Hellas Transalp Forum

Αλλαγή αλυσίδας + γρανάζια (αγορά καινούριων, ναι αλλά ποιών?)

loukipent · 203044

Offline giamar4

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2025

Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9810
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Ασχετο με το θέμα , αλλά ηθελα νάξερα αυτός που κόλησε το εμπρός γρανάζι κ άφησε τα γρανάζια / αλυσιδα σε αυτή την κατάσταση τι ήθελε να αποδείξει?
Οτι θα το κυκλοφοράει μεχρι να το λιώσει? κ μετα θα το πετάξει?  :eusa_think:

Μετά απο ενα σημείο, αυτη η φθορά δεν είναι επικίνδυνη πλέον?



Offline giamar4

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2025
Σηδεροφαγοι Νικο,τπτ αλλο!
Αν φυγει η αλυσιδα εν κινησει ,μιλαω για το πισω φαλακρο γραναζι,αντε γεια



Offline Yianni

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7271
Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι η αλυσίδα της φώτο φαίνεται σε καλή κατάσταση. Αλλά με τόσο φαγωμένο γρανάζι θα πρέπει να πατινάρει συνεχώς αφού δεν έχει δόντια για να σκαλώσει...




Offline giamar4

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2025
Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι η αλυσίδα της φώτο φαίνεται σε καλή κατάσταση. Αλλά με τόσο φαγωμένο γρανάζι θα πρέπει να πατινάρει συνεχώς αφού δεν έχει δόντια για να σκαλώσει...


Γιαννη ,αποκλειεται να κινηται με αυτο το γραναζι .
Λογικα δε θα παει βημα



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9810
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!

Λογικα δε θα παει βημα

Και εγώ αυτό πιστεύω .

Σε τπτ τριτοκοσμικές χώρες παραπέμπει, εκεί πρέπει να συμβαίνουν αυτά. Μαύρη φτώχεια δλδ.

Δεν τόχω κ λίγο να λιμάρει κ το γρανάζι με στρογγυλή λίμα . ;D να βγαλει κάμποσα χλμ ακόμα .

Τέλος πάντων ...



Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3489
Reply #356 on: Παρασκευή 06 Οκτώβριος 2017, 14:03:13 μμ
Και εγώ αυτό πιστεύω .

Σε τπτ τριτοκοσμικές χώρες παραπέμπει, εκεί πρέπει να συμβαίνουν αυτά. Μαύρη φτώχεια δλδ.

Δεν τόχω κ λίγο να λιμάρει κ το γρανάζι με στρογγυλή λίμα . ;D να βγαλει κάμποσα χλμ ακόμα .

Τέλος πάντων ...
Θά 'χει κουράγιο φαίνεται μπόλικο  :2hysterical: :2hysterical:


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline agor

  • Tonal
  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 71
  • H41
Γειά σας σύντροχοι.

Για το ΤΑ600 είδα ότι υπάρχει η επιλογή να μπει γρανάζι με 15 ή 16 δόντια.
Η KKBike φτιάχνει και τα δύο που υποτίθεται λύνουν το πρόβλημα τυχόν φθοράς - και καλά είναι από τα σημεία όπου το μηχανάκι πονάει.
Δεν καταλαβαίνω να έχει κάποιο πρόβλημα και ούτε η αλυσίδα κάνει περίεργα αλλά αναρωτιέμαι για τις διαφορές στην οδήγηση και την κατανάλωση βενζίνης.

Αν αποφασίσω να αλλάξω το γρανάζι ποιό προτείνετε;



Offline Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9897
Σάκη καλημέρα.

Οι βασικοι κανόνες είναι δύο:
1. Πάντα αλλάζουμε αλυσίδα και γρανάζια μαζί.
2. Το μπροστά γρανάζι, πάντα το γνήσιο.

Τώρα όσον αφορά το πόσα δόντια θα βάλεις, θα σου πρότεινα να προτιμήσεις τα 15. Τα 16 είναι μόνο αν κάνεις μεγάλες αποστάσεις σε επαρχιακό ή Εθνικό δίκτυο και πάλι η διαφορά στην κατανάλωση είναι μικρή.

Εσύ για την Κέρκυρα 15αρι δαγκωτό. ;D


Παύλος Καρούμπης


Offline agor

  • Tonal
  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 71
  • H41
Ευχαριστώ Παύλο!
Αυτό σκεφτόμουν και εγώ και αφού δεν θα έχει σημαντική διαφορά στην κατανάλωση ψηφίζω 15.



Γερμανός μου φαίνεται ο τύπος και προτείνει της KKBikes σαν καλύτερο για λιγότερη καταπόνηση στην μετάδοση.
Ξέρει τι λέει ή μπαρούφας είναι;

Δεν μου φαίνεται να κάνει περίεργα η μηχανή αλλά έχει κάνει 80+ χιλιάδες χιλιόμετρα.
Αφού θέλω να την κάνω καινούρια μήπως ήρθε η ώρα να το κάνω και αυτό.



Offline Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9897
πρώτη φορά το βλέπω αυτό. Δεν ξέρω αν είναι καλό.

Το έχει δει κανείς άλλος;


Παύλος Καρούμπης


Offline agor

  • Tonal
  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 71
  • H41
https://kkbike.it/en/index.php?fc=module&module=leopartsfilter&controller=search&make=7&model=76&year=111

Δεν κάνω διαφήμιση! Αν κάνω διαγράψτε το μύνημα!

49+μεταφορικά 55-60 πες. Το μαμίσιο κάνει κάνα 30άρι.
20+ ευρώ παραπάνω χρειάζεται καλός λόγος.
Αν ξέρει κάποιος θέλω να μάθω κι εγώ.

Τώρα που άκουσα καλύτερα μάλλον Γάλλος είναι...
« Last Edit: Δευτέρα 21 Αύγουστος 2023, 15:19:41 μμ by agor »



Offline giamar4

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2025
Αξίζει την διαφορά ,είναι ένας τρόπος με αυτό να σώσεις την φθορά του άξονα γιατί πιάνει σε όλο το εύρος του μήκους του
Αυτό συνιστούμε σε πολλούς μέλλοντες αγοραστές των ΤΑ που έχουν τέρμα φθαρμένους άξονες λόγω πολλών χιλιάδων χιλιομέτρων.
Ουσιαστικά το γρανάζι αυτό σταματά την φθορά του άξονα .



Offline agor

  • Tonal
  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 71
  • H41
Ευχαριστώ, πείστηκα.

Ξέρεις αν υπάρχει αντιπρόσωπος στην Ελλάδα;



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9810
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Υπάρχει κάτι ανάλογο απο έναν Ιταλό, αλλά δεν θυμάμαι κ πολλά.

Σε αυτό δεν φθείρεται η ασφάλεια?  Στην περίπτωσή μας δλδ τα δύο αυτιά, αν θα βρίσκεις μετά, η αναγκαστικά αλλάζεις πάλι ολοκληρο το γρανάζι?



Offline agor

  • Tonal
  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 71
  • H41
Οκ. Κατάλαβα το πρόβλημα.
Αλλά πάλι δεν θα πρέπει να πάει τουλάχιστον μιά πενταετία χωρίς αλλαγή?

Θα τους κάνω ένα ερώτημα, πιστεύω ότι θα απαντήσουν.

Αν δεν απαντήσουν αυτοί χάνουν, πάω σε μαμίσιο.



Offline agor

  • Tonal
  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 71
  • H41
Έστειλα το εξής:

Θέμα: Transalp 600/1999 Pinion
Good evening.
I am a happy transalp 600, build 1999 owner, and your Pinion caught my interest.
However, i have some questions:

1. Do you have a reseller in Greece?
2. If the the metal plates placed in the following video in 10:42 wear before the sprocket can they be replaced or do i need to buy the whole pinion again?
Vice-versa, if the sprocket wears before the plates, can i keep the plates and order the pinion without the plates?

3. Seriously? indestructibly functional sprockets?
If you answer yes in question 3 there is no point in answering 1 and 2.

Thanks in advance and best regards!


Νομίζω ήμουν ευγενικός.

Στην αναμονή λοιπόν...



Offline sot econ

  • Administrator
  • Οδηγάρα
  • *****
    • Posts: 360
Οκ. Κατάλαβα το πρόβλημα.
Αλλά πάλι δεν θα πρέπει να πάει τουλάχιστον μιά πενταετία χωρίς αλλαγή?

Θα τους κάνω ένα ερώτημα, πιστεύω ότι θα απαντήσουν.

Αν δεν απαντήσουν αυτοί χάνουν, πάω σε μαμίσιο.

Μια πενταετία για να αλλαχτεί το γρανάζι; Εξαρτάται απο τα χιλιόμετρα που κάνεις και κυρίως πόσο θα αντέξει η αλυσίδα.

Το θέμα έχει συζητηθεί εκτενώς εδώ https://www.transalpforum.gr/index.php?topic=23273.0 γαι αυτό σου είπα οτι μια αναζήτηση στο forum βοηθάει.

Πήγαινε σε ένα μηχανικό να δει την κατάσταση του άξονα ή ανέβασε κάποιες ευκρινείς φωτό μήπως μπορέσουμε να καταλάβουμε.
Εάν δεν έχεις σημαντική φθορά δεν χρειάζεσαι το γρανάζι πατέντα.

Το βασικό πρόβλημα με τον άξονα στα ΤΑ προκαλείτε κυρίως απο παρατεντωμένη αλυσίδα και μη αλλαγή ασφάλειας μαζί με τ γρανάζι.
Εμένα μετα απο 145.000 χλμ δεν έχει κάποια αξιοσημείωτη φθορά.



Offline agor

  • Tonal
  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 71
  • H41
Θα την πάω για ένα σέρβις από εβδομάδα.
Θα πω στον μάστορα για φωτογραφία.

Πήγα χτες μιά καλή βόλτα. 38 βαθμοί, η μηχανή ζεστάθηκε πολύ, ένιωθα φωτιά στα πόδια, με βερμούδα ήμουν.
Σε φανάρια σταματημένος άρχισε το βεντιλατέρ, δεν έφτασε στα κόκκινα αλλά ήταν πολύ ψηλά, λίγο κάτω από τα κόκκινα.

Όταν έφτασα σπίτι, έσβησα μηχανή και δούλευε καμμιά δεκαριά δευτερόλεπτα με σβηστή τη μηχανή...
Τα είχα ξεχάσει αυτά τα κόλπα του  Τρανσάλπ...

Πριν πολλά χρόνια σε εθνική με καύσωνα με 42 βαθμούς δεν θυμάμαι να είχε ανέβει τόσο.

Ώρα για παραφλού και γενικό τσεκ.
60/40 ή 50/50, τι λέτε?
« Last Edit: Τρίτη 22 Αύγουστος 2023, 07:25:15 πμ by agor »



Offline agor

  • Tonal
  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 71
  • H41
Κύριοι οι τύποι, απαντήσαν.
Συνιστούν να αλλαχτεί όλο το σύστημα και έχουν αντιπροσώπους στην Ελλάδα (και στην Κέρκυρα).

Hello, this is the list of our resellers, two in Greece:
https://kkbike.it/page/7-rivenditori

We always sell our Superpinion complete with plates and screws.
There is no such thing as indestructible, much less spare parts subject to wear.
We always suggest changing the whole kit, not just one piece, because wear is slower.

Thank you for sending us this nice video that we didn't know about.

Best Regards,
KKBIKE Customer Care

https://kkbike.it/en/pinions/109pinion-for-honda-step-15525-superpinion-13015t.html

https://kkbike.it/en/pinions/108pinion-for-honda-step-16525-superpinion-12316t.html



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9810
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!

Όταν έφτασα σπίτι, έσβησα μηχανή και δούλευε καμμιά δεκαριά δευτερόλεπτα με σβηστή τη μηχανή...
Τα είχα ξεχάσει αυτά τα κόλπα του  Τρανσάλπ

Αυτό μήπως είναι πατέντα ? Στο 650 δεν ισχύει


Ώρα για παραφλού και γενικό τσεκ.
60/40 ή 50/50, τι λέτε?

Εγώ λέω αυτό:



Και διάβασμα εδώ: https://www.transalpforum.gr/index.php?topic=22770.0



Offline Padis

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1438
Συμφωνώ για το pro-honta. Μαγικός ζωμός !!!


«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»


Offline agor

  • Tonal
  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 71
  • H41
Καλημέρα.
Είχα κάτι δουλίτσες χτες και δεν βρήκα χρόνο να ποστάρω.

Οκ, από γνωστό site για το Pro Honda:

Αντιψυκτικό από την εταιρεία Honda σε συσκευασία 1lt. Διατίθεται έτοιμο προς χρήση άρα δε χρειάζεται να το αραιώσετε για να το τοποθετήσετε στο όχημά σας. Το χρώμα του είναι μπλε το οποίο υποδηλώνει την σύσταση που έχει χρησιμοποιηθεί για την πρόληψη της διάβρωσης του κινητήρα. Θα πρέπει να συμβουλευτείτε το εγχειρίδιο του κατασκευαστή για το χρώμα του αντιψυκτικού που θα επιλέξετε.

Με 2 λίτρα είμαι οκ, για την τιμή που το βρήκα λέω να πάρω 3 να είμαι μέσα.

Αλλά να συμβουλευτώ εγχειρίδιο κατασκευαστή για το χρώμα; Τι είναι ετούτο το φρούτο πάλι...

Για λάδια κάποια προτίμηση ή ότι να ναι 10/40; Ή 10/50;
« Last Edit: Τετάρτη 23 Αύγουστος 2023, 07:58:28 πμ by agor »



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9810
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Είπαμε Prohonda , τι σε νοιάζει το χρωμα?  :2hysterical:

Οσα για τα λάδια , υπα΄ρχει ενα θέμα κάπου 250 σελίδες όπου κανείς δεν ξέρει τελικά τι γίνεται .
Απλά διαβαζοντας θα είσαι ένας αναποφάσιστος διαβασμένος  :2hysterical:

Ολα τα λάδια είναι καλά . Το λάδι όμως αποτελεί καθαρά υποκειμενική επιλογή .
Ανάλογα το τι αντιλ;αμβάνεται το αριστερό ποδάρι , κ ανάλογα την φθορά του κινητήρα.

Εχω δοκιμάσει 5-6 μάρκες, μια ήταν καλή η Amsoil, 6000 χλμ και οταν τα άλλαξα η αίσθηση ήταν σαν την πρώτη μέρα, ομως πολύ ακριβά κ φούλ συνθετικά. Αν έκανα 6-8000χλμ το χρόνο θα χρησιμοποιούσα αυτα , αλλά δεν κάνω πάνω απο 1-2500 χλμ
Τώρα χρησιμοποιώ τα Bell ray 10/40  ημισυνθετικό ,  ενα λάδι που είναι λίγο πιο πηχτό   δλδ αντιδράει το 10/40 σαν να εχει μεγαλύτερο SAE.
Tα κρατάω ενα χρόνο αφου πιάνουν πρώτα το χρόνο ζωής κ όχι τα χλμτρα



Offline Padis

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1438

Αλλά να συμβουλευτώ εγχειρίδιο κατασκευαστή για το χρώμα; Τι είναι ετούτο το φρούτο πάλι...


Χοντρικά να απαντήσω για το χρώμα του αντιψυκτικού.
Το πράσινο είναι για κινητήρες με μαντεμένιο μπλόκ και καπάκι.
Το κόκκινο & το μπλε είναι για αλουμινένιους κινητήρες και διαφέρουν στον χρόνο αντικατάστασης τους


«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»