Hellas Transalp Forum

Καλώς σας βρήκα

tthodor · 5440

Offline tthodor

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 243
on: Πέμπτη 07 Ιούνιος 2007, 07:36:19 πμ
Καλησπέρα,
είμαι ο Θοδωρής. Το forum το πέτυχα εντελώς στην τύχη (στην υγειά του google  ;)) και χάρηκα πάρα πολύ.
Η transalp μου έχει κλείσει 2 χρόνια, και έχει κάνει σχεδόν 18.000 Km. Πολλά μέσα στην Αθήνα αλλά και ευτυχώς πολλά εκτός (Ευβοια, Πελλοπόνησος, Ιωάννινα, Κρήτη . . . και περιμένω για τα επόμενα  ;D)
Κατά βάση θα χαρακτήριζα τον εαυτό μου "αυτοκινητιστικό" τύπο, καθώς μηχανή δεν είχα ποτέ στην ζωή μου (εκτός από ένα παπάκι FB50 στα 18 μου για κανά 2 χρόνια).

Πριν απο δύο χρόνια λοιπόν, παρακεινούμενος από 2-3 συναδέλφους που μόλις είχαν πάρει μηχανές,   βρέθηκα στο δίλλημα ... "Καινούριο αυτοκίνητο, ή μηχανή?" . . . και ευτυχώς κατέληξα στην "μαύρη αγαπημένη μου".

Το "άισθημα" μου βέβαια μου έχει κάνει τα τσαλιμάκια του . . .αλλά ας μην αρχίσουμε με γκρίνιες 8), έπειτα . .  . έρωτας χωρίς "ναζάκια" . . . δεν γίνεται ;D
« Last Edit: Πέμπτη 07 Ιούνιος 2007, 07:39:29 πμ by tthodor »


F800gs    116i


Offline ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2675
  • Η τρελα δεν παει στα βουνα....καβαλαει Vara...
Reply #1 on: Πέμπτη 07 Ιούνιος 2007, 07:45:39 πμ
Καλώς ήλθες στην παρέα μας Θοδωρή, και καλά και πολλά χιλιόμετρα. Εδώ θα βρείς ότι θέλεις για το ΤΑ σου, ότι πρόβλημα σε απασχολεί θα βρείς την λύση, και φυσικά θα μάθεις πολύ περισσότερα για την συντήρησή του και όχι μόνο... και αφού σου αρέσουν και τα ταξιδάκια, μπορείς να μας ακολουθήσεις στις εκδρομές που κάνουμε... καλή συνέχεια.



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • mods
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #2 on: Πέμπτη 07 Ιούνιος 2007, 07:49:04 πμ
Καλώς ήρθες στην παρέα μας Θοδωρή. Καλές βόλτες και καλό σερφάρισμα στο φόρουμ.
Μια απορία: Κάπως πολύ δεν είναι η μέση κατανάλωσή σου 7.4 λτ/100χλμ?
2.628 km και 195 lt  με νορμάλ οδήγηση?


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline Yianni

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7278
Reply #3 on: Πέμπτη 07 Ιούνιος 2007, 07:57:28 πμ
Θοδωρή καλωσόρισες! Ηρθες στο σωστό μέρος. Καλές διαδρομές να 'χεις...



Offline tthodor

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 243
Reply #4 on: Πέμπτη 07 Ιούνιος 2007, 08:04:44 πμ
Καλώς ήρθες στην παρέα μας Θοδωρή. Καλές βόλτες και καλό σερφάρισμα στο φόρουμ.
Μια απορία: Κάπως πολύ δεν είναι η μέση κατανάλωσή σου 7.4 λτ/100χλμ?
2.628 km και 195 lt  με νορμάλ οδήγηση?
Είναι μια από τις μεγάλες μου απορίες και εμένα αυτή, για αυτό άρχισα και να κρατάω αυτό το log. Είχα διαβάσει στο Inet αναφορές από κατόχους Transalp (κυρίως εκτός ελλάδας) ότι με ένα τεπόζιτο βγάζαν 300+ Km...
Εμένα, όπως φαίνεται τους τελευταίους μήνες που τα καταγράφω . . . στα 250 περίπου το αδειάζω. . . .
...μάλλον έχω "βαρύ χέρι" :D


F800gs    116i


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11471
Reply #5 on: Πέμπτη 07 Ιούνιος 2007, 08:45:39 πμ
Ολοι καπως ετσι τις αδειαζουμε εδω.
Και απο το τελευταιο ταξιδι μας στο εξωτερικο καταλαβα πλεον οτι δεν πρεπει να συγκρινουμε με τους ξενους την καταναλωση μας...
Θελω να πω πως αν πηγαινεις με τα ορια κυκλοφορίας, δεν εχεις φαναρια και κινηση, τοτε ανετα θα ξεπερασεις και τα 300km με μια τεποζιτιά!

Καλως μας βρήκες, και καλλή αναγνωση!
Εχεις πολλή δουλεια.
Κανονισε και καμια επισκεψη στην ΣΥμοφε καμια Τρίτη.


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • mods
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #6 on: Πέμπτη 07 Ιούνιος 2007, 08:48:21 πμ
Quote from: tthodor link=topic=1164.msg11084#msg11084 date=
Είχα διαβάσει στο Inet αναφορές από κατόχους Transalp (κυρίως εκτός ελλάδας) ότι με ένα τεπόζιτο βγάζαν 300+ Km...

Καλά αυτοί οι ξένοι δεν παίζονται. Τα έχω διαβάσει και εγώ (από Αγγλία και Γερμανία, κυρίως). Φαντάζομαι πώς θα οδηγούν!

Μια ακόμα απορία: πες μας για τα "τσαλιμάκια" που ανέφερες!


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9976
Reply #7 on: Πέμπτη 07 Ιούνιος 2007, 16:37:15 μμ
Ο Σώτος τα λέει πολύ σωστά. Στην Ευρώπη εκτός από του μεγάλους Εθνικούς δρόμους (που αποφεύγονται από τους ΤΑαδες), τα όρια είναι πολύ μικρά και φυσικά τα τηρουν, οπότε η αυτονομία αυξάνεται.

Καλώς ήρθες Θοδωρή και καλή ανάγνωση


Παύλος Καρούμπης


Offline tthodor

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 243
Reply #8 on: Πέμπτη 07 Ιούνιος 2007, 16:59:48 μμ
Η αλήθεια είναι ότι για τα "τσαλιμάκια" που ανέφερα, δεν ευθύνεται πάντα η μηχανή μου, αλλά και διάφοροι άλλοι εξωγενείς παράγοντες (όπως ο "καλός" μας εισαγωγέας και κάποια εξουσιοδοτημένα συνεργεία που με ταλαιπώρησαν κλπ)

Εν συντομία οι μηχανικές βλάβες είναι:

- ο Ατέρμονας του χιλιομετρητή (κοντέρ) (ένα πλαστικό άσπρο γρανάζακι στον μπροστά άξονα). Χάλασε εντός εγγύσης δύο φορές!!. Το κυριότερο πρόβλημα ήταν ότι την δεύτερη φορά που χάλασε (προς το τέλος της εγγύσησης), ο μάστορας μου έκανε "ιστορίες", του στιλ, "μήπως άλλαξες λάστιχα και στο χάλασαν" "δεν είμαι σίγορος ότι θα το δεχθεί ο Σαρακάκης στην εγγύση", "έλα πάλι αύριο να το δούμε" (πολλές φορές "αυριο" και "αυριο"), "άμα σε πάρουν από Σαρακάκη, να βεβαιώσουν την αλλάγη να τους πεις ότι ήσουν παρόν και ότι όντως αλλάχθηκε το ανταλακτικό, κλπ κλπ..."

- Το ρουλεμάν του τιμονιού
   Έχω αναφέρει στον ίδιο μάστορα από πέρσι, ότι όταν φρενάρω (έντονα) αισθάνομαι ένα κραδασμό στο τιμόνι, και αυτός μου έλεγε (μετά από δοκιμή μάλιστα) ότι δεν είναι τίποτα, απλά τερματίζει το αμορτισέρ. Όταν φέτος κατά το Φλεβάρη το πρόβλημα έγινε πιο έντονο, και κατάλαβε επιτέλους ότι είναι το ρουλεμάν, μου είπε (ενώ ήμουν ακόμη στην εγγύση) ότι η βλάβη δεν καλύπτεται γιατί πέρασα τα  12.000 Km . . . .

- Η αλυσίδα, είμαι στα 18.000 Κμ, και τα έχει φάει τα ψωμιά της (πολύ νωρίς δεν είναι?)

- Διάφορες σκουριές σε βίδες κλπ . . .

- Το κάθισμα έχει αρχίσει να σκίζεται κοντά στο τεπόζιτο  >:(

Τραγελαφικό: Στο πρώτο service στα 1000 κμ, πάω σε κάποιον εξουσιοδοτημένο κοντά στο γραφείο μου (μεσογείων) και μόλις με βλέπει ο μάστορας, αρχίζει ο εξής διάλογος:
   - (μαστορας): Καλημέρα καινουρια είναι?
   - (εγώ): Ναι ένα μήνα την έχω, είναι το f/l
   - (μαστορας): Να σε ρωτησω ρε φίλε, Injection ή καρμπιρατέρ έχει ???  :o
   - (εγώ): Μπα όχι, καρμπιρατέρ. Γεια χαρά, κάτι έτυχε πρεπει να φύγω.  :)


F800gs    116i


Offline ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2675
  • Η τρελα δεν παει στα βουνα....καβαλαει Vara...
Reply #9 on: Παρασκευή 08 Ιούνιος 2007, 06:44:19 πμ
Ρε Θοδωρή, πολλές ζημιές... μήπως στην ματιάξανε; άντε και το γρανάζι του ατέρμονα, να το δικαιολογήσεις (για την μία φορά, 2 όμως;) άντε και την αλυσίδα, τα άλλα όμως δεν δικαιολογούντε για μένα. Καταρχήν άλλαξε συνεργείο, και κάνε μια καταγγελία στον προηγούμενο, άκου εκεί πέρασε τα 12000χλμ...
Κάνε ένα γενικό tsek up να σιγουρευτείς



Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7629
    • eGeorgalas
Reply #10 on: Παρασκευή 08 Ιούνιος 2007, 09:55:32 πμ
Η αλήθεια είναι ότι για τα "τσαλιμάκια" που ανέφερα, δεν ευθύνεται πάντα η μηχανή μου, αλλά και διάφοροι άλλοι εξωγενείς παράγοντες (όπως ο "καλός" μας εισαγωγέας και κάποια εξουσιοδοτημένα συνεργεία που με ταλαιπώρησαν κλπ)

Εν συντομία οι μηχανικές βλάβες είναι:

Νάζια νάζια νάζια  σου κάνει……
Το σίγουρο είναι πως πρέπει αλλού να απευθυνθείς για το service της καλής σου….   


"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"