Hellas Transalp Forum

Palios alla kai neos :)

Achilleas.(Lordva) · 3623

Offline Achilleas.(Lordva)

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 161
  • Gazofonious Epikindinous
on: Τετάρτη 15 Αύγουστος 2007, 00:22:02 πμ
meta apo polh kairo apousias apofasisa pos einai pia kairos na gnoristo me tous kainourgious dialpistes kai na me xana thimithoun oi paleoteroi.

ante as ta po na xeskaso
me lane Axillea eimai katoxos mia mavroulas ispanidas 650 (TA) kai meno kallithea.

poloi tha anaratioynte ti egina toso kairo  eeee....  olla tou gamou diskola kai h nyfh oxi akoma....
opos kai na exei agonio apo septemvrh na ta xana poume apo konta  kalo kalokairi aderfia.


Live to ride Ride to live 


Born to be  Dad :D
Live to ride   Ride to live


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11471
Reply #1 on: Τετάρτη 15 Αύγουστος 2007, 00:50:38 πμ
Γεια σου Αχιλέα!

Καλως ηρθες φίλε, και μακαρι να μεινεις κοντα αυτη τη φορα !!

Ολα του γαμου δυσκολα... οντως!



Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline Yianni

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7278
Reply #2 on: Τετάρτη 15 Αύγουστος 2007, 01:02:11 πμ
Ξανακαλωσόρισες φίλε και μην νομίζεις ότι θα μπεις στο φόρουμ έτσι απλά. Θα σε περάσουμε από πειθαρχικό.  ;)

Δλδ άμα γίνεις και μπαμπάς θα σε χάσουμε γιά μιά δεκαετία, έ?

Τεσπα, ελπίζω να σε ακούμε και να σε βλέπουμε συχνότερα, τώρα.
« Last Edit: Τετάρτη 15 Αύγουστος 2007, 01:46:14 πμ by Yianni »



Offline Achilleas.(Lordva)

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 161
  • Gazofonious Epikindinous
Reply #3 on: Τετάρτη 15 Αύγουστος 2007, 01:26:02 πμ
xerome pou den me xehasate an kai exo xathei gia kana xrono peripou :)


Born to be  Dad :D
Live to ride   Ride to live


costas

  • Guest
Reply #4 on: Τετάρτη 15 Αύγουστος 2007, 06:39:50 πμ
Γράφε αν θέλεις ελληνικά! στραβωθήκαμε...............



Offline Achilleas.(Lordva)

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 161
  • Gazofonious Epikindinous
Reply #5 on: Τετάρτη 15 Αύγουστος 2007, 20:18:55 μμ
καλα ντε μην βαρας   ;D


Born to be  Dad :D
Live to ride   Ride to live


Offline ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2675
  • Η τρελα δεν παει στα βουνα....καβαλαει Vara...
Reply #6 on: Τετάρτη 15 Αύγουστος 2007, 22:30:12 μμ
Γειά σου Αχιλέα καλώς μας ήλθες (άλλωστε οι επιστροφές είναι της μόδας φέτος, Καραγκούνης, Φύσσας, άντζας...)



costas

  • Guest
Reply #7 on: Πέμπτη 16 Αύγουστος 2007, 01:20:31 πμ
Γειά σου Αχιλλέα , καλώς όρισες , δεν βαράω!