Χρόνια πολλά και Χριστός Ανέστη σε όλη την παρέα.
Για να μην ανοίγω καινούργιο θέμα είπα να να συνεχίσω σε αυτό μιας και σχετίζεται άμεσα.
Λοιπόν, πριν δυο εβδομάδες αγόρασα ένα 650 μοντ. 03, ήδη όταν το δοκίμασα πριν το πάρω κατάλαβα ότι είχε μακριές σχέσεις και δεν είχε γρήγορη επιτάχυνση. Έχοντας οδηγήσει και την 600άρα η διαφορά στο "τράβηγμα" ήταν εμφανής υπέρ της. Το 650 έχει πίσω γρανάζι 43 δόντια έναντι 48 και με 5η και 4000rpm έχει 100χμ/ώρα με 5000rpm έχει ακριβώς 120 χμ/ώρα, η 2α πιάνει τα 100 για πλάκα, αλλά. Υπάρχει ένα μεγάλο αλλά. Είναι δύσχρηστο στην πόλη. Το δουλεύεις περισσότερο με 1η - 2α και 2 έως 3 χιλιάδες στροφές, με δεύτερο άτομο ακόμα χειρότερα, άσε που νομίζω ότι καταπονείται και ο κινητήρας. Η διαφορά των 5 δοντιών αντιστοιχεί σε 1,5 δόντια του μπροστινού γραναζιού, δηλαδή είναι σαν να φοράω μπροστά 16,5 ας πούμε με 48 πίσω. ΌΜΩΣ σε ανοιχτό δρόμο είναι απόλαυση,σχεδόν δεν ακούς κινητήρα, πάει πολύ χαλαρά και ίσως οικονομικότερα λόγω χαμηλών στροφών, βέβαια δεν πάει πάνω απο 7000rpm λόγω έλλειψης ισχύος, είναι σαν να έχεις 6η.
Εσείς τι θα κάνατε στη θέση μου, θα το αφήνατε ως έχει ή θα το ξαραφέρνατε στο 48άρη πίσω γρανάζι? το λέω γιατί έχει πολύ ζωή ακόμα.
Και κάτι ακόμα, υπάρχει περίπτωση ο μπροστινός κινητήριος άξονας του μικρού γραναζιού να έχει φαγωμένα καρέ εξαιτίας αυτού του γραναζώματος?
Έχει ένα μικρό φάγωμα το καρέ του και το γραναζάκι παίζει λίγο. Είναι το γνωστό θέμα που βγάζουν κάποια ΤΑ είτε απο πολύ χρήση είτε απο τεντωμένη αλυσίδα.