Hellas Transalp Forum

Γενικά Θέματα => Νέος στην ηλεκτρονική-παρέα μας? => Topic started by: vagman1 on Πέμπτη 30 Ιούλιος 2009, 15:11:43 μμ

Title: Νέοπας XL600 V - Καλώς σας βρήκα !!!!
Post by: vagman1 on Πέμπτη 30 Ιούλιος 2009, 15:11:43 μμ
Καλημέρα !!! Με λένε Βαγγέλη. 5 χρόνια καβαλάω την 600άρα γιαγιούλα του '91 και είμαι πολύ ευχαριστημένος από την αξιοπιστία αλλά απόδοση της !!! Μακάρι να την είχα από γεννησιμιού της αλλά κάλιο αργά παρά ποτέ !!! Χαίρομαι που μπαίνω στην παρέα και έτσι θα μπορέσω να μάθω αλλά και να μοιραστώ πληροφορίες και εμπειρίες με όλους εσάς !!!

 
Title: Απ: Νέοπας XL600 V - Καλώς σας βρήκα !!!!
Post by: Dimitris(honda) on Πέμπτη 30 Ιούλιος 2009, 15:24:05 μμ
Καλώς ήρθες :welcome:
Title: Απ: Νέοπας XL600 V - Καλώς σας βρήκα !!!!
Post by: Thanosf on Πέμπτη 30 Ιούλιος 2009, 16:06:36 μμ
Γειά σου Βαγγέλη,
Καλωσόρισες.
Title: Απ: Νέοπας XL600 V - Καλώς σας βρήκα !!!!
Post by: παλτακης on Πέμπτη 30 Ιούλιος 2009, 16:31:38 μμ
Καλως ηρθες Βαγγελη για πες που την καβαλας την γρια και την πας βολτες ;D
Και οταν δεν την καβαλας με τι ασχολεισαι ;D
Title: Απ: Νέοπας XL600 V - Καλώς σας βρήκα !!!!
Post by: georig25 on Πέμπτη 30 Ιούλιος 2009, 16:42:00 μμ
Καλώς μας βρήκες Βαγγέλη. Καλές βόλτες.
Title: Απ: Νέοπας XL600 V - Καλώς σας βρήκα !!!!
Post by: strofakias on Πέμπτη 30 Ιούλιος 2009, 18:14:02 μμ
 :welcome: :welcome: :welcome:
Title: Απ: Νέοπας XL600 V - Καλώς σας βρήκα !!!!
Post by: Chtech on Πέμπτη 30 Ιούλιος 2009, 20:41:53 μμ
 :welcome: :welcome: :welcome:
Title: Απ: Νέοπας XL600 V - Καλώς σας βρήκα !!!!
Post by: Sotos on Πέμπτη 30 Ιούλιος 2009, 21:00:55 μμ
Καλως ηρθες Βαγγελη με την γριουλα.
Τις αγαπάμε ιδιαίτερα τις ηλικιωμενες εδω μεσα !
Title: Απ: Νέοπας XL600 V - Καλώς σας βρήκα !!!!
Post by: African Boy on Πέμπτη 30 Ιούλιος 2009, 21:46:56 μμ
Καλώς μας βρήκες Βαγγέλη με την καλή σου..... :eusa_clap: :eusa_clap:


Title: Απ: Νέοπας XL600 V - Καλώς σας βρήκα !!!!
Post by: louros on Πέμπτη 30 Ιούλιος 2009, 22:23:54 μμ
Τις αγαπάμε ιδιαίτερα τις ηλικιωμενες εδω μεσα !
E ναι , καθότι νεαρούληδες οι περσότεροι...... ::)


Βαγγέλη ... :welcome:
Title: Απ: Νέοπας XL600 V - Καλώς σας βρήκα !!!!
Post by: likos69 on Πέμπτη 30 Ιούλιος 2009, 22:31:57 μμ
καλώς ήρθες Βαγγέλη...  και μην μασας η γριά η κότα έχει του ζουμί ;)
Title: Απ: Νέοπας XL600 V - Καλώς σας βρήκα !!!!
Post by: Γιάννης Σταυρουλάκης on Πέμπτη 30 Ιούλιος 2009, 22:53:20 μμ
καλώς ήρθες Βαγγέλη...  και μην μασας η γριά η κότα έχει του ζουμί ;)

Ναι, αλλά .... αφού τη βράσεις! ;D
 :welcome: κι από μένα Βάγγο.
Title: Απ: Νέοπας XL600 V - Καλώς σας βρήκα !!!!
Post by: panlask on Πέμπτη 30 Ιούλιος 2009, 22:57:14 μμ
Καλως μας ηρθες Βαγγέλη! Νεοπας και εγω εδω!
Title: Απ: Νέοπας XL600 V - Καλώς σας βρήκα !!!!
Post by: thanos_trikala on Πέμπτη 30 Ιούλιος 2009, 23:29:04 μμ
 :welcome: στη παρεα μας Βαγγελη καλα και ορθια χλμ να εχεις
Title: Απ: Νέοπας XL600 V - Καλώς σας βρήκα !!!!
Post by: vagman1 on Παρασκευή 31 Ιούλιος 2009, 18:41:57 μμ
Παιδιά σύντομα θα βάλω και φώτο της γιαγιούλας (η μπλέ η 600άρα η κλασική του '91). Πρώτα όμως θα την πλύνω και θα την καλοπίσω για να μην είναι ότι και ότι...... Το προηγούμενο αφεντικό της πριν την δώσει στο κατάστημα για πώληση (με τι καρδιά το έκανε θεέ μου......) οφείλω να παραδεχτώ ότι την είχε σε άριστη κατάσταση. Το κοντέρ έδειχνε τότε αν θυμάμαι καλά 72000 και σήμερα είναι στα 9000 (μηδένισε εννοείται). Πολύ χρήση στην πόλη και λίγα αλλά καλά ταξιδάκια εκτός. Την έχω ζορίσει αρκετά και κάποια ίχνη ταλαιπωρίας τα κουβαλάει πάνω της (είτε εμφανισιακά-είτε μηχανολογικά), είναι και τα χρονάκια που κουβαλάει στην πλάτη της αλλά ότι και να γίνει ξέρω ότι δύσκολα θα ''παραδώσει'' !!! Προς το παρόν την ετοιμάζω για άλλα δύο ταξίδια, αύριο ξημερώματα Σαββάτου γύρω στις 4:00 φεύγω με τον κολλητό μου (αυτός με v-strom 650) για Κατερίνη (Κορινό) και ενδιάμεσα θα περάσουμε μία βόλτα όλο το Πήλιο και γυρνάω Παρασκευή 7/8 για να ξαναφτιάξω τα πράγματα μου και να φύγω την επόμενη 8/8 για Χανιά (ξέρω θα της δώσω ντραμαμίνες στο καράβι). Έτσι θα σας ''ξαναδώ'' παίδες σίγουρα το ΠαρασκευοΣάββατο και μετά όταν γυρίσω στις 18/8. Είμαι διπλά χαρούμενος και γιατί φεύγω διακοπές αλλά και γιατί αντιλαμβάνομαι ήδη ότι πέτυχα πολύ καλή παρέα στο forum !!! Καλές διακοπές σε όλους, τα ξαναλέμε σύντομα !!!! :eusa_clap:
Title: Απ: Νέοπας XL600 V - Καλώς σας βρήκα !!!!
Post by: παλτακης on Παρασκευή 31 Ιούλιος 2009, 18:44:01 μμ
Παιδιά σύντομα θα βάλω και φώτο της γιαγιούλας (η μπλέ η 600άρα η κλασική του '91). Πρώτα όμως θα την πλύνω και θα την καλοπίσω για να μην είναι ότι και ότι...... Το προηγούμενο αφεντικό της πριν την δώσει στο κατάστημα για πώληση (με τι καρδιά το έκανε θεέ μου......) οφείλω να παραδεχτώ ότι την είχε σε άριστη κατάσταση. Το κοντέρ έδειχνε τότε αν θυμάμαι καλά 72000 και σήμερα είναι στα 9000 (μηδένισε εννοείται). Πολύ χρήση στην πόλη και λίγα αλλά καλά ταξιδάκια εκτός. Την έχω ζορίσει αρκετά και κάποια ίχνη ταλαιπωρίας τα κουβαλάει πάνω της (είτε εμφανισιακά-είτε μηχανολογικά), είναι και τα χρονάκια που κουβαλάει στην πλάτη της αλλά ότι και να γίνει ξέρω ότι δύσκολα θα ''παραδώσει'' !!! Προς το παρόν την ετοιμάζω για άλλα δύο ταξίδια, αύριο ξημερώματα Σαββάτου γύρω στις 4:00 φεύγω με τον κολλητό μου (αυτός με v-strom 650) για Κατερίνη (Κορινό) και ενδιάμεσα θα περάσουμε μία βόλτα όλο το Πήλιο και γυρνάω Παρασκευή 7/8 για να ξαναφτιάξω τα πράγματα μου και να φύγω την επόμενη 8/8 για Χανιά (ξέρω θα της δώσω ντραμαμίνες στο καράβι). Έτσι θα σας ''ξαναδώ'' παίδες σίγουρα το ΠαρασκευοΣάββατο και μετά όταν γυρίσω στις 18/8. Είμαι διπλά χαρούμενος και γιατί φεύγω διακοπές αλλά και γιατί αντιλαμβάνομαι ήδη ότι πέτυχα πολύ καλή παρέα στο forum !!! Καλές διακοπές σε όλους, τα ξαναλέμε σύντομα !!!! :eusa_clap:
Καλες διακοπες και σε σενα καλα  ασφαλη χλμ
..
Title: Απ: Νέοπας XL600 V - Καλώς σας βρήκα !!!!
Post by: mariost on Παρασκευή 31 Ιούλιος 2009, 23:47:14 μμ
 :welcome: :welcome: :welcome: :welcome: :welcome: :welcome:
Title: Απ: Νέοπας XL600 V - Καλώς σας βρήκα !!!!
Post by: kostas larisa on Σάββατο 01 Αύγουστος 2009, 05:50:01 πμ
 :welcome: Βαγγέλη.
Title: Απ: Νέοπας XL600 V - Καλώς σας βρήκα !!!!
Post by: kostasj on Πέμπτη 20 Αύγουστος 2009, 06:04:12 πμ
:moped: :welcome: :welcome: :welcome: