Η αλήθεια είναι ότι για τα "τσαλιμάκια" που ανέφερα, δεν ευθύνεται πάντα η μηχανή μου, αλλά και διάφοροι άλλοι εξωγενείς παράγοντες (όπως ο "καλός" μας εισαγωγέας και κάποια εξουσιοδοτημένα συνεργεία που με ταλαιπώρησαν κλπ)
Εν συντομία οι μηχανικές βλάβες είναι:
- ο Ατέρμονας του χιλιομετρητή (κοντέρ) (ένα πλαστικό άσπρο γρανάζακι στον μπροστά άξονα). Χάλασε εντός εγγύσης
δύο φορές!!. Το κυριότερο πρόβλημα ήταν ότι την δεύτερη φορά που χάλασε (προς το τέλος της εγγύσησης), ο μάστορας μου έκανε "ιστορίες", του στιλ, "μήπως άλλαξες λάστιχα και στο χάλασαν" "δεν είμαι σίγορος ότι θα το δεχθεί ο Σαρακάκης στην εγγύση", "έλα πάλι αύριο να το δούμε" (πολλές φορές "αυριο" και "αυριο"), "άμα σε πάρουν από Σαρακάκη, να βεβαιώσουν την αλλάγη να τους πεις ότι ήσουν παρόν και ότι όντως αλλάχθηκε το ανταλακτικό, κλπ κλπ..."
- Το ρουλεμάν του τιμονιού
Έχω αναφέρει στον ίδιο μάστορα από πέρσι, ότι όταν φρενάρω (έντονα) αισθάνομαι ένα κραδασμό στο τιμόνι, και αυτός μου έλεγε (μετά από δοκιμή μάλιστα) ότι δεν είναι τίποτα, απλά τερματίζει το αμορτισέρ. Όταν φέτος κατά το Φλεβάρη το πρόβλημα έγινε πιο έντονο, και κατάλαβε επιτέλους ότι είναι το ρουλεμάν, μου είπε (ενώ ήμουν ακόμη στην εγγύση) ότι η βλάβη δεν καλύπτεται γιατί πέρασα τα 12.000 Km . . . .
- Η αλυσίδα, είμαι στα 18.000 Κμ, και τα έχει φάει τα ψωμιά της (πολύ νωρίς δεν είναι?)
- Διάφορες σκουριές σε βίδες κλπ . . .
- Το κάθισμα έχει αρχίσει να σκίζεται κοντά στο τεπόζιτο

Τραγελαφικό: Στο πρώτο service στα 1000 κμ, πάω σε κάποιον εξουσιοδοτημένο κοντά στο γραφείο μου (μεσογείων) και μόλις με βλέπει ο μάστορας, αρχίζει ο εξής διάλογος:
- (μαστορας): Καλημέρα καινουρια είναι?
- (εγώ): Ναι ένα μήνα την έχω, είναι το f/l
- (μαστορας): Να σε ρωτησω ρε φίλε, Injection ή καρμπιρατέρ έχει

- (εγώ): Μπα όχι, καρμπιρατέρ. Γεια χαρά, κάτι έτυχε πρεπει να φύγω.