Hellas Transalp Forum
Για το μοτοσακό! => ΤΑ600/650/700 => Μηχανολογικά => Topic started by: azwros on Παρασκευή 04 Απρίλιος 2008, 16:22:08 μμ
-
Εδω και καιρο οταν φρεναρω με κανει διακοπες και τρεμουλιασμα φερο ο μπροστινος τροχος. Ειμαι σχεδον σιγουρος οτι ευθυνετε ενας απο τους 2 δισκους η΅ ακομη χειροτερα και οι 2. Εχθες το απογευμα τους ξεμονταρισα και σκεπτομε να τους παω σε μηχανουργειο γαι να δει στον τορνο ποιος απο τους 2 ειναι και αν μπορει να τους φερει στα ισια. Παντως με το ματι δεν φαινετε τιποτα
-
καλημέρα.αν δεν έχεις πολλά χιλιόμετρα και αν δεν έχεις ξεκινήσει με ξεχασμένο crypto σε κάποια μπροστινή δισκόπλακα τότε δύσκολο να είναι κάποια στραβή...αλλά ποτέ δεν ξέρεις.για αρχή κάνε αυτό πού είπες για τον τόρνο.
καλή δύναμη!!!!
-
καλημέρα.αν δεν έχεις πολλά χιλιόμετρα και αν δεν έχεις ξεκινήσει με ξεχασμένο crypto σε κάποια μπροστινή δισκόπλακα τότε δύσκολο να είναι κάποια στραβή...αλλά ποτέ δεν ξέρεις.για αρχή κάνε αυτό πού είπες για τον τόρνο.
καλή δύναμη!!!!
Τα χιλιομετρα ειναι 30000 πολυ λιγα. Και αν δεις τα δισκοφρενα ειναι τοσο καθαρα σαν καινουργια
-
Μηπως γνωριζει κανεις ποσο εχει καινουργια; Αν ειναι στραβωμενη μονο η μια θα χρειαστει παλι να αλλαξω και τις δυο;
-
Μία από τα ίδια και εγώ.... (σαν να έχει λόξιγκα κανει!)
Όταν έβγαλα την ρόδα στην αλλαγή ελαστικών πριν απο λίγες μέρες,
ο μηχανικός μου έδειξε και σε πιο σημείο ακριβώς, είναι στραβός ο ένας δίσκος (είχε διαφορετικό πάτημα το τακάκι).
-
Μία από τα ίδια και εγώ.... (σαν να έχει λόξιγκα κανει!)
Όταν έβγαλα την ρόδα στην αλλαγή ελαστικών πριν απο λίγες μέρες,
ο μηχανικός μου έδειξε και σε πιο σημείο ακριβώς, είναι στραβός ο ένας δίσκος (είχε διαφορετικό πάτημα το τακάκι).
Δηλαδη Παμε για καινουργιο;
-
Η στραβή δισκόπλακα διακρίνεται συνήθως με τον τροχό στον αέρα γύρνα τη ρόδα και δες αν κάνει οχτάρια.
Από πότε στο κάνει? Δε στραβώνει από μόνη της κάτι έφταιξε.
Στη θέση σου θα άλλαζα πρώτα τακάκια να δώ τι γίνεται αλήθεια τακάκια πότε άλλαξες?
Αν διαπιστώσεις ότι πράγματι είναι στραβιά προσπάθησε να τη φέρεις με χτύπημα (το έχω κάνει και δούλεψε)
-
Δεν πρόκειται να αγοράσω καινούρια, δεν με ενοχλεί ιδιαίτερα, άσε που η δισκόπλακα εχει πολυ ψωμι ακόμα.
Θα ρωτήσω τον μηχανικό μου πρώτα αν μπορεί να κάνει κάτι.
Αυτή η λύση με το χτύπημα, μου άρεσε... μιας και ξέρω το σημείο.
-
Το θεμα ειναι μηπως με το χτυπημα γινει χειροτερα!
Αν δεν εχεις προβλημα στο φρεναρισμα αστο καλυτερα ετσι, αλλιως προχωρα σε αλλαγη.
-
Κατά την γνώμη μου βάλε καινούργια.
Ακόμα και αν σου φαίνεται οτι δεν έχεις πρόβλημα στο φρενάρισμα, ενδέχεται σε φρενάρισμα ανάγκης να έχεις απρόβλεπτη συμπεριφορά στο μπροστινό.
Για τόρνο από αυτά που έχω ακούσει καλύτερα να τον αποφύγεις.
Για το κτύπημα δεν ξέρω. Μάλλον όμως θα είναι δύσκολο να επανέλθει 100%.
Το καλό είναι ότι μπορείς να δοκιμάσεις και μετά βλέπεις τί θα κάνεις ανάλογα με το αποτέλεσμα.
-
Το περίεργο είναι, ότι το "κλώτσημα" είναι πιο έντονο, στα ήπια φρεναρίσματα. Σε δυνατά φρεναρίσματα και με πολλά χιλιόμετρα, που το έχω δοκιμάσει, δεν παρουσιάζει ανωμαλία στο φρενάρισμα.
-
Αν αλλάξεις μόνο τη μία, φρόντισε μόνο να είναι από το ίδιο υλικό (αν όχι ίδια μάρκα) όπως και η άλλη.
Στην αγορά κυκλοφορούν stainless steel και cast iron. Του ΤΑ είναι το πρώτο.
Επίσης καλό είναι να αλλάξεις και τα τακάκια (τα υπάρχοντα θα έχουν κάνει άλλο πάτημα με τη στραβή δισκόπλακα)
-
βρίσκεις afer market στο Θεοδόση-λέγεμε brake shop-σε τιμές που αγοράζεις μόνο τη μια μαμά γνώμη μου με τα φρένα μην παίζεις αλλαγή και στις 2 αν δεν έρθει με ίσιωμα...και προσοχή!το ίσιωμα γίνεται στη πρέσσα και όχι με το σφυρί !! ;)
-
45ευρο η δισκοπλακα με το ιδιο τα τακακια το σετ δεν παιζουμε με τα φρενα...
-
Αν αλλάξεις μόνο τη μία, φρόντισε μόνο να είναι από το ίδιο υλικό (αν όχι ίδια μάρκα) όπως και η άλλη.
Στην αγορά κυκλοφορούν stainless steel και cast iron. Του ΤΑ είναι το πρώτο.
Επίσης καλό είναι να αλλάξεις και τα τακάκια (τα υπάρχοντα θα έχουν κάνει άλλο πάτημα με τη στραβή δισκόπλακα)
Aπο οτι καταλαβα καλα ειναι να τις αλλαξω και τις 2 αν ειναι για ημιτασιον. Που μπορω να τις βρω και ποσο θα μου στοιχισουν; γιατι εδω στη Λαρισα δεν εχω και πολλες ακρες.
-
Απο οτι εχω ρωτησει καινουργιες εχουν 130 euro εκαστη γνησιες Honda
-
Aπο οτι καταλαβα καλα ειναι να τις αλλαξω και τις 2 αν ειναι για ημιτασιον. Που μπορω να τις βρω και ποσο θα μου στοιχισουν; γιατι εδω στη Λαρισα δεν εχω και πολλες ακρες.
Δες για Brembo (είναι όμως cast iron και πρέπει να τις αλλάξεις και τις δύο).
Υπάρχει ένα μαγαζί στη Λ. Αθηνών 60 που έχει Brembo (SPARE SERVICE, 210-5220-555). Έχω πάρει αυτοκινήτου απο εκεί. Ρώτα αν έχει και για μηχανές.
-
Φίλε μου πριν από μία εβδομάδα άλλαξα δισκόπλακες μπρος-πίσω γιατί οι παλιές είχαν φτάσει στα 2 χιλιοστά (ίσως και λίιιιιιγο λιγότερο).
Αγορά από μεταχειρισμένα 60+60 και η τοποθέτηση 30 στο σύνολο 150 ευρώ και είναι σαν καινούργιες.
Η πίσω δισκόπλακα είναι από 650 ΤΑ (εγώ έχω 400 ΤΑ) και είναι μια χαρά.
Το κακό με τα μεταχειρισμένα είναι ότι μπορεί να σου πάρει λίγο καιρό μέχρι να βρεις αυτό που θέλεις.
Εγώ δεν ήθελα να βάλω μαμάς γιατί θα μου έβγαινε το "κουστούμι" στα 300-350 ευρώ και η μοτό που έχω είναι ένα ΤΑ 400 του΄94 με 130.00 χλμ. στην "πλάτη" του.
Υ.Γ. Μαζί με τις δισκόπλακες άλλαξα και τα τακάκια (καινούργια) φυσικά. +60 ευρώ
-
Υπάρχουν επιλογές. Άλλαξα πίσω δισκόπλακα με καινούργια ανοξείδωτη με 60 €.
-
Τελικα αλλαξα και την δισκοπλακα και ησυχασα!!! Μπρος δεξια δισκοπλακα και σετ τακακια και για τις δυο 180 ευροπουλα!!! απο Honda αντιπροσωπια μανισια.
Γιατι οπως εγραψε και ποιο πριν ενας φιλος δεν παιζουμε με τα φρενα,εχουμε και οικογενεια.
Πανετοιμος για Παργα.
-
Η εμπρός δεξιά δισκόπλακα, μου κάνει κάποιο ελαφρύ τσίμπημα στο φρένο, παρατήρησα δε ότι από τη μια πλευρά έχει κάνει μικρή πατούρα ,ενώ από την άλλη όχι.
Στο συνεργείο μου είπε ότι την βγάζει και την ισιώνει ???
Να το τολμήσω ;;;
ΙΣΙΩΝΕΙ Η ΔΙΣΚΟΠΛΑΚΑ ;;; ???
-
Πώς θα την ισιώσει; Αυτό ρώτα.
Κάποιο πρόβλημα πρέπει να έχει η δαγκάνα σου (κυλινδράκια, πλεύση κλπ). Πρέπει να τη φτιάξεις αλλιώς θα στο ξανακάνει (αν βέβαια η δισκόπλακα ήταν εξ αρχής ίσια).
-
Στον τόρνο θα την βάλει???
-
Τη μηχανή την πήρα μετ/νη, από την αρχή έκανε αυτό το τσίμπημα στο μπροστινό φρένο.
Είδα την άνιση φθορά της δισκόπλακας και υπέθεσα ότι ο προηγούμενος θα την είχε πατήσει με καμιά ξεχασμένη κλειδαριά δισκόπλακας, γιαυτό και το στραβοπάτημα. Μην φαντάζεσαι και τίποτα σπουδαίο στράβωμα, ελάχιστο αλλά και εκνευριστικό και επικίνδυνο .
Τώρα για το ίσιωμα δεν ξέρω ... θα ρωτήσω. Λέει 30 ευρώ και θέλει ένα πρωινό. Μήπως τη βγάζει και τη κτυπάει λίγο λίγο ; ???
-
Μην επιχειρήσεις τίποτα από τόρνους και τέτοια κόλπα. Πολύ δύσκολο να έρθει στα κανονικά επίπεδα, και ο τόρνος θα σου την λεπτύνει κιόλας που δεν είναι και ότι το καλύτερο. Αγόρασε μια καινούργια γιατί με τα φρένα δεν παίζουν.
-
Το ίδιο πρόβλημα είχα και εγώ. Πως το αντιμετώπισα; Αγόρασα καινούργια δισκόπλακα 130 ευρω. Τίποτα άλλο μην κάνεις πετας τα λεφτά σου γιατι στο τέλος θα αγοράσεις καινούργια
Φιλικά ;)
-
Καινούρια μαμά ; μία ; πόσο έχει ;
έχω 53.000 χλμ, η μία να είναι καινούργια και η άλλη παλιά, δεν θα είναι κακό το φρένο μου ; ???
-
Βάλε με μεταχείρω με την ίδια φθορά.
-
Μεταχ. 50 ευρώ η μία σε ΑΡΙΣΤΗ κατάσταση.
-
Μεταχ. 50 ευρώ η μία σε ΑΡΙΣΤΗ κατάσταση.
Από πού; ???
Εγώ πάντως το επιχείρησα. Αγ.Γλυκερίας 21 Γαλάτσι τηλ.2102927718.
Περίμενα 1,5 ωρίτσα, έδωσα 15 Ευρώ και το φρένο έχει διορθωθεί σε πολύ μεγάλο βαθμό. :)
-
Από πού; ???
το φρένο έχει διορθωθεί σε πολύ μεγάλο βαθμό. :)
Η φραση κλειδι ειναι "έχει διορθωθεί σε πολύ μεγάλο βαθμό"Συνηθως πρεσαρεται ο δισκος Δυστιχως σ'αυτες τις περιπτωσεις 9 στις 10 φορες διορθωνονται σε πολύ μεγάλο βαθμό αλλα οχι τελειως εκτος και αν περασουν την δισκοπλακα απο τορνο οποτε μοιραια λεπτενει
-
Από πού; ???
Όταν κατάλαβα ότι θα χρειαστώ (μετά από 1-2 μήνες) δισκόπλακες ξεκίνησα να παίρνω τηλέφωνο σε μαγαζιά μεταχειρισμένων.
Ε κάποια στιγμή βρήκα. Έτσι απλά.
Αρκεί να μην βιάζεσαι να βρεις ανταλλακτικό. Ίσως κάποια φορά να φανείς τυχερός αλλά συνήθως παίρνανε μέρες μέχρι να βρεθεί κάτι.
-
Δεν ξέρω αν φταίει η δισκόπλακα ή αν είναι φυσιολογικό, αλλά λόγω μικρής εμπειρίας θέλω να το ρωτήσω:
Είναι φυσιολογικό να ακούγεται ενα ελαφρύ μεταλλικό τρίψιμο μεταξύ δισκόπλακας και τακακίων;
Στο ΤΑ μου ακούγεται με ένα τόνο διαφορετικό στο 1 τεταρτημόριο της δισκόπλακας. Δε φαίνεται να κάνει οχτάρια όταν γυρνάει!
Σημειωτέον δεν έχω κάποιο πρόβλημα στο φρενάρισμα και άλλαξα τακάκια (EBC GG), πριν από 300 χλμ.
Φυσιολογικό ή να πάω για ακτινογραφίες και εξετάσεις αίματος;
-
Στο δικό μου το κάνει όταν κινείται με μηδενικές ταχύτητες.
Σε ποιο υψηλές δεν το έχω προσέξει η¨δεν μπορώ να το ακούσω. Συνήθως όταν είναι κρύα
τα φρένα. Τα τακάκια τα άλλαξα πριν από 10000 χλμ και το έκανε από την αρχή!!!
-
Στο δικό μου το κάνει όταν κινείται με μηδενικές ταχύτητες.
Σε ποιο υψηλές δεν το έχω προσέξει η¨δεν μπορώ να το ακούσω. Συνήθως όταν είναι κρύα
τα φρένα. Τα τακάκια τα άλλαξα πριν από 10000 χλμ και το έκανε από την αρχή!!!
εσύ πάρε V Strom να τελειώνεις!!!
:2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:
άντε μπας και βρεθούμε την Κυριακή!
-
Δεν ξέρω αν φταίει η δισκόπλακα ή αν είναι φυσιολογικό, αλλά λόγω μικρής εμπειρίας θέλω να το ρωτήσω:
Είναι φυσιολογικό να ακούγεται ενα ελαφρύ μεταλλικό τρίψιμο μεταξύ δισκόπλακας και τακακίων;
Στο ΤΑ μου ακούγεται με ένα τόνο διαφορετικό στο 1 τεταρτημόριο της δισκόπλακας. Δε φαίνεται να κάνει οχτάρια όταν γυρνάει!
Σημειωτέον δεν έχω κάποιο πρόβλημα στο φρενάρισμα και άλλαξα τακάκια (EBC GG), πριν από 300 χλμ.
Φυσιολογικό ή να πάω για ακτινογραφίες και εξετάσεις αίματος;
Φυσιολογικό. Σε ολα τα μηχανάκια συμβαίνει. Αν φτάνει σε σημείο να φρενάρει απο το τρίψιμο, τότε υπάρχει πρόβλημα.
-
Είναι φυσιολογικό να ακούγεται ενα ελαφρύ μεταλλικό τρίψιμο μεταξύ δισκόπλακας και τακακίων;
Εξαρτάται από το είδος της πάστας και της μεταλλικής σύνθεσης του δίσκου. Το ΤΑ έχει ατσάλινους δίσκους και τα τακάκια σου είναι μεν οργανικά αλλά ο τύπος αυτός προτείνεται για να αντικαθιστά συνήθως ημι/μεταλλικά τακάκια (είναι δηλαδή πιο "σκληρά" από τα απλά οργανικά τύπου ΤΤ της εταιρίας). Αν είχες βάλει τα απλά (ΤΤ) δεν θα έκανε καθόλου θόρυβο. Άρα έως ένα σημείο φυσιολογικός ο θόρυβος.
Πόσα χλμ έχεις κάνει μετά την αλλαγή τακακιών? Οι δίσκοι σε τί κατάσταση είναι από πλευράς φθοράς/λέπτυνσης?
Στο ΤΑ μου ακούγεται με ένα τόνο διαφορετικό στο 1 τεταρτημόριο της δισκόπλακας.
Αυτό σε εμένα δεν ακούγεται ως "φυσιολογικό"!
-
Τελικά το disclock την έκανε την ζημία του. (Εγώ φταίω βασικά που το ξέχασα)
Πρέπει να έχει στραβώσει ο ένας δίσκος γιατί το η μανέτα μου κλοτσάει ενώ φρενάρω .
Είναι επικίνδυνο και θέλει άμεσα αντικατάσταση η δισκόπλακα η απλώς θα είναι ενοχλητικό.
Η δισκόπλακες που έχει επάνω είναι της brakin και έχουν ακόμα ψωμί .
Βρήκα σε μαγαζί δισκόπλακες (HONDA όπως λέει ο πωλητής) 65 η μία . Πολύ λίγα μου φαίνονται . Τι γράφουν επάνω οι γνήσιες ?
-
Βρήκα σε μαγαζί δισκόπλακες (HONDA όπως λέει ο πωλητής) 65 η μία . Πολύ λίγα μου φαίνονται . Τι γράφουν επάνω οι γνήσιες ?
Καλά είναι...
Δες τον τιμοκατάλογο που έχει ανεβάσει ο Χρήστος.
http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=14357.msg182422#msg182422
-
Τελικά το disclock την έκανε την ζημία του. (Εγώ φταίω βασικά που το ξέχασα)
Πρέπει να έχει στραβώσει ο ένας δίσκος γιατί το η μανέτα μου κλοτσάει ενώ φρενάρω .
Είναι επικίνδυνο και θέλει άμεσα αντικατάσταση η δισκόπλακα η απλώς θα είναι ενοχλητικό.
Η δισκόπλακες που έχει επάνω είναι της brakin και έχουν ακόμα ψωμί .
Βρήκα σε μαγαζί δισκόπλακες (HONDA όπως λέει ο πωλητής) 65 η μία . Πολύ λίγα μου φαίνονται . Τι γράφουν επάνω οι γνήσιες ?
Κοίτα τα mail σου! ;)
-
...γιατί το η μανέτα μου κλοτσάει ενώ φρενάρω ....
Απο το ABS ειναι...
(για κανενα καφε θα παμε? Προλαβαινεις? Γιατι εγω ισα ισα :goofy: )
Με πμ παρακαλω οι συνεννοησεις
:2hysterical:
-
Ξεθαβω αυτό το θέμα καθώς από προχθές μπήκα κι εγώ στο κλαμπ της συγκεκριμένης γκάφας..
..Αφού ζεσταίνω λίγο την μηχανή.. Καβαλαω.. Βάζω πρώτη.. Ξεκινάω.. Και ΓΚΆΠ....!!!
Μετά τα σχετικά καντήλια που κατέβασα..
Κάνω λίγο πίσω την μηχανή, κατεβαίνω και βγάζω το λουκέτο.. Που είχα ξεχάσει πάνω στην εμπρός δεξιά δισκοπλακα.
Πρώτη εικόνα καλή, ο δίσκος δεν είχε σπάσει, ούτε ρωγμή υπήρχε.
Σιγά μην την γλίτωνα όμως..
Ξεκινάω και αμέσως από τα πρώτα μέτρα καταλαβαίνω ότι ο δίσκος έχει στραβώσει (με το που πατούσα φρένο, κλωτσούσε περιοδικά η μανέτα)
Επίσης όταν ξανασταμάτησα διαπίστωσα ότι ο δεξιά δίσκος έκαιγε.. (Ενώ ο άλλος ήταν απλά ζεστός)
Παω σήμερα στο μάστορα για αλλαγή.
ψάχνοντας για μεταχειρισμένο.
Αυτός ψάχνει και μου λέει ότι δεν είχε κάποιο μεταχειρισμένο αλλά βρήκε έναν καινούριο αφτερ μάρκετ.. Δεν είδα μάρκα, αλλά απ ότι τον έπιασα στα χέρια μου.. Είχε το ίδιο βάρος με το μαμα.
40 ευρώ μαζί με τα περαστικά.. Και φεύγω..
Εχω κάνει 20χλμ και ενώ τα τακακια δεν έχουν πατήσει ακόμα καλά.
Διαπιστώνω ότι το φρένο κάνει ένα μικρό, σταδιακό και περιοδικό κομπιασμα όταν το πατάω.
Γίνεται αισθητό. Όχι τόσο στη μανέτα αλλά στο φρεναρισμα..
1 υπάρχει περίπτωση να φταίει ο καινούριος δίσκος?
2. Μήπως με το χτύπημα στραβωσε κάποια από τις 4 βίδες του δίσκου.? (η' κάποια βάση της)
3. Μήπως έχουν πάθει ζημία τα τακάκια? (υπόψιν ότι το λουκέτο δεν χτύπησε πάνω στην δαγκανα αλλά στην μπότα της ανάρτησης από κάτω)
Εγώ (δυστυχώς) δίνω πιο πολλές πιθανότητες στο 2.
Σκέφτομαι να ξεβιδώσω και ξανασφίξω τις 4 βίδες..
Και αν δεν γίνει τίποτα.. να περιμένω να πατήσουν και τα τακακια
Και να το ξαναπάω στο μάστορα.
Ακούω απόψεις...
-
Η αριστερή με τη δεξιά, είναι ίδιες δισκόπλακες;
-
Όχι χρήστο δεν είναι οι ίδιες.
Λες να φταίει αυτό?
-
Κοίτα, είναι δύσκολη η τηλεδιάγνωση.
Το ξέρω ότι οι καιροί είναι δύσκολοι, αλλά το να βάζεις μόνο μία δυσκόπλακα, είναι λάθος. Μου είχε τύχει σε ένα 1000 άρι, να τραβάει το μηχανάκι από αυτό.
Το κενό που λές ότι σου κάνει, μπορεί να είναι δισκόπλακα, μπορεί όμως να είναι και η ιδέα σου. Μόνο και μόνο που τώρα έχεις το νου σου σε κάτι μη φυσιολογικό, μπορεί να εντοπίζεις πράγματα που υπήρχαν και πριν, στα οποία όμως δεν είχες δώσει σημασία.
Αν μπορείς να πεταχτείς να το δούμε μία μέρα, πέρνα!
-
Το να είναι στη φαντασία μου.. Το σκέφτηκα κι εγω.
Όμως εχω σιγουρευτεί ότι κάτι δεν πάει καλά (σε σχέση με πριν)
Δεν μου φαίνεται να τραβάει προς κάποια κατεύθυνση
Κάνει ήπια κενά στο φρεναρίσμα..
Αυτό που φοβάμαι είναι να μην πέσω σε φαύλο κύκλο..
Δηλαδή να αλλάζω κάτι.. Να μην φταίει αυτό.. Μετά να αλλάζω κάτι άλλο.. Κτλ κτλ
Πχ να βάλω το μαμα δίσκο.. Και να φταίει η βάση μιας βίδας..
Όντως είναι δύσκολο να κάνεις τηλεδιάγνωση.
Όμως είναι λίγο επισφαλές, να ταξιδέψω μέχρι αθήνα με αυτό το πρόβλημα.
-
Ωραία.
Αν μπορείς να βγάλεις τον τροχό και να τον βάλεις να γυρνάει σε κάποιο σταθερό άξωνα, κάντο.
Μετά βάλε ένα αντικείμενο πολύ κοντά στην δισκόπλακα και γύρνα την να δεις αν στραβωγυρνάει.
Βίδα βάσης, μου ακούγετε τραγικά δύσκολο.
Επίσης, μπορείς να πας στο μηχανικό που σου την άλλαξε, να το δει... ;)
-
Επίσης, μπορείς να πας στο μηχανικό που σου την άλλαξε, να το δει... ;)
Πηγα σήμερα και μου είπε ότι όταν πατήσουν καλά τα τακακια θα εξαφανιστεί αυτό το φαινόμενο.
Ομολογώ ότι Δεν σε έπεισε..
Αν και τα τακακια όντως δεν έχουν πατήσει 100%, αλλά περίπου 50%
Εχω την εντύπωση ότι δεν φταίει αυτό.
Βίδα βάσης, μου ακούγετε τραγικά δύσκολο.
Ευτυχώς..
Γιατί αν υπάρχει εκεί πρόβλημα την γ@μησα
-
Λοιπόν, έχουμε και λέμε..
Πέντε μέρες μετά την τελευταία μου επίσκεψη. Τα πράγματα χειροτερεψαν..
Και εννοώ ότι άρχισα να ακούω και θόρυβο (τακ τακ) από τον τροχό.
Το ξαναπήγα σήμερα, αναφέροντας του και για τον θόρυβο.
Ξαναέλυσε το μπροστινό.. (δαγκάνες δισκοπλακες γέφυρα φτερό)
Ο θόρυβος προέρχονταν από τις βίδες της δισκοπλακας (της καινούριας)
Η μια από αυτές ακουμπούσε (γυρνώντας ο τροχός) πάνω στην βάση της δαγκανας.
(να σημειώσω εδώ ότι η καινούρια δισκοπλακα δεν είχε σκαφτές πατούρες για τις βίδες, όπως έχει η μαμα.
Αυτό το είδαμε και την ημέρα που την άλλαξα.. (στο χιλιοστό περνούσαν οι βίδες από την βάση της δαγκανας)
Τότε όμως μου είχε πει ότι δεν θα υπάρχει πρόβλημα.)
Αυτό διορθώθηκε φτιάχνοντας πατούρες.
Όμως ελέγχοντας το (ο μάστορας) μου είπε ότι για αυτή την ζημία, ευθύνεται κάποιο 'κλωτσιμα' που έχει φάει η δεξιά μπουκαλα.
Του ανέφερα ότι η μηχανή δεν έχει τρακαρει ούτε χτυπήσει πουθενά.
Μου ξαναλέει αυτός, ότι μπορεί να είναι από παλιό απλό ζόρισμα από κάποιο αμάξι (σε ξεπαρκάρισμα) το οποίο δεν έγινε αντιληπτό,
Αλλά οξύνθηκε από το χτύπημα με το λουκέτο..
Η' προέρχεται εξ ολόκληρου από το χτύπημα με το λουκέτο.. Και γι αυτό παρουσιαζόταν και τα κομπιασματα στο φρεναρίσμα..
Τέλος πάντων αφού το έλυσε όλο και έφερε-διόρθωσε ελάχιστα την γέφυρα.. Τα ξαναβιδωσε και το δοκίμασα..
Μετά από αυτή την επέμβαση.. Η πρώτη εντύπωση που εχω είναι καλή.
Εξαφανίστηκαν τα κομπιασματα στο φρεναρίσμα.. Όπως φυσικά και το 'τακ τακ' που έκανε.
Ελπίζω να ξεμπερδέψα..
Κόστος σημερινής επισκευής 15€ εργατικα.
Τα θεωρώ σχετικά λίγα.. (Αρκεί να μην αρχίσουν πάλι οι παρενέργειες)
-
εγώ πάλι θεωρώ ότι πολύ κακός σου πήρε 15 euro για αυτό, κανονικά θα έπρεπε να το είχε δει ότι χτυπούσε η βίδα! δηλαδή αν η βίδα χτυπούσε ποίο πολύ την δαγκάνα και της έκανε ζημία θα πλήρωνες εσύ την αλλαγή της δαγκάνας, γιατί η δισκόπλακα που βρήκε αυτός δεν είχε τις πατούρες που έπρεπε.
-
Εγώ τα θεώρησα λίγα για κάποιους λόγους.
-όταν άλλαξα την δισκοπλακα πλήρωσα 40€. Όσο δηλαδή το κόστος αγοράς της χωρίς εργατικα (αυτό βέβαια είναι πολύ σχετικό)
-χθες ασχολήθηκε ο ίδιος και όχι κάποιο μαστορόπουλο.. Για 2+ ώρες (με διακοπές λόγο άλλων εργασιών στο κατάστημα)
Και έκανε ας πούμε και ένα μίνι σέρβις στο μπροστινό σύστημα.. (Γρασο εκεί που χρειάζεται και στις 2 δαγκάνες και έλεγχο-διόρθωση στην γέφυρα, γιατί οι βίδες δεν έβρισκαν όταν έβαλα τον καινούριο δίσκο.. Αλλά 5 μέρες μετά.)
Σε κάθε περίπτωση θεωρώ λίγα τα 15€ ΑΝ ΔΙΟΡΘΏΘΗΚΕ το πράγμα οριστικά.
Αν όχι. Τότε θα τα θεωρώ κι εγώ, κοροϊδίστικα.