Μην μπερδεύουμε ρε παιδιά τον Άνθρωπο με λάδια και ξύδια, προφανώς έβαλες μικρό θερμοστάτη και ανοίγει χαμηλά !! δες λίγο την θερμοκρασία στο πάνω κολάρο του ψυγείου σου (είναι αρκετά ζεστό) και επίσης το κάτω κολάρο, μετα από 4-5 λεπτά θα πρέπει να αρχίσει να ζεστένεται αρκετά, αν όχι οι λόγοι που συντρέχουν είναο δύο: ή ο θερμοστάτης που άλαξες είναι πολύ μικρός, ή έπαιξες κι έχασες, δηλαδή το καρπούζι..... επ !! ο θερμοστάτης είναι μάπα,
Ξεκίνα με το πόσο ζεστά είναι τα κολάρα του ψυγείου σου, πριν αρχίσεις να σκαλίζεις !!!! (αν δεν ζεστένεται το κάτω σημαίνει ότι το κύκλωμα λειτουργεί ελεύθερα σαν να μην έχει θερμοστάτη