Hellas Transalp Forum

Transalp 650

Vangan · 3563

Offline Vangan

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 35
on: Παρασκευή 10 Αύγουστος 2007, 01:46:58 πμ
Gia sas
Exo ke ego ena transalp 2001.
Apo Athina



Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11471
Reply #1 on: Παρασκευή 10 Αύγουστος 2007, 06:50:03 πμ
Καλως μας βρηκες Βαγγελη (ελπιζω αυτο να ειναι το μικρο σου)


Καλη "διαμονη" στην  παρεα μας!

(αν θελεις γραφε μονο με Ελληνικους χαρακτηρες)
« Last Edit: Παρασκευή 10 Αύγουστος 2007, 06:57:33 πμ by Sotos »


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Online Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9976
Reply #2 on: Παρασκευή 10 Αύγουστος 2007, 17:25:25 μμ
 :welcome: Vangan

Πράγματι λίγο μπέρδεμα το ονοματεπώνυμό σου...  ;D


Παύλος Καρούμπης


andy

  • Guest
Reply #3 on: Παρασκευή 10 Αύγουστος 2007, 17:30:10 μμ
Καλως ήρθες στο forum παντα ορθιος και καλους δρομους. Γραψε μας για σένα.



Offline junior CAESAR

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1309
  • ...¨Οποιος έχει μυαλό το προστατεύει!!
Reply #4 on: Παρασκευή 10 Αύγουστος 2007, 18:33:12 μμ
Καλως μας βρηκες και καλη διαμονη  :welcome:


Salonika Iron Club


Salonica Iron Club

ΤΟ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑΞΙ
Η ΑΣΚΟΠΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΠΩΛΕΙΑ ΖΩΗΣ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ ΜΑΣ
ΠΡΟΣΟΧΗ!
ΜΗΝ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΠΟΤΕ ΤΟ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΣΟΒΑΡΟΥ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ


Offline petecj

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 46
  • Pleasures remain, so does the pain...
Reply #5 on: Σάββατο 11 Αύγουστος 2007, 19:38:39 μμ
Καλωσόρισες στο φορουμ φίλε. Καλές ηλεκτρονικές και δρομίσιες βόλτες να εχεις!



Offline Chtech

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1378
  • Honda XL650V 2004 Black
Reply #6 on: Κυριακή 12 Αύγουστος 2007, 00:20:02 πμ
Καλός μας βρήκες και καλά χλμ.  :welcome:



costas

  • Guest
Reply #7 on: Κυριακή 12 Αύγουστος 2007, 06:23:43 πμ
Γειά!



Offline jon t

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 546
Reply #8 on: Κυριακή 12 Αύγουστος 2007, 22:52:43 μμ
Καλός ήρθες και .... καλή μελέτη - απ' όλα έχει το forum.

Τεάζης Γιάννης