Login
Register
Menu
Home
Help
Search
News:
Δείτε το ανανεωμένο Site του συλλόγου:
εδώ
Εάν είσαι νέος στην παρέα επισκέψου πρώτα:
εδώ
Hellas Transalp Forum
Γενικά Θέματα
Νέος στην ηλεκτρονική-παρέα μας?
(Moderators:
Παύλος
,
Yianni
)
Palios alla kai neos :)
News
Εάν είσαι νέος στην παρέα επισκέψου πρώτα:
εδώ
Palios alla kai neos :)
Achilleas.(Lordva)
·
3623
« προηγούμενο
επόμενο »
Send this topic
Print
Pages:
1
Go Down
Achilleas.(Lordva)
Απλός οδηγός
Posts:
161
Gazofonious Epikindinous
Palios alla kai neos :)
on:
Τετάρτη 15 Αύγουστος 2007, 00:22:02 πμ
meta apo polh kairo apousias apofasisa pos einai pia kairos na gnoristo me tous kainourgious dialpistes kai na me xana thimithoun oi paleoteroi.
ante as ta po na xeskaso
me lane Axillea eimai katoxos mia mavroulas ispanidas 650 (TA) kai meno kallithea.
poloi tha anaratioynte ti egina toso kairo eeee.... olla tou gamou diskola kai h nyfh oxi akoma....
opos kai na exei agonio apo septemvrh na ta xana poume apo konta kalo kalokairi aderfia.
Live to ride Ride to live
Born to be Dad
Live to ride Ride to live
Sotos
Global Moderator
Rossi και πάνω !
Posts:
11471
Απ: Palios alla kai neos :)
Reply #1 on:
Τετάρτη 15 Αύγουστος 2007, 00:50:38 πμ
Γεια σου Αχιλέα!
Καλως ηρθες φίλε, και μακαρι να μεινεις κοντα αυτη τη φορα !!
Ολα του γαμου δυσκολα... οντως!
Dad to the bone!
Σωτήρης - GSA -
b 82.144km
Yianni
Moderator
Rossi και πάνω !
Posts:
7278
Απ: Palios alla kai neos :)
Reply #2 on:
Τετάρτη 15 Αύγουστος 2007, 01:02:11 πμ
Ξανακαλωσόρισες φίλε και μην νομίζεις ότι θα μπεις στο φόρουμ έτσι απλά. Θα σε περάσουμε από πειθαρχικό.
Δλδ άμα γίνεις και μπαμπάς θα σε χάσουμε γιά μιά δεκαετία, έ?
Τεσπα, ελπίζω να σε ακούμε και να σε βλέπουμε συχνότερα, τώρα.
«
Last Edit: Τετάρτη 15 Αύγουστος 2007, 01:46:14 πμ by Yianni
»
Achilleas.(Lordva)
Απλός οδηγός
Posts:
161
Gazofonious Epikindinous
Απ: Palios alla kai neos :)
Reply #3 on:
Τετάρτη 15 Αύγουστος 2007, 01:26:02 πμ
xerome pou den me xehasate an kai exo xathei gia kana xrono peripou
Born to be Dad
Live to ride Ride to live
costas
Guest
Απ: Palios alla kai neos :)
Reply #4 on:
Τετάρτη 15 Αύγουστος 2007, 06:39:50 πμ
Γράφε αν θέλεις ελληνικά! στραβωθήκαμε...............
Achilleas.(Lordva)
Απλός οδηγός
Posts:
161
Gazofonious Epikindinous
Απ: Palios alla kai neos :)
Reply #5 on:
Τετάρτη 15 Αύγουστος 2007, 20:18:55 μμ
καλα ντε μην βαρας
Born to be Dad
Live to ride Ride to live
ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ
Rossi και πάνω !
Posts:
2675
Η τρελα δεν παει στα βουνα....καβαλαει Vara...
Απ: Palios alla kai neos :)
Reply #6 on:
Τετάρτη 15 Αύγουστος 2007, 22:30:12 μμ
Γειά σου Αχιλέα καλώς μας ήλθες (άλλωστε οι επιστροφές είναι της μόδας φέτος, Καραγκούνης, Φύσσας, άντζας...)
costas
Guest
Απ: Palios alla kai neos :)
Reply #7 on:
Πέμπτη 16 Αύγουστος 2007, 01:20:31 πμ
Γειά σου Αχιλλέα , καλώς όρισες , δεν βαράω!
Send this topic
Print
Pages:
1
Go Up
« προηγούμενο
επόμενο »
Hellas Transalp Forum
Γενικά Θέματα
Νέος στην ηλεκτρονική-παρέα μας?
(Moderators:
Παύλος
,
Yianni
)
Palios alla kai neos :)
Search
Username
Password
Always stay logged in
Forgot your password?