Hellas Transalp Forum

βελτίωση αισθητικής ψαλιδιού. Προστασία πισω ανάρτησης?

Rontis · 22158

Offline Rontis

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 72
Αρχικά να δώσω συγχαρητήρια για το συμφορουμιτη (stevenlord) που βάφει πλαίσιο της μότο χωρίς να ξηλώσει τπτ από πάνω τους.
Εγώ δυστυχώς για οικονομικούς λόγους θα προχωρήσω σε βάψιμο τεμαχίων της ΤΑ και όχι όλου του πλαισίου(Αλλαγή και ρουλεμάν τροχου , το καημένο το δεξί  (μεριά δισκοπλακας) πιο πολύ σαν καστάνια ακουγόταν !!!) Αργοτερα θα παραθέσω φώτο πριν την ηλεκτροστατική και σε μια βδομάδα θα χω και τα βαμμένα.
Επίσης τι προτείνεται να βάλω στο πίσω φτερό για να προστατέψω την πίσω ανάρτηση απο χώμα και νερά? Μεγάλο  κομμάτι απο σαμπρέλα πιασμενο στο φτερό θα γίνει δουλειά;
http://i1198.photobucket.com/albums/aa452/Aristotelisintransalp/XL600VV/DSC00341.jpg
http://i1198.photobucket.com/albums/aa452/Aristotelisintransalp/XL600VV/DSC00343.jpg
http://i1198.photobucket.com/albums/aa452/Aristotelisintransalp/XL600VV/DSC00342.jpg
http://i1198.photobucket.com/albums/aa452/Aristotelisintransalp/XL600VV/DSC00349.jpg
« Last Edit: Τρίτη 11 Ιανουάριος 2011, 05:08:15 πμ by Rontis »



Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Αυτό που λες έχω κάνει στο varadero. Πιασμένο με tie wraps.
Στο ΤΑ είχε κομμάτι απο μαύρη πλαστική γλάστρα απο τον κήπο του chris de ze.

Υπάρχει και έτοιμο με κανα 20ρικο


Offline Rontis

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 72
Α χαχα έχει σημασία αν είχε πριν μέσα της κοκκινόχωμα η γλάστρα...??? Πολύ καλή πατέντα, σίγουρα ο κατασκευαστής chris de ze μέτρησε καμπυλότητα πίσω φτερού και το έκανε ένα σώμα με +- 0 μοίρες απόκλιση.Σε ευχαριστώ για την πληροφορία, αν δεν πειραματιστώ με λάστιχο από σαμπρέλα , βλέπω να χαλάω 1-2 γλάστρες τις γιαγιάς!!!



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline Rontis

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 72
Reply #4 on: Σάββατο 15 Ιανουάριος 2011, 07:49:30 πμ
http://i1198.photobucket.com/albums/aa452/Aristotelisintransalp/XL600VV/DSC00353.jpg
http://i1198.photobucket.com/albums/aa452/Aristotelisintransalp/XL600VV/DSC00343-1.jpg
 Τοποθέτησα τελικά λάστιχο από σαμπρέλα, ίσως με υπερβολικές βίδες  :-\αν κρίνω απο τις προηγούμενες πατέντες άλλων παιδιών.
 Ισως η γλάστρα (κατοχύρωση Chris_de_Ze  ;)) είναι καλυτερη λύση στο θέμα αντοχής στο χρόνο...Εδω θα μαστε και με βλεπω να ξαναβγαζω ψαλίδι ;D.



Offline Rontis

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 72
Reply #5 on: Παρασκευή 28 Ιανουάριος 2011, 22:46:01 μμ
Ηλεκτροστατική βαφή στο ψαλίδι , κάγκελα, παταρακια οδηγου, πλαινο σταντ,και λεβιες πίσω φρενου.
  :-XΑυτό που δεν με ικανοποίησε ειναι που άκουσα τον υπεύθυνο του μαγαζιού και έκανα τα παρακάτω λάθη:
Ειπε δεν χρειαζοντε αμμοβολη θα τα κανει μπανιο και θα φυγει το παλιο το χρωμα κατι που δεν έγινε :eusa_naughty:
και κατι αλλο ειναι πως που συστησε ενα  μπιμπικιασμενο τυρβωδες χρωμα για καλυτερη εφαρμογη και οχι το γιαλιστερο που εβλεπα εξ αρχης με αποτελεσμα να μην συμβαδίζει οπτικά τόσο καλά με το πλαισιο ψαλιδι και καγκελα :(
 :)Συμβουλή να επιμένουμε σε αυτό που έχουμε στο μυαλό μας αν χρειαστεί να παμε σε αλλον μαστορα, για να μας κανει δουλειά την οποία εμείς δεν μπορούμε να κάνουμε στο γκαράζ μας λόγω ελειψεις εξοπλισμου και τεχνογνωσιας ;)
Το μονταρισμα το εκανα με δυναμοκλειδο-ροποκλειδο ετσι για το γαμωτο τι το αγορασα να καθεται. Παρακατω φοτο.....
http://i1198.photobucket.com/albums/aa452/Aristotelisintransalp/DSC00372.jpg
http://i1198.photobucket.com/albums/aa452/Aristotelisintransalp/DSC00370.jpg
http://i1198.photobucket.com/albums/aa452/Aristotelisintransalp/DSC00373.jpg
http://i1198.photobucket.com/albums/aa452/Aristotelisintransalp/DSC00371.jpg



Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #6 on: Παρασκευή 28 Ιανουάριος 2011, 22:52:43 μμ
To πιο ωραιο πραγμα σε μια μηχανη περαν της οδηγησης ειναι οταν επεμβαινεις ο ιδιος σε αυτην ειτε αισθητικα ειτε σε θεματα συντηρησης σε ανεβαζει ψυχολογικα σε κανει χαιρεσε για το αποτελεσμα και υστερα την καβαλας με την ιδια χαρα οταν την πρωτοαγορασες .

Μπραβο καλη δουλεια  :eusa_clap: :eusa_clap:




Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 10046
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #7 on: Σάββατο 29 Ιανουάριος 2011, 00:43:27 πμ
Αυτό είναι καλό αλλά δεν ξέρω αν είναι πατέντα η αν υπάρχει έτοιμο για 600-650. Πάντως η Motax βγάζει για την ΤΑ 700.









Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #8 on: Σάββατο 29 Ιανουάριος 2011, 00:47:48 πμ
Επειδη ειναι στο χρωμα της ΤΑ μαλλον ειναι ιδιοκατασκευη ..με πολυ καλο αποτελεσμα .




Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7629
    • eGeorgalas
Reply #9 on: Σάββατο 29 Ιανουάριος 2011, 00:56:04 πμ
Ηλεκτροστατική βαφή στο ψαλίδι , κάγκελα, παταρακια οδηγου, πλαινο σταντ,και λεβιες πίσω φρενου.
  :-XΑυτό που δεν με ικανοποίησε ειναι που άκουσα τον υπεύθυνο του μαγαζιού και έκανα τα παρακάτω λάθη:
Ειπε δεν χρειαζοντε αμμοβολη θα τα κανει μπανιο και θα φυγει το παλιο το χρωμα κατι που δεν έγινε :eusa_naughty:
και κατι αλλο ειναι πως που συστησε ενα  μπιμπικιασμενο τυρβωδες χρωμα για καλυτερη εφαρμογη και οχι το γιαλιστερο που εβλεπα εξ αρχης με αποτελεσμα να μην συμβαδίζει οπτικά τόσο καλά με το πλαισιο ψαλιδι και καγκελα :(
 :)Συμβουλή να επιμένουμε σε αυτό που έχουμε στο μυαλό μας αν χρειαστεί να παμε σε αλλον μαστορα, για να μας κανει δουλειά την οποία εμείς δεν μπορούμε να κάνουμε στο γκαράζ μας λόγω ελειψεις εξοπλισμου και τεχνογνωσιας ;)
Το μονταρισμα το εκανα με δυναμοκλειδο-ροποκλειδο ετσι για το γαμωτο τι το αγορασα να καθεται. Παρακατω φοτο.....
http://i1198.photobucket.com/albums/aa452/Aristotelisintransalp/DSC00372.jpg
http://i1198.photobucket.com/albums/aa452/Aristotelisintransalp/DSC00370.jpg
http://i1198.photobucket.com/albums/aa452/Aristotelisintransalp/DSC00373.jpg
http://i1198.photobucket.com/albums/aa452/Aristotelisintransalp/DSC00371.jpg

Φοβερή δουλειά.......... :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:


Και το αποτέλεσμα σου, ο΄τι και να λες μου αρέσει πάρα πολύ.......  :eusa_clap: :eusa_clap:


"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 10046
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #10 on: Σάββατο 29 Ιανουάριος 2011, 01:18:07 πμ
Επειδη ειναι στο χρωμα της ΤΑ μαλλον ειναι ιδιοκατασκευη ..με πολυ καλο αποτελεσμα .

Iδιοκατασκευή ε? γμτ! Προσωπικά δεν μ' αρέσει η εικόνα του ''κουτιού'' που εχει εχει πολύ επιφάνεια και μου θυμίζει σκούτερ! Θα προτιμούσα κάτι σάν το μπροστινό φτερό. Είχα μια ιδέα, εάν [λέω εγώ τώρα ...] βρίσκαμε ενα φτερό και φτιάχναμε μια μεταλική βάση απο ενα λυγισμένο λαμάκι σε σχήμα U με 25 χιλιοστά πλάτος χ 3 χλστά πάχος , όπως στηρτίζανε στα παλιά ποδήλατα τα μεταλλικά φτερά ενα πράμα. Αυτή η βάση θα βίδωνε στην βίδα της πίσω δαγκάνας όπως είναι βιδωμένο το πλαστικό φτερό και από την άλλη μεριά στα δύο σημεία που ''πιάνει '' το προστατευτικό της αλυσίδας στο ψαλίδι. Αρα θα ηταν εξ' ολοκληρου στερεωμένο στο ψαλίδι ακολουθώντας τις κινήσεις του και σε τρία σημεία. Το θέμα είναι να δούμε πόσο κοστίζει ενα κατάλληλο φτερό σε μαύρο ματ χρώμα για να μην κλαίμε σε περίπτωση αποτυχίας.??????



Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #11 on: Σάββατο 29 Ιανουάριος 2011, 01:20:35 πμ
Iδιοκατασκευή ε? γμτ! Προσωπικά δεν μ' αρέσει η εικόνα του ''κουτιού'' που εχει εχει πολύ επιφάνεια και μου θυμίζει σκούτερ! Θα προτιμούσα κάτι σάν το μπροστινό φτερό. Είχα μια ιδέα, εάν [λέω εγώ τώρα ...] βρίσκαμε ενα φτερό και φτιάχναμε μια μεταλική βάση απο ενα λυγισμένο λαμάκι σε σχήμα U με 25 χιλιοστά πλάτος χ 3 χλστά πάχος , όπως στηρτίζανε στα παλιά ποδήλατα τα μεταλλικά φτερά ενα πράμα. Αυτή η βάση θα βίδωνε στην βίδα της πίσω δαγκάνας όπως είναι βιδωμένο το πλαστικό φτερό και από την άλλη μεριά στα δύο σημεία που ''πιάνει '' το προστατευτικό της αλυσίδας στο ψαλίδι. Αρα θα ηταν εξ' ολοκληρου στερεωμένο στο ψαλίδι ακολουθώντας τις κινήσεις του και σε τρία σημεία. Το θέμα είναι να δούμε πόσο κοστίζει ενα κατάλληλο φτερό σε μαύρο ματ χρώμα για να μην κλαίμε σε περίπτωση αποτυχίας.??????
Ελα μην κρυβεσαι δειξε φωτο .... ;D ;D




Offline dionysis

  • δεν ειμαι οδηγαρα λεμε!!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 607
Reply #12 on: Σάββατο 29 Ιανουάριος 2011, 23:58:11 μμ
ριχτου τα παλτακη....
αντε δειξε μας τιποτις θειοοοοοοοοοο


παντα ορθιοι παντα ορθοι


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 10046
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #13 on: Κυριακή 30 Ιανουάριος 2011, 04:39:13 πμ
Εδώ χρειάζομαι τις γνώμες σας , οταν [λέω όταν] έρθει  ο καιρός για αυτό πιό φτερό η απο ποιά μοτό ταιριάζει πίσω σε θέμα φάρδους ελαστικού ? ?



McGyver

  • Guest
Reply #14 on: Κυριακή 30 Ιανουάριος 2011, 04:59:00 πμ
Ρε παιδιά γιατί δε βάζετε αυτό που βγάζει η Motax για το 700άρι στο 650άρι;

???

Ίδιο ψαλίδι και ίδιο προστατευτικό αλυσίδας δεν έχουν;
Περάστε μια βόλτα από τον Σπηλιώτη να το δοκιμάσετε επί τόπου...

http://www.mcgyver.gr/?p=235&lang=el&page=6
« Last Edit: Κυριακή 30 Ιανουάριος 2011, 05:10:34 πμ by McGyver »



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 10046
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #15 on: Κυριακή 30 Ιανουάριος 2011, 05:13:45 πμ
Αν εννοείς αυτό : http://www.spiliotis.gr/p-7765-transalp-700-ftero-piso-trochoy.aspx  , δεν μ' αρέσει είναι πολύ σε ποσότητα πλαστικού ένα πράμα εγώ θέλω μόνο το φρυδάκι, ασε που δεν θα σκάσω  131 ευρά για ενα πλαστικό. Μάλλον παίρνουνε ληγμένα και εχουν  ''ξεφύγει'' με τις τιμές ....  :2hysterical:



Offline Rontis

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 72
Reply #16 on: Δευτέρα 31 Ιανουάριος 2011, 16:47:45 μμ
Φοβερή δουλειά.......... :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:


Και το αποτέλεσμα σου, ο΄τι και να λες μου αρέσει πάρα πολύ.......  :eusa_clap: :eusa_clap:

    :) :) :) ;) ;) ;)  :D :D :D ;D ;D ;D



Offline Rontis

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 72
Reply #17 on: Δευτέρα 31 Ιανουάριος 2011, 16:51:43 μμ
To πιο ωραιο πραγμα σε μια μηχανη περαν της οδηγησης ειναι οταν επεμβαινεις ο ιδιος σε αυτην ειτε αισθητικα ειτε σε θεματα συντηρησης σε ανεβαζει ψυχολογικα σε κανει χαιρεσε για το αποτελεσμα και υστερα την καβαλας με την ιδια χαρα οταν την πρωτοαγορασες .

Μπραβο καλη δουλεια  :eusa_clap: :eusa_clap:
:qriding:  : ωραίος συλλογισμός :qriding:



Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7629
    • eGeorgalas
Reply #18 on: Δευτέρα 31 Ιανουάριος 2011, 21:03:27 μμ
Απλά στις έφτιαξα να φαίνονται καλύτερα....  ;)


























"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline Rontis

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 72
Reply #19 on: Δευτέρα 31 Ιανουάριος 2011, 22:08:31 μμ
 ;D ;D ;D καλλιτέχνης θα πει!!!!! αυτές ειναι φώτο :eusa_clap:
 Αλλη ερωτηση: μοταρ να το κανω με 17αρες μπροσ πισω η το μπασταρδεμα θα χαλασει τον χαρακτήρα :goofy: του,το χει δοκιμασει κανείς ???



Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7629
    • eGeorgalas
Reply #20 on: Δευτέρα 31 Ιανουάριος 2011, 22:18:57 μμ
Κάνε ένα search και θα βρεις  αρκετό υλικό και photo υλικό..... ;) ;) ;) ;)


"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #21 on: Τρίτη 01 Φεβρουάριος 2011, 17:33:43 μμ
Εγω εκεινο που θελω να ρωτησω ειναι γιατι η εξατμιση εχει τοσα πολλα ραξιματα  ??? ???




Offline Rontis

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 72
Reply #22 on: Τετάρτη 02 Φεβρουάριος 2011, 17:43:14 μμ
Εγω εκεινο που θελω να ρωτησω ειναι γιατι η εξατμιση εχει τοσα πολλα ραξιματα  ??? ???
Αχαχα αυτο θα πει"βρείτε τις διαφορές" Οι ραφές ειναι απο συγκόλληση 8), ειχε εναν συντονισμό στις 3000 στροφές και τεμαχίστηκε για να κολληθεί ενα λαμάκι που χόρευε μέσα στην εξάτμιση :)



Offline lanos

  • May the Force be with you..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 919
  • May the Force be with you..
Reply #23 on: Τετάρτη 02 Φεβρουάριος 2011, 17:59:43 μμ
Αχαχα αυτο θα πει"βρείτε τις διαφορές" Οι ραφές ειναι απο συγκόλληση 8), ειχε εναν συντονισμό στις 3000 στροφές και τεμαχίστηκε για να κολληθεί ενα λαμάκι που χόρευε μέσα στην εξάτμιση :)
  και γιατί δεν τις τροχίσατε να μην φαίνονται???   ???   ???   ???


Offline Rontis

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 72
Reply #24 on: Τετάρτη 02 Φεβρουάριος 2011, 18:54:50 μμ
  και γιατί δεν τις τροχίσατε να μην φαίνονται???   ???   ???   ???
αν δεν φαίνονταν οι ραφές τι θα συζητούσαμε τώρα??? Πλάκα κάνω :D
Οταν πήγα να την δω ήταν ειδη βαμμένη ,την έβαλα πάνω να δω αν έφυγε ο συντονισμός και από τότε δεν κατέβηκε. Ισως και την αφήσω ετσι ,εύχομαι να μην ασχοληθώ σύντομα μαζι της !!!