Hellas Transalp Forum

Λουτρά Πόζαρ 16/17/18 Νοέμβρη

KostasC · 182962

Poll

Θα συμμετάσχετε στην εκδρομή Λουτρά Πόζαρ ?

Ναι 100% μονός απο Σαββάτο
0 (0%)
Ναι 100% διπλός απο Σαββάτο
1 (2.9%)
Ναι μάλλον μονός απο Σαββάτο
2 (5.9%)
Ναι μάλλον διπλός απο Σαββάτο
1 (2.9%)
Ναι 100% μονός απο Παρασκευή
4 (11.8%)
Ναι 100% διπλός απο Παρασκευή
15 (44.1%)
Ναι μάλλον μονός απο Παρασκευή
3 (8.8%)
Ναι μάλλον διπλός απο Παρασκευή
3 (8.8%)
Δεν έχω αποφασίσει ακόμα
5 (14.7%)

Total Members Voted: 27

flwrina

  • Guest
Reply #125 on: Τρίτη 30 Οκτώβριος 2007, 03:51:27 πμ
εγω που θα ξερω στις 15 αν μεινω και βραδυ η οχι? :'( :'( :'( :'( :'(  γ@μω την δουλεια της μεσα.... αλλιως μεχρι σαββατο  αυθημερον.... >:( >:( >:(.



Offline Ταξιδευτής

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2067
  • Κυνηγός ηλιοφάνειας.
Reply #126 on: Τρίτη 30 Οκτώβριος 2007, 05:54:27 πμ
εγω που θα ξερω στις 15 αν μεινω και βραδυ η οχι? :'( :'( :'( :'( :'(  γ@μω την δουλεια της μεσα.... αλλιως μεχρι σαββατο  αυθημερον.... >:( >:( >:(.

Λευτέρη στείλε μου μέ ΠΜ τό δρομολογιο γιατί λέω νά πεταχτώ αυτή τή βδομάδα γιά νά δώ ιδίοις όμασι τό τί θά .. χάσω τήν άλλη βδομάδα.
Σευχαριστώ.


Όλοι θά πεθάνουμε , λίγοι όμως θά ... ζήσουμε

ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΤΣΑΚΙΣΤΕΙΣ ΣΕ ΑΓΝΩΣΤΑ ΠΕΛΑΓΗ ΠΑΡΑ ΝΑ ΣΚΟΥΡΙΑΖΕΙΣ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ......

Κυνηγός ηλιοφάνειας.

Η καλύτερη δουλειά.
Ούτε όπλα χρειάζεσαι, ούτε άδειες και έχεις και το θήραμα χωρίς να το σκοτώσεις.


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #127 on: Τρίτη 30 Οκτώβριος 2007, 16:21:32 μμ
Αν τυπώσουμε μπλουζάκια, ως συνήθως, υπολόγισε 1 XL   και 1 S σε παρακαλώ.


Δεν υπάρχει τέτοια σκέψη ως στιγμής.


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11471
Reply #128 on: Τρίτη 30 Οκτώβριος 2007, 16:23:44 μμ
Δεν υπάρχει τέτοια σκέψη ως στιγμής.


ΚΑτι εχεις ξεχασει Κωτσο


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


flwrina

  • Guest
Reply #129 on: Τρίτη 30 Οκτώβριος 2007, 16:26:25 μμ
Λευτέρη στείλε μου μέ ΠΜ τό δρομολογιο γιατί λέω νά πεταχτώ αυτή τή βδομάδα γιά νά δώ ιδίοις όμασι τό τί θά .. χάσω τήν άλλη βδομάδα.
Σευχαριστώ.

εστειλα....



Offline Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9976
Reply #130 on: Τρίτη 30 Οκτώβριος 2007, 16:32:33 μμ
Δεν υπάρχει τέτοια σκέψη ως στιγμής.


Παίδες θα το προσπαθήσουμε, οπότε καλά έκανε ο Νίκος και είπε τι θέλει.
Θα ήθελα να το κάνουν και οι υπόλοιποι, δηλώνοντας τη συμμετοχή τους και το είδος του δωματίου που θέλουν.

tanaσάκη σου 'ρχοοοοομαι  :moped:


Παύλος Καρούμπης


flwrina

  • Guest
Reply #131 on: Τρίτη 30 Οκτώβριος 2007, 16:33:54 μμ
Παυλο....καλημερα. ξερεις τι θερμοκρασια εχει εξω?  +4.  στα ποζαρ αντε +6 να εχει... ετσι να μην ξεχνιεστε για που ετοιμαζεστε... ;D ;D ;D ;D ;D



Offline Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9976
Reply #132 on: Τρίτη 30 Οκτώβριος 2007, 16:37:03 μμ
Παυλο....καλημερα. ξερεις τι θερμοκρασια εχει εξω?  +4.  στα ποζαρ αντε +6 να εχει... ετσι να μην ξεχνιεστε για που ετοιμαζεστε... ;D ;D ;D ;D ;D

ΤΕΛΕΙΑ, να πεθάνουν τα μικρόβια της Αθήνας που θα φέρουμε μαζί μας  ;D


Παύλος Καρούμπης


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #133 on: Τρίτη 30 Οκτώβριος 2007, 16:38:16 μμ
ΚΑτι εχεις ξεχασει Κωτσο

σίγουρα...


flwrina

  • Guest
Reply #134 on: Τρίτη 30 Οκτώβριος 2007, 16:49:46 μμ
μακαρι να καταφερω με την μηχανη να ερθω. εχω σκασει. 23 μερες εχω να την βγαλω... :'( :'( :'( :'( :'( :'(



Offline Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9976
Reply #135 on: Τρίτη 30 Οκτώβριος 2007, 16:53:53 μμ
μακαρι να καταφερω με την μηχανη να ερθω. εχω σκασει. 23 μερες εχω να την βγαλω... :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Μηπως κρυώνεις περισσότερο από τους άλλους; Ακόμα και στο Αμύνταιο πάνω από 10 βαθμούς βλέπω, το ίδιο και στη Φλώρινα, άσε που επειδή είναι εκδρομή του HTC μέχρι και οι Αλκυονίδες μέρες θα έρθουν νωρίτερα ;D


Παύλος Καρούμπης


flwrina

  • Guest
Reply #136 on: Τρίτη 30 Οκτώβριος 2007, 17:03:16 μμ
για το μεσημερι ειναι αυτες οι θερμοκρασιες. το πρωι πικρα ηταν και ειναι. ισως φταιει  και η ιωση,στα τελειωματα ειναι. αλλα το κρυο το χει.. :occasion18: :occasion18:



andy

  • Guest
Reply #137 on: Τρίτη 30 Οκτώβριος 2007, 21:10:57 μμ
Ανδρεας - Μαργαρίτα
δικλινο απλό
μπλουζακια 1XXL και 1S (ενοειται μακριμανικα φουτερ)



Offline memos

  • Με xlv 400 γίνομαι
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4642
  • Πάω αργά για να φτάσω πρώτος...
Reply #138 on: Τρίτη 30 Οκτώβριος 2007, 21:15:25 μμ
3 κλινο απλό με ψυγείο και 1 L μπλούζα.

Ά ο Μέμος είμαι!


Γιατί ρε Μάνο; Γιατί;


Το αγαπημένο μου παραμύθι... ο Λαγός με τη Χελώνα.

Όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα………


andy

  • Guest
Reply #139 on: Τρίτη 30 Οκτώβριος 2007, 21:23:46 μμ

Προτείνουμε να έχετε μαζί σας πρόχειρο φαγητό ώστε να φάμε μια και ΚΑΛΗ το βράδυ
Οκεανέ κανονισε ξέρεις εσύ. :goofy:



Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11471
Reply #140 on: Τρίτη 30 Οκτώβριος 2007, 21:44:58 μμ
παρακαλω ενα διπλο, με τζακι ομως!
χε χε χε!

Θα τα καψω ολα αυτη τη φορα!


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9976
Reply #141 on: Τρίτη 30 Οκτώβριος 2007, 21:54:12 μμ
Μη ξεχνάτε ότι αν ανάψει το τζάκι υπάρχει επιπλέον χρέωση  :-*


Παύλος Καρούμπης


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11471
Reply #142 on: Τρίτη 30 Οκτώβριος 2007, 21:57:22 μμ
ποσο ξερουμε?


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


ΔΑΝΑΟΣ

  • Guest
Reply #143 on: Τρίτη 30 Οκτώβριος 2007, 21:59:30 μμ
Ενα 2 πλο με τζακι παρακαλω και για εμενα! Μπορει καποιος να ποσταρει τον λογαριασμο του ΤΑ club  για να καταθέσω την προκαταβολη αυριο το πρωι γιατι δεν θα μπορεσω να ερθω σημερα απο το ΣΥΜΟΦΕ. Ευχαριστω πολυ

Α και μπλουζάκια ενα L και ενα Μ



ΔΑΝΑΟΣ

  • Guest
Reply #144 on: Τρίτη 30 Οκτώβριος 2007, 22:02:21 μμ
Σωτηρη στην Αραχωβα που ειχα μεινει σε κάτι αναλογο το πρωτο "αναμα" ηταν δωρεαν - δηλ οσα ξυλα ειχε μεσα το τζακι οταν πήγαμε- και μετα ενα 10€



Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #145 on: Τρίτη 30 Οκτώβριος 2007, 22:05:48 μμ
Οποιος φύγει απο το τραπέζι παει να κάνει γουτσου γούτσου  :asshaking: :humping: στο τζάκι... θα πληρώσει τα πρωινά της επόμενης μέρας !
κομμένα τα γουτσου γούτσου....   :evil4: :love4: :love10: :love4: :love8:
άντε να μην έρθουμε στο παράθυρο και.... :thawave:


Offline Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9976
Reply #146 on: Τρίτη 30 Οκτώβριος 2007, 22:15:59 μμ
Ενα 2 πλο με τζακι παρακαλω και για εμενα! Μπορει καποιος να ποσταρει τον λογαριασμο του ΤΑ club  για να καταθέσω την προκαταβολη αυριο το πρωι γιατι δεν θα μπορεσω να ερθω σημερα απο το ΣΥΜΟΦΕ. Ευχαριστω πολυ

Α και μπλουζάκια ενα L και ενα Μ

Δαναέ κλασσικό στυλ ή παραδοσιακό στυλ...δηλαδή θες απλά να κάνεις μοστρα, ή να ζήσεις το 2ο μήνα του μέλιτος?  ;D ;D ;D

Για το επιπλέον κόστος θα σας πω αργότερα


Παύλος Καρούμπης


ΔΑΝΑΟΣ

  • Guest
Reply #147 on: Τρίτη 30 Οκτώβριος 2007, 22:18:28 μμ
Το 2ο μηνα του μελιτος.................. καρναω τα πρωινα!!!!!!! χαχαχαχαχαχαχαχα :goofy: :goofy:



Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #148 on: Τρίτη 30 Οκτώβριος 2007, 22:19:32 μμ
Τι είναι το γούτσου-γούτσου που θέλει και τζάκι γιά να κάνεις? :eusa_doh:


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline memos

  • Με xlv 400 γίνομαι
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4642
  • Πάω αργά για να φτάσω πρώτος...
Reply #149 on: Τρίτη 30 Οκτώβριος 2007, 22:21:07 μμ
Το 2ο μηνα του μελιτος.................. καρναω τα πρωινα!!!!!!! χαχαχαχαχαχαχαχα :goofy: :goofy:
Πολύ ωραία.
Ακόμα 2 να βρούμε για τα βραδινά και τα μεσημεριανά κα θα την βγάλουμε τσάμπα. ;D ;D ;D


Γιατί ρε Μάνο; Γιατί;


Το αγαπημένο μου παραμύθι... ο Λαγός με τη Χελώνα.

Όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα………