Χαίρομαι πραγματικά που μέσα από αυτό το Forum, μου δίνεται η ευκαιρία να γνωρίσω άτομα που αγαπούν τη μοτοσικλέτα

και μπορώ να μοιραστώ τις σκέψεις μου μαζί τους!
Και πάλι σας χαιρετώ όλους, καλώς σας βρήκα και να περνάτε πάντα καλά!!

Όπως λέει και κάποιος παλιόφιλος (ομοίως κάτοχος transalp), "Ηλία, στα 40 σου και μετά από 20 χρόνια δουλειάς , επιτέλους έφθασε ο καιρός να αποκτήσεις τη μηχανή που ονειρευόσουν!"

Μπορεί οικονομικά να είχα προ πολλού τη δυνατότητα αυτή, πλην όμως οι προτεραιότητες πάντα ήταν άλλες. Όταν λοιπόν πριν ένα μήνα το αγαπημένο μου παπάκι άρχισε να χάνει λάδια και ο αγαπημένος μου μπατζανάκης πουλούσε την ασημί transalp του μοντ΄2002 αντί του ποσού των 3.500 Ευρώ με 40.000 ήρεμα χιλιόμετρα και με όλα του τα service στον ΚΟΥΤΣΟΥΜΠΟ, το αποφάσισα .......... και από τότε είμαι συνεχώς
Παράλληλα με τα πέντε αυτοκίνητα που έχω αλλάξει μέχρι σήμερα, Οδηγώ μοτό από 18 ετών, yamaha RD50, Honda XL250R, Astrea Supra 100 και επιτέλους τώρα την

Transalp μου

Πάντα ένιωθα ένα γαργάλημα ελευθερίας στο στομάχι μου όταν οδηγούσα μηχανή, όποια και εαν ήταν αυτή , αλλά τώρα φίλοι μου , είμαι ερωτευμένος

. Αυτό δεν είναι γαργάλημα στο στομάχι, αυτό είναι ένα ηδονικό συναίσθημα που συγκρίνεται μόνο με ένα .......
Τελεία και παύλα... η μηχανή είναι κ.......!
Χαίρομαι που είμαι κοντά σας, αλλά πιο πολύ χαίρομαι το λόγο που με έφερε κοντά σας!!!
