τακης · 3811
συγχαριτηρια για το φορουμ. αριστη δουλεια . την τριτη ερχομαι στο στεκι για εγραφη και κουβεντουλα
....εσύ είσαι ο περίφημος Τάκης ο μουσικός?
Οχι Χρηστο.Αλλος ειναι ο Τακης ο "μουσικός" μας.Καλως ήρθες Τακη στην παρέα.Νομίζω ησουν χτες στην Συμοφε. Σωστα?Προς τι το "τρελάρες" ?