Hellas Transalp Forum

Για το μοτοσακό! => ΤΑ600/650/700 => Μηχανολογικά => Topic started by: driversh on Σάββατο 12 Μάρτιος 2016, 19:32:27 μμ

Title: ΤΑ 600 ο ένας κύλινδρος είναι κρύος και ο άλλος ζεστός
Post by: driversh on Σάββατο 12 Μάρτιος 2016, 19:32:27 μμ
Καλημέρα! Έχω ένα ΤΑ 600 του 97 δυσκολεύεται να πάρει μπρος, περνει με τα πολλά τελικά μόνο με τον αέρα τραβηγμένο και δεν δουλεύει σωστά! Ο ένας κύλινδρος είναι ζεστός και ο άλλος κρύος. Οι μεμβράνες του καρμπ είναι καινούργιες!  Ευχαριστώ για κάθε βοήθεια!!
Title: Απ: ΤΑ 600 ο ένας κύλινδρος είναι κρύος και ο άλλος ζεστός
Post by: Aerios on Σάββατο 12 Μάρτιος 2016, 19:57:13 μμ
Κοίτα σε πρώτη φάση το μπουζί στον κρύο κύλινδρο αν έχει σπινθήρα


Sent from my iPad using Tapatalk
Title: Απ: ΤΑ 600 ο ένας κύλινδρος είναι κρύος και ο άλλος ζεστός
Post by: driversh on Σάββατο 12 Μάρτιος 2016, 20:13:30 μμ
Σπινθιρα έχουν τα μπουζί και τα δύο, και μάλιστα μυρίζουν και βενζίνη άρα και το καρμπ δίνει βενζίνη. Συμπίεση έχει περίπου 7-8 bar
Title: Απ: ΤΑ 600 ο ένας κύλινδρος είναι κρύος και ο άλλος ζεστός
Post by: jiannhs on Σάββατο 12 Μάρτιος 2016, 22:28:34 μμ
ηλεκτρονικι ησος αλαξετες μεταξητους να δεις αν περνη ο αλλος κιλινδρος
Title: Απ: ΤΑ 600 ο ένας κύλινδρος είναι κρύος και ο άλλος ζεστός
Post by: driversh on Σάββατο 12 Μάρτιος 2016, 23:39:11 μμ
ΘΑ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΣΕ ΛΙΓΟ !!! ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!
Title: Απ: ΤΑ 600 ο ένας κύλινδρος είναι κρύος και ο άλλος ζεστός
Post by: driversh on Κυριακή 13 Μάρτιος 2016, 05:11:21 πμ
ρυθμισα βαλβιδεσ η συμπιεση πηγε κοντα στα 11 bar ! παλι τα ιδια !!!
 μωλισ κλεισω την αναρωφιση του καρμπ ανεβαζει στρωφες και μετα απο λιγο
αρχιζει να ζεστενετε και ο αλλος κιλινδρος σαν να δουλευει σωστα !!
Title: Απ: ΤΑ 600 ο ένας κύλινδρος είναι κρύος και ο άλλος ζεστός
Post by: African Boy on Κυριακή 13 Μάρτιος 2016, 06:10:25 πμ
100% Πολλαπλασιαστης....

75€
Title: Απ: ΤΑ 600 ο ένας κύλινδρος είναι κρύος και ο άλλος ζεστός
Post by: driversh on Κυριακή 13 Μάρτιος 2016, 18:45:49 μμ
Ευχαριστώ!!!  Θα το ψάξω και αυτό!
Title: Απ: ΤΑ 600 ο ένας κύλινδρος είναι κρύος και ο άλλος ζεστός
Post by: driversh on Τρίτη 15 Μάρτιος 2016, 02:28:03 πμ
Δοκιμασα τον πολαπλασιαστη απο τον κυλινδρο που δουλευει και τον εβαλα
 στον αλον που δεν ζεστενετε και εκανε παλι τα ιδια !!! αρα δεν ειναι ο πολαπλασιαστης !!
καμια αλλη ιδεα????
Title: ΤΑ 600 ο ένας κύλινδρος είναι κρύος και ο άλλος ζεστός
Post by: Aerios on Τρίτη 15 Μάρτιος 2016, 02:50:34 πμ
Τότε θα ψάξεις την αιτία στο καρμπ που
 τρφοδοτεί τον προβληματικό κύλινδρο


Sent from my iPad using Tapatalk
Title: Απ: ΤΑ 600 ο ένας κύλινδρος είναι κρύος και ο άλλος ζεστός
Post by: γκ on Τρίτη 15 Μάρτιος 2016, 02:59:01 πμ
ηλεκτρονικι ησος αλαξετες μεταξητους να δεις αν περνη ο αλλος κιλινδρος

Τα 600άρια του 97 έχουν μια ηλεκτρονική και για τους δυο κυλίνδρους. Τα πριν το 95 νομίζω είχαν 2 ηλεκτρονικές και 4 πολλαπλασιαστές. Οπότε θα μπορούσε να είναι αυτό που λέει ο Λέον:

100% Πολλαπλασιαστης....
75€

Αφού όμως δεν είναι.....

Δοκιμασα τον πολαπλασιαστη απο τον κυλινδρο που δουλευει και τον εβαλα
 στον αλον που δεν ζεστενετε και εκανε παλι τα ιδια !!! αρα δεν ειναι ο πολαπλασιαστης !!
καμια αλλη ιδεα????

Φαίνεται να είναι κάποιο πονηρό πρόβλημα τροφοδοσίας. Έχω κι' εγώ το ίδιο πρόβλημα, αλλά πιο ήπιο και όχι μόνιμα στο 92άρι και έχω λύσει τα καρμπ.
Title: Απ: ΤΑ 600 ο ένας κύλινδρος είναι κρύος και ο άλλος ζεστός
Post by: γκ on Τρίτη 15 Μάρτιος 2016, 03:01:46 πμ
Πιάσε κόκκινο Αέριε, με πρόλαβες.  ;D
Title: Απ: ΤΑ 600 ο ένας κύλινδρος είναι κρύος και ο άλλος ζεστός
Post by: KostasC on Τρίτη 15 Μάρτιος 2016, 19:35:11 μμ
Καταρχήν δουλεύει ? δηλαδή κάνει καύση ο κύλινδρος ? δεν το έχω καταλάβει με αυτά που έχω διαβάσει.
Δες αν έχει σπινθήρα το μπουζί, δες τροφοδοσία, δες εξατμίσεις αρχικά... βγάζει καπνό ζεστό αυτή του προβληματικού ?

Είναι λογικό πάντως εν κινήσει, να έχεις μεγαλύτερο θερμοκρασία στον πίσω.
Title: Απ: ΤΑ 600 ο ένας κύλινδρος είναι κρύος και ο άλλος ζεστός
Post by: driversh on Τρίτη 15 Μάρτιος 2016, 23:01:19 μμ
η μηχανη ειναι μοντ 89-90 αλλα ο προιγουμενοσ βρηκε ενα μοντ 97 τρακαρισμενο εμπροσ
 και πειρε μηχανη πλεξουδα φρενα και τα παντρεψε!!!! εχει 2 πολαπλασιαστες εναν για καθε 2 μπουζι !
 τους εκανα τραμπα και κανει παλι τα ιδια! σπινθιρα εχουνε ολα τα μπουζι ! συμπιεση εχουν και οι δυο κυλινδροι
αλλα πιθανον κανει καυση μονο ο ενας. πιθανολογω οτι κατι πεζει με το καρμπ ,
αλλα το εβγαλα το καθαρισα και δεν ειδα κατι περιεργο!!! αυτο που μου εκανε εντηποση ειναι
οτι οταν δουλευει ετσι μπερδεμενα μολις του εκλεισα με το χερι μου την εισοδο απο το καρμπ του μπροστινου κυλινδρου
 ανεβασε στροφες και αρχισε να ζεστενετε δηλ να δουλευει και αυτος !!!
Title: Απ: ΤΑ 600 ο ένας κύλινδρος είναι κρύος και ο άλλος ζεστός
Post by: Johnny_Nik on Τετάρτη 16 Μάρτιος 2016, 00:31:56 πμ
Στην ουσία όπως το διαβάζω έκανες κάτι παρόμοιο με το τσοκ. Κάτι γίνεται στα καρμπυρατερ και εκεί πρέπει να εστιάσεις πιστεύω.

Ενδεικτικά:

1. Λάθος στάθμη καυσίμου στο κυπελάκι ή φλοτέρ που κολλάει και αν και με το μάτι φαίνεται ΟΚ, δεν κατεβαίνει τελείως ώστε να γεμίσει το καρμπυρατέρ βενζίνη. Τώρα που το ξανασκέφτομαι σαν ιδέα δεν μου κάθεται καλά, οπότε θα επέμενα περισσότερο στο εάν είναι ρυθμισμένο το ύψος σωστά και αν η ροή απελευθερώνεται όταν αυτό κατέβει. Μπορεί να έχει γίνει και λάθος τοποθέτηση, αλλά αυτό θεωρητικά θα φαινόταν με το μάτι.

2. Βουλωμένο Ζιγκλέρ, ή δίοδος καυσίμου ή κάποια δίοδος αέρα από και προς το κυπελάκι του καρμπυρατέρ. (ακόμα και αν δεν φαίνεται, μπορεί να έχει απλά περιορισμένη ροή). Δεν ξέρω αν έχει ίδια καρμπυρατέρ ή παρόμοια με την 650, τσέκαρε όμως εάν τα καπάκια που έχει στις φούσκες στα σλάιντ, είναι τοποθετημένα σωστά. Στην 650 συγκεκριμένα το καπάκι έχει μια μικρή εγκοπή που πηγαίνει και συναντά μια τρύπα στο σώμα του καρμπυρατέρ. Δεν ξέρω ακριβώς τι κάνει και δεν ξέρω αν υπάρχει αντίστοιχο στο 600, τσέκαρε το όμως δεν χάνεις τίποτα.

3. Αν και ρυθμισμένο, μπορεί να παίζει κάτι στο κύκλωμα της Pilot, κάποιο βούλωμα που ίσως δεν φαίνεται.

Δες όμως απαραίτητα εάν έχει τη σωστή στάθμη το φλοτέρ και εάν είναι τοποθετημένο σωστά, το έχω ξανασυναντήσει και είχε τα ίδια συμπτώματα.
Title: Απ: ΤΑ 600 ο ένας κύλινδρος είναι κρύος και ο άλλος ζεστός
Post by: jiannhs on Τετάρτη 16 Μάρτιος 2016, 00:58:45 πμ
91 92 μονδελο εχει 2 υλεκτρονικες μαλον η μια χαλασε αλαξε θεση μεταξητους
Title: Απ: ΤΑ 600 ο ένας κύλινδρος είναι κρύος και ο άλλος ζεστός
Post by: driversh on Τετάρτη 16 Μάρτιος 2016, 01:14:39 πμ
οι μεμβρανες ειναι ενταξι θα κειταξω να ρυθμισω τα φλωτερ οπος λεει το maniual του κατασκευαστη
τα ζιγκλερ τα καθαρισα !!! 
Title: Απ: ΤΑ 600 ο ένας κύλινδρος είναι κρύος και ο άλλος ζεστός
Post by: driversh on Τετάρτη 16 Μάρτιος 2016, 01:19:50 πμ
Το ολο προβλημα παρουσιαστηκε ξαφνικα !! λειτουργουσε , τη σβηνω στο κτεο
και μετα δεν ξανα περνε . Με τα πολλα πειρε μπρος αλλα του ανεβασα κατα πολυ τις στροφες
 στο καρμ για να μπωρεσω να την παρω απο εκει !! Βεβεα οπως λεω παντα ολα τα πραγματα πρυν χαλασουν δουλευανε!!! χαχαχαχαχα!!!!!
Title: Απ: ΤΑ 600 ο ένας κύλινδρος είναι κρύος και ο άλλος ζεστός
Post by: Johnny_Nik on Τετάρτη 16 Μάρτιος 2016, 01:52:19 πμ
Το αιφνίδιο του πράγματος θυμίζει έντονα κάποιο βούλωμα από σκουπιδάκι, που κατέβηκε στο πήγαινε για το ΚΤΕΟ και "έκατσε" όση ώρα δούλεψε το μηχανάκι ρελαντί. Από τη στιγμή που το έκανε έχεις καθαρίσει ξανά καρμπυρατέρ ή αρκέστηκες στον αρχικό καθαρισμό που είχες κάνει;

Είχα πάει και εγώ στο ΚΤΕΟ και μετά δεν έπαιρνε μπρος, μου κόστισε αρκετές μιζιές, ώσπου είδα ότι μου είχαν σβήσει τη μηχανή από το Kill Switch, κάτι που δεν κάνω ποτέ όσα χρόνια οδηγώ.  :goofy:

Title: Απ: ΤΑ 600 ο ένας κύλινδρος είναι κρύος και ο άλλος ζεστός
Post by: driversh on Τετάρτη 16 Μάρτιος 2016, 02:00:45 πμ
δυστιχος προχθες τα καθαρισα!
Title: Απ: ΤΑ 600 ο ένας κύλινδρος είναι κρύος και ο άλλος ζεστός
Post by: Johnny_Nik on Τετάρτη 16 Μάρτιος 2016, 17:53:26 μμ
Επιστροφή στο ψάξιμο λοιπόν.

Αν καθάρισες τα καρμπυρατέρ, θεωρώ ότι θα είχες εντοπίσει τυχόν πρόβλημα στα φλοτέρ ή στα κυπελάκια. Παρ όλα αυτά δε χάνεις τίποτα να ρίξεις εκ νέου μια ματιά. Δεν μου κολλάει όμως το ξαφνικό της όλης υπόθεσης.

Θα πρότεινα το εξής,  από κάτω από το καρμπυρατέρ πρέπει να βγαίνει ένα μεταλλικό παπαρδελάκι, από το οποίο τρέχει η βενζίνη όταν το αδειάζεις από το βιδάκι, βάλε εκεί ένα διάφανο σωληνάκι, και σήκωσέ το προς τα πάνω παράλληλα στο καρμπυρατέρ, ανοίγοντας το βιδάκι, σύμφωνα με την αρχή των συγκοινωνούντων δοχείων, το καύσιμο θα ανέβει στο διάφανο σωλήνα και θα κάτσει στο ύψος που βρίσκεται μέσα στο κυπελάκι. Σημαντικό είναι αυτό να γίνει με τη βενζίνη στη θέση ελεύθερης ροής, ώστε το καύσιμο που θα φύγει από το κυπελάκι προς το σωλήνα να αναπληρωθεί από το τεπόζιτο, αν και η ποσότητα είναι τόσο αμελητέα που θεωρητικά θα φτάσει όση ποσότητα παραμένει στο σωλήνα του καυσίμου, εάν και εφόσων κατέβει τελικά προς το καρμπυρατέρ.

Τι θα δείς από εκεί; Αν η στάθμη είναι η ίδια και στα δύο κυπελάκια, και κυρίως εάν ο κύλινδρος που δεν λειτουργεί φτάνει στο σωστό ύψος από πλευράς καυσίμου. Προφανώς αυτό για να γίνει περιλαμβάνει το στήσιμο της μοτ/τας σε όρθια θέση με διπλό σταντ εαν υπάρχει. Αν η στάθμη είναι ίδια δεν φταίνε ούτε τα φλοτέρ, πρέπει να ψάξεις αλλού πλέον.
Title: Απ: ΤΑ 600 ο ένας κύλινδρος είναι κρύος και ο άλλος ζεστός
Post by: driversh on Πέμπτη 17 Μάρτιος 2016, 01:14:56 πμ
Σήμερα τα έβαλα πάλι τα καρμπ και πήρα ιδικο σπρέι για καθαρισμό καρμπ!!!  Τα έλυσα τελείως και τα καθάρισα, αυτό που παρατήρησα είναι ότι τα ζυγ κλέρ είναι το ένα 112 και το άλλο 120!  Θα δω τι δίνει ο κατασκευαστή και θα πάρω 2 ίδια!  Από Δευτέρα θα τα δέσω να δω τι γίνεται!!  Ευχαριστώ για την ιδέα με το σωληνάκι θα το δοκιμάσω!
Title: Απ: ΤΑ 600 ο ένας κύλινδρος είναι κρύος και ο άλλος ζεστός
Post by: Johnny_Nik on Πέμπτη 17 Μάρτιος 2016, 03:26:22 πμ
Από ότι διαβάζω στα κιτάπια μου, (Haynes) και από ότι θυμάμαι δηλαδής, οι 600άρες έχουν διαφορετικά ζιγκλέρ στους δύο κυλίνδρους, με μεγαλύτερο μάλιστα εκείνο του πίσω, για λόγους ψύξης με τη βοήθεια του καυσίμου

Από όσα γράφεις, υποθέτω ότι έχεις 120 στον πίσω και 118 (όχι 112) στον εμπρός. Έχει σημασία η σωστή θέση στα ζιγκλέρ. Υποθέτω ότι το μεγάλο το έχεις στο καρμπυρατέρ που πάει στον πίσω κύλινδρο σωστά; Αυτή η διάταξη είναι για μοντέλα που βγήκαν το 1996, και πιθανότατα κάποια να έχουν άδεια 1997 στην Ελλάδα.

Τα νεότερα μοντέλα από το 1997 έως 1999, έχουν 115 στον εμπρός και 118 στο πίσω, ενώ τα παλιότερα της δεκαετίας 80, 128 και 130 αντίστοιχα.

Δεν χρειάζεται να αλλάξεις τα ζιγκλέρ, εφ όσων ο κινητήρας έχει μπει, σετ με τα καρμπυρατέρ του, (έτσι δείχνει από τα νούμερα που αναφέρεις) και τα ηλεκτρικά του. Απλά πρέπει να προσέξεις ιδιαίτερα το σωστό ζιγκλέρ να είναι στο σωστό καρμπυρατέρ. Εύκολα σε κάποιο καθάρισμα μπορεί να γίνει μπέρδεμα. Βέβαια αυτό συνεχίζει να μην εξηγεί το ξαφνικό του προβλήματος.
Title: Απ: ΤΑ 600 ο ένας κύλινδρος είναι κρύος και ο άλλος ζεστός
Post by: driversh on Πέμπτη 17 Μάρτιος 2016, 06:29:40 πμ
Johnny_Nik ευχαριστω για την πληροφορια πραγματικα δεν το ηξερα αυτο και θα τα εκανα λαθος !!!! ευχαριστω!!!
Title: Απ: ΤΑ 600 ο ένας κύλινδρος είναι κρύος και ο άλλος ζεστός
Post by: Johnny_Nik on Τετάρτη 23 Μάρτιος 2016, 00:58:58 πμ
Είχες καμία εξέλιξη? Βρέθηκε άκρη ή ακόμα συνεχίζει το ίδιο πρόβλημα;
Title: Απ: ΤΑ 600 ο ένας κύλινδρος είναι κρύος και ο άλλος ζεστός
Post by: driversh on Κυριακή 10 Απρίλιος 2016, 06:23:58 πμ
Την μηχανή την πήγα σε μηχανικό από τότε!!! Ακόμα περιμένω!!! Πιθανόν ηλεκτρονική!! Θέλει να βγάλει από μια ίδια να είναι σίγουρος!!! Αυτό γιατί κάποια στιγμή δούλεψε κανονικά χωρίς να κάνει τίποτα!!