάδια καινούρια ακόμη.
Δεν ξαναλλάζω λάδι κάτω από 6.000 τουλάχιστον.
Καταγράφηκε

ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?
Chris_de_Ze
Veteran
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9269



« Απάντηση #20 στις: Πέμπτη 08 Μάιος 2008, 10:33:10 πμ »

Στα 3000 χλμ το λάδι (αν είναι καλής ποιότητας) δεν προλαβαίνει να διασπασθεί τόσο ώστε να αχρηστευθεί. Εκτός και αν είναι λάδι χύμα, αμφιβόλου προέλευσης και τύπου "μάρκα μ'έκαψες"!
Καταγράφηκε

Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
Ζορπας
ΤΑ 700 Golden Edition, και ασε τους αλλους να ειναι
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1443


Ο Κυπριος του forum


« Απάντηση #21 στις: Πέμπτη 08 Μάιος 2008, 10:39:50 πμ »

Κακό δεν είναι σίγουρα ,αλλά είναι τουλάχιστον αφελές.
Γιατί ? τι θα πάθει ?
Κοστίζει κιόλας , επιβαρύνεις και το περιβάλλον με 3 κιλά άχρηστα λάδια καινούρια ακόμη.
Δεν ξαναλλάζω λάδι κάτω από 6.000 τουλάχιστον.

Ναι συμφωνω μαζι σου, καλα λες, ομως η αντιπροσωπεια εδω δινει 4 χρονια εγγυηση με προγραμματισμενη αλλαγη λαδιου καθε 3000 χιλιομετρα.. Τωρα αν εγω το αλλαζω καθε 6000, θα χασω τα 4 χρονια. Απο την αλλη τα εξοδα της αλλαγης καθε 3000 καλυπτουν τυχον προβλημα και εξοδα σε ανταλλακτικα, αν και δεν πιστευω οτι θα παθει κατι η τρανσαλπ ειδικα στα 4 πρωτα χρονια...

Εσυ τι θα μου προτεινες να κανω? και εγω προτιμω καθε 6000, γλυτωνω και την "ταλαιπωρεια"..
Καταγράφηκε

And so you touch this limit, something happens and you suddenly can go a little bit further. With your mind power, your determination, your instict, and the experience as well, you can fly very high.
Ayrton Senna
louros
Μονάχος μονάχος
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7233


Kαι αδιάβροχος.....!


« Απάντηση #22 στις: Πέμπτη 08 Μάιος 2008, 10:44:16 πμ »

Δεν κατάλαβα αν είναι διορθωσέ με ,άλλα λέει το manual και άλλα επιβάλει η αντιπροσωπεία ωστε να ισχύει η εγγύηση ?
Καταγράφηκε

ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?
DRAKE RAMORE
Επισκέπτης
« Απάντηση #23 στις: Πέμπτη 08 Μάιος 2008, 10:44:47 πμ »

Ναι συμφωνω μαζι σου, καλα λες, ομως η αντιπροσωπεια εδω δινει 4 χρονια εγγυηση με προγραμματισμενη αλλαγη λαδιου καθε 3000 χιλιομετρα.. Τωρα αν εγω το αλλαζω καθε 6000, θα χασω τα 4 χρονια. Απο την αλλη τα εξοδα της αλλαγης καθε 3000 καλυπτουν τυχον προβλημα και εξοδα σε ανταλλακτικα, αν και δεν πιστευω οτι θα παθει κατι η τρανσαλπ ειδικα στα 4 πρωτα χρονια...

Εσυ τι θα μου προτεινες να κανω? και εγω προτιμω καθε 6000, γλυτωνω και την "ταλαιπωρεια"..

Πωπω  ...

καλά που δεν έχει ο αντιπρόσωπος σας στην Κύπρο και βενζινάδικο....θα σας υποχρέωνε να βάζετε βενζίνη απο εκεί.....αλλιώς θα έκοβε την εγγύηση
« Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη 08 Μάιος 2008, 10:51:04 πμ από DRAKE RAMORE » Καταγράφηκε
Ζορπας
ΤΑ 700 Golden Edition, και ασε τους αλλους να ειναι
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1443


Ο Κυπριος του forum


« Απάντηση #24 στις: Πέμπτη 08 Μάιος 2008, 10:46:36 πμ »

Δεν κατάλαβα αν είναι διορθωσέ με ,άλλα λέει το manual και άλλα επιβάλει η αντιπροσωπεία ωστε να ισχύει η εγγύηση ?

Οχι απλα αυτος εδω δινει 4 χρονια συνολικα. Αν δεν κανω λάθος κανονικα η εγγυηση εναι στα 2 χρονια
Καταγράφηκε

And so you touch this limit, something happens and you suddenly can go a little bit further. With your mind power, your determination, your instict, and the experience as well, you can fly very high.
Ayrton Senna
Σελίδες: [1] 2 3 4 5 | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!