Hellas Transalp Forum

Προβληματική Βαλβίδα καυσίμου σε ΤΑ XL650V6?

Aerios · 7157

Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3379
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
on: Δευτέρα 04 Απρίλιος 2011, 18:11:02 μμ
Το ερώτημά μου είνα αν υπάρχει περίπτωση η βαλβίδα καυσίμου (Fuel tap) ενώ φαίνεται οτι δουλεύει κανονικά (δε στάζει βενζίνη απο την υποπίεση, ανοίγει και κλείνει τη ροή του καυσίμου), στις υψηλές στροφές να παρουσιάζει πρόβλημα;
Φαίνεται δηλ σαν να μένει απο κάυσιμο όταν δουλέυει ψηλά. Για να σας προλάβω καρμπ πεντακάθαρα, βαλβίδες οκ, συνχρονισμός τέλειος, ρελαντί άψογο.



Offline Hypersonic

  • Γιώργος... Mr. Anderson
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5166
  • Μπαμπάς * 2
Reply #1 on: Δευτέρα 04 Απρίλιος 2011, 19:06:01 μμ
Σωληνακι αναπνοης ντεποζιτου?




Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3379
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #2 on: Δευτέρα 04 Απρίλιος 2011, 19:22:21 μμ
Όλα τα σωληνάκια τσεκαρισμένα



tranten

  • Guest
Reply #3 on: Δευτέρα 04 Απρίλιος 2011, 19:42:17 μμ
σου ρεταρει δλδ?
τωρα το ειδες/καταλαβες η' στο κανει καιρο?μηπως εβαλες μαπα καυσιμο?μπουζι?



Offline nikos 238

  • If you doubt, loose it...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3198
Reply #4 on: Δευτέρα 04 Απρίλιος 2011, 20:03:55 μμ
Σωληνάκι, Known problem στην τοποθέτηση του ρεζερβουάρ...


ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)



Offline Hypersonic

  • Γιώργος... Mr. Anderson
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5166
  • Μπαμπάς * 2
Reply #5 on: Τρίτη 05 Απρίλιος 2011, 00:07:22 πμ
Αν θυμαμαι καλα υπηρχε αλλη μια περιπτωση με το σωληνακι βενζινης που εφευγε απο το ντεποζιτο για να παει στα καρμπ και ηταν καπου λιγο τσακισμενο, οποτε οταν αυξανοταν η υποπιεση "εκλεινε" περισσοτερο το τσακισμα και μειωνοταν η ροη...




Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3379
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #6 on: Τρίτη 05 Απρίλιος 2011, 07:19:08 πμ
Εχω εξαντλήσει το θέμα με το έλεγχο στα σωληνάκια, δεν είναι κάτι τέτοιο (το είχα πάθει στο παρελθόν αυτό και κάθε φορά που βγάζω-βάζω το ντεπόζιτο προσέχω). Αυτό μου το έκανε προχθές χωρίς να προηγηθεί κάποια εργασία στη μηχανή ούτε καν φουλάρισμα.Το μόνο που υποψιάζομαι είναι η βαλβίδα καυσίμου η οποία πιθανόν να μην ανοίγει αρκετά.



Offline kostasj

  • >>>>>>
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1523
Reply #7 on: Τρίτη 05 Απρίλιος 2011, 09:15:38 πμ
Ο Hypersonic (στο δεύτερο του μήνυμα) εννοεί τα σωληνάκια υποπίεσης.
(Αυτά που συνδέονται εκεί που βάζουμε το όργανο μέτρησης υποπίεσης όταν κάνουμε συγχρονισμό)
Αυτό δεν έχει να κάνει με το βγαλε βαλε του τεποζιτου καθώς είναι πιο κάτω.

Αν θυμάμαι καλά.
Υπάρχει ένα θέμα στο φόρουμ όπου κάποιος ανέφερε ότι αυτα τα σωληνακια έκλειναν όταν μεγάλωνε η υποπίεση (στις πολλές στροφές)
Εννοώντας.. Όχι ότι τσακίζαν
Αλλά ότι πατικώνονταν στιγμιαία-παροδικά από μόνα τους.. Λόγο της υποπίεσης και λόγο πιθανής φθοράς τους.
Έτσι αυτα δεν μετέφεραν σωστά την υποπίεση και έτσι δεν άνοιγαν την βαλβίδα του τεποζιτου (αυτή είναι η δουλειά τους)


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Αφού όλοι ψάχνουμε την αλήθεια..
Κι αφού σχεδόν όλοι ξέρουμε ποια είναι..
Γιατί το ψέμα είναι πιο δημοφιλές  ???


Offline Hypersonic

  • Γιώργος... Mr. Anderson
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5166
  • Μπαμπάς * 2
Reply #8 on: Τρίτη 05 Απρίλιος 2011, 09:22:07 πμ
Ακριβως...




Offline σασακος

  • η ζωη ειναι μικρη οχι τα ονειρα μου
  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 442
Reply #9 on: Τρίτη 05 Απρίλιος 2011, 09:58:01 πμ
Θα συμφωνισω και εγω για τα σωληνακια ειναι το αιωνιο προβλημα,τσεκαρε τα και για σκουπιδακια μεσα (φυσημα)τωρα αν εξακολουθει το ξανασυζηταμε.



Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3379
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #10 on: Τετάρτη 06 Απρίλιος 2011, 14:03:09 μμ
Όπως έγραψα και πιο πάνω τα σωληνάκια είναι τσεκαρισμένα. Ρωτάω μήπως κάποιος είχε παρόμοιο πρόβλημα που να οφειλόταν σε προβληματικό ρουμπινέτο



Offline bestoftherest7

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 269
Reply #11 on: Παρασκευή 14 Νοέμβριος 2014, 21:56:54 μμ
Για να μην ανοιγω καινουριο θεμα : Στη ταπα του ρεζερβουάρ βλεπω ελαχιστη βενζινη τελευταια εκει που βαζεις το κλειδι για να γεμισεις βενζινη. το λαστιχο στεγανοποιησης φαινεται και από κατω και από πανω σε αριστη κατασταση. τι μπορει να φταιει;


XL650V


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9976
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #12 on: Σάββατο 15 Νοέμβριος 2014, 21:20:34 μμ
Η υπερχείλιση δεν παίζει ρόλο εκτός και αν στο παρουσιάζει όταν φουλάρεις ως επάνω, αλλά κ πάλι θα ετρεχε βενζίνη απο κάτω.
Το να έχει θέμα η αναπνοή του τεπόζιτου σίγουρα θα είχες και αλλού προβληματα αφού θα έκοβε την ροή του καυσίμου, αρα ,
μάλλον επειδή  κρύωσε ο καιρός  υγροποιείται η μπετζίνα.



Offline bestoftherest7

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 269
Reply #13 on: Σάββατο 15 Νοέμβριος 2014, 22:51:03 μμ
δεν είναι κατι σοβαρο απλα βλεπω λιγο υγρο το λαστιχακι γυρω στο κλειδι. και δεν το βλεπω παντα. αυτό που λες είναι Νικο


XL650V