Hellas Transalp Forum

Βαλίτσα=τρεμουλο κ.α θεματάκια

vaggelis_peir · 18332

Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3491
Reply #25 on: Παρασκευή 18 Ιανουάριος 2013, 22:00:03 μμ
Οχι απαραιτητα αν θυμαμαι καλα στην γκρι πλαστικη σχαρα την ασημι που εχει το ΤΑ νομιζω πρεπει ναανοιξεις τρυπες για να βιδωσεις την βαση της βαλιτσας ...αν θυμαμαι σωστα
Φυσικά θα αστειεύεσαι  :eusa_think:, ουτε με σφαίρες.
Εχει ετοιμες Νικολα τρυπες η σχαρα ; γιατι δεν θυμαμαι  :-\
  Είναι έτοιμες. Πάντως αυτά που λένε οι συνφορουμίτες κι έγραψα παραπάνω αφορούν το 700αρι.
« Last Edit: Παρασκευή 18 Ιανουάριος 2013, 22:05:28 μμ by Καψιώτης.... »


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 10047
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #26 on: Παρασκευή 18 Ιανουάριος 2013, 22:27:31 μμ
Η δική μου είναι απο αυτές τις αρχαίες της H&D με την μεταλική βαση και ταιριάζει γάντι.



Αλλά και να μην ταίριαζε ... σίδερο είναι, τρυπάς αλλού, αλλά ποτε την σχάρα, αρ γιού κρέιζυ? :2hysterical:



kostasxlv

  • Guest
Reply #27 on: Σάββατο 19 Ιανουάριος 2013, 01:19:23 πμ
Συγγνώμη για την αδαή ερώτηση, αλλά πώς μπορεί να τοποθετηθεί παράκεντρα μια μπαγκαζιέρα;

Δεν υπάρχουν οδηγοί για το πού θα βιδωθεί η βάση της έτσι ώστε να είναι τοποθετημένη στο κέντρο;
Δεν ξερω για τις "επωνυμες" και πιο ακριβες πως τοποθετουνται.Η δικια μου ανωνυμη και φτηνη(54λιτρα 70 ευρω)εχει βαση universal με πολλες τρυπες για τα διπλα γαντζακια,οποτε δεν ηταν δυσκολο να μου ξεφυγουν λιγο,πρωταρης γαρ στο αθλημα.