Hellas Transalp Forum

ΤΟ ΝΕΟ ΨΑΡΙ...

επισκέπτης · 10921

thanasisvr

  • Guest
on: Κυριακή 01 Ιούλιος 2007, 17:00:11 μμ
Καλημέρα σ'όλους!
Θανάσης, 37 ετών από Ωραιόκαστρο Θεσσαλονίκης
Πήρα το "μωρό" καινούριο, πριν από 3 μέρες! Ψάχνοντας στο internet έπεσα πάνω στο forum και λέω να το κάνω στέκι..
Μπορεί να σας πρήξω με τις ερωτήσεις ρε παιδιά, αλλά κάποιος πρέπει να μου βγάλει τα λέπια ως ψάρι που είμαι, και η μοίρα το 'φερε να είστε εσείς!! :) :)
Να 'στε καλά



okeanos

  • Guest
Reply #1 on: Κυριακή 01 Ιούλιος 2007, 17:24:24 μμ
καλώς όρισες Θανάση και καλή διαμονή στο transalp foroum!καλοτάξιδη η καλή σου και να την χαίρεσαι.
ότι απορίες έχεις μην διστάσεις να τις πεις, εδώ υπάρχουν πολλοί που "λύνουν και δένουν" και είμαστε όλοι μια καλή μεγάαααλη παρέα!! :welcome:



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • mods
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #2 on: Κυριακή 01 Ιούλιος 2007, 17:31:45 μμ
Καλορίζικο και καλά χιλιόμετρα! Καλώς ήρθες Θάνο. Υπάρχουν και άλλοι φίλοι εδώ από Θεσσαλονίκη για να σε καλωσορίσουν και αυτοί. Αλλά μάλλον οι περισσότεροι θα έχουν πάει σήμερα για κανένα μπανάκι.

Πριν τί μηχανή είχες?


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline Yianni

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7278
Reply #3 on: Κυριακή 01 Ιούλιος 2007, 17:49:21 μμ
Θανάση καλωσόρισες στην παρέα μας, καλοτάξιδη η μηχανή σου. Μην ανησυχείς γιά τις απορίες, εμεις είμαστε εδώ γιά να μας πρίζουν  ;D

Καλή διαμονή.



Offline tony motokafros

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 136
Reply #4 on: Κυριακή 01 Ιούλιος 2007, 21:33:14 μμ
Καλως τον τον σαλονικιο τα χαιρετησματα και της αναλογες ευχες και απο την κοζανη ;D
Σου ευχομε καλα χλ και απροβληματιστα :moped: :pope:



thanasisvr

  • Guest
Reply #5 on: Κυριακή 01 Ιούλιος 2007, 23:19:04 μμ
Σας ευχαριστώ πολύ όλους τόσο για τις ευχές όσο και για το θερμό καλοσώρισμα!!
Φίλε Chris de Ze πριν δεν είχα μηχανή! ΣΚέφτηκα ότι τώρα,πριν κάνω κανά δεύτερο παιδί,πρέπει επιτέλους να την αποκτήσω! ;)(όσο χάρηκα εγώ, άλλο τόσο χάρηκε και η κόρη μου..(4 ετών). Χθές μας ζήτησε και της αγοράσαμε ποδήλατο..Οπότε καταλαβαίνετε ποιός θα είναι στην Transalp σε λίγα χρόνια! :)  :) 
« Last Edit: Κυριακή 01 Ιούλιος 2007, 23:31:47 μμ by thanasisvr »



costas

  • Guest
Reply #6 on: Δευτέρα 02 Ιούλιος 2007, 01:39:11 πμ
Σας ευχαριστώ πολύ όλους τόσο για τις ευχές όσο και για το θερμό καλοσώρισμα!!
Φίλε Chris de Ze πριν δεν είχα μηχανή! ΣΚέφτηκα ότι τώρα,πριν κάνω κανά δεύτερο παιδί,πρέπει επιτέλους να την αποκτήσω! ;)(όσο χάρηκα εγώ, άλλο τόσο χάρηκε και η κόρη μου..(4 ετών). Χθές μας ζήτησε και της αγοράσαμε ποδήλατο..Οπότε καταλαβαίνετε ποιός θα είναι στην Transalp σε λίγα χρόνια! :)  :) 

ΔΕΝ ΕΙΧΕΣ ΜΗΧΑΝΗ;



costas

  • Guest
Reply #7 on: Δευτέρα 02 Ιούλιος 2007, 01:40:00 πμ
Δεν πειράζει ,τώρα έχεις , καλώς όρισες και καλοτάξιδη!!!!!!!



Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7629
    • eGeorgalas
Reply #8 on: Δευτέρα 02 Ιούλιος 2007, 02:34:02 πμ
Καλησπέρα στην όμορφη Θεσσαλονίκη……….
Ποτέ δεν είναι αργά , άλλωστε κάλιο αργά παρά ποτέ  …….. ;)
Όμορφα χιλιόμετρα ……..να έχεις  …. :)


"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • mods
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #9 on: Δευτέρα 02 Ιούλιος 2007, 03:30:49 πμ
Σας ευχαριστώ πολύ όλους τόσο για τις ευχές όσο και για το θερμό καλοσώρισμα!!
Φίλε Chris de Ze πριν δεν είχα μηχανή!

Θάνο, αφού πριν δεν είχες μηχανή, πολύ προσεκτικά στην αρχή μέχρι να πάρεις τον αέρα. Έκανες καλή επιλογή γιατί διάλεξες μια πολύ φιλική μηχανή στην οδήγηση. Οπότε αυτό θα σε βοηθήσει να εξοικειωθείς γρηγορότερα.

Να είσαι σχολαστικός επίσης με τη συντήρηση για να μην έχεις ποτέ πρόβλημα.

Καλά χιλιόμετρα.


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


okeanos

  • Guest
Reply #10 on: Δευτέρα 02 Ιούλιος 2007, 04:25:28 πμ
και να φοράς πάντα κράνος!



Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11471
Reply #11 on: Δευτέρα 02 Ιούλιος 2007, 16:10:47 μμ
Kαλως ορισες Θαναση!

Καλοταξιδη και η κουκλα σου!



Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Online Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9976
Reply #12 on: Δευτέρα 02 Ιούλιος 2007, 16:42:11 μμ
Θανάση  :welcome: και καλορίζικη η μηχανή σου.

Όπως λέει κ ο Χρήστος πολύ προσοχή τώρα στην αρχή. Οι φίλοι μας από τη Θεσσαλονίκη θα σε βοηθήσουν στα πρώτα σου ταξιδάκια...


Παύλος Καρούμπης


Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #13 on: Δευτέρα 02 Ιούλιος 2007, 20:06:47 μμ
 Καλώς τον Θανάση.(να δεις που θα γίνουμε δύναμη εδώ μέσα).

Καλό καλοκαίρι και καλές βόλτες με τη μηχανή.
 Προσοχή πολύ στη θεσ/νίκη και ειδικά στα φανάρια του Ωραιόκαστρου.Εκεί ότι θέλουν κάνουν με τ'αυτοκίνητα ,παραβιάζουν κόκκινα .....
 
 Τη μικρή να μην την πας βόλτες με τη μηχανή,έχει καιρό γι' αυτές.
 :welcome:


« Last Edit: Δευτέρα 02 Ιούλιος 2007, 20:09:01 μμ by louros tana »


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline nikos 238

  • If you doubt, loose it...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3198
Reply #14 on: Δευτέρα 02 Ιούλιος 2007, 21:10:32 μμ
Φίλε και γω από Ω-Ο είμαι.
Δεν ξέρω αν έμενες πάντα εκεί, αλλά εγώ που μένω τώρα 3 χρόνια δεν έχω λόγια :

1. Για την έλλειψη STOP,
2. Για την ασθένεια των ματιών "δεν βλέπω τα υπάρχοντα Stop", που είναι χαρακτηριστική στο Ωραιόκαστρο.
3. Για τις υψηλές ταχύτητες των SUV πίσω από τις μοτοσικλέτες,

Άντε να ανοίξει η νέα σύνδεση με τη Λαγκαδά, μήπως και την γλυτώσουμε...
 


ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)



thanasisvr

  • Guest
Reply #15 on: Τρίτη 03 Ιούλιος 2007, 04:27:53 πμ
Παίδες, σας ευχαριστώ όλους... :) :)
Νίκο, στο Ωραιόκαστρο μένω 2 χρόνια...Και γω διαπιστώνω ότι υπάρχει η νοοτροπία "είμαι στο χωριό μου και κάνω ότι μ'αρέσει..." Ευτυχώς το Παλαιόκαστρο δεν έχει τόση κίνηση (ακόμα) και προσφέρεται για εξάσκηση..



Offline nikos 238

  • If you doubt, loose it...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3198
Reply #16 on: Τρίτη 03 Ιούλιος 2007, 20:48:29 μμ
Κανόνισε πέρα από το forum αν θέλεις να βρεθούμε Ω-Ο για καμιά βόλτα.
 


ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)



Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11471
Reply #17 on: Τρίτη 03 Ιούλιος 2007, 23:39:53 μμ
Η να βρεθειτε και στην συναντηση της Τεταρτης στην Ανω Τουμπα (καλα τα λεω παιδια?)


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline nikos 238

  • If you doubt, loose it...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3198
Reply #18 on: Τετάρτη 04 Ιούλιος 2007, 00:18:53 πμ
Η να βρεθειτε και στην συναντηση της Τεταρτης στην Ανω Τουμπα (καλα τα λεω παιδια?)

Καμιά πρόσθετη πληροφορία παίζει για κάποιον που δεν ξέρει;


ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)



Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11471
Reply #19 on: Τετάρτη 04 Ιούλιος 2007, 00:24:26 πμ
Ναι σωστα. Σορυ

Απο το www.transalp.gr στην περιοχη "μελη"  -  "τα στεκια μας"

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ : η συνάντησή μας είναι στο καφέ "CAFE TERRA MATTER", Καρακάση 81, περιοχή κάτω Τούμπας, κάθε Τετάρτη από τις 21:30 και μετά.


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline redkom

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 993
Reply #20 on: Τετάρτη 04 Ιούλιος 2007, 01:30:29 πμ
Η να βρεθειτε και στην συναντηση της Τεταρτης στην Ανω Τουμπα (καλα τα λεω παιδια?)
Πολύ καλά τα λες Σώτο μου.
Εδώ έχουμε ένα παράξενο φαινόμενο. Τον τελευταίο καιρό στο forum, εμφανίζονται φίλοι από τη Θεσσαλονίκη, τους οποίους καλούμε στις συναντήσεις μας, αλλά δεν έρχονται, με αποτέλεσμα να μην ανανεώνονται τα μέλη και να συρρικνώνεται το γραφείο της Θεσσαλονίκης.
Καλώ λοιπόν όλους τους Θεσσαλονικείς σε πρώτη φάση, να έρθουν στις συναντήσεις μας και μάλιστα όσο πιο γρήγορα γίνεται και αύριο ακόμη, να γνωριστούμε και σε δεύτερη φάση να κανονίσουμε ένα σημείο συνάντησης, κάποιο Σ/Κ για όλους τους Βορειοελλαδίτες, καθόσον έχουμε μπροστά μας την Πανελλήνια συγκέντρωσή μας στη Χαλκιδική και θα πρέπει όλοι εμείς να παίξουμε ενεργό ρόλο, λόγω εντοπιότητας, ας πούμε, στη διοργάνωσή της.
Βοήθεια που, απ' όσο γνωρίζω, όχι μόνο θέλει, αλλά και με ανακούφιση θα δεχτεί το ΔΣ, γιατί, πιστέψτε με, η διοργάνωση μιας Πανελλήνιας είναι πολύ δύσκολη υπόθεση.


Μη κοιτάς ποτέ πίσω. Πάντα εμπρός. Εξάλλου...είσαι πρώτος!!!!!!

Χρήστος Σιώνας
Θεσ/νίκη


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11471
Reply #21 on: Τετάρτη 04 Ιούλιος 2007, 01:50:42 πμ
Νομιζω θα ερθει σιγα σιγα και αυτο Χρηστο.
Υπαρχουν πανω απο 10 νεα μελη του φορουμ μας, που μενουν στην Θεσσαλονικη...
Για μενα η μερα που συναντιομαστε στην Συμοφε, ειναι μια μοναδικη ευκαιρια να δω τα φιλαρακια μου και να ξεσκασω παρεα τους... Πιστευω και γι ατους περισσοτερους ειναι το ιδιο.

Ισως να μην βολευει η μερα, ισως να μην βολευει η ωρα. Νομιζω αυτο ειναι κατι που πρεπει να το δοκιμασετε.

Δεν οργανωνετε μεσα απο το φορουμ μια συγκεκριμενη συναντηση καποια μερα οπου θα συζητησετε τετοια θεματα ? Μια εξορμηση ενος Σαββατου η μιας Κυριακης.

Καταλαβαινω οτι ειναι δυσκολο καποιες φορες ενας νεος φιλος μας, να παρει την αποφαση να βρεθει σε μια παλαια παρεα.








Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline tony motokafros

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 136
Reply #22 on: Πέμπτη 05 Ιούλιος 2007, 15:53:32 μμ
μια ψηφοφορια για της μερες και τις ωρες μπορει να φερει αποτελεσμα.



Offline nikos 238

  • If you doubt, loose it...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3198
Reply #23 on: Πέμπτη 05 Ιούλιος 2007, 18:34:33 μμ
Προσωπικά δεν αποφεύγω κάποια συνάντηση, αλλά μην ξεχνάμε ότι είναι καλοκαίρι και υπάρχουν και άλλες υποχρεώσεις (οικογένεια που πληθαίνει και εργασία).
Αυτές οι υποχρεώσεις (και δεν βγάζω τον εαυτό μου από μέσα), ίσως είναι και μια δικαιολογία του στυλ "άσε να οργανωθεί κάτι και μετά εμφανίζομαι".
Ελπίζω να υπερνικήσω την παραπάνω δικαιολογία και μετά τις 15/7 που χαλαρώνουν τα πράγματα να γνωρίσω από κοντά τους φίλους στο Terra Matter...(αν δεν έχουν φύγει διακοπές)


ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)



Offline redkom

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 993
Reply #24 on: Πέμπτη 05 Ιούλιος 2007, 23:56:46 μμ
Προσωπικά δεν αποφεύγω κάποια συνάντηση, αλλά μην ξεχνάμε ότι είναι καλοκαίρι και υπάρχουν και άλλες υποχρεώσεις (οικογένεια που πληθαίνει και εργασία).

Δεν λέω ότι αποφεύγεται την συνάντηση και σίγουρα δεν ξεχνάω ούτε ότι είναι καλοκαίρι, ούτε ότι υπάρχουν και άλλες υποχρεώσεις (με το καλό να πληθύνει η οικογένειά σου), απλά δεν μπαίνει στο πρόγραμμά σας.

Αυτές οι υποχρεώσεις (και δεν βγάζω τον εαυτό μου από μέσα), ίσως είναι και μια δικαιολογία του στυλ "άσε να οργανωθεί κάτι και μετά εμφανίζομαι".

Να λοιπόν που υπάρχει κάτι που πρέπει να οργανωθεί και αυτό είναι η Πανελλήνια. Γι' αυτό κι έκανα το κάλεσμα σε όλους.

Ελπίζω να υπερνικήσω την παραπάνω δικαιολογία και μετά τις 15/7 που χαλαρώνουν τα πράγματα να γνωρίσω από κοντά τους φίλους στο Terra Matter...(αν δεν έχουν φύγει διακοπές)

Λογικά 1-2 άτομα θα είμαστε ακόμα εδώ, οπότε σας περιμένουμε.


Μη κοιτάς ποτέ πίσω. Πάντα εμπρός. Εξάλλου...είσαι πρώτος!!!!!!

Χρήστος Σιώνας
Θεσ/νίκη