Hellas Transalp Forum

Βαλίτσα=τρεμουλο κ.α θεματάκια

vaggelis_peir · 18334

Offline vaggelis_peir

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 473
  • Το πιο όμορφο γουργουρητό
on: Πέμπτη 17 Ιανουάριος 2013, 16:25:04 μμ
Καλημέρα. Έβαλα την Givi 46L Monokey και η μηχανή άλλαξε συμπεριφορά. Αν αφήσω το ένα χέρι,το τιμόνι χορεύει τσιφτετέλι. Ανησύχησα ότι κάτι έπαθε η μηχανή και μόλις έβγαλα την βαλίτσα η μηχανή,βράχος. Μπορώ να κάνω κάτι για να μην έχω αυτό το φαινόμενο με την βαλίτσα?
Επίσης για να μην ανοίγω άλλο θέμα, είμαι έτοιμος να αλλάξω μπαταρία και λάδια στις μπουκάλες έτσι ώστε να γίνει κούτα, το κορίτσι.
Τι λάδι προτείνετε? Δεν θέλω να είναι κουτσουρο, θέλω να απορροφάει καμιά λακούβα. 'Οσο για τις τσιμούχες, δεν έχουν κανένα θέμα,πρέπει να τις αλλάξω? Αν ναι, στο παλίο honda που είχα, τις είχα αλλάξει 4 φορές σε ένα χρόνο γιατί έσκαγαν, όταν έβαλα μούφα, δεν ξαναέσκασαν ποτέ, για το ΤΑ τι προτείνετε?
Τέλος, η μπαταρία. Ο μηχανικός μου μου προτείνει να βάλω μία που έχει γύρω στο κατοστάρικο, δεν θυμάμαι μάρκα. Αλλά μου πρότεινε κάποιος μία γερμανική με 50 εύρω. Τι προτείνετε?



Offline panisk

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3729
Reply #1 on: Πέμπτη 17 Ιανουάριος 2013, 17:16:03 μμ
Βαγγέλη, τι πίεση έχεις στο πίσω λάστιχο? Πόσο παλιά είναι τα λάστιχά σου? Πως τοποθετήθηκε η βαλίτσα? Γιατί τα ρωτάω αυτά? Έχω την Givi E47 στο 700άρι μου. Επίσης φοράω τα Anakee2. Μέχρι στιγμής, ποτέ δεν είχα τρέμουλο. Τώρα που τα λάστιχα ...τελειώνουν, έχω αποκτήσει και εγώ λίγο τρέμουλο γύρω στα 70χλμ χωρίς χέρια στο τιμόνι. Βελτιώθηκε όταν ο μηχανικός μου έβαλε παραπάνω πίεση στο πίσω.

Τι θα κοίταζα εγώ :

Πίεση ελαστικών και ζυγοστάθμιση εμπρός και πίσω σε λαστιχά για μότο. Μπορεί να έχεις θέμα με το ζύγισμα ή να θέλει ακτινονόληγηση η ζάντα και τώρα που έβαλες τη βαλίτσα να το έδειξε.

Θεωρώ ότι η βαλίτσα έχει τοποθετηθεί σωστά με τη βάση της όπως προβλέπεται έτσι? Δεν έχει μπει διαφορετικά, ίσως λίγο πιο δεξιά ή αριστερά για να έχεις θέμα με αεροδυναμική ε?


Αφού το φως ταξιδεύει γρηγορότερα απο τον ήχο, εγώ γιατί πρώτα ακούω τις μ@λ@κίες και μετά μου ανάβουν τα λαμπάκια;

Live to Drive - Drive to Live


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2830
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #2 on: Πέμπτη 17 Ιανουάριος 2013, 18:05:43 μμ
Τι λάδι προτείνετε? Δεν θέλω να είναι κουτσουρο, θέλω να απορροφάει καμιά λακούβα. 'Οσο για τις τσιμούχες, δεν έχουν κανένα θέμα,πρέπει να τις αλλάξω? Αν ναι, στο παλίο honda που είχα, τις είχα αλλάξει 4 φορές σε ένα χρόνο γιατί έσκαγαν, όταν έβαλα μούφα, δεν ξαναέσκασαν ποτέ, για το ΤΑ τι προτείνετε?

Ανέβα από το 5άρι σε 10άρι και βλέπεις. Ο ειδικός από την Αγγλία (XL George) ;) βρίσκεται σε 12άρι νομίζω. Έχει ανακατέψει 10άρι με 15άρι. Οι τσιμούχες δεν αλλάζονται προληπτικά. Όσο δεν χάνουν τις αφήνεις. Οι άλλες γιατί έσκαγαν τόσο συχνά όμως. Ή φούσκωνες πολύ αν ήταν φουσκωτό το πηρούνι, ή ψηλή στάθμη λαδιών.

Τέλος, η μπαταρία. Ο μηχανικός μου μου προτείνει να βάλω μία που έχει γύρω στο κατοστάρικο, δεν θυμάμαι μάρκα. Αλλά μου πρότεινε κάποιος μία γερμανική με 50 εύρω. Τι προτείνετε?


Δώσε και άλλα στοιχεία για να βοηθήσης τον ειδικό (Stoneman).


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Specialized

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 296
Reply #3 on: Πέμπτη 17 Ιανουάριος 2013, 18:13:37 μμ
Συμφωνώ με τους προλαλήσαντες. Νομίζω ότι το τρέμουλο πρέπει να αναζητηθεί αλλού και όχι στην μπαγκαζιέρα.

Για την μπαταρία ήθελα να σου πω, ότι και να πάρεις να την φορτίσεις σύμφωνα με τις οδηγίες. Πολλές ώρες και λίγα Αμπέρ. Συνήθως τις φορτίζουν αέρα-πατέρα με καταστροφικά αποτελέσματα. Εγώ θα έπαιρνα την φτηνή. Έχω στην μικρή μηχανή μπαταρία των 25€, φορτισμένη σωστά και εδώ και 3 χρόνια είναι μια χαρά.



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 10047
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #4 on: Πέμπτη 17 Ιανουάριος 2013, 18:19:25 μμ
Καλημέρα. Έβαλα την Givi 46L Monokey και η μηχανή άλλαξε συμπεριφορά. Αν αφήσω το ένα χέρι,το τιμόνι χορεύει τσιφτετέλι. Ανησύχησα ότι κάτι έπαθε η μηχανή και μόλις έβγαλα την βαλίτσα η μηχανή,βράχος. Μπορώ να κάνω κάτι για να μην έχω αυτό το φαινόμενο με την βαλίτσα?

Σε αυτό δεν μπορώ να σου απαντήσω, δεν είχα και ποτε τέτοια προβλήματα και δεν εχω σχετική εμπειρία, ισως ομως να παίζει και το να είχες ενα μικρό προβλημα και τώρα να χειροτερεψε.
Ιδια κατασταση εχεις και δικάβαλος?

Επίσης για να μην ανοίγω άλλο θέμα, είμαι έτοιμος να αλλάξω μπαταρία .....

Για μπαταρίες εχουν γραφεί πολλά.
Βασικά οτι πληρώσεις παίρνεις, εγώ θα προτεινα μια απο αυτές:
http://www.automoto-eshop.gr/yuasa-gel-made-in-japan-ytz14s-bs-clone.html
http://www.automoto-eshop.gr/yuasa-maintenance-free-ytz12s-bs.html

Τι λάδι προτείνετε? Δεν θέλω να είναι κουτσουρο, θέλω να απορροφάει καμιά λακούβα. 'Οσο για τις τσιμούχες, δεν έχουν κανένα θέμα,πρέπει να τις αλλάξω? Αν ναι, στο παλίο honda που είχα, τις είχα αλλάξει 4 φορές σε ένα χρόνο γιατί έσκαγαν, όταν έβαλα μούφα, δεν ξαναέσκασαν ποτέ, για το ΤΑ τι προτείνετε?

Τσιμούχες αν χρειαστεί να αλλάξεις μόνο γνήσιες και σετ με τις ξυστρες.
Λάδι η Honda εχει 5αρι, εγώ εβαλα 10αρι αυτό
http://www.togelos.gr/lipantika/bel-ray/ladi-bel-ray-fork-oil-10w  πρωτη φορα αλλαξα και δεν ξερω τι παίζει, μου το προτεινε φίλος που είναι γνώστης.
Διαφορά ? δεν είδα, η δεν εχει η είναι τόσο μικρή που δεν την αισθάνομαι. Ομως και την λύση να βαλω 15αρι την φοβαμαι.
Φίλος εβαλε μια μίξη 10αρι και 15αρι σε αναλογία 50-50% δλδ 12.5 και ισχυρίζεται οτι είναι ΤΟ λάδι για το μπροστινό της ΤΑ.
Ομως παίζει και το ιξώδες απο εταιρεία σε εταιρεία, ισως αυτό που χρησιμοποίησα εγώ να ηταν πιό ρευστό.
Είναι και γουστα, εμενα μου αρεσει η ανεση στις λακκούβες και οχι να κοπαναει το μηχανακι , άλλος θελει ''αίσθηση'' και ας γινεται ο στόλος του τελαρο , γιου νόου γουότ αι μιν?

Τέλος, η μπαταρία. Ο μηχανικός μου μου προτείνει να βάλω μία που έχει γύρω στο κατοστάρικο, δεν θυμάμαι μάρκα. Αλλά μου πρότεινε κάποιος μία γερμανική με 50 εύρω. Τι προτείνετε?

Απαντησα ηδη. Μόνο μια μικρή παρενθεση εδώ, οποια μπαταρία και αν βαλεις, να είναι MF, με υγρα (φτηνη) η τζέλ (ακριβή) να γίνει καλή αρχική φόρτιση. Διάβασε προσεκτικά τι γραφει εδώ  http://www.transalpforum.gr/index.php/topic,1956.425.html  ο αυμφορουμιτης  Talinos  στην  Απάντηση #436  για να μην σε πιάσουν μερικοι αδιάβαστο.



Offline vaggelis_peir

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 473
  • Το πιο όμορφο γουργουρητό
Reply #5 on: Πέμπτη 17 Ιανουάριος 2013, 21:17:42 μμ
Το θέμα είναι ότι χωρίς την βαλίτσα είναι λες και πηγαίνει σε ράγες και με την βαλίτσα τρέμει



Offline KKalantzis

  • HTC ΔΣ
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 2812
  • Where the streets have no name!
Reply #6 on: Πέμπτη 17 Ιανουάριος 2013, 21:49:46 μμ
Όπως ο panisk! Δε φταίει η βαλίτσα αλλά οι ρόδες-λάστιχα. Τσέκαρέ το.  ;)


Keep riding !!!


Offline Hypersonic

  • Γιώργος... Mr. Anderson
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5166
  • Μπαμπάς * 2
Reply #7 on: Πέμπτη 17 Ιανουάριος 2013, 21:57:46 μμ
Καλημέρα. Έβαλα την Givi 46L Monokey και η μηχανή άλλαξε συμπεριφορά. Αν αφήσω το ένα χέρι,το τιμόνι χορεύει τσιφτετέλι.


1. Γιατι να αφησεις το ενα χερι? Και τα 2 στο τιμονι πρεπει να ειναι...

2. Ειναι θεμα αεροδυναμικης το κουνημα.....




Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3379
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #8 on: Πέμπτη 17 Ιανουάριος 2013, 22:29:31 μμ
Μόνο ο Άντριαν Νιούι μπορεί να στο λύσει το θέμα! ;D



Offline nikos 238

  • If you doubt, loose it...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3198
Reply #9 on: Πέμπτη 17 Ιανουάριος 2013, 22:43:56 μμ

Έβαλα την Givi 46L Monokey και η μηχανή άλλαξε συμπεριφορά.

Μήπως είναι θέμα προφορτίσεων ? Δοκίμασε να σφίξεις ελατήριο πίσω, αφού πρώτα "παίξεις" με την προφόρτιση από τα πλάγια με το κατσαβίδι. Το πίσω ελατήριο, θέλει άνοιγμα και κλειδί.

Επίσης για να μην ανοίγω άλλο θέμα, είμαι έτοιμος να αλλάξω μπαταρία και λάδια στις μπουκάλες έτσι ώστε να γίνει κούτα, το κορίτσι.

Όπως τα είπε ο Stoneman.

Τέλος, η μπαταρία. Ο μηχανικός μου μου προτείνει να βάλω μία που έχει γύρω στο κατοστάρικο, δεν θυμάμαι μάρκα. Αλλά μου πρότεινε κάποιος μία γερμανική με 50 εύρω. Τι προτείνετε?

Μια κινέζικη με 25-30 Ευρώ.



ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 10047
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #10 on: Πέμπτη 17 Ιανουάριος 2013, 23:08:04 μμ
Μια κινέζικη με 25-30 Ευρώ.

 :thumbup:  το τσαμπα παιζει ? :2hysterical:

Οπως ανεφερα δεν εχω αντιμετωπίσει παρόμοιο θεμα, αλλά αφού πριν το μηχανακι δεν ετρεμε, και τωρα με την μπαγκαζιέρα τρέμει, για εμενα σημαίνει οτι φταίει η μπαγκαζιέρα. Και σίγουρα θα φταίει αν το κανει σε πολλά χλτρα λόγω αεροδυναμικής. Αν το κανει στα 30χλμ/ω δεν είναι η μπαγκαζίερα το πρόβλημα.

Ισως βεβαια με καποιες ρυθμίσεις, η με αέρα στα λαστιχα η...η...κλπ να βελτιωθεί η κατασταση.
Ομως γιατί καποιος να πειραξει το μηχανακι του φέρνοντάς το σε ενα σημείο που να μην του αρεσει για να μην τρεμει εξ αιτίας μιας μπαγκαζιέρας?

Υπάρχουν μπαγκαζιέρες aftermarket  ''ειδικά'' για την ΤΑ? η οτι μας αρέσει και οτι ταιριάζει στην σχάρα?
 
Η Honda διαθετει γνησια , στην συγκεκριμένη περίπτωση το μηχανακι θα ετρεμε και με την γνήσια που εννοείται οτι εχει κατασκευαστεί η εστω παραγγελθεί απο την Honda για το συγκεκριμένο μοντέλο?
« Last Edit: Πέμπτη 17 Ιανουάριος 2013, 23:10:39 μμ by Stoneman »



Offline nikos 238

  • If you doubt, loose it...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3198
Reply #11 on: Πέμπτη 17 Ιανουάριος 2013, 23:32:04 μμ
:thumbup:  το τσαμπα παιζει ? :2hysterical:


Η Honda διαθετει γνησια , στην συγκεκριμένη περίπτωση το μηχανακι θα ετρεμε και με την γνήσια που εννοείται οτι εχει κατασκευαστεί η εστω παραγγελθεί απο την Honda για το συγκεκριμένο μοντέλο?

Κοίτα, εάν δε δώσεις τα 140-150 για την μανίσια που σε πάει 5 χρόνια, ποιος ο λόγος να πάρεις την μέση τιμή ? Με τα 150 αγοράζεις 4-5 μπαταρίες των 2 ετών...Αρκεί να είσαι μερακλής... ;D

Για την μπαγαζιέρα, βρίσκω τις μανίσιες καλές από άποψη τοποθέτησης, αλλά..."χαίρω πολύ", οι πλαϊνές είναι σκαμμένες όλες για να χωνεύονται και δεν έχουν καλό χώρο, ενώ η πίσω δεν μπορώ να πω γιατί να είναι λιγότερο αεροδυναμική από μια Κάπα ή Τζίβι.

Τις είχα στο Βάρα με πολύ μέτρια εκτίμηση για τη χωρητικότητα, πλην του ότι ταιριάζουν καλύτερα στα πλάγια. Το πιάσιμο δεν με ενέπνεε εμπιστοσύνη, μιλάω για τις πλαϊνές. Από αεροδυναμική ίσως να ήταν καλύτερες. Δεν τις "έζησα" και πολύ...

Πάντως παίζει και το λάστιχο.


ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)



Offline vaggelis_peir

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 473
  • Το πιο όμορφο γουργουρητό
Reply #12 on: Πέμπτη 17 Ιανουάριος 2013, 23:36:21 μμ
Τα λάστιχα τα άλλαξα πριν 5.000 km



Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #13 on: Πέμπτη 17 Ιανουάριος 2013, 23:47:49 μμ
To φαινομενο ταλαντωσης του τιμονιου λεγεται sami  τις περισσοτερες φορες εμφανιζεται λογω αλλαγης μπαγκαζιερας χωρις ομως να οφειλεται εκει ...αλλα παρουσιαζεται και σε αυτο οφειλεται απο τους τροχους ...πιθανον θελουν ακτινολογηση , ζυγοσταθμιση (εχεις και σχετικα φρεσκα ελαστικα ) ισως και ρουλεμαν τιμονιου αν δε ειναι μαμα μαλλον θελεις αλλαγη ,...

Άλλες (λιγότερο συχνές) αιτίες είναι: λασκαρισμένο ή φαγωμένο ρουλεμάν τροχού, στραβές ζάντες, στραβά τοποθετημένος πίσω τροχός, στραβωμένο μπροστινό σύστημα και ανάρτηση, στραβό τιμόνι.
 




Offline Airhead

  • Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2218
Reply #14 on: Παρασκευή 18 Ιανουάριος 2013, 02:01:33 πμ
Η βαλίτσα δημιουργεί τρέμουλο σε δύο λόγους.

Α. όταν είναι η βάση της δεμένη πολύ πίσω -ή ψηλά- σε σχέση με το κέντρο βάρους της μηχανής. Μετακίνησε τη βάση προς τα εμπρός και αν έχεις κάνένα πλαστικό -όπως θήκη για πέταλο κλπ- ανάμεσα σχάρα και βάση βαλίτσας βγάλτο.

Β. Χρειάζεσαι λόγω βάρους βαλίτσας περισσότερη προφόρτιση στο πίσω ελατήριο.

Εννοείται ότι τα ρουλεμάν και οι ρόδες είναι οκ.


TEAM Αϊστοπαμπωλ


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 10047
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #15 on: Παρασκευή 18 Ιανουάριος 2013, 03:06:42 πμ
To φαινομενο ταλαντωσης του τιμονιου λεγεται sami  τις περισσοτερες φορες εμφανιζεται λογω αλλαγης μπαγκαζιερας χωρις ομως να οφειλεται εκει ...αλλα παρουσιαζεται και σε αυτο οφειλεται απο τους τροχους ...πιθανον θελουν ακτινολογηση , ζυγοσταθμιση (εχεις και σχετικα φρεσκα ελαστικα ) ισως και ρουλεμαν τιμονιου αν δε ειναι μαμα μαλλον θελεις αλλαγη ,...

Εγώ εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω το γιατί το παρουσίασε με την αλλαγή της μπαγκαζιέρας.

Αλλά επειδή άλλαξε πρόσφατα λάστιχα ισως και να θελουν μια ζυγοσταθμιση αν εχουν πλεον πατησει καλά. Ισως ....

Και η δική μου απο τα 80-110χλμ/ω κουναει αλλά οχι το τιμόνι, σαν να εχει θεμα με τον αερα εκεί, κατι που δεν κανει αν είμαι δίχως μπαγκαζιέρα, και δεν εχει να κανει αν είναι γεματη η άδεια.



kostasxlv

  • Guest
Reply #16 on: Παρασκευή 18 Ιανουάριος 2013, 14:53:54 μμ
Και μενα οταν εβαλα μπαγκαζιερα ξεκινησε και κουναγε,και μαλιστα αρκετα.Παρατηρωντας την μπαγκαζιερα ειδα οτι ηταν δυο εκατοστα παρακεντρα προς τα αριστερα.Μολις την κεντραρα ακριβως σταματησαν τα τρεμουλα.Τη βαση της δεν τολμω να την βγαλω μπας και χασω παλι τα κεντρα.



Offline Hillmaster

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 159
Reply #17 on: Παρασκευή 18 Ιανουάριος 2013, 18:19:11 μμ
Και μενα οταν εβαλα μπαγκαζιερα ξεκινησε και κουναγε,και μαλιστα αρκετα.Παρατηρωντας την μπαγκαζιερα ειδα οτι ηταν δυο εκατοστα παρακεντρα προς τα αριστερα.Μολις την κεντραρα ακριβως σταματησαν τα τρεμουλα.Τη βαση της δεν τολμω να την βγαλω μπας και χασω παλι τα κεντρα.

Συγγνώμη για την αδαή ερώτηση, αλλά πώς μπορεί να τοποθετηθεί παράκεντρα μια μπαγκαζιέρα;

Δεν υπάρχουν οδηγοί για το πού θα βιδωθεί η βάση της έτσι ώστε να είναι τοποθετημένη στο κέντρο;


Ηλίας Δημητριάδης


Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #18 on: Παρασκευή 18 Ιανουάριος 2013, 18:28:38 μμ
Συγγνώμη για την αδαή ερώτηση, αλλά πώς μπορεί να τοποθετηθεί παράκεντρα μια μπαγκαζιέρα;

Δεν υπάρχουν οδηγοί για το πού θα βιδωθεί η βάση της έτσι ώστε να είναι τοποθετημένη στο κέντρο;
Οχι απαραιτητα αν θυμαμαι καλα στην γκρι πλαστικη σχαρα την ασημι που εχει το ΤΑ νομιζω πρεπει ναανοιξεις τρυπες για να βιδωσεις την βαση της βαλιτσας ...αν θυμαμαι σωστα




Offline dskafidas

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 393
Reply #19 on: Παρασκευή 18 Ιανουάριος 2013, 18:29:34 μμ
Γενικότερα όταν αλλάζει η αναλογία βάρους μπροστινού με πίσω τροχού η μηχανή συμπεριφέρεται διαφορετικά. Το ίδιο έιχα αντιμετοπίσει στο varadero. Ξεκινάς απο λάστιχα ζυγοστάθμιση - ακτινολόγιση ,ρουλεμάν τιμονιού και καταλήγεις μέχρι προφόρτιση πίσω ελατηρίου. Στο δικό μου με την Givi 52 με ελαφριά προφόρτιση ελατηρίου έχουν εξαφανιστεί τέτοιου είδους φαινόμενα. Πρέπει να γίνουν πολλά τέστ μέχρι να το φέρεις εκεί που πρέπει.



Offline Hillmaster

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 159
Reply #20 on: Παρασκευή 18 Ιανουάριος 2013, 18:47:31 μμ
Οχι απαραιτητα αν θυμαμαι καλα στην γκρι πλαστικη σχαρα την ασημι που εχει το ΤΑ νομιζω πρεπει ναανοιξεις τρυπες για να βιδωσεις την βαση της βαλιτσας ...αν θυμαμαι σωστα

Τουλάχιστον η Kappa (που έχω), δίνει βάση ειδική για το TA700 χωρίς να χρειαστεί να ανοιχθούν τρύπες.


Ηλίας Δημητριάδης


Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #21 on: Παρασκευή 18 Ιανουάριος 2013, 18:52:35 μμ
Τουλάχιστον η Kappa (που έχω), δίνει βάση ειδική για το TA700 χωρίς να χρειαστεί να ανοιχθούν τρύπες.
Για του 700 δεν γνωριζω ...εδω καλα καλα δεν θυμαμαι του 650 που εχω  :2hysterical:




Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3491
Reply #22 on: Παρασκευή 18 Ιανουάριος 2013, 20:49:10 μμ
Για του 700 δεν γνωριζω ...εδω καλα καλα δεν θυμαμαι του 650 που εχω  :2hysterical:
Φίλος συνφορουμίτης με ΤΑ 700, έγραψε για την σκάρα του 700 και την προσαρμογή της βαλίτσας. Απ' ότι θυμάμε που έγραφε, η σκάρα του 700 είναι ψιλοκαμπύλη και πλαστική μ' αποτέλεσμα να έχει τρέμουλο. Δες αυτό
http://www.transalpforum.gr/index.php/topic,9121.0.html και
http://www.transalpforum.gr/index.php/topic,16089.0.html
« Last Edit: Παρασκευή 18 Ιανουάριος 2013, 21:02:53 μμ by Καψιώτης.... »


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 10047
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #23 on: Παρασκευή 18 Ιανουάριος 2013, 21:42:39 μμ
Οχι απαραιτητα αν θυμαμαι καλα στην γκρι πλαστικη σχαρα την ασημι που εχει το ΤΑ νομιζω πρεπει να ανοιξεις τρυπες για να βιδωσεις την βαση της βαλιτσας ...αν θυμαμαι σωστα

Φυσικά θα αστειεύεσαι  :eusa_think:, ουτε με σφαίρες.



Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #24 on: Παρασκευή 18 Ιανουάριος 2013, 21:52:52 μμ
Φυσικά θα αστειεύεσαι  :eusa_think:, ουτε με σφαίρες.
Εχει ετοιμες Νικολα τρυπες η σχαρα ; γιατι δεν θυμαμαι  :-\