Hellas Transalp Forum
Για το μοτοσακό! => ΤΑ600/650/700 => Μηχανολογικά => Topic started by: teslafun on Σάββατο 14 Μάρτιος 2009, 17:38:00 μμ
-
Καλησπέρα,
Έχω το ΤΑ700 εδώ και 6 μήνες, μόλις συμπλήρωσα τις 12.000χλμ και είναι η ώρα του για service.
Τις αλλαγές λαδιών τις κάνω μόνος μου, γι'αυτό το σέρβις όμως τίθεται και το θέμα της εγγύησης.
Έχω όμως κάποιους ενδοιασμούς όσον αφορά το αν θα έπρεπε να το πάω σε μηχανικό ή να το κάνω μόνος μου(οπότε χάνω και την εγγύηση).
Κάνω αρκετά χλμ και αυτό είναι κάτι που με ωθεί στο να το πάω στον μηχανικό, από την άλλη 12.000χλμ πιστεύω είναι αρκετά για να δείξει η μηχανή πιθανά ελαττώματα.
Σίγουρα θέλει σύσφιξη το καπάκι, όσον αφορά τις βαλβίδες και από όσο έχω διαβάσει στο φόρουμ κανένας δε χρειάστηκε να τις ρυθμίσει τόσο σύντομα.
Είναι κάποιες σκέψεις που προσπαθώ να βάλω σε μία τάξη για να πάρω επιτέλους μία απόφαση.
Περιμένω τις σκέψεις σας μήπως και με βοηθήσετε στην απόφασή μου.
Σας ευχαριστώ.
-
Προσωπικά θα το πήγαινα σε μηχανικό εξουσιοδοτημένο.
Όπως και να έχει η εγγύηση είναι σημαντικό πράμα ,καινούρια μηχανή έχεις γιατί να δώσεις πάτημα αν συμβεί στο μέλλον κάτι.
Με τη μηχανή σου θα έχεις καιρό ν ασχοληθείς δε νομίζω να την αλλάξεις σε κανα δυό χρόνια.
Ένα μηχανικό που εμπιστεύεσαι .
Σίγουρα θέλει σύσφιξη το καπάκι, όσον αφορά τις βαλβίδες .......
Τι εννοείς εδώ ?
-
Προσωπικά θα το πήγαινα σε μηχανικό εξουσιοδοτημένο.
Όπως και να έχει η εγγύηση είναι σημαντικό πράμα ,καινούρια μηχανή έχεις γιατί να δώσεις πάτημα αν συμβεί στο μέλλον κάτι.
Με τη μηχανή σου θα έχεις καιρό ν ασχοληθείς δε νομίζω να την αλλάξεις σε κανα δυό χρόνια.
Ένα μηχανικό που εμπιστεύεσαι .
Τι εννοείς εδώ ?
1.Σίγουρα θέλει σύσφιξη το καπάκι (μια στο τόσο πετάει λίγο λάδι από το καπάκι).
2.Όσον αφορά τις βαλβίδες....
Ήταν δύο ξεχωριστά θέματα.
Έχεις το δίκιο σου που λες να το πάω σε μηχανικό.
Το πρόβλημα είναι ότι δεν έχω κάποιον εμπιστοσύνης.
Κανένας δε μου απάντησε με ευθύτητα θέλει ΑΥΤΑ και κοστίζει ΤΟΣΟ.
Σε δύο-τρεις που απευθύνθηκα άλλος είπε για πίσω τακάκια, άλλος για μπουζί (εξουσιοδοτημένα συνεργεία HONDA)...
Γενικά εξέλαβα μια συμπεριφορά του τύπου... φέρ'το και θα δούμε από που θα σου τα αρπάξουμε!
-
Εγώ πάντως τώρα έχω 10.000 και πριν την ΙΤΤ που θα του κάνω σέρβις στις 12000 δεν το πάω σε εξουσιοδοτημένο. Θα το κάνω μόνος μου και θα το σφραγίσει φίλος, και με εγγύηση δεν υπάρχει πρόβλημα.
-
Εγώ πάντως τώρα έχω 10.000 και πριν την ΙΤΤ που θα του κάνω σέρβις στις 12000 δεν το πάω σε εξουσιοδοτημένο. Θα το κάνω μόνος μου και θα το σφραγίσει φίλος, και με εγγύηση δεν υπάρχει πρόβλημα.
Αυτό είναι το καλύτερο...
-
Αυτό είναι το καλύτερο...
Και εσύ αν κάνεις το ίδιο δεν θα έχεις πρόβλημα με την εγγύηση, έχει ποστάρει και τον νόμο ο deze εδώ, αρκεί να έχει σφραγίδα από επίσημο συνεργείο και γνήσια ανταλλακτικά.
-
Και εσύ αν κάνεις το ίδιο δεν θα έχεις πρόβλημα με την εγγύηση, έχει ποστάρει και τον νόμο ο deze εδώ, αρκεί να έχει σφραγίδα από επίσημο συνεργείο και γνήσια ανταλλακτικά.
Το πρόβλημα είναι ότι εγώ δεν έχω φίλο μηχανικό για να βάλει σφραγίδα...
-
1.Σίγουρα θέλει σύσφιξη το καπάκι (μια στο τόσο πετάει λίγο λάδι από το καπάκι).
2.Όσον αφορά τις βαλβίδες....
Ήταν δύο ξεχωριστά θέματα.
Έχεις το δίκιο σου που λες να το πάω σε μηχανικό.
Το πρόβλημα είναι ότι δεν έχω κάποιον εμπιστοσύνης.
Κανένας δε μου απάντησε με ευθύτητα θέλει ΑΥΤΑ και κοστίζει ΤΟΣΟ.
Σε δύο-τρεις που απευθύνθηκα άλλος είπε για πίσω τακάκια, άλλος για μπουζί (εξουσιοδοτημένα συνεργεία HONDA)...
Γενικά εξέλαβα μια συμπεριφορά του τύπου... φέρ'το και θα δούμε από που θα σου τα αρπάξουμε!
Δεν είναι συμπεριφορά έλα και θα δούμε από που θα σου τα αρπάξουμε.
Δεν μπορεί ο κάθε μηχανικός, να γνωρίζει από το τηλ τι χρειάζεται το μηχανάκι σου και τι όχι. Μπουζί, Λάδια, Φίλτρο λαδιού αλλάζονται. Τακάκια, Λάστιχα, Αλυσίδα??? Υπάρχουν οδηγοί που χρειάζονται τακάκια κάθε 5000 χλμ και υπάρχουν οδηγοί που αλλάζουν κάθε 30.000.
Δεν ξέρει ο μηχανικός πως οδηγάς...
Δυστυχώς ή ευτυχώς, για αυτό γίνετε το σέρβις για να τσεκάρει ο μηχανικός ότι μπορεί να έχει φθαρεί ...
-
Εγώ πάντως από τότε που σταμάτησα να πηγαίνω σε συνεργεία βρήκα την υγειά μου (σε αυτο και μοτο).Αγόρασα κάποια εργαλεία τα οποία απόσβεσα γρήγορα και είμαι σίγουρος ότι όλα γίνανε σωστά και οικονομικά. Τώρα επειδή έχεις εγγύηση ακόμα καλό είναι να το πας για πάν ενδεχόμενο.
-
Γενήκαμε όλοι μάστορες λέω ΄γω...και ποιος μας πιάνει! :P
Καμιά φορά μέσα απο το φόρουμ βγαίνουν λανθασμένα συμπεράσματα για την συντήρηση της μηχανής απο εμάς τους ίδιους...
Το ότι κάποιοι συντηρούν τις μηχανές τους μόνοι τους δεν σημαίνει πως μπορούν όλοι να το κάνουν.
Επίσης είναι διαφορετικό να συντηρείς μια μηχανή δεκαπενταετίας μόνος, και αλλιώς να πας να βάλεις χέρι σε μια καινούρια...
Πηγαίνετε τις μηχανές σε έναν μάστορα, αν μη τι άλλο για να σας πει τι χρειάζεται άλλαγμα και τι διόρθωση....και έπειτα με την λίστα των αναλωσίμων και των εργατικών αρχίστε τα τηλέφωνα για προσφορές.
Καλώς ή κακώς λίγοι μπορούν να διορθώσουν τα πάντα στα μηχανάκια τους, και αυτοί μόνο μετά απο καποιά χρόνια κατοχής της ίδιας μοτοσυκλέτας.
-
Εγώ θα το πάω σίγουρα σε συνεργείο εξουσιοδοτημένο ή μη δεν έχει σημασία αρκεί να μπορεί να σφραγίσει το σερβις μπουκ. Συμφωνώ απόλυτα με τον Χρήστο ένα σερβις στα 12000 χιλιόμετρα δεν είναι τραγικό κόστος αλλά και να είναι προτιμώ να το δει κάποιος που η δουλειά του είναι αυτή και πολύ πιθανό να δει κάτι που εγώ δεν θα μπορέσω.
-
Καμιά φορά μέσα απο το φόρουμ βγαίνουν λανθασμένα συμπεράσματα για την συντήρηση της μηχανής απο εμάς τους ίδιους...
Έχει δίκιο ο Τόλης.
Ας έχουμε υπόψη μας (όπως και έχουμε αναφέρει πολλάκις εδώ μέσα) ότι ο σκοπός των Τεχνικών θεμάτων δεν είναι να αντικαταστήσει το (σωστό) συνεργείο ή το μάστορα. Όπως επίσης, και τίποτα δεν μπορεί να αντικαταστήσει το έμπειρο αυτί και μάτι του καλού μάστορα. Είναι παρακινδυνευμένο να κάνει κάποιος κάτι, αν δεν ξέρει καλά τί είναι αυτό που κάνει και πώς να το κάνει και τί συνέπειες μπορεί να έχει αν δεν το κάνει σωστά.
Ο σκοπός των τεχνικών ενοτήτων είναι καθαρά συμπληρωματικός.
-
....Μπουζί, Λάδια, Φίλτρο λαδιού αλλάζονται.
Τακάκια, Λάστιχα, Αλυσίδα.....
Μπουζί, Λάδια, Φίλτρο λαδιού αλλάζονται.... OK ειναι τα προβλεπομενα...
Τακάκια, Λάστιχα, Αλυσίδα... βλεπεις και μονος σου τις φθορες και αν χρειαζεται αλλαγη...
-
Έτσι παιδευόμουν και εγώ με το CBF μου με μάστορες και μαστοράκια και μόνο όταν το πήγα σε εξουσιοδοτημένο HONDA βρήκαν τι είχε και το έφτιαξαν σε 4 ώρες. Αυτός ήταν και ο λόγος που αγοράστηκε από εκεί το TRANSALP μου και εκεί θα πηγαίνει για SERVICE. Είναι πολύ σημαντικό (για μένα τουλάχιστον) ο μηχανικός να γνωρίζει τις παραξενιές του κάθε μοντέλου και να επεμβένει όπως και όπου χρειάζεται χωρίς να ψάχνει και να ψάχνεται.... Άλλωστε το ψάξιμο αυτού το πληρώνουμε εμείς.
-
Μάλλον με έχετε παρεξηγήσει...
Δε μιλάω για εντοπισμό πιθανής βλάβης.
Μιλάω για την προγραμματισμένη συντήρηση (την οποία στο 99% ο κατασκευαστής στο εγχειρίδιο σου λέει πως να την κάνεις μόνος σου).
Σου δείχνει μέχρι και πότε αλυσίδα-γρανάζια θέλουν άλλαγμα.
Το να δω τακάκια-μπουζί-φίλτρο αέρα κλπ αν θέλουν αντικατάσταση, χρειάζεται να πάω σε μάστορα που θα πάρει 100 ευρώπουλα μόνο και μονο επειδή θα λύσει τη μηχανή; (που καλά θα κάνει και θα πάρει τόσα, ΑΝ την λύσει)
Και μία ερώτηση σε όσους υποστήριξαν κάθετα το να πηγαίνει κάποιος σε μάστορα.
Έχετε μηχανή εκτός εγγύησης, και εάν ναι συνεχίζετε να πηγαίνετε σε μάστορα για συντήρηση; (αλλαγή φίλτρο, λάδια, μπουζί κλπ;)
-
Μάλλον με έχετε παρεξηγήσει...
Δε μιλάω για εντοπισμό πιθανής βλάβης.
Μιλάω για την προγραμματισμένη συντήρηση (την οποία στο 99% ο κατασκευαστής στο εγχειρίδιο σου λέει πως να την κάνεις μόνος σου).
Σου δείχνει μέχρι και πότε αλυσίδα-γρανάζια θέλουν άλλαγμα.
Το να δω τακάκια-μπουζί-φίλτρο αέρα κλπ αν θέλουν αντικατάσταση, χρειάζεται να πάω σε μάστορα που θα πάρει 100 ευρώπουλα μόνο και μονο επειδή θα λύσει τη μηχανή; (που καλά θα κάνει και θα πάρει τόσα, ΑΝ την λύσει)
Και μία ερώτηση σε όσους υποστήριξαν κάθετα το να πηγαίνει κάποιος σε μάστορα.
Έχετε μηχανή εκτός εγγύησης, και εάν ναι συνεχίζετε να πηγαίνετε σε μάστορα για συντήρηση; (αλλαγή φίλτρο, λάδια, μπουζί κλπ;)
γιατί απασχολείς τον εαυτό σου με άσκοπες ερωτήσεις? εσύ είπες ότι δεν έχεις φίλο να σου κοτσάρει σφραγίδα, έχεις μηχανάκι που είναι ακόμα σε εγγύηση, τι σε νοιάζει τι κάνει ο καθένας και μάλιστα εκτός εγγύησης? στη δική σου περίπτωση η γενική διαπίστωση είναι να πας σε μάστορα. Θα έλεγα να αφιερωθείς περισσότερο να βρεις προτεινόμενο μάστορα παρά σε γνώμη που να σε προτρέπει να βάλεις χεράκι μόνος σου σε μηχανή με εγγύηση σε ισχύ.
Όλα τα παραπάνω, μιας και δε βλεπόμαστε, είναι σε απόλυτα φιλικό τόνο ;)
-
Ο Φρατέλος έχει ΑΠΟΛΥΤΟ δίκιο και συμφωνώ. Το έθεσε πολύ καλά.
Αν και προσωπικά, μου αρέσει να "σκαλίζω" ότι αγοράζω, αν κάτι είναι ακόμα στην εγγύηση δεν το πειράζω. Ποιος ο λόγος? Αν χρειαστεί κάτι, το πάω στη..μαμά του (δηλ. όπου πρέπει να πάει, πχ. εξουσιοδοτημένο ή αντιπροσωπεία ή αξιόπιστο/καλό μάστορα, κλπ).
Αν πάθει κάτι ή κάνεις κάτι που του προξενήσει ζημιά, πώς θα το δικαιολογήσεις μετά? Κινδυνεύεις να χάσεις την εγγύηση.
Έφερες σαν παράδειγμα την αλυσίδα και τα γρανάζια. Μπορείς να διακρίνεις από τους συνδέσμους και τα δοντάκια αν η αλυσίδα και τα γρανάζια έχουν φθαρεί? Και αν ναι, μπορείς να τα αλλάξεις μόνος σου?
Αν ναι, τότε ΟΚ.
-
ΟΚ.
Απλώς περίμενα απαντήσεις όπως οι τελευταίες δύο (chris και fratello).
Γιατί έτσι περίπου σκέφτομαι κι εγώ.
Δε ζήτησα από κάποιον να μου πει οτί κακώς πράττω που το συντηρώ μόνος μου (ή να με χειροκροτήσει)
Τα περισσότερα μόλις βγει από εγγύηση θα τα κάνω μόνος μου (όπως κάνουν και οι περισσότεροι που πιάνουν λίγο τα χέρια τους).
Για να κλείσω το θέμα, να αντιπαραθέσω όμως και την άλλη άποψη που πήρα από έμπειρους επί τέτοιων θεμάτων...
Τα περισσότερα υλικά δε μπαίνουν σε εγγύηση (δίσκοι, ντίζες κλπ... όπως άλλωστε αναφέρει και στο εγχειρίδιο)
Σοβαρή βλάβη που μπορεί να καλύψει η εγγύηση είναι κάποια βλάβη στον κινητήρα.
Η ρητορική τους ερώτηση ήταν, με 12.000χλμ δε θα σου έβγαζε ότι ήταν να βγάλει;
Αυτά από εμένα.
-
Αφού λήξει η εγγύηση, πολύ καλά και σοφά θα κάνεις να το συντηρείς/φτιάχνεις μόνος σου. Πολύ σωστή σκέψη! Αλλά επειδή ποτέ δεν ξέρεις τί μπορεί να συμβεί μέσα στην εγγύηση, άσε να τρέξουν άλλοι μέχρι να λήξει!
Αν πάλι όμως επιμένεις και θέλεις, ξεκίνα από τώρα! Ούτως ή άλλως, δικό σου μηχανάκι είναι! Εμείς μια γνώμη είπαμε (αφού το ζήτησες)...η απόφαση δική σου!
Η ρητορική τους ερώτηση ήταν, με 12.000χλμ δε θα σου έβγαζε ότι ήταν να βγάλει;
Καλά το έθεσες. Ρητορική ερώτηση. Αλλά η απάντηση μπορεί να είναι είτε στατιστική είτε πιθανολογική. Επιβεβαιωτική όμως μπορεί να είναι? Αυτός που θα στην επιβεβαιώσει αναλαμβάνει να σου καλύψει και την απομένουσα εγγύηση?
-
Η ρητορική τους ερώτηση ήταν, με 12.000χλμ δε θα σου έβγαζε ότι ήταν να βγάλει;
Όχι!
-
Μάλλον με έχετε παρεξηγήσει...
Δε μιλάω για εντοπισμό πιθανής βλάβης.
Μιλάω για την προγραμματισμένη συντήρηση (την οποία στο 99% ο κατασκευαστής στο εγχειρίδιο σου λέει πως να την κάνεις μόνος σου).
Σου δείχνει μέχρι και πότε αλυσίδα-γρανάζια θέλουν άλλαγμα.
Το να δω τακάκια-μπουζί-φίλτρο αέρα κλπ αν θέλουν αντικατάσταση, χρειάζεται να πάω σε μάστορα που θα πάρει 100 ευρώπουλα μόνο και μονο επειδή θα λύσει τη μηχανή; (που καλά θα κάνει και θα πάρει τόσα, ΑΝ την λύσει)
Και μία ερώτηση σε όσους υποστήριξαν κάθετα το να πηγαίνει κάποιος σε μάστορα.
Έχετε μηχανή εκτός εγγύησης, και εάν ναι συνεχίζετε να πηγαίνετε σε μάστορα για συντήρηση; (αλλαγή φίλτρο, λάδια, μπουζί κλπ;)
Στα περισσότερα συμφωνώ, αλλά υπάρχει κάτι που δεν κατάλαβες από τα λεγόμενα του CdZ.
Όπως επίσης, και τίποτα δεν μπορεί να αντικαταστήσει το έμπειρο αυτί και μάτι του καλού μάστορα.
Και εξηγώ:
Κάνοντας κάποιος ιδιώτης και ίσως άσχετος με τη συγκεκριμένη μοτοσικλέτα, ένα σέρβις, θα δει τυχόν βλάβη που δεν θα είναι μέσα στη διαδικασία του σέρβις?
ΜΠΟΡΕΙ (και το τονίζω για να μην παρεξηγηθώ), η μοτοσικλέτα να έχει παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα το οποίο να μην είναι εμφανές ακόμα στον αναβάτη και να μην είναι μέσα στους ελέγχους που ορίζει το manual για το σέρβις. Ποιος έχει περισσότερες πιθανότητες να το δει? Ο ιδιώτης ή ο μηχανικός? Αυτό βέβαια, δε σημαίνει ότι ο κακός μηχανικός θα το δει.
Αν λοιπόν κάποιος πιστεύει ότι κακώς πληρώνει τα χρήματα στο μηχανικό, καλό είναι να μην πηγαίνει σε αυτόν. Το έχω πει αρκετές φορές και είναι πεποίθηση μου, αν δεν εμπιστεύεστε το μηχανικό, ΜΗΝ πηγαίνετε εκεί!
-
1.Σίγουρα θέλει σύσφιξη το καπάκι (μια στο τόσο πετάει λίγο λάδι από το καπάκι).
θα συμφωνησω με τους προλαλησαντες (Τολης-Pissaman-CDZ) κ θα προσθεσω σε αυτο που ειπες για το καπακι..
σε καινουργια μηχανη απωλεια λαδιου?μπορει να ειναι μια απλη συσφιξη οπως λες αλλα μου συνεβαινε κατι αντιστοιχο θα ημουν ηδη στην αντιπρωσωπεια για το ''σερβις'' των 12000
-
@pissaman
Συμφωνώ με αυτά που λες και παραθέτεις απο τον chris.
@3-21
Να σημειώσω ότι μηχανικός από εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Honda με ενημέρωσε ότι βάσει οδηγιών της Honda στο πρώτο σέρβις (1.000χλμ) πρέπει να γίνεται, μεταξύ άλλων, σύσφιξη στο καπάκι.
Το πρώτο σέρβις έγινε σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Honda...
-
το σκεπτικο πιανουν τα χερια μου η κοβει το μυαλο μου δεν ειναι αρκετα για την συντηρηση της μηχανης πρεπει να εχεις γνωση μηχανολογιας το εχω ξαναγραξει αν την ωρα που βιδωνεις την ταπα λαδιων δεν την σφιξεις σωστα και κλωτσησης τις βολτες τι θα κανεις μαστορα μου αλουμινια ειναι και τα σπιρωματα ειναι το πιο ευκολο να χαλασουν γιαυτο εχεις δεν εχεις εγγυηση ασε να βαζει καποιος χερι που ξερει και στο φιναλε για οτιδηποτε εχεις να ζητησης και ευθυνες ;)
-
@3-21
Να σημειώσω ότι μηχανικός από εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Honda με ενημέρωσε ότι βάσει οδηγιών της Honda στο πρώτο σέρβις (1.000χλμ) πρέπει να γίνεται, μεταξύ άλλων, σύσφιξη στο καπάκι.
Το πρώτο σέρβις έγινε σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Honda...
Και εγώ σε εξουσιοδοτημένο το έκανα δεν μου είπαν κάτι τέτοιο και ούτε γράφει κάτι το manual !
Τι να πω γιατί στο είπαν αυτό δεν ξέρω. Οπως και δεν ξέρω ποιός είναι ο σωστός τελικά... :(
-
Όταν έκανα τα πρώτα 6000χιλμ. Με βάση τα λεγόμενα της αντιπροσωπείας έπρεπε να κάνω σέρβις, το πήγα και εγώ σε ένα εξουσιοδοτημένο που το είχε το κατάστημα που το πήρα. (Αθήνα)
Μόλις το έβαλα μέσα του είπα ότι λάδια και φίλτρο λαδιού τα έχω αλλάξει μόνος μου, ότι άλλο είναι να το κάνεις… και να βάλει και αυτή την περιβόητη σφραγίδα!
Και ο μάστορας είπε στον μικρό…..κάντου όλα τα υπόλοιπα και κοίταξε εμένα σαν να μου έλεγε ότι «μπορείς να πηγαίνεις τώρα».
Έλα ντε που εγώ δεν είχα που να πάω μιας και δεν είμαι από Αθήνα ! ;D
Και κάθησα και εγώ έξω στο πεζοδρόμιο και κοίταγα…..ε με κοίταξε και εμένα ο μάστορας και ξεκίνησε να κάνει όλα τα υπόλοιπα
Ποια δηλαδή…αφού δεν έχει και πολλά να κάνεις σε ένα καινούριο μηχανάκι είτε έχει 6000 η 12000 χιλμ.
Και άρχισε λα λύνει την μηχανή…και έλυνε…και έλυνε και τι έκανε??? Φύσηξε μόνο το φίλτρο του αέρα! (που κακός το φύσηξε γιατί το χαλάς αλλά τι να έλεγα) :angry5:
Στην συνέχεια άρχισε να μοντάρει τα πλαστικά… και μόλις τα έδεσε όλα έβαλε καιλίγο γράσο στο σταντ για να ανοιγοκλείνει καλά και αυτό ήταν, η αλυσίδα ήταν ο.κ από εμένα και δεν την πείραξε.
Έβαλε και την σφραγίδα και μου είπα όλα καλά μπορείς να την πάρεις.
Τι χρωστάω μάστορα ? Και μου λέει… εντάξει φιλαράκι δώσε μου 50 € !!
Και τα έδωσα σαν Μ@κ@κ@ς και δεν είπα και τίποτα. :bang:
Και λέω εγώ τώρα…είναι δυνατόν να ζητάνε 50 και 80 € για φυσήξουν ένα φίλτρο αέρα που αν είχα φύγει μάλλον δεν θα έκανε ούτε και αυτό?
Σέρβις σε εξουσιοδοτημένο θα έχει πάλι μετά τις 20000χιλμ. Και επειδή έχω πολύ φίλο μου που έχει σέρβις εξουσιοδοτημένο σε άλλη μάρκα μηχανής μου τα έχει πεί τα κόλπα, ότι πριν τις 20000 χιλμ πολύ σπάνια λύνουνε μηχανάκι για ουσιαστικό σέρβις γιατί απλά δεν έχουν και τίποτα να του κάνουν εκτός από λάδια και κανένα λάδωμα. (Ο φίλος μου έχει Suzuki και KTM, Χαλκίδα)
Τώρα θα μου πείτε ότι τα άλλα συνεργεία τα κάνουν καλύτερα από του φίλου σου…
Και στα άλλα εξουσιοδοτημένα λόγο μικρής πόλης η χαλκίδα και πολλοί έχουν φίλους που δουλεύουν σε αυτά…και αυτοί τα ίδια μας έχουν πει. Όπου σε πιάσουν είναι εκμεταλλευόμενοι την εγγύηση.
Για αυτό ΠΡΟΣΟΧΗ τι πληρώνετε. ;)
Υ.Γ Η παρούσα αναφορά δεν έχει σκοπό να αποτρέψει κανέναν για να μην κάνει σέρβις σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο, απλά αναφέρω την προσωπική μου εμπειρία και γνώμη. Για να μην παρεξηγηθώ.
-
Γιάννη, τα λεγόμενά σου επιβεβαιώνουν ακόμα μια φορά αυτό:
αν δεν εμπιστεύεστε το μηχανικό, ΜΗΝ πηγαίνετε εκεί!
και αυτό:
Θα έλεγα να αφιερωθείς περισσότερο να βρεις προτεινόμενο μάστορα
Έχει μεγάλη σημασία η ανεύρεση ενός καλού και συνειδητού μάστορα εμπιστοσύνης, για όποιον τον χρειάζεται.
-
Σερβις στα 6000? Αν δεν κάνω λάθος το σέρβις είναι στα 12000 σύμφωνα με το μανουάλι? Λάδια ξύδια θέλεις μόνο στα 6000 έτσι δεν έιναι? Στα 12000 επίσης σύμφωνα με το μανουάλι θέλεις και ρύθμισμα ή τελος πάντων έλεγχο για ρύθμισμα.
-
Άλλη φορά να σφραγίζεις τα δόντια μόνος και να πηγαίνεις μετά στον οδοντογιατρό να σου βάζει σφραγίδα να παίρνεις τα λεφτά απ το ΙΚΑ.
Μα δεν είναι στραβό που άλλαξες μόνος λάδια φίλτρο και μετά το πήγες γιά service ?
Tι να σούκανε ο άνθρωπος τον έστειλες.
Θα σου άλλαζε και λάδια φιλτρο και θα σουπαιρνε το πολύ 60-70.
Άστοχο το παράδειγμα νομίζω ,τάθελες και τάπαθες.
Τελικά μόνο τη σφραγίδα ήθελες και εδώ που τα λέμε γιατί να στη βάλει τζάμπα ?
Ουτε καν πελάτης του δεν ήσουν.
Και εγώ δεν είμαι υπερ του μάστορα γιά ψύλλου πήδημα και πολλά κάνω (έκανα :-\) μόνος αλλά δεν γίνεται και έτσι.
Όλοι ψωμάκι θέλουν να φάνε ,εντάξει έχει και μαλάκες αλλά όλοι έχουμε κρίση νομίζω.
[ Πολλές φορές πήγα τη μηχανή επίτηδες γιά ψιλοπράματα σε συνεργείο ,γιά να είμαι "πελάτης" και γνωστός. Στη στραβή θα με προσέχουν καλύτερα νομίζω και έτσι είναι. Καλή η αυτάρκεια αλλά δεν έχει εγγύηση και δε γνωρίζεις και κόσμο ;).]
-
Πολύ σωστά τα λες Γιάννη.
Τα ίδια πέρασα κι εγώ με διάφορους "γιατρούς" που σου λένε ευθέως δεν μπορείτε να παρευρίσκεστε στο service (τρομάρα τους) για να μπορούν να σε χρεώνουν οτιδήποτε και να σου φορτώσουν και καμμιά δική τους μ@λ@κί@.
Δεν την λέω μ@κ@κί@ για να μην υποτιμίσω την "δουλειά" τους. Εγγύηση my ass.
Προσοχή οι καινούργιοι, έχετε πιο πολλές πιθανότητες να γίνεται συνδρομητές σε κάποιο "ιατρείο" παρά να κάνετε το πολυπόθητο service.
Απαράβατος κανόνας: Δεν ασχολούμαστε με επισκευές που δεν γνωρίζουμε καλά.
Όταν βρούμε επαγγελματία (κι ευτυχώς υπάρχουν ακόμη) τότε συμφωνώ με τον Λουράκο΄μ :2tongue:
-
Θα ήθελα να αναφέρω κάτι που έχει κάποια σχέση απλά πιστεύω ότι είναι καλύτερα να μη δημιουργήσω νέο νήμα.
Όταν έκανα το πρώτο σέρβις στο Ηράκλειο της Κρήτης ζήτησα σφραγίδα, εκεί ο μηχανικός μου είπε ότι δεν βάζουν σφραγίδα παρά μόνο στα μεγάλα σέρβις (κάθε 12.000).
Επειδή έχω κάποια μικροθεματάκια με τη μηχανή είπα να τα ψάξω εάν έχουν εγγύηση.
Μετά από συζήτηση με εξουσιοδοτημένο μηχανικό στην Καβάλα με ρώτησε για τις σφραγίδες και του είπα όλα τα παραπάνω, αυτός με παρότρυνε να μιλήσω απευθείας με τα κεντρικά στην Αθήνα όπως και έκανα.
Ο εκπρόσωπος της Honda όταν του είπα τα γεγονότα μου απάντησε κατηγορηματικά ότι οι σφραγίδες μπαίνουν σε ΚΑΘΕ σέρβις που γίνεται στη μηχανή. Μου ζήτησε το όνομα του εξουσιοδοτημένου συνεργείου στην Κρήτη και μου είπε να ξαναπάω στον μηχανικό στη Καβάλα, να δει τί ακριβώς χρειάζεται να κρατήσει αρ.πλαισίου κλπ και να επικοινωνήσει με Αθήνα.
Αυτοί θα μιλήσουν με Κρήτη και εάν όντως έχει γίνει το σέρβις μου είπε να μη στεναχωριέμαι και πως θα εξυπηρετηθώ.
Βγάλτε εσείς συμπεράσματα για εξουσιοδοτημένους και μη....
-
Να ρωτήσω κάτι εγώ αν διαβάσεις το μανουαλι ουσιαστικά έχει μόνο 2 επισκέψεις στο συνεργείο. 6000 λάδια ξύδια και απλό τσεκαπ και 12000 ρύθμιση βαλβίδων κτλ. Δηλαδή αν έχεις μόνο αυτές τις 2 σφραγίδες είσαι ΟΚ?
Το ρωτάω γιατί φυσικά ο εξουσιοδοτημένος αντιπρόσωπος ήθελε να πάω στις 1000 να πάω στις 3000 να πάω στις 6000 κτλ. κτλ.
Εγώ προς το παρόν έχω αλλάξει λάδια στα 1000 δεν έφτασα ακόμα στα 6000 που θα αλλάξω τα επόμενα. Σφραγίδα για τα 1000 αλλαγή έχω και ας τα άλλαξα μόνος μου.
-
Service εννοειται η επισκεψη στα 1000 , 6000, 12000 , 18000, 24000 κλπ, οτι προτεινει η μαμα εταιρεια, με την εννοια service εννοειται και η αλλαγη των λαδιων και τα τσεκαρισματα που κανει ο εκαστοτε μηχανικος, εξουσιοδοτημενος παντα.
Αν το πατε σε μη εξουσιοδοτημενο σφραγιδα ντεν εχει, οπότε εγγύηση παπαλα (αυτα περι νομοθεσιας οτι μπορεις να το πας παντου και να ισχυει πανε περιπατο ,οποτε για 2 χρονακια φρονιμα), αν ου μη γενετο παθετε κατι μπορουν να μην σας το αναγνωρισουν.
Επισης Γιαννη να ξερεις οτι και παλι καλα που σου το σφραγισε το βιβλιαρακι σου, γιατι καλλιστα θα μπορουσε να ισχυριστει οτι εγω για να το σφραγισω θα πρεπει να σου τα αλλαξω τα λαδια ο ΙΔΙΟΣ, γιατι σε μελλοντικη ζημια εσυ με την σφραγιδα μπορεις να ισχυριστεις οτι δεν εκανα σωστα τη δουλεια του εκεινος.
-
Μπλε Πέτρε έχεις ευκολο το μανουάλι? Νομίζω ότι δεν λέει τίποτα για αλλαγή στα 1000 μπορείς να το τσεκάρεις?
-
Στα 12000 επίσης σύμφωνα με το μανουάλι θέλεις και ρύθμισμα ή τελος πάντων έλεγχο για ρύθμισμα.
Να ρυθμίσουν τι ?
Γιάννη, τα λεγόμενά σου επιβεβαιώνουν ακόμα μια φορά αυτό:
και αυτό:
Έχει μεγάλη σημασία η ανεύρεση ενός καλού και συνειδητού μάστορα εμπιστοσύνης, για όποιον τον χρειάζεται.
Το πρόβλημα deze μου δεν είναι ότι δεν τον εμπιστεύομαι, το πρόβλημα είναι ότι πληρώνεις για πράματα που δεν σου κάνουν.
Και σέρβις κάνω κει ελέγχους κάνω και σε μάστορα καλό θα πάω αλλά μακάρι να κάνανε και αυτοί το 20% από αυτά που κοιτάω εγώ πριν ξεκινήσω για ένα ταξίδι η βόλτα…αλλά έχουν μάθει στο εύκολο κέρδος όλοι.
-
Να ρυθμίσουν τι ?
Βαλβίδες
-
Βαλβίδες
Αν πιστεύεις ότι θα σου ρυθμίσουν βαλβίδες στις 12000 είσαι μακράν γελασμένος φίλε μου……
Να σου χρεώσουν ρύθμιση μπορεί, να ρυθμίσουν αποκλείετε και σου το λέω με πολύ σιγουριά… και μακάρι να είχα γράψει και έναν τεχνικό της HONDA σε ένα τραπέζι στην Χαλκίδα που το ξέρασε μετά το απαραίτητο κρασάκι :goofy: σε παρέα με μηχανόβιους που ήμασταν. ;)
-
Αν πιστεύεις ότι θα σου ρυθμίσουν βαλβίδες στις 12000 είσαι μακράν γελασμένος φίλε μου……
Να σου χρεώσουν ρύθμιση μπορεί, να ρυθμίσουν αποκλείετε και σου το λέω με πολύ σιγουριά… και μακάρι να είχα γράψει και έναν τεχνικό της HONDA σε ένα τραπέζι στην Χαλκίδα που το ξέρασε μετά το απαραίτητο κρασάκι :goofy: σε παρέα με μηχανόβιους που ήμασταν. ;)
Κρασοπατέρα σου λεώ τι γράφει το μανουάλι έλεγχο και αν χρειαστεί ρύθμισμα αυτά λέει η Χοντα τυπωμένα τώρα αν ο συγγραφέας είχε πιει πολύ κρασάκι τι να σου πω. Οσο για το αν θα τις ρυθμίσει ή όχι δεν πρόκειται να έχω καμία αμφιβολία γιατί θα είμαι μπροστά όπως έκανα πάντα, μακάρι να μην θέλουν ρύθμισμα αλλά τον έλεγχο θα τον κάνω.
-
Εγώ όταν αγόρασα το δικό μου (μεταχειρισμένο 650 05 εκτός εγγύησης) έκανα μία περατζάδα σε 4 συνεργεία εξουσιοδοτημένα και πήρα 4 διαφορετικές απαντήσεις όσον αφορά τα διαστήματα σέρβις και αλλαγής λαδιών. Ο πρώτος μου είπε κάθε 10000 σέρβις και κάθε 3300 λάδια. Δεύτερος 8000 σέρβις 4000 λάδια. Τρίτος 10000 σέρβις 5000 λάδια και ο τέταρτος 15000 σέρβις 5000 λάδια. Άντε βγάλε άκρη. Άραγε δεν μπορούν να συνεννοηθούν να λένε όλοι τα ίδια. Γιαυτό δεν τους εμπιστεύεται ο κόσμος.
-
Εγώ όταν αγόρασα το δικό μου (μεταχειρισμένο 650 05 εκτός εγγύησης) έκανα μία περατζάδα σε 4 συνεργεία εξουσιοδοτημένα και πήρα 4 διαφορετικές απαντήσεις όσον αφορά τα διαστήματα σέρβις και αλλαγής λαδιών. Ο πρώτος μου είπε κάθε 10000 σέρβις και κάθε 3300 λάδια. Δεύτερος 8000 σέρβις 4000 λάδια. Τρίτος 10000 σέρβις 5000 λάδια και ο τέταρτος 15000 σέρβις 5000 λάδια. Άντε βγάλε άκρη. Άραγε δεν μπορούν να συνεννοηθούν να λένε όλοι τα ίδια. Γιαυτό δεν τους εμπιστεύεται ο κόσμος.
Κανένας από όλους όμως δεν είχε δίκιο.
Η Honda στο manual γράφει πεντακάθαρα 6.000 μικρό σέρβις 12.000 μεγάλο.
-
Κανένας από όλους όμως δεν είχε δίκιο.
Η Honda στο manual γράφει πεντακάθαρα 6.000 μικρό σέρβις 12.000 μεγάλο.
Το ξέρω γιατί το έχω το owners manual και όταν τους το είπα η απάντηση ήταν ότι αυτά ισχύουν για το εξωτερικό που οι συνθήκες είναι καλύτερες από την Ελλάδα λες και το Παρίσι δεν έχει κυκλοφοριακό χάος η άλλες μεγαλουπόλεις του κόσμου. Είναι η Ελλάδα τόσο μοναδική άραγε;
-
Κανένας από όλους όμως δεν είχε δίκιο.
Η Honda στο manual γράφει πεντακάθαρα 6.000 μικρό σέρβις 12.000 μεγάλο.
:thumbup: :thumbup:
Ετσι ακριβώς ούτε για αλλαγή λάδια στα 1000 αναφέρει πουθενά.
-
:thumbup: :thumbup:
Ετσι ακριβώς ούτε για αλλαγή λάδια στα 1000 αναφέρει πουθενά.
Δεν ξέρω για το 700 το 650 στο manual λέει πάντος στα 1000κμ αλλαγή λάδια και φίλτρο.
-
θα κοιτάξω το απόγευμα την αντίστοιχη σελίδα στο μανουαλ στο 700 μήπως δεν θυμάμαι καλά και θα το επιβεβαιώσω για τα 1000χλμ.
-
Ρε σεις...το ζαλίσατε το θέμα!
Βιβλιαράκια δεν σας έδωσαν με την αγορά της μοτοσυκλέτας;
Ε ότι γράφει μέσα σε αυτά κάντε το ...ότι δεν γράφει μην το κάνετε!
Υπάρχουν συνεργεία που λένε για συνολικά 5-6 αλλαγές λαδιών μέχρι τα 20000 χλμ!!!
Αν θες να τους πιστέψεις οτι "είναι καλύτερα" κάνεις τις 6 αυτές αλλαγές...αλλά δεν είναι καλύτερα και όσοι ασχολούνται το γνωρίζουν!
Υ.Γ Έχω ακούσει και για αλλαγή στα 500 χλμ σε καινούριο μηχανάκι, και μετα ξανα στα 1000 και στα 2000 ....για να ξεπλυθεί ο κινητήρας του είπαν απο γρέζια!!! Τι γρεζια ρε Καραμήτρο σε μηχανή του 2007 καινούρια! Αυτός μέχρι τα 20000 χλμ έκανε συνολικά 7 αλλαγές λαδιών και φίλτρων! Οτι και αν του είπα δεν τον έπειθα με τίποτα!
Υ.Γ 2 Ακολουθήστε το μάνουαλ ...οι εταιρίες ξέρουν!!! Και υπάρχει και περιθώριο αλλαγής των σερβις, αλλά προς τα πάνω όχι προς τα κάτω.Όταν σου λεν 6000 χλμ έχουν στο νου τους πως μπορεί να είσαι και άμελος και να κάνεις άλλες 2000 χωρίς σέρβις....αντε, γιατί γίναμε βασιλικότεροι του βασιλέως...
-
θα κοιτάξω το απόγευμα την αντίστοιχη σελίδα στο μανουαλ στο 700 μήπως δεν θυμάμαι καλά και θα το επιβεβαιώσω για τα 1000χλμ.
Αλέξανδρε το μανουαλι γράφει στα πρώτα 1000 χλμ αλλάγη λαδιών.
Βαλβίδες ρυθμίζουν στις 24000 χλμ.
-
Και κατι αλλο το μανουαλι γράφει 6000 χλμ ή 6 μήνες οτι ερθει πρωτο!
Αρα κριτήριο δεν ειναι μονο τα χλμ αλλα και ο χρόνος! και μην μου πειτε οτι δεν μας νοιαζει ο χρόνος, γιατι με αυτη την λογική καποιος μπορει να κανει 6000 χλμ σε 2 χρόνια, θα αλλαζει λαδια καθε 2 χρόνια;