Hellas Transalp Forum

Χαιρετώ την παρέα σας!

helias · 3627

Offline helias

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 209
on: Παρασκευή 08 Ιούνιος 2007, 05:18:15 πμ
Χαίρομαι πραγματικά που μέσα από αυτό το Forum, μου δίνεται η ευκαιρία να γνωρίσω άτομα που αγαπούν τη μοτοσικλέτα  :moped: και μπορώ να μοιραστώ τις σκέψεις μου μαζί τους!
Και πάλι σας χαιρετώ όλους, καλώς σας βρήκα και να περνάτε πάντα καλά!! :eusa_clap:

Όπως λέει και κάποιος παλιόφιλος (ομοίως κάτοχος transalp), "Ηλία, στα 40 σου και μετά από 20 χρόνια δουλειάς , επιτέλους έφθασε ο καιρός να αποκτήσεις  τη μηχανή που ονειρευόσουν!" :thumbright:
Μπορεί οικονομικά να είχα προ πολλού τη δυνατότητα αυτή, πλην όμως οι προτεραιότητες πάντα ήταν άλλες. Όταν λοιπόν πριν ένα μήνα το αγαπημένο μου παπάκι άρχισε να χάνει λάδια και ο αγαπημένος μου μπατζανάκης πουλούσε την ασημί transalp του μοντ΄2002 αντί του ποσού των 3.500 Ευρώ με 40.000 ήρεμα χιλιόμετρα και με όλα του τα service στον ΚΟΥΤΣΟΥΜΠΟ, το αποφάσισα .......... και από τότε είμαι συνεχώς  :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4:

Παράλληλα με τα πέντε αυτοκίνητα που έχω αλλάξει μέχρι σήμερα, Οδηγώ μοτό από 18 ετών, yamaha RD50, Honda XL250R, Astrea Supra 100 και επιτέλους τώρα την    :love10: :love10: :love10: :love10: Transalp μου  :love10: :love10: :love10: :love10:
Πάντα ένιωθα ένα γαργάλημα ελευθερίας στο στομάχι μου όταν οδηγούσα μηχανή, όποια και εαν ήταν αυτή ,  αλλά τώρα φίλοι μου , είμαι ερωτευμένος :love4:.  Αυτό δεν είναι γαργάλημα στο στομάχι, αυτό είναι ένα ηδονικό συναίσθημα που συγκρίνεται μόνο με ένα  .......
Τελεία και παύλα...   η μηχανή είναι κ.......!

 Χαίρομαι που είμαι κοντά σας, αλλά πιο πολύ χαίρομαι το λόγο που με έφερε κοντά σας!!! :thumbright:



costas

  • Guest
Reply #1 on: Παρασκευή 08 Ιούνιος 2007, 05:34:43 πμ
Καλώς όρισες!
και γω μέσα σε αυτό το φόρουμ αισθάνομαι πάλι παιδί! έχουμε μία κοινή αγαπημένη ...την μοτοσικλέτα και αυτό είναι υπέροχο.
καλές βόλτες.



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • mods
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #2 on: Παρασκευή 08 Ιούνιος 2007, 08:47:47 πμ
Ηλία είσαι πρώτος! Αν λές και κάτι τέτοια στα κορίτσια τότε θα είσαι περιζήτητος!

Καλώς ήρθες!
« Last Edit: Παρασκευή 08 Ιούνιος 2007, 08:52:19 πμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7629
    • eGeorgalas
Reply #3 on: Παρασκευή 08 Ιούνιος 2007, 09:50:31 πμ

:eusa_clap:

:thumbright:
 το αποφάσισα .......... και από τότε είμαι συνεχώς  :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4:

:love10: :love10: :love10: :love10: Transalp μου  :love10: :love10: :love10: :love10:
είμαι ερωτευμένος :love4:.  Αυτό δεν είναι γαργάλημα στο στομάχι, αυτό είναι ένα ηδονικό συναίσθημα που συγκρίνεται μόνο με ένα  .......
Τελεία και παύλα...   η μηχανή είναι κ.......!
 :thumbright:

Ο έρωτας δεν κρύβετε έτσι ;;;να χαρώ καρδούλες και ζεστούς συναισθηματισμούς …..ούτε στην ιστοσελίδα του Σάκη τόσες καρδιές . φαντάζομαι αν μας βλέπουν τίποτα κορίτσια θα ζηλεύουν και ίσως μας παρεξηγήσουν .
Μπράβο Ηλία .καλός ήρθες και καλά και όμορφα ταξίδια.
Να είσαι πάντα καλά και ερωτευμένος….. 


"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline Yianni

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7278
Reply #4 on: Παρασκευή 08 Ιούνιος 2007, 15:38:12 μμ
Ηλία καλωσόρισες και στο Φόρουμ. Να 'σαι καλά και να χαίρεσαι την κούκλα σου. Καλή διαμονή.



Offline helias

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 209
Reply #5 on: Παρασκευή 08 Ιούνιος 2007, 15:44:07 μμ
Εεεεεεεε!!! να μην παρεξηγηθούμε κιόλας! :nono: Οι καρδούλες αφορούν στην αίσθηση που δίνει σε έναν άνδρα η μηχανή !!!!


Όσο για τις γυναίκες....εεεεε .... γιατί να το κύψουμε άλοστε χε χε χε από μικρός ήμουν ακαταμάχητος!!!!  :glasses9: και συνεχίζω μέχρι σήμερα  :angel4: (μόνο που οι γυναίκες δεν το ξέρουν) :eusa_liar:



Offline Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9976
Reply #6 on: Παρασκευή 08 Ιούνιος 2007, 16:29:13 μμ
 :welcome: Ηλία.

Πολύ καλά τα λες, μου θύμισες πως ένιωθα όταν πήρα το ΤΑ μου πριν.....χρόνια  ;D

Να σαι καλά και πάντα να ευχαριστιέσαι αυτό που κάνεις.


Παύλος Καρούμπης


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11471
Reply #7 on: Παρασκευή 08 Ιούνιος 2007, 19:26:23 μμ
ΚΑλως μας βρηκες Ηλια!
Τι ωραια που τα λες ! 
Ετσι ειναι πραγματικα...


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km