Hellas Transalp Forum

geia sas

επισκέπτης · 4651

ΓΙΑΝΝΗΣ

  • Guest
on: Δευτέρα 25 Ιούνιος 2007, 18:35:19 μμ
eimai kainoyrgios sto site to onoma moy einai giannis apo thessaloniki sas parakoloutho arketo kairo kai apofasisa na grafto kai ego .xeretizo olous kalo kalokairi kai kales ekdromes eyxomai se olous tous anavates tou thrilou poy legete transalp



Offline Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9976
Reply #1 on: Δευτέρα 25 Ιούνιος 2007, 18:40:57 μμ
eimai kainoyrgios sto site to onoma moy einai giannis apo thessaloniki sas parakoloutho arketo kairo kai apofasisa na grafto kai ego .xeretizo olous kalo kalokairi kai kales ekdromes eyxomai se olous tous anavates tou thrilou poy legete transalp

Καλώς μας βρήκες Γιάννη και καλή ανάγνωση. Αν μπορείς γράφε με Ελληνικούς χαρακτήρες γιατί τα Greekglish δεν είναι ευκολοδιάβαστα για όλους :)


Παύλος Καρούμπης


Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #2 on: Δευτέρα 25 Ιούνιος 2007, 20:32:09 μμ
 Καλώς το παλικάρι.
Ώστε  εσύ μας παρακολουθούσες τόσο καιρό και έλεγα εγώ πως κάτι κουνιέται εκεί πέρα.
  Καλά ταξίδια και πάντα όρθιος. :wave:


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #3 on: Δευτέρα 25 Ιούνιος 2007, 20:40:35 μμ
 Καλώς τον.




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline Yianni

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7278
Reply #4 on: Δευτέρα 25 Ιούνιος 2007, 21:11:18 μμ
Συνονόματε καλωσόρισες στο φόρουμ. Εκει στον Βορρά γίνεστε όλο και περισσότεροι...  ;)
Καλές διαδρομές να 'χεις.



Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11471
Reply #5 on: Τρίτη 26 Ιούνιος 2007, 02:43:47 πμ
Καλως ηρθες στην παρεα καρντασι!

Ελπιζω να περασεις οσο καλυτερα γινεται!

Χαιρετισματα στην ομορφη Θεσσαλονικη!


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline redkom

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 993
Reply #6 on: Τετάρτη 27 Ιούνιος 2007, 01:29:45 πμ
Γεια σου Γιάννη.
Ελπίζω να σε δούμε την Τετάρτη στο καφέ terra mater (Καρακάση 81) όπου μαζευόμαστε μετά τις 10 το βράδυ.


Μη κοιτάς ποτέ πίσω. Πάντα εμπρός. Εξάλλου...είσαι πρώτος!!!!!!

Χρήστος Σιώνας
Θεσ/νίκη


Offline ACCOUNTANT

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 281
  • Ο Χιλιομετροφάγος.
Reply #7 on: Τετάρτη 27 Ιούνιος 2007, 02:21:18 πμ
καλώς μας ήρθες Γιάννη και καλό καλοκαίρι! τι ιούνιος και αυτός, σαχάρα!
ελπίζω να τα πούμε αύριο στο terra mater, Γιάννης από Θεσσαλονίκη.


Ευτυχώς η φύση, μας έδωσε κάποια πράγματα, για να γράφουμε τους άλλους, όταν μας τρελένουν.


Offline Νίκος

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 4
Reply #8 on: Τετάρτη 11 Ιούλιος 2007, 05:54:42 πμ
eimai kainoyrgios sto site to onoma moy einai giannis apo thessaloniki sas parakoloutho arketo kairo kai apofasisa na grafto kai ego .xeretizo olous kalo kalokairi kai kales ekdromes eyxomai se olous tous anavates tou thrilou poy legete transalp


Γεια σου Γιάννη,

Καλώς ήλθες στην παρέα! Κι εγώ καινούριος είμαι… μόλις μερικές ημέρες… έχω έρθει αρκετές φορές παλαιότερα στην Θεσσαλονίκη!

Τα λέμε…



costas

  • Guest
Reply #9 on: Τετάρτη 11 Ιούλιος 2007, 06:47:22 πμ
Γεια σου Γιάννη