Hellas Transalp Forum

Γενικά Θέματα => Νέος στην ηλεκτρονική-παρέα μας? => Topic started by: traveller on Παρασκευή 16 Μάρτιος 2007, 05:19:47 πμ

Title: Εεεεεεεεεεε μπήκα κι εγώ !
Post by: traveller on Παρασκευή 16 Μάρτιος 2007, 05:19:47 πμ
Φου φου !
Ένα ένα...
Τσκ τσκ...

Testing testing, one two !

Άντε να δούμε πως θα το συνηθίσω το ρημάδι  ;D
Title: Απ: Εεεεεεεεεεε μπήκα κι εγώ !
Post by: Sotos on Παρασκευή 16 Μάρτιος 2007, 05:31:45 πμ
Επιτελους...

Νομιζα πως δεν θα ρθεις ποτε !!!
Title: Απ: Εεεεεεεεεεε μπήκα κι εγώ !
Post by: Yianni on Παρασκευή 16 Μάρτιος 2007, 05:32:48 πμ
Φου φου !
Ένα ένα...
Τσκ τσκ...

Testing testing, one two !

Άντε να δούμε πως θα το συνηθίσω το ρημάδι  ;D

Καλώς τον, και ας άργησες.... Γιά πέρνα μέσα....  :bullwhip:
Title: Απ: Εεεεεεεεεεε μπήκα κι εγώ !
Post by: traveller on Παρασκευή 16 Μάρτιος 2007, 06:47:06 πμ
Καλώς τον, και ας άργησες.... Γιά πέρνα μέσα....  :bullwhip:

Ρε σεις, αυτό παραείναι δύσκολο για τον γερασμένο και προβληματικό μου εγκέφαλο   :banghead:
Αααααχ που είναι οι παλιές καλές εποχές της πρώτης-πρώτης λίστας...  :crybaby:
Title: Απ: Εεεεεεεεεεε μπήκα κι εγώ !
Post by: labrosg on Παρασκευή 16 Μάρτιος 2007, 07:16:14 πμ
Φου φου !
Ένα ένα...
Τσκ τσκ...

Testing testing, one two !

Άντε να δούμε πως θα το συνηθίσω το ρημάδι  ;D

Τελικά δεν το άντεξες πολύ το "απέξω"... Καλωσήρθες!

Μη νομίζεις και για μένα μπελάς είναι αλλά...:)
Title: Απ: Εεεεεεεεεεε μπήκα κι εγώ !
Post by: gianngeor on Παρασκευή 16 Μάρτιος 2007, 08:25:28 πμ
Άστον να γκρινιάξει λίγο.   :angry9:
Έτσι κάνουν στην αρχή και τα μικρά παιδιά.  :headache: :bomb:
Μόλις όμως αρχίσουν να το μαθαίνουν το καινούργιο τους παιχνίδι... :blob1: :qriding:  :dancing:
Title: Απ: Εεεεεεεεεεε μπήκα κι εγώ !
Post by: ThoukZ on Παρασκευή 16 Μάρτιος 2007, 19:16:55 μμ
Βρε καλώς τον βρε καλώς τον

Πάρε ένα _ _ _ _ _ και δως τον (Πονηρά μυαλά  :discussion:)

Title: Απ: Εεεεεεεεεεε μπήκα κι εγώ !
Post by: KostasC on Παρασκευή 16 Μάρτιος 2007, 19:31:56 μμ
Καλώς τη να την πέρδικα
τη μοσχοναθρεμένη...
που ήσουνα κοκώνα μου
και ήρθες αργοπορημένη ?

Μην ήσουν στο βουνο
και πέρναγες ρυάκια ?
Μην ησουν στο κενό
μετά απο αλματάκια ?

Το ξέρω δε μπορείς
να τους ξεσκίσεις ολους
μα ξέρω πως μπορείς
να μοιζεις με Κοντόλιους....


αέρααααα :opera:


Title: Απ: Εεεεεεεεεεε μπήκα κι εγώ !
Post by: Παύλος on Παρασκευή 16 Μάρτιος 2007, 19:55:02 μμ
Επιτέλους εμφανίστηκες!!! Μας έλειψαν οι γνώσεις σου.

Μετέφερα το ποστ σου εδώ, έτσι για να σου δυσκολεύω τη ζωή :bootyshake:
Title: Απ: Εεεεεεεεεεε μπήκα κι εγώ !
Post by: Ευτύχης on Παρασκευή 16 Μάρτιος 2007, 20:13:52 μμ
Καλώς το μου.
Πότε αρχίζεις εκπαίδευση στα νέα όπλα.
Μεταξύ μας τώρα μεγάλη ********* το φόρουμ.
Title: Απ: Εεεεεεεεεεε μπήκα κι εγώ !
Post by: traveller on Παρασκευή 16 Μάρτιος 2007, 22:11:28 μμ
Επιτέλους εμφανίστηκες!!! Μας έλειψαν οι γνώσεις σου.

Μετέφερα το ποστ σου εδώ, έτσι για να σου δυσκολεύω τη ζωή :bootyshake:

Κοίτα, επειδή είμαι γεροξεκούτης και χοντρός, θα σε παρακαλούσα να μου τα κάνεις πιο λιανά, μπας και πάρω ποτέ χαμπάρι...
Τί μετέφερες, πού το μετέφερες και σε τί θα με δυσκολέψει ???
Γαμώ τα φόρουμ μου μέσα... :clubbed:
Title: Απ: Εεεεεεεεεεε μπήκα κι εγώ !
Post by: memos on Σάββατο 17 Μάρτιος 2007, 03:31:12 πμ
Φου φου !
Ένα ένα...
Τσκ τσκ...

Testing testing, one two !

Άντε να δούμε πως θα το συνηθίσω το ρημάδι  ;D

Καλώς  τον  τέταρτο  μαλλιά  της  παρέας !   ;D
Τηλέμαχε  τί  λές ; 
Εμείς  οι  " αρχαίοι '  κάνουμε  δικιά  μας  ομάδα  για  το  ράλυ ;   ;)
Title: Απ: Εεεεεεεεεεε μπήκα κι εγώ !
Post by: traveller on Σάββατο 17 Μάρτιος 2007, 04:09:15 πμ
Καλώς  τον  τέταρτο  μαλλιά  της  παρέας !   ;D
Τηλέμαχε  τί  λές ; 
Εμείς  οι  " αρχαίοι '  κάνουμε  δικιά  μας  ομάδα  για  το  ράλυ ;   ;)

Τί ομάδα ωρέ ?
Δε ξέρω για σας τους τολμηρούς, αλλά εγώ με το ΤΑ ούτε που το σκέφτομαι !
Εκτός που είμαι κουλός, γέρος και κότα, έχω δαπανήσει πολύ χρήμα και (κυρίως) εργασία και φαιά ουσία για να το στήσω όπως γουστάρω και μ' εξυπηρετεί. Άμα το σπάσω τί θα έχω μετά ? Να τραβιέμαι με κατεμέδες και vstrom ? Άσε, δε λέει...

P.S. Συγνώμη σας ζητώ συγχωράτε με για το off topic... :angel3:
Title: Απ: Εεεεεεεεεεε μπήκα κι εγώ !
Post by: memos on Σάββατο 17 Μάρτιος 2007, 04:22:54 πμ
Τί ομάδα ωρέ ?
Δε ξέρω για σας τους τολμηρούς, αλλά εγώ με το ΤΑ ούτε που το σκέφτομαι !
Εκτός που είμαι κουλός, γέρος και κότα, έχω δαπανήσει πολύ χρήμα και (κυρίως) εργασία και φαιά ουσία για να το στήσω όπως γουστάρω και μ' εξυπηρετεί. Άμα το σπάσω τί θα έχω μετά ? Να τραβιέμαι με κατεμέδες και vstrom ? Άσε, δε λέει...

P.S. Συγνώμη σας ζητώ συγχωράτε με για το off topic... :angel3:

Μην  τρομάζεις  ωρέ !!!   :alright:

Φωτογραφική  ομάδα  εννοούσα .
Title: Απ: Εεεεεεεεεεε μπήκα κι εγώ !
Post by: traveller on Σάββατο 17 Μάρτιος 2007, 05:44:18 πμ
Μην  τρομάζεις  ωρέ !!!   :alright:

Φωτογραφική  ομάδα  εννοούσα .

Αααααα.... Πεύκο...  :iamstupid:
Title: Απ: Εεεεεεεεεεε μπήκα κι εγώ !
Post by: Παύλος on Κυριακή 18 Μάρτιος 2007, 01:44:05 πμ
Κοίτα, επειδή είμαι γεροξεκούτης και χοντρός, θα σε παρακαλούσα να μου τα κάνεις πιο λιανά, μπας και πάρω ποτέ χαμπάρι...
Τί μετέφερες, πού το μετέφερες και σε τί θα με δυσκολέψει ???
Γαμώ τα φόρουμ μου μέσα... :clubbed:

Για να σου λύσω την απορία λοιπόν, είχες ποσταρει στο χώρο των δοκιμών και το μετέφερα στο "Νέος στην ηλεκτρονική-παρέα μας".

Απλό έτσι; ;D