Η να βρεθειτε και στην συναντηση της Τεταρτης στην Ανω Τουμπα (καλα τα λεω παιδια?)
Πολύ καλά τα λες Σώτο μου.
Εδώ έχουμε ένα παράξενο φαινόμενο. Τον τελευταίο καιρό στο forum, εμφανίζονται φίλοι από τη Θεσσαλονίκη, τους οποίους καλούμε στις συναντήσεις μας, αλλά δεν έρχονται, με αποτέλεσμα να μην ανανεώνονται τα μέλη και να συρρικνώνεται το γραφείο της Θεσσαλονίκης.
Καλώ λοιπόν όλους τους Θεσσαλονικείς σε πρώτη φάση, να έρθουν στις συναντήσεις μας και μάλιστα όσο πιο γρήγορα γίνεται και αύριο ακόμη, να γνωριστούμε και σε δεύτερη φάση να κανονίσουμε ένα σημείο συνάντησης, κάποιο Σ/Κ για όλους τους Βορειοελλαδίτες, καθόσον έχουμε μπροστά μας την Πανελλήνια συγκέντρωσή μας στη Χαλκιδική και θα πρέπει όλοι εμείς να παίξουμε ενεργό ρόλο, λόγω εντοπιότητας, ας πούμε, στη διοργάνωσή της.
Βοήθεια που, απ' όσο γνωρίζω, όχι μόνο θέλει, αλλά και με ανακούφιση θα δεχτεί το ΔΣ, γιατί, πιστέψτε με, η διοργάνωση μιας Πανελλήνιας είναι πολύ δύσκολη υπόθεση.