Hellas Transalp Forum

Ζιγκλερ για XL650V

Stoneman · 19403

Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9976
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
on: Πέμπτη 09 Ιανουάριος 2014, 17:06:07 μμ
Τα ζιγκλέρ της ΤΑ είναι αυτά

MAIN ,Jet



SLOW,Jet



 

 
Επειδή το κόστος τους Ελλάδα είναι κάπου 100 ευρώ, και απο εξωτερικό τα βρίσκω σε χαμηλές τιμές αλλά απαγορευτικά μεταφορικά, υπάρχει κάποιο καταστημα εδώ που να μπορώ να τα βρώ?

Κάποιος τρόπος να τα βρώ φθηνότερα?
Κάποια αντιπροσωπεία της Keihin?
Εχει κάποιος ασχοληθεί με το θέμα?
« Last Edit: Τετάρτη 25 Οκτώβριος 2017, 20:36:09 μμ by Stoneman »



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2799
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #1 on: Πέμπτη 09 Ιανουάριος 2014, 18:39:54 μμ
Η Αμερική έχει και αυτή τέτοια κρίση, που φορτώνει φόρους ακόμα και τις ΕΞΑΓΩΓΕΣ! Αν προχωρήσεις στην πληρωμή εκτός από τιμή και μεταφορικά προκύπτει και φόρος.
Βέβαια είσαι καλό ψαχτήρι και θα βρης άκρη.

Όμως τίποτα από αυτά δεν χρειάζεται: :director: Μη τα αλλάξεις!!!


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9976
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #2 on: Πέμπτη 09 Ιανουάριος 2014, 19:24:32 μμ
Ιωαννη χρόνια σου πολλά και απο εδώ.

Δεν θέλω να τα αλλάξω, απλά επειδή κατεστρεψα τα δικά μου και έχω τώρα το μεταχειρισμένο ζευγάρι καρμπς επάνω, είπα να τα βρώ και να τα βάλω στα δικά μου καρμπς ωστε να τα έχω μάχιμα.



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9976
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #3 on: Κυριακή 26 Οκτώβριος 2014, 18:42:51 μμ
Δεν αγόρασα καινούρια (δεν υπάρχει ούτε πενηντάλεπτο στην τσέπη) έβαλα 105 εμπρός και 108 πίσω που είχα από τρανσαλπ 400. Τα main jets τα άφησα 38άρια. Τώρα μέχρι τις 3000 στροφές τραβάει καλά δίχως σκασίματα. Από τις 3000 μέχρι τις 5000 πάει σχετικά κανονικά. Κάπου εκεί πνίγετε για λίγο. Μετά ανοίγει σωστά στις 6500. Τώρα δεν καίει τίποτα (σαν παπάκι πάει) και η θεμοκρασια είναι κολλημένη στην γραμμή πριν το άχρωμο. Αν πω να φτιάξω ένα οικονομικό μηχανάκι για κάθε μέρα θα πρέπει να βάλω την μαμά εξάτμιση (αυτή που έχω είναι μπουρί της σόμπας) και ένα καινούριο μαμά φίλτρο. Εξάτμιση έχω (ο λαιμός της μου λείπει) φίλτρο όμως θα πρέπει να αγοράσω. Μετά από αυτά θα πρέπει να ρυθμίσω βαλβίδες και να συγχρονίσω καρμπυρατέρια. Σκέφτομαι όλα αυτά να γίνουν στην επόμενη αλλαγή λαδιών. Προς το παρόν μετά την τελευταία νεροποντή και λόγω του ότι έκανα ποταμόεντουράδα Αθήνας στην ώρα αιχμής της πρέπει να βγάλω τροχούς να γρασσάρω ξανά τα πάντα.

Τα pilot jets είναι 38αρια για την 650 και την 600αρα.
Και καλό είναι να μην τα πειράζουμε αφού μεταβάλουν την λειτουργία απο τις στροφές του ρελαντί εως και κάπου τις 2500στρ/λ.

Τα main της 600αρας είναι 128/130 δεν είναι μεγάλη η διαφορά με τα 105/108?
Δλδ (λέω τώρα εγώ) αφού ο κατασκευαστής ψύχει τον πίσω κύλινδρο με μια διαφορά 2 μόλις μονάδων (δεν ξέρω και τι μονάδα μέτρησης έχουν αυτά, μάλλον mm2?) τόσο μεγάλη διαφορά στα ζιγκλέρ δεν δημιουργεί πρόβλημα στην ψύξη/λίπανση στο χώρο καύσης?
Πόση διαφορά είδες σε τράβηγμα ?

Είχα σκεφτεί και εγώ να τα μικρύνω, απο 132 σε κάτι χαμηλότερο, αλλά δεν ξέρω πόσο δίχως να δημιουργήσω πρόβλημα.
Δεν με νοιάζουν οι επιδόσεις απλά σκέφτομαι την οικονομία .

Η εξάτμιση που έχεις είναι ολόκληρη ? έχουν πετάξει δλδ τους παλιους λαιμούς? απο το σχεδιο παρακάτω τι σου λείπει?







Offline geoa

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 133
Reply #4 on: Δευτέρα 27 Οκτώβριος 2014, 00:40:16 πμ
Τα Pilots τα άφησα 38αρια  παρά του ότι είχα να βάλω 35άρια από 400 άρι για τους λόγους που είπες.

Τα main της 600αρας είναι όντως 128/130 όμως το δικό μου φορούσε 135/138  ύμνος στην κατανάλωση και στην άκαυτη βενζίνα που λένε. Το μηχανάκι όπου πήγαινα μου έλεγαν πως μυρίζει βενζίνα (χώρια που έσκαγε ασταμάτητα και χτυπούσαν όλοι οι συναγερμοί .
Η αλήθεια είναι ότι αφού δεν είχα άλλα mainjet να βάλω και τα μόνα που είχα ήταν τα 105/108 είπα να πάρω το ρίσκο και να δοκιμάσω. Ο λόγος που πήρα το ρίσκο είναι γιατί αφού στην πόλη οι στροφές που δουλεύει το μοτέρ συνήθως παίζουν από 2500 έως 5000 είναι χαμηλά και δεν ανάβει. Εκτός πόλης οι 5000 στροφές παίζουν με 100+ χλμ άρα πάλι δεν παίζει ζόρισμα του μοτέρ. Στις βόλτες που έκανα εχθές και σήμερα περίπου 60χλμ εντός πόλης δεν συνάντησα πρόβλημα. Σταμάτησε το συνεχόμενο σκάσιμο της εξάτμισης η οποία πλέον ακούγεται πολύ ελάχιστα κυρίως όταν με χιλιόμετρα αφήνω το μοτέρ να φρενάρει την ΤΑ. Το πρόβλημα που είχα πριν κάνω την αλλαγή αυτή ήταν πως εντός πόλης δεν μπορούσα να κινηθώ οικονομικά και δίχως σαματά.

Όσο αφορά το τράβηγμα η αλήθεια είναι πως μετά τις 3000 στροφές καταλαβαίνεις πως δουλεύει διαφορετικά ο κινητήρας και δεν τραβάει όπως θα έπρεπε να τραβάει ένα 600 αλλά ας μην ξεχνάμε ότι μέχρι προχθές είχα συνηθίσει να οδηγάω ένα ΤΑ με μεγαλύτερα ζιγκλέρια, εξάτμιση μπουρί και φίλτρο πειραγμένο.

Είμαι της άποψης πως όταν θέλεις οικονομία αγοράζεις οικονομική μότο (πχ ένα 250cc ή βαριά ένα ΤΑ400). Αν όμως ήδη έχεις μηχανή και μάλιστα μεγάλη όπως στην περίπτωση μας τότε είναι καλή επιλογή ένα μικρότερο ζιγκλέρ από το 132 που φοράει η ΤΑ (πχ 120 που κάποτε κυκλοφόρησε μοντέλο ΤΑ) και σίγουρα θα δεις διαφορά στην οικονομία δίχως να πάθεις τίποτα.

Η μαμά εξάτμιση που έχω είναι το καζάνι πίσω πλήρες κομμένο όμως στο λαιμό εκεί που είναι ο αριθμός 3 στο σχέδιο που έβαλες και δεν έχω κομμάτι να κολλήσω και να βάλω αυτή αντί της εξάτμισης που έχει. Τώρα πια έχω συνηθίσει τον μπάσο ήχο της εξάτμισης που φοράει και δεν νομίζω πως θα χαρώ αν την αλλάξω. Να φανταστείς κάνει ήχο σαν ΧΤΧ660.

Το σκέφτομαι ημέρες τώρα τι να κάνω με τα ανταλλακτικά που έχω. Από την μια λέω να τα πουλήσω. Μετά σκέφτομαι ότι δεν είναι και εύκολο να τα βρείς όταν τα θέλεις. Μετά σκέφτομαι να κάνω κανένα project κουλό τίποτα με σώμα ΤΑ και μονομπλόκ μοτέρ έστω και 250cc για να το τρώει το χώμα . Δέχομαι ιδέες και προτάσεις.
Ελπίζω να μην κούρασα με τα πολλά που είπα.



Offline geoa

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 133
Reply #5 on: Δευτέρα 27 Οκτώβριος 2014, 00:52:06 πμ
Να επισημάνω όμως ότι την Παρασκευή το απόγευμα γυρνώντας από την δουλειά έπεσα στην ποταμοεντουράδα της Αθήνας και παρά του ότι η γριά φοράει τα μικρά mainjet της 400 δούλεψε τέλεια στην περίπτωση καθώς δεν κόμπιασε πουθενά παρά του ότι τα νερά υπήρξαν περιπτώσεις που έφτασαν σχεδόν στο ύψος των εξαγωγών και των μπουζί. Varadero - TA - AT και V-strome ήταν τα μόνα που είδα όρθια μέσα στην βροχή την ημέρα εκείνη.



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9976
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #6 on: Δευτέρα 27 Οκτώβριος 2014, 08:55:57 πμ
Δλδ ο προηγούμενος έχει κόψει το γνήσιο τελικό? και τώρα θές εξατμισά με μεράκι να σου φτιάξει την φωλιά για να περάσει μέσα η σωλήνα? κατάλαβα καλά?

Οσο για τα ζιγκλέρ , τα γνήσια είναι πανάκριβα, υπάρχουν κ στο εμπόριο σε καλές τιμές.
Ομως φοβάμαι να τα πειράξω λόγω των λόγων που ανέφερα μην τα ξαναγράφω.
Βέβαια αν κάποια στιγμή γράψεις κατανάλωση πριν κ μετά και υπάρχει μια διαφορά που να αξίζει τον κόπο ... θα το σκεφτώ σοβαρά. ;D
Υπάρχει και αυτό  400cc to 800cc Small Engine Fuel Injection Kit
http://www.ecotrons.com/products/400cc_to_800cc_engine_fuel_injection_kit/
αλλά μπλέκεις σε πειραματισμούς κ θέλει λ7.

Πράγματι αν θές οικονομία δεν αγοράζεις μηχανάκι με καρμπς, ούτε κάν 650 και πάνω, ενα εστω 500αρι ψεκαστό καταναλώνει κάτι παραπάνω απο παπί και έχεις κ φρένα, γκάζι, αναρτήσεις δλδ σε γενικές γραμμές ασφάλεια.
Λίγοι αντέχουν όμως σήμερα να πληρώνουν ασφάλειες/εφορίες/συντήρηση για ενα μηχανάκι 650 για βόλτες και ενα παπί για μετακινήσεις.
Αν προσθέσεις τα πάγια έξοδα το κόστος ανά χιλιομετρο για μια βόλτα ανεβαίνει ψηλά.
Πρός το παρόν λόγω αφραγκίας θα βράσουμε στο ζουμί μας, αφού δεν μπορούμε να το πουλήσουμε σε λογική τιμή κ δεν υπάρχει σάλιο για να βάλουμε μια διαφορά επιπλέον για να πάρουμε κάτι άλλο της προκοπής.
Το να δώσεις ενα μηχανάκι για να πάρεις ενα παπί το θεωρώ παρακμή.

Οσο για τα ανταλλακτικά, δεν ξέρω και τι είναι, αλλά μου φαίνεται οτι έχεις αγοράσει ενα ακόμα μηχανάκι? :goofy:
Υπάρχουν ανταλλακτικά που τα βρίσκεις με τη μία, και σε λογικές τιμές, αυτά το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι ,αν δεν έχεις αποθηκευτικό χώρο , να τα χαρίσεις.
Τα υπόλοιπα τα κρατάς γιατί οι καιροί είναι δύσκολοι.
πχ εχω ενα παπί, μου χάρισαν ενα διαλυμένο κινητήρα, τι να κρατήσω? τι να πετάξω? πχ την καμπάνα? κ ποιός λύνει κινητήρα απο 50αρι παπί 20ετίας για να σου δώσει καμπάνα?
« Last Edit: Δευτέρα 27 Οκτώβριος 2014, 09:00:41 πμ by Stoneman »



Offline geoa

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 133
Reply #7 on: Δευτέρα 27 Οκτώβριος 2014, 15:13:13 μμ
Φίλε αυτό με τον ψεκασμό είναι τέλεια πατέντα!!! Το ξέρεις πως για τα ψεκαστά παίζει υγραέριο? (θέλει όμως μελέτη για τον χώρο που θα μπει το ντεπόζιτο του αερίου). Βάλε τώρα να έχεις 650cc μοτέρ να το έχεις κάνει ψεκασμού και να του έχεις κουμπώσει κιτ υγραερίου  :eyrcrazzy:
Θα ήταν ύμνος στην οικονομία!!! Δεν θα κατέβαινα ποτέ από πάνω της.

Τώρα σε ότι αφορά τα ζιγκλέρ δεν είναι ανάγκη να βάλεις μαμά. Υπάρχει εταιρία που διαθέτει ανταλλακτικά για όλες τις μότο στο διαδίκτυο. Με 6€ έκαστο + τα μεταφορικά (που μπορεί να είναι περισσότερα των 20€) μπορείς να βάλεις ότι θέλεις επάνω ακόμα και από 0,78mm έως 1,80mm (Nαι δεν παίζει ρόλο τι θα βάλεις αρκεί να ρυθμίσεις ανάλογα και τον αέρα που εισάγει ταυτόχρονα στον κύλινδρο το καρμπ). Για παράδειγμα δύσκολα θα βρεις 120άρι της keihin. Εύκολα όμως θα βρεις 120άρι της mikuni. Από τα παραπάνω προκύπτει πως το θέμα δεν είναι στα φράγκα για την αντικατάσταση αλλά στο αν υπάρχει διάθεση για πειραματισμό.

Όσο το σκέφτομαι τόσο δεν θέλω να αποχωριστώ την λαλίστατη εξάτμιση που φοράει η γριούλα μου (μισό ευρώ επάνω μισό ευρώ κάτω δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτα).

Μάλλον με τα ανταλλακτικά θα κάνω κανένα ένα εργαλείο για χώμα (σιγά σιγά και όποτε έχω χρόνο θα ασχολούμαι).



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9976
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #8 on: Δευτέρα 27 Οκτώβριος 2014, 15:28:02 μμ
....... και να του έχεις κουμπώσει κιτ υγραερίου  :eyrcrazzy:


Aς μην υπερβάλλουμε ....

... Υπάρχει εταιρία που διαθέτει ανταλλακτικά για όλες τις μότο στο διαδίκτυο. Με 6€ έκαστο + τα μεταφορικά (που μπορεί να είναι περισσότερα των 20€) μπορείς να βάλεις ότι θέλεις επάνω ακόμα και από 0,78mm έως 1,80mm

Για δώσε λινκ, εγώ έψαχνα εδώ  http://www.motorcyclecarbs.com/Keihin_Main_Jet_99101-393_C78.cfm    , βρήκα το pilot   http://www.motorcyclecarbs.com/KEIHIN_PILOT_JET_N424-74C_38_P4965C91.cfm      και το  132αρι   http://www.motorcyclecarbs.com/KEIHIN_MAIN_JET_99101-393_132_P4638C78.cfm
αλλά πολλά τα μεταφορικά.

..... αλλά στο αν υπάρχει διάθεση για πειραματισμό.

Σοφά λόγια.

Μάλλον με τα ανταλλακτικά θα κάνω κανένα ένα εργαλείο για χώμα (σιγά σιγά και όποτε έχω χρόνο θα ασχολούμαι).

Για γίνε περισότερο περιγραφικός ....



Offline geoa

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 133

Offline geoa

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 133
Reply #10 on: Δευτέρα 27 Οκτώβριος 2014, 16:02:10 μμ
Τώρα για το θέμα του χωμάτινου σκέφτομαι επάνω σε σασί ΤΑ να φορεθεί ένα μοτεράκι 250cc δίχρονου, είτε τετράχρονου. Θα τροποποιήσω τα πλαστικά για να έχει look περισσότερο off. Πίσω θα βάλω τροχό ταμπούρο (έχω ήδη έναν) για οικονομία στην συντήρηση. Θα βρω και καμία πίσω ανάρτηση από κανέναν που σπάζει το καθαρό του λόγω μοτέρ. Λάστιχα (έχω τα παλιά μου) και εμπρός ανάρτηση θα αφήσω αυτήν που έχουν τα καλάμια (το πολύ πολύ να τους προσθέσω τάκους). Όπως και να έχει δεν με ενδιαφέρει να φτιάξω μότο να βγαίνει στην άσφαλτο και εδώ προέχει το χαμηλό κόστος. Όλα αυτά θα γίνουν σε βάθος χρόνου δίχως άγχος και με διάθεση να καταναλώνω ευχάριστα τον ελεύθερο χρόνο μου τα κρύα βροχερά απογεύματα του χειμώνα.



Offline geoa

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 133
Reply #11 on: Δευτέρα 27 Οκτώβριος 2014, 16:06:59 μμ
Για μάσκα - φανάρι και φτερό εμπρός έχω στον νού μου κάτι από XR ή FMX. Ντεπόζιτο θα μείνει αυτό που έχει για λόγους οικονομίας αλλά και αυτονομίας.



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9976
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #12 on: Δευτέρα 27 Οκτώβριος 2014, 16:15:45 μμ
Τώρα για το θέμα του χωμάτινου σκέφτομαι επάνω σε σασί ΤΑ να φορεθεί ένα μοτεράκι 250cc δίχρονου, είτε τετράχρονου. ..............................................................................................ς και με διάθεση να καταναλώνω ευχάριστα τον ελεύθερο χρόνο μου τα κρύα βροχερά απογεύματα του χειμώνα.

Τι είπαμε οτι ειδικεύεσαι?  :eusa_think:




Offline geoa

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 133
Reply #14 on: Δευτέρα 27 Οκτώβριος 2014, 19:55:40 μμ
Τι είπαμε οτι ειδικεύεσαι?  :eusa_think:

Χειριστής Ροπόκλειδων, γρασαδόρων, καστάνιας, κλειδιών άλλεν, γαλλικών, γερμανικών, πολύγωνων, κατσαβιδιών, πασαδώρων, βιδολόγων, πιστολίων βαφής, λίμας, λαβίδων,  πολύμετρων, πυκνωτών, κολλητηρίου, mosfets, npn, pnp, led, αντιστάσεων, πηνίων και τώρα προσπαθώ να μάθω τα υποπιεσσόμετρα.  :goofy:



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9976
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #15 on: Τρίτη 28 Οκτώβριος 2014, 13:06:27 μμ
Λοιπόν σου έχω κι άλλη λύση περισσότερο κοντά :

Καλά το είπα οτι έμπλεξα με σένα και θα με βάλεις σε μπελάδες.  :2hysterical:



Offline black600

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 367
Reply #16 on: Τρίτη 28 Οκτώβριος 2014, 16:02:23 μμ
να πω την ταπεινη μου γνωμη καλοπροαιρετα. μην τα γαργαλατε. οι σχιστοματιδες κατι ξερουν και τα φτιαχνουν και κατουρο να τους βαλουν θα δουλεψουν......αυτο ειναι οικονομια.....χαιρομαι που οσοι εχουν χοντα τους προβληματιζει μονο η βενζινα :2hysterical:



Offline dengrafiforum

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2182
  • the dark side is here!!
Reply #17 on: Τρίτη 28 Οκτώβριος 2014, 16:18:19 μμ
Για να σας κάνω να με μισήσετε θα πω κάτι!!!!!!!!!Να πάρετε όλοι
V strom να σταματήσετε να ψάχνετε ζικλερ και τέτοια προϊστορικά
ανταλλακτικά!!!!!!!!!! :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:







Βαράτε τώρα,αντέχω!!!!!!!!!!



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9976
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #18 on: Τρίτη 28 Οκτώβριος 2014, 17:32:41 μμ
Για να σας κάνω να με μισήσετε θα πω κάτι!!!!!!!!!Να πάρετε όλοι
V strom να σταματήσετε να ψάχνετε ζικλερ και τέτοια προϊστορικά
ανταλλακτικά!!!!!!!!!! :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:

Βαράτε τώρα,αντέχω!!!!!!!!!!

Αφού τα θέλει ο  :asshaking: σου

Εμείς ασχολιόμαστε με τέτοια μπλιμπλίκια και τα πειράζουμε επειδή τα ρημάδια δεν χαλάνε κ δεν έχουμε με τι να ασχοληθούμε.
Αν όμως είχαμε Vstrom θα είχαμε σοβαρότερα πράματα να ασχοληθούμε , πχ:



Από εδώ:  http://ridersrecycle.com/blog/2013/02/



Μαύρη πίκρα ...


 :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:
 :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:


Φιλικά πάντα έτσι? για εμένα όλα τα μηχανάκια είναι ίδια, έχουν βέβαια ιδιαιτερότητες αλλά είναι μηχανήματα και πάντα παίζει το πώς τους φέρεσαι.
« Last Edit: Τετάρτη 25 Οκτώβριος 2017, 20:38:10 μμ by Stoneman »



Offline dengrafiforum

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2182
  • the dark side is here!!
Reply #19 on: Τρίτη 28 Οκτώβριος 2014, 19:05:05 μμ
Μικροζημιές!!!!!!!!! :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:



Offline geoa

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 133
Reply #20 on: Τρίτη 28 Οκτώβριος 2014, 19:47:10 μμ
Πάντως πρέπει να το ομολογήσουν όλοι οι μη έχοντες το καλύτερομηχανάκιτουκόσμου (transalp σε ότι εκδοχή υπάρχει) πως είναι τα μόνα on - off που μπορεί να χαλάσουν λόγω βλακείας των ιδιοκτητών τους οι ρόδες, οι αναρτήσεις, τα πλαστικά ή και τα φρένα όμως όσο και να ταλαιπωρήσουν το μοτέρ θα είναι πάντα εκεί θα δουλεύει μέχρι την τελευταία ρανίδα ελαίου !!! Έχω γριά του 1990 και είναι σαν να αγόρασα εχθές μοτοσυκλέτα. Βάλε ένα οποιοδήποτε μότο μετά από αντίστοιχα χρόνια σε τι κατάσταση θα είναι το μοτέρ του. Δεν λέω το v-strom είναι όμορφο, είναι δυνατό, είναι must αλλά ότι και να κάνει δεν θα γίνει ποτέ transalp. (που του πειράζουμε και τα ζιγκλέρια, άντε βάλε εσύ τώρα χέρι στον ψεκασμό να δούμε αν θα περπατάει μετά).  ;D



Offline black600

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 367
Reply #21 on: Τρίτη 28 Οκτώβριος 2014, 20:56:33 μμ
Πάντως πρέπει να το ομολογήσουν όλοι οι μη έχοντες το καλύτερομηχανάκιτουκόσμου (transalp σε ότι εκδοχή υπάρχει) πως είναι τα μόνα on - off που μπορεί να χαλάσουν λόγω βλακείας των ιδιοκτητών τους οι ρόδες, οι αναρτήσεις, τα πλαστικά ή και τα φρένα όμως όσο και να ταλαιπωρήσουν το μοτέρ θα είναι πάντα εκεί θα δουλεύει μέχρι την τελευταία ρανίδα ελαίου !!! Έχω γριά του 1990 και είναι σαν να αγόρασα εχθές μοτοσυκλέτα. Βάλε ένα οποιοδήποτε μότο μετά από αντίστοιχα χρόνια σε τι κατάσταση θα είναι το μοτέρ του. Δεν λέω το v-strom είναι όμορφο, είναι δυνατό, είναι must αλλά ότι και να κάνει δεν θα γίνει ποτέ transalp. (που του πειράζουμε και τα ζιγκλέρια, άντε βάλε εσύ τώρα χέρι στον ψεκασμό να δούμε αν θα περπατάει μετά).  ;D

ta ειπες ολα....και το 600 και το 650 που ασχοληθηκα δουλευαν μια χαρα και εχουν περασει κτεο. ας τα ειχαν βανδαλοι



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9976
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #22 on: Τετάρτη 29 Οκτώβριος 2014, 14:11:15 μμ
 :spamsign:  ΟΝ

Για να μην αρχίζουμε τα ίδια, το ΤΑ είναι μια κατηγορία απο μόνο του.
Βγήκε την δημιούργησε , κυριάρχησε αφου δεν είχε ποτέ κάτι αλλο να την διεκδικεί και οταν εσβησε σαν όνομα η κατηγορία απλά έπαψε να υπάρχει.
Βρέστε ένα μηχανάκι στην ηλικία του σαν ανταγωνισμό που να είχε αξιοπιστία, V κινητήρα, δικύλινδρο, τα ίδια κυβικά, και να τα έκανε όλα εστω κ μέτρια.
Απλά δεν υπάρχει.
Και πιστεύω οτι αν η Ηonda το 2005 που ρετουσάρισε την 650 , την έβγαζε  με τον κινητήρα της 700αρας  και τα φρένα της , τότε θα βλέπαμε τα Vstrom μόνο στις εκθέσεις.
 :spamsign: OFF

Στο θέμα μας, Γιώργο, έχεις σχετική εμπειρία ωστε να ξέρεις πόσο μπορούμε να χαμηλώσουμε τα main της 650 ώστε να μην δημιουργήσουμε κάποιο πρόβλημα?
Υπάρχει δλδ περίπτωση να δημιουργηθεί πρόβλημα ? ξέρεις κάτι?

Στο παπί πχ που έχει το Townmare το 50αρι , καρμπ 14αρι με main 77.5 και pilot 12,5, το 80αρι έχει  καρμπ 16αρι με main 85 και pilot 15.
Μερικοί που τα ανεβάζουν στα 80cc για λόγους κόστους χρησιμοποιούν το ίδιο 14αρι καρμπ , το ίδιο pilot ζιγκλέρ επειδή είναι ανταλλακτικό της yamaha και δεν το βρίσκεις και απλά ανεβάζουν το main σε 85.
Μια διαφορά δλδ 85-77.5=7,5 αλλά στα διπλάσια κυβικά.

Εσύ βάζοντας τα ζιγκλέρ της 400αρας με τόση διαφορά δεν το ρισκάρεις?



Offline dengrafiforum

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2182
  • the dark side is here!!
Reply #23 on: Τετάρτη 29 Οκτώβριος 2014, 17:34:21 μμ
Ξεκολλάτε από αυτό που είπα για το στρομα απλά ήθελα να σας
πειράξω λιγάκι γιατη τον τελευταίο καιρό παρατηρείται το
φαινόμενο από τα δέκα νηματα που ανοίγουν τα 8 είναι για
ψιλοζημιες στα transalp και είπα να το αποφορτίσουμε
λιγάκι το όλο θέμα.









Ξαναβαρατε τώρα!!!!!!!!!! :2hysterical:



Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2474
  • XLV650, CRF1000
Reply #24 on: Τετάρτη 29 Οκτώβριος 2014, 17:44:42 μμ
Ξεκολλάτε από αυτό που είπα για το στρομα απλά ήθελα να σας
πειράξω λιγάκι γιατη τον τελευταίο καιρό παρατηρείται το
φαινόμενο από τα δέκα νηματα που ανοίγουν τα 8 είναι για
ψιλοζημιες στα transalp και είπα να το αποφορτίσουμε
λιγάκι το όλο θέμα.

Παντως για να λεμε τα πραγματα με το ονομα τους, αν καποιος θελει μεσαιο on-off κυριως για ταξιδια με την σχετικα ορθια θεση οδηγησης των on-off και καλη προστασια, τοτε το VStrom ειναι σαφως καλυτερη επιλογη απο το Τρανσαλπ και μπορει να γυριζει τας Ευρωπας με 150-160χμω φορτωμενο. Και ειναι και πολυ αξιοπιστο αρκει να το φροντιζει κανεις. Απλα θελουν λιγο φτιαξιμο τα φρενα του για τις ταχυτητες που αναπτυσει.


" the PouroDuro spirit "