Hellas Transalp Forum

stratos

-STRATOS- · 5022

Offline -STRATOS-

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 22
on: Τετάρτη 08 Αύγουστος 2007, 02:36:32 πμ
Καλησπέρα σε όλους παιδιά. Οι παρέα σας είναι τέλεια μέσα από το forum ,να είστε καλά για τις πληροφορίες και για το γέλιο.



Offline Yianni

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7278
Reply #1 on: Τετάρτη 08 Αύγουστος 2007, 03:05:45 πμ
Γειά σου Στράτο,

Καλωσόρισες στο φόρουμ. Αν θες πες μας λίγα λόγια γιά σένα.



Offline -STRATOS-

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 22
Reply #2 on: Τετάρτη 08 Αύγουστος 2007, 04:28:52 πμ
    Καλός σας βρήκα. Είμαι από Θεσσαλονίκη και έχω σχεδόν 2 μήνες που πήρα την TRANSALP. Από τρελό ψάξιμο σε περιοδικά ,φίλους, internet ,κατέληξα να διαβάζω το forum και χάρη σε εσάς κατάλαβα τι θέλω να είστε καλά.



Offline Βάιος ο Βραδύπους_ΤΑ

  • Απο
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2457
  • Tie wrap friendly
Reply #3 on: Τετάρτη 08 Αύγουστος 2007, 04:44:15 πμ
ΑΦΟΥ εβγαλες ακρη μπραβο σου.





Πάντα να αφήνεις κάποιον άλλον να οργανώνει τις εκδρομές και τα ταξίδια. Μετά θα έχεις κάποιον να βρίζεις.


costas

  • Guest
Reply #4 on: Τετάρτη 08 Αύγουστος 2007, 05:16:45 πμ
Γειά σου Στράτο



Offline junior CAESAR

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1309
  • ...¨Οποιος έχει μυαλό το προστατεύει!!
Reply #5 on: Τετάρτη 08 Αύγουστος 2007, 07:37:06 πμ
Γεια σου Στρατο. Wellcome to the forum

Salonika Iron Club


Salonica Iron Club

ΤΟ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑΞΙ
Η ΑΣΚΟΠΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΠΩΛΕΙΑ ΖΩΗΣ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ ΜΑΣ
ΠΡΟΣΟΧΗ!
ΜΗΝ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΠΟΤΕ ΤΟ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΣΟΒΑΡΟΥ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ


Offline teo 1

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 60
  • moto....φύση....ελευθερία....
Reply #6 on: Τετάρτη 08 Αύγουστος 2007, 07:42:11 πμ
Στράτο καλώς ήρθες στην παρέα μας πάντα όρθιος καλά χλμ. :wave: :wave:


Απόλαυσε την σημερινή μέρα και μην χαλιέσαι για τίποτα και για κανέναν.....


Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #7 on: Τετάρτη 08 Αύγουστος 2007, 15:47:44 μμ
   Αυτό αποδεικνύει για άλλη μια φορά περίτρανα τον κοινωνικό χαρακτήρα αυτού του φόρουμ.... ;D  ;D  ;D  ;D  ;D  ;D




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11471
Reply #8 on: Τετάρτη 08 Αύγουστος 2007, 15:49:54 μμ
Καλημερα Στρατο και καλως μας βρηκες!

Φιλια στην ομορφη πολη σας!

Θα σε δουμε εσενα και την κουκλα σου στην πανελληνια συναντηση μας?


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9976
Reply #9 on: Τετάρτη 08 Αύγουστος 2007, 16:22:03 μμ
 :welcome: Στράτο

Τα καρντάσια στη Θεσ/νικη θα σε ενημερώσουν για το που είναι το εβδομαδιαίο ραντεβού τους. Φαντάζομαι θα λείπουν διακοπές τώρα γιατί...
δ ε  β λ έ π ω  π ο λ λ έ ς   σ υ μ μ ε τ ο χ έ ς   γ ι α   τ η ν   Π α ν ε λ λ ή ν ι α   α π ό   ε κ ε ί   π ά ν ω  ??? ;D


Παύλος Καρούμπης


Offline Chtech

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1378
  • Honda XL650V 2004 Black
Reply #10 on: Τετάρτη 08 Αύγουστος 2007, 17:34:32 μμ
Καλημέρα και καλώς μας βρήκες Στράτο. Καλά χλμ και πάντα όρθιος στα πανέμορφα μέρη της βόρειας Ελλάδα μας.



Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #11 on: Τετάρτη 08 Αύγουστος 2007, 17:36:32 μμ
Καλώς όρισες Στράτε νάσαι καλά.
Καλές βολτούλες με τη φρεσκαδούρα σου. :welcome:



:welcome: Στράτο

δ ε  β λ έ π ω  π ο λ λ έ ς   σ υ μ μ ε τ ο χ έ ς   γ ι α   τ η ν   Π α ν ε λ λ ή ν ι α   α π ό   ε κ ε ί   π ά ν ω  ??? ;D

Παρδόν ? :eyrcrazzy:


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline -STRATOS-

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 22
Reply #12 on: Τετάρτη 08 Αύγουστος 2007, 18:13:36 μμ
Ευχαριστώ για την υποδοχή σας παιδιά, την συνάντηση θα την τιμήσω όπως και να έχει.SOTOS χρόνια πολλα και καλά για την ονομαστική σου εορτή.



Offline petecj

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 46
  • Pleasures remain, so does the pain...
Reply #13 on: Πέμπτη 09 Αύγουστος 2007, 17:19:44 μμ
Καλωσορίσες Στράτο. Καλές βόλτες στο φορουμ και ακόμη καλύετρες και περισσότερες στους δρόμους!