Hellas Transalp Forum

Μεταβαλλόμενο ρελαντί με την θερμοκρασία

geoa · 2330

Offline geoa

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 133
on: Πέμπτη 06 Νοέμβριος 2014, 22:39:38 μμ
Σε ΤΑ600/1990 μετά από τοποθέτηση καρμπυρατέρ από 400 παρουσιάζει το εξής: Κρύο ανάβει με την πρώτη στις 1300 στρ/λεπτό το ρελαντί με μια τάση να κατέβει και να σβήσει αν δεν δώσω λίγο τσόκ ή λίγο γκάζι. Πάντα σχεδόν ξεκινάω αμέσως. Μόλις πάρει θερμοκρασία το μοτέρ και ο δείκτης περάσει από την λευκή γραμμή στην άχρωμη περιοχή τότε στα φανάρια που σταματώ παρατηρώ ότι οι στροφές ανεβαίνουν μόνες τους στις 2000. Όταν δίνω γκάζι (με νεκρά μέσα) και αφήνω οι στροφές δεν κατεβαίνουν γρήγορα αλλά σταδιακά και κάθε φορά μένουν και λίγο ψηλότερα από την προηγούμενη φορά πχ 2100 (αντί 2000 που ήταν πριν μαρσάρω). Κατά την κίνηση και σε άσχετη φάση οι στροφές σε άλλο φανάρι πέφτουν στις 1300.(Τα καρμπυρατέρ φοράνε τα pilot jets του 600 δηλαδή 38άρια άρα δεν είναι πρόβλημα jets). Αέρα δεν πρέπει να τραβάει από τα κολάρα των εισαγωγών γιατί και τις δυο φορές που τοποθετήθηκαν εναλλάξ το μαμά καρμπυρατέρ 600 και το καρμπυρατέρ του 400 στο πρώτο δεν ανέβαζε ρελαντί (το αντίθετο απαιτούσε το τσόκ για αρκετή ώρα μέχρι να ζεσταθεί) ενώ δεύτερο και τις δυο φορές που τοποθετήθηκε είχε ψηλά το ρελαντί από 2000 και πάνω. Έχω μια υποψία πως είναι είτε θέμα ρύθμισης βαλβίδων από το προηγούμενο ιδιοκτήτη σε συνδυασμό με εξάτμιση και φίλτρο είτε θέμα συγχρονισμού των καρμπυρατέρ μεταξύ τους. Η αλήθεια είναι πως όταν τοποθέτησα το καρμπυρατέρ του 400 επάνω δεν την άφησα να ζεσταθεί πολύ και μετά να συγχρονίσω με το αυτί τα κάρμπς αλλά και τις βίδες των pilots. Ρίξτε ιδέες εν όψη ΣΚ να κάνω τις δοκιμές μου και να ποστάρω τα αποτελέσματα.



Offline geoa

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 133
Reply #1 on: Σάββατο 08 Νοέμβριος 2014, 19:40:02 μμ
Τελικά βρέθηκε ο ένοχος ήταν η ντίζα του τσοκ η οποία κατά την τοποθέτηση δεν είχα προσέξει ότι έχει κάνει γωνία και όταν είχα στριμμένο το τιμόνι εκείνη τεντωνόταν και άνοιγε το τσόκ ελαφρά.