Login
Register
Menu
Home
Help
Search
News:
Δείτε το ανανεωμένο Site του συλλόγου:
εδώ
Εάν είσαι νέος στην παρέα επισκέψου πρώτα:
εδώ
Hellas Transalp Forum
Γενικά Θέματα
Νέος στην ηλεκτρονική-παρέα μας?
(Moderators:
Παύλος
,
Yianni
)
Πρωτη ηλετ\κη επαφη
News
Δείτε το ανανεωμένο Site του συλλόγου:
εδώ
Πρωτη ηλετ\κη επαφη
nikos -inox
·
3063
« προηγούμενο
επόμενο »
Send this topic
Print
Pages:
1
Go Down
nikos -inox
οδηγός τρίκυκλου
Posts:
1
Πρωτη ηλετ\κη επαφη
on:
Τρίτη 03 Ιούλιος 2007, 22:18:00 μμ
Γεια σε ολους ειμαι ο ΝΙΚΟΣ-ΙΝΟΧ. Εχω ενα TRANSALP 600 ΕΠΕΤΕΙΑΚΟ.
ΤΟ CLUB το εμαθα απο την φιλη την ΤΖΕΝΗ. Εχω ερθει μια φορα στο ομορφο και φιλικο στεκι, και θα συνεχισω.
Παύλος
Moderator
Rossi και πάνω !
Posts:
9976
Απ: Πρωτη ηλετ\κη επαφη
Reply #1 on:
Τρίτη 03 Ιούλιος 2007, 22:35:25 μμ
Γειά σου Νίκο, καλώς ήρθες στην παρεούλα μας.
Εύχομαι να τα πούμε κ από κοντά σύντομα
Παύλος Καρούμπης
Sotos
Global Moderator
Rossi και πάνω !
Posts:
11471
Απ: Πρωτη ηλετ\κη επαφη
Reply #2 on:
Τρίτη 03 Ιούλιος 2007, 23:42:09 μμ
Καλως ηρθες Νικ!
Καλη συνεχεια!
Dad to the bone!
Σωτήρης - GSA -
b 82.144km
Yianni
Moderator
Rossi και πάνω !
Posts:
7278
Απ: Πρωτη ηλετ\κη επαφη
Reply #3 on:
Τετάρτη 04 Ιούλιος 2007, 18:05:16 μμ
Γειά σου Νίκο,
Καλή διαμονή να 'χεις στο φόρουμ, θα τα πούμε και από κοντά.
Send this topic
Print
Pages:
1
Go Up
« προηγούμενο
επόμενο »
Hellas Transalp Forum
Γενικά Θέματα
Νέος στην ηλεκτρονική-παρέα μας?
(Moderators:
Παύλος
,
Yianni
)
Πρωτη ηλετ\κη επαφη
Search
Username
Password
Always stay logged in
Forgot your password?