vaggelis_peir · 18332
Οχι απαραιτητα αν θυμαμαι καλα στην γκρι πλαστικη σχαρα την ασημι που εχει το ΤΑ νομιζω πρεπει ναανοιξεις τρυπες για να βιδωσεις την βαση της βαλιτσας ...αν θυμαμαι σωστα
Φυσικά θα αστειεύεσαι , ουτε με σφαίρες.
Εχει ετοιμες Νικολα τρυπες η σχαρα ; γιατι δεν θυμαμαι
Συγγνώμη για την αδαή ερώτηση, αλλά πώς μπορεί να τοποθετηθεί παράκεντρα μια μπαγκαζιέρα; Δεν υπάρχουν οδηγοί για το πού θα βιδωθεί η βάση της έτσι ώστε να είναι τοποθετημένη στο κέντρο;