Hellas Transalp Forum

Καλώς σας βρήκα.

Vassilis · 3178

Offline Vassilis

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 4
on: Πέμπτη 05 Ιούλιος 2007, 01:43:26 πμ
Να καλησπερίσω κι εγώ το φόρουμ και τα μέλη.
Λέγομαι Βασίλης (αν δεν το μαντέψατε ήδη), είμαι 43 ετών κι έχω μιά ασημί Transalp του 2006 που λέγεται ... Δέσπω!
Μπήκα στο φόρουμ να δω τι λένε κι οι άλλοι ιδιοκτήτες του μοντέλου.

Χαιρετίζω λοιπόν το φόρουμ ολόκληρο κι ευχαριστώ για την φιλοξενία.



Offline Γιάννης Σταυρουλάκης

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4154
  • by Jstavrou
Reply #1 on: Πέμπτη 05 Ιούλιος 2007, 01:49:37 πμ
Καλως όρισες Βασίλη.

Εδώ θα μάθεις αρκετά για τη Δέσπω σου και θα κάνεις παρέα με άλλα άτομα με παρόμοια ενδιαφέροντα.

Καλή διαμονή.


There are 3 kinds of people.
Those who MAKE things happen.
Those who WATCH what happens.
Those who WONDER what happened.
Μέλος Κ.Τ. XL650V


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11471
Reply #2 on: Πέμπτη 05 Ιούλιος 2007, 01:52:48 πμ
Καλως μας βρηκες Βασίλη!

Εισαι Αθηνα?

Να φερεις καμια μερα την Δεσπω να γνωρισει τον χοντρουλη μου και τις αλλες φιλες του !!! 

 :welcome:


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • mods
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #3 on: Πέμπτη 05 Ιούλιος 2007, 02:09:05 πμ
Καλησπέρα και από μένα Βασίλη και καλώς ήρθες.
43 ετών και κυκλοφορείς με ούτε καν χρονιάρικο μωρό? (βλ. Δέσπω)
Κι εγώ λίγο πιο μεγάλος από σένα είμαι, αλλά κυκλοφορώ με ...δεκατετράχρονη!
(...πάντως ανεβαίνει ο μέσος όρος ηλικίας στο φόρουμ!)


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline Yianni

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7278
Reply #4 on: Πέμπτη 05 Ιούλιος 2007, 02:48:16 πμ
Γειά σου Βασίλη,

Καλως όρισες στο φορουμ και καλή διαμονή.