Καλώς όρισες Χάρη…
Αφού ήσουν τόσα χρόνια με αυτή την μηχανή πάει να πει ότι θα ήσουν και ευχαριστημένος,
πες μας λίγα πράγματα για το KLR250 ,είναι ένα μηχανάκι που πριν καμιά 10αριά χρόνια σκεφτόμουνα να αγοράσω..
Γράψε και τις εντυπώσεις σου για το Transalp