Hellas Transalp Forum

;Dκαλησπερα τρελαρες

τακης · 3812

Offline τακης

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 121
  • ο νεος ειναι ωραιος μα ο παλιος ειναι αλλιως
on: Πέμπτη 31 Μάιος 2007, 04:37:35 πμ
 συγχαριτηρια   για το  φορουμ. αριστη δουλεια .   την τριτη ερχομαι στο στεκι για εγραφη και κουβεντουλα ;D ;D ;D ;D ;D ;D                                                                                                                             


ζησε το σημερα.   αυριο μπορει να λειπεις


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • mods
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #1 on: Πέμπτη 31 Μάιος 2007, 04:41:38 πμ
συγχαριτηρια   για το  φορουμ. αριστη δουλεια .   την τριτη ερχομαι στο στεκι για εγραφη και κουβεντουλα ;D ;D ;D ;D ;D ;D                                                                                     

....εσύ είσαι ο περίφημος Τάκης ο μουσικός?


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline τακης

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 121
  • ο νεος ειναι ωραιος μα ο παλιος ειναι αλλιως
Reply #2 on: Πέμπτη 31 Μάιος 2007, 04:45:39 πμ
....εσύ είσαι ο περίφημος Τάκης ο μουσικός?
μουσικος ??? ??? ???


ζησε το σημερα.   αυριο μπορει να λειπεις


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11471
Reply #3 on: Πέμπτη 31 Μάιος 2007, 07:03:08 πμ
Οχι Χρηστο.
Αλλος ειναι ο Τακης ο "μουσικός" μας.

Καλως ήρθες Τακη στην παρέα.
Νομίζω ησουν χτες στην Συμοφε. Σωστα?

Προς τι το "τρελάρες" ?


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline τακης

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 121
  • ο νεος ειναι ωραιος μα ο παλιος ειναι αλλιως
Reply #4 on: Πέμπτη 31 Μάιος 2007, 07:12:38 πμ
Οχι Χρηστο.
Αλλος ειναι ο Τακης ο "μουσικός" μας.

Καλως ήρθες Τακη στην παρέα.
Νομίζω ησουν χτες στην Συμοφε. Σωστα?

Προς τι το "τρελάρες" ?
με την καλη ενοια <<τρελαρες>>.ναι ηρθα εχτες πρωτη φορα


ζησε το σημερα.   αυριο μπορει να λειπεις