Τις αγαπάμε ιδιαίτερα τις ηλικιωμενες εδω μεσα !E ναι , καθότι νεαρούληδες οι περσότεροι...... ::)
καλώς ήρθες Βαγγέλη... και μην μασας η γριά η κότα έχει του ζουμί ;)
Παιδιά σύντομα θα βάλω και φώτο της γιαγιούλας (η μπλέ η 600άρα η κλασική του '91). Πρώτα όμως θα την πλύνω και θα την καλοπίσω για να μην είναι ότι και ότι...... Το προηγούμενο αφεντικό της πριν την δώσει στο κατάστημα για πώληση (με τι καρδιά το έκανε θεέ μου......) οφείλω να παραδεχτώ ότι την είχε σε άριστη κατάσταση. Το κοντέρ έδειχνε τότε αν θυμάμαι καλά 72000 και σήμερα είναι στα 9000 (μηδένισε εννοείται). Πολύ χρήση στην πόλη και λίγα αλλά καλά ταξιδάκια εκτός. Την έχω ζορίσει αρκετά και κάποια ίχνη ταλαιπωρίας τα κουβαλάει πάνω της (είτε εμφανισιακά-είτε μηχανολογικά), είναι και τα χρονάκια που κουβαλάει στην πλάτη της αλλά ότι και να γίνει ξέρω ότι δύσκολα θα ''παραδώσει'' !!! Προς το παρόν την ετοιμάζω για άλλα δύο ταξίδια, αύριο ξημερώματα Σαββάτου γύρω στις 4:00 φεύγω με τον κολλητό μου (αυτός με v-strom 650) για Κατερίνη (Κορινό) και ενδιάμεσα θα περάσουμε μία βόλτα όλο το Πήλιο και γυρνάω Παρασκευή 7/8 για να ξαναφτιάξω τα πράγματα μου και να φύγω την επόμενη 8/8 για Χανιά (ξέρω θα της δώσω ντραμαμίνες στο καράβι). Έτσι θα σας ''ξαναδώ'' παίδες σίγουρα το ΠαρασκευοΣάββατο και μετά όταν γυρίσω στις 18/8. Είμαι διπλά χαρούμενος και γιατί φεύγω διακοπές αλλά και γιατί αντιλαμβάνομαι ήδη ότι πέτυχα πολύ καλή παρέα στο forum !!! Καλές διακοπές σε όλους, τα ξαναλέμε σύντομα !!!! :eusa_clap:Καλες διακοπες και σε σενα καλα ασφαλη χλμ