Hellas Transalp Forum
Γενικά Θέματα => Νέος στην ηλεκτρονική-παρέα μας? => Topic started by: traveller on Παρασκευή 16 Μάρτιος 2007, 05:19:47 πμ
-
Φου φου !
Ένα ένα...
Τσκ τσκ...
Testing testing, one two !
Άντε να δούμε πως θα το συνηθίσω το ρημάδι ;D
-
Επιτελους...
Νομιζα πως δεν θα ρθεις ποτε !!!
-
Φου φου !
Ένα ένα...
Τσκ τσκ...
Testing testing, one two !
Άντε να δούμε πως θα το συνηθίσω το ρημάδι ;D
Καλώς τον, και ας άργησες.... Γιά πέρνα μέσα.... :bullwhip:
-
Καλώς τον, και ας άργησες.... Γιά πέρνα μέσα.... :bullwhip:
Ρε σεις, αυτό παραείναι δύσκολο για τον γερασμένο και προβληματικό μου εγκέφαλο :banghead:
Αααααχ που είναι οι παλιές καλές εποχές της πρώτης-πρώτης λίστας... :crybaby:
-
Φου φου !
Ένα ένα...
Τσκ τσκ...
Testing testing, one two !
Άντε να δούμε πως θα το συνηθίσω το ρημάδι ;D
Τελικά δεν το άντεξες πολύ το "απέξω"... Καλωσήρθες!
Μη νομίζεις και για μένα μπελάς είναι αλλά...:)
-
Άστον να γκρινιάξει λίγο. :angry9:
Έτσι κάνουν στην αρχή και τα μικρά παιδιά. :headache: :bomb:
Μόλις όμως αρχίσουν να το μαθαίνουν το καινούργιο τους παιχνίδι... :blob1: :qriding: :dancing:
-
Βρε καλώς τον βρε καλώς τον
Πάρε ένα _ _ _ _ _ και δως τον (Πονηρά μυαλά :discussion:)
-
Καλώς τη να την πέρδικα
τη μοσχοναθρεμένη...
που ήσουνα κοκώνα μου
και ήρθες αργοπορημένη ?
Μην ήσουν στο βουνο
και πέρναγες ρυάκια ?
Μην ησουν στο κενό
μετά απο αλματάκια ?
Το ξέρω δε μπορείς
να τους ξεσκίσεις ολους
μα ξέρω πως μπορείς
να μοιζεις με Κοντόλιους....
αέρααααα :opera:
-
Επιτέλους εμφανίστηκες!!! Μας έλειψαν οι γνώσεις σου.
Μετέφερα το ποστ σου εδώ, έτσι για να σου δυσκολεύω τη ζωή :bootyshake:
-
Καλώς το μου.
Πότε αρχίζεις εκπαίδευση στα νέα όπλα.
Μεταξύ μας τώρα μεγάλη ********* το φόρουμ.
-
Επιτέλους εμφανίστηκες!!! Μας έλειψαν οι γνώσεις σου.
Μετέφερα το ποστ σου εδώ, έτσι για να σου δυσκολεύω τη ζωή :bootyshake:
Κοίτα, επειδή είμαι γεροξεκούτης και χοντρός, θα σε παρακαλούσα να μου τα κάνεις πιο λιανά, μπας και πάρω ποτέ χαμπάρι...
Τί μετέφερες, πού το μετέφερες και σε τί θα με δυσκολέψει ???
Γαμώ τα φόρουμ μου μέσα... :clubbed:
-
Φου φου !
Ένα ένα...
Τσκ τσκ...
Testing testing, one two !
Άντε να δούμε πως θα το συνηθίσω το ρημάδι ;D
Καλώς τον τέταρτο μαλλιά της παρέας ! ;D
Τηλέμαχε τί λές ;
Εμείς οι " αρχαίοι ' κάνουμε δικιά μας ομάδα για το ράλυ ; ;)
-
Καλώς τον τέταρτο μαλλιά της παρέας ! ;D
Τηλέμαχε τί λές ;
Εμείς οι " αρχαίοι ' κάνουμε δικιά μας ομάδα για το ράλυ ; ;)
Τί ομάδα ωρέ ?
Δε ξέρω για σας τους τολμηρούς, αλλά εγώ με το ΤΑ ούτε που το σκέφτομαι !
Εκτός που είμαι κουλός, γέρος και κότα, έχω δαπανήσει πολύ χρήμα και (κυρίως) εργασία και φαιά ουσία για να το στήσω όπως γουστάρω και μ' εξυπηρετεί. Άμα το σπάσω τί θα έχω μετά ? Να τραβιέμαι με κατεμέδες και vstrom ? Άσε, δε λέει...
P.S. Συγνώμη σας ζητώ συγχωράτε με για το off topic... :angel3:
-
Τί ομάδα ωρέ ?
Δε ξέρω για σας τους τολμηρούς, αλλά εγώ με το ΤΑ ούτε που το σκέφτομαι !
Εκτός που είμαι κουλός, γέρος και κότα, έχω δαπανήσει πολύ χρήμα και (κυρίως) εργασία και φαιά ουσία για να το στήσω όπως γουστάρω και μ' εξυπηρετεί. Άμα το σπάσω τί θα έχω μετά ? Να τραβιέμαι με κατεμέδες και vstrom ? Άσε, δε λέει...
P.S. Συγνώμη σας ζητώ συγχωράτε με για το off topic... :angel3:
Μην τρομάζεις ωρέ !!! :alright:
Φωτογραφική ομάδα εννοούσα .
-
Μην τρομάζεις ωρέ !!! :alright:
Φωτογραφική ομάδα εννοούσα .
Αααααα.... Πεύκο... :iamstupid:
-
Κοίτα, επειδή είμαι γεροξεκούτης και χοντρός, θα σε παρακαλούσα να μου τα κάνεις πιο λιανά, μπας και πάρω ποτέ χαμπάρι...
Τί μετέφερες, πού το μετέφερες και σε τί θα με δυσκολέψει ???
Γαμώ τα φόρουμ μου μέσα... :clubbed:
Για να σου λύσω την απορία λοιπόν, είχες ποσταρει στο χώρο των δοκιμών και το μετέφερα στο "Νέος στην ηλεκτρονική-παρέα μας".
Απλό έτσι; ;D