Hellas Transalp Forum

Γενικά Θέματα => Νέος στην ηλεκτρονική-παρέα μας? => Topic started by: Κωνσταντίνος on Δευτέρα 15 Ιανουάριος 2007, 04:12:11 πμ

Title: Χαιρετώ σας...
Post by: Κωνσταντίνος on Δευτέρα 15 Ιανουάριος 2007, 04:12:11 πμ
Γειά σας παίδες,
           Είμαι ο Konstantinos, και γραμμένος στην mailing list του ΤΑ Club, απο το 2001 με το πιο πάνω Nickname..
Δυστυχώς μετά απο πολλές προσπάθειες να εγγραφώ με το πιο πάνω όνομα, δεν τα κατάφερα, διότι δεν λαμβάνω μειλ ενεργοποίησης, οπότε και δοκίμασα αυτό..(αν κάποιος μπορεί να κάνει κάτι γι αυτό , τον ευχαριστώ)
 Συγχαρητήρια για το φόρουμ που δημιουργήσατε και να είστε σίγουροι οτι θα βοηθήσει πολύ κόσμο , τόσο στην επικοινωνία , όσο και στην άμμεση ανταλλαγή απόψεων και γνώσεων...
Εύχομαι καλή επιτυχία σε όλους...

Κωνσταντίνος
Title: Απ: Χαιρετώ σας...
Post by: Sotos on Δευτέρα 15 Ιανουάριος 2007, 04:15:06 πμ
Γειά σας παίδες,
           Είμαι ο Konstantinos, και γραμμένος στην mailing list του ΤΑ Club, απο το 2001 με το πιο πάνω Nickname..
Δυστυχώς μετά απο πολλές προσπάθειες να εγγραφώ με το πιο πάνω όνομα, δεν τα κατάφερα, διότι δεν λαμβάνω μειλ ενεργοποίησης, οπότε και δοκίμασα αυτό..(αν κάποιος μπορεί να κάνει κάτι γι αυτό , τον ευχαριστώ)
 Συγχαρητήρια για το φόρουμ που δημιουργήσατε και να είστε σίγουροι οτι θα βοηθήσει πολύ κόσμο , τόσο στην επικοινωνία , όσο και στην άμμεση ανταλλαγή απόψεων και γνώσεων...
Εύχομαι καλή επιτυχία σε όλους...

Κωνσταντίνος

Γεια σου Κωσταντινε.
Καλώς μας ηρθες.

Δεν γνωριζω γιατι σου συνεβει αυτο στην αρχη, αλλα τωρα που γραφτηκες κανονικα, αν πας να αλλαξεις το EX-TA σε Konstantinos, δεν γινεται? το δοκίμασες?
Για πες.
Καλό βράδυ
Title: Απ: Χαιρετώ σας...
Post by: M. I. Pagalos on Δευτέρα 15 Ιανουάριος 2007, 04:32:52 πμ
   Σώτο, αυτό το έχv ξαναθίξει πολλάκις και μάλιστα τελυταία φορά σήμερα το απόγευμα. Είναι ακριβώς το ίδιο πρόβλημα που έχω κι εγώ: ό,τι όνομα βάλουμε στην αρχή αυτό είναι. Τέλος! Δεν ξαναλλάζει. Για δείτε το οι admin.
Title: Απ: Χαιρετώ σας...
Post by: Yianni on Δευτέρα 15 Ιανουάριος 2007, 05:00:07 πμ
Στις ρυθμίσεις λογαριασμού στο προφιλ, το όνομα χρήστη που έχουμε εισάγει στην αρχή είναι μοναδικό και δεν αλλάζει. Αυτό που αλλάζει είναι το όνομα που φαίνεται στο φόρουμ. Απο ότι καταλαβαίνω ο μόνος τρόπος να αλλάξει κανείς το όνομα χρήστη, είναι να κάνει διαγραφή και επανεγγραφή.
Title: Απ: Χαιρετώ σας...
Post by: Sotos on Δευτέρα 15 Ιανουάριος 2007, 05:13:43 πμ
Ακριβως.
Αυτό εννοουσα και εγώ.
Οπως στην φωτο παρακάτω

Το ονομα μπορεις να αλλαξεις. Οχι το ονομα χρηστη.

Για το ονομα χρηστη, θα πρεπει να επανεγραφεις.

Κωνσταντινε εσενα δεν σου εστελνε mail ενεργοποίησης. τωρα που το ξανακοιταω, δεν φαινεται και πολύ παραξενο, γιατι Konstantinos υπαρχει ηδη δημιουργημενος απο 3/1. Το παραξενο ειναι αν δεν σου εβγαλε καποιο μηνυμα να σε ενημερωνει οτι αυτο το account υπαρχει ηδη.
Θα μπορουσες να βαλεις καποιο παραπλησιο (πχ kostantinos, konstantinos1, Κλπ)

Ελπίζω να βοήθησα καπως.


Title: Απ: Χαιρετώ σας...
Post by: KostasC on Δευτέρα 15 Ιανουάριος 2007, 18:00:48 μμ
το προβλημα μαλλον ειναι στο mailbox του Konstantinos το οποιο μαλλον εχει καποιο φιλτρο για spam, οποτε
μαλλον εκοψε και το email ενεργοποίησης.

για δες το συνονόματε
Title: Απ: Χαιρετώ σας...
Post by: KostasC on Δευτέρα 15 Ιανουάριος 2007, 18:02:10 μμ
και υπάρχει και αλλος konstantinos
Title: Απ: Χαιρετώ σας...
Post by: Κωνσταντίνος on Τρίτη 16 Ιανουάριος 2007, 01:04:21 πμ
Σωτήρη, αν θυμάμαι καλά, 3/1 είναι περίπου η ημερομηνία που προσπάθησα να κάνω την εγγραφή( δεν είμαι σίγουρος όμως...μου χει πάρει τα μυαλλα ο γερμανός{ αυτός ο Αλτσχάιμερ}  ;)..
Μου είπε ότι είμαι οκ και οτι μπορώ να συνδεθώ, οπότε και δεν μου έβγαλε κάποιο μήνυμα οτι υπάρχει κι άλλος..
Κώστα , φαντάζομαι οτι ακόμα και φίλτρο για σπαμ να χει το μειλ μου , θα μου το στελνε στα σπαμ μειλς..Άλλωστε είναι και το ίδιο μειλ που χρησιμοποιώ και στη μειλινγκ λιστ..
Τέλος πάντων , όμως , ας μην το κάνουμε και θέμα, δεν τρέχει τίποτα....απλώς θα πάρει λίγο μεχρι να συνηθίσω το nick μου...

Ευχαριστώ παίδες
Title: Απ: Χαιρετώ σας...
Post by: Sotos on Τρίτη 16 Ιανουάριος 2007, 01:26:06 πμ
Αχ αυτος ο γερμανός.... και μενα τα ιδια μου κανει...

Οχι, ο konstantinos εχει αλλη email απο εσενα. οποτε ειναι αλλο ατομο. Με καποιο τροπο σε προλαβε στην επιλογη user name.

ομως το nick σου (αυτο που βλεπουν ολοι για σενα) το αλλαζεις οποτε θες.
Πχ εγω με αλλο username Μπαινω στο φορουμ (καποιο που εχω συνηθισει) με αλλο εμφανιζομαι σε εσας.

Title: Απ: Χαιρετώ σας...
Post by: gianngeor on Τρίτη 16 Ιανουάριος 2007, 07:28:42 πμ
Καλησπέρα σας,
Εγώ απ'ότι παρατηρώ πάντως Κωνσταντίνε θα μπορούσες να εγγραφείς ως Bono και έτσι θα ήσουν ένας και μοναδικός, ( σε αυτό το forum τουλάχιστον )!   :D
Title: Απ: Χαιρετώ σας...
Post by: Κωνσταντίνος on Τετάρτη 17 Ιανουάριος 2007, 01:36:05 πμ
Καλησπέρα σας,
Εγώ απ'ότι παρατηρώ πάντως Κωνσταντίνε θα μπορούσες να εγγραφείς ως Bono και έτσι θα ήσουν ένας και μοναδικός, ( σε αυτό το forum τουλάχιστον )!   :D

Απ τη μια σωστό, αλλά απ την άλλη, αν μ ακούσεις να τραγουδάω,αφ ενός θα δημιουργηθεί κακή αίσθηση για το εξαίρετο συγκρότημα και αφ ετέρου, δεν είμαστε για μηνύσεις και δικαστήρια...Είναι χαλεποί οι καιροί..!!! ;)