Hellas Transalp Forum

Για το μοτοσακό! => ΤΑ600/650/700 => Μηχανολογικά => Topic started by: georgetziker on Κυριακή 26 Οκτώβριος 2014, 16:39:36 μμ

Title: Περίεργο κόμπιασμα σε tranalp 650
Post by: georgetziker on Κυριακή 26 Οκτώβριος 2014, 16:39:36 μμ
Γειά σας παιδιά εδώ και κανα μήνα κάτοχος 650
Πρίν καμιά βδομάδα άρχησε να στάζει βενζίνα από την υπερχείλιση βρώμικη βενζίνα σαν βενζίνα με σκουριά το χρώμα της!
Παράλληλα έκανε κάποια κομπιάζματα στα απότομα γκάζια ειδικά στις μεγάλες ταχύτητες (3-4-5 η) σαν να υπάρχει μια μικρή χρονική υστέρηση στο άνοιγμα του γκαζιού!
Οπως κάναν τα παπάκια όταν τους βάζαμε μεγαλύτερα καρμπιρατέρ για όσους θυμούνται.
Περισσότερο  για την υπερχείλιση που το πήγα συνεργείο μου είπε πως θέλουν καθάρισμα τα καρμπιρατέρ και όπως και έγινε!
Η υπερχείλιση σταμάτησε τα κομπιάσματα όμως συνεχίζουν
Ο μάστορας μου είπε ότι η μηχανή είχε μείνει καιρό σταματημένη πράγμα που το γνώριζα βέβαια και πως το καρμπιρατέρ ήταν μέσα γεμάτο σκουριές και ότι απλά το καθάρησε.
Το στάξιμο σταμάτηε βέβαια αλλά τα κομπιάσματα επιμένουν!
Βέβαια φοβάμαι πως δεν πρόλαβε να το καθαρίσει και τόσο καλά μιας και η μηχανή έμεινε συνεργείο 2-3 ώρες το πολύ!
Τι λέτε εσείς ? 
Title: Απ: Περίεργο κόμπιασμα σε tranalp 650
Post by: Stoneman on Κυριακή 26 Οκτώβριος 2014, 19:20:23 μμ
Απορία, που είναι η υπερχείλιση στα καρμπς? απο που ετρεχε η βενζίνη?

Διάβασε εδώ:  http://motocikleta.gr/distribution/topic10711.html  ενα θέμα σχετικό με τα καρμπς.

Αφού ο μηχανικός σου τα βρήκε όλα οκ στα κάρμπς , ισως έχεις θέμα σε κάποια ρύθμιση.
Τα μπουζί σου πώς είναι? Μπορείς να βγάλεις τα δύο εύκολα να τα ελέγξεις?
Title: Απ: Περίεργο κόμπιασμα σε tranalp 650
Post by: Aerios on Κυριακή 26 Οκτώβριος 2014, 22:00:20 μμ
Κοίτα όλα τα σωληνάκια από το φιλτροκούτι και το ρεζερβουάρ. Πιθανόν κάποιο να είναι τσαλακωμένο. Κοίτα ειδικά αυτό που είναι η αναπνοή των κάρμπς.
Title: Απ: Περίεργο κόμπιασμα σε tranalp 650
Post by: georgetziker on Κυριακή 26 Οκτώβριος 2014, 23:21:44 μμ
Ετρεχε από το πιο χοντρο σωληνάκι χαμηλά στην μηχανή!
Title: Απ: Περίεργο κόμπιασμα σε tranalp 650
Post by: georgetziker on Κυριακή 26 Οκτώβριος 2014, 23:22:32 μμ
μπουζί από ότι μου είπε και αυτός είναι μια χαρά σαν καινούργια
Title: Απ: Περίεργο κόμπιασμα σε tranalp 650
Post by: georgetziker on Κυριακή 26 Οκτώβριος 2014, 23:23:26 μμ
για να δω τα σωληνάκια πρέπει να σηκώσω το τεπόζιτο?
Υπάρχει κάπου ρε παιδιά ο τρόπος που βγάζουμε το τεπόζιτο αναλυτικά για να ελέγξω όλα αυτά?
Title: Απ: Περίεργο κόμπιασμα σε tranalp 650
Post by: Aerios on Κυριακή 26 Οκτώβριος 2014, 23:30:38 μμ
για να δω τα σωληνάκια πρέπει να σηκώσω το τεπόζιτο?
Ναί.
Τα λεγόμενα του μάστορα είναι περίεργα. Τον γνωρίζεις?
Στο άνοιξε το καρμπιρατέρ ή απλά άνοιξε την αποστράγγιση?
Το χοντρό διάφανο λάστιχο είναι η αποχέτευση των συμπυκνωμάτων του φίλτρου
Title: Απ: Περίεργο κόμπιασμα σε tranalp 650
Post by: trackler on Κυριακή 26 Οκτώβριος 2014, 23:32:07 μμ
Ετρεχε από το πιο χοντρο σωληνάκι χαμηλά στην μηχανή!


το πιο χοντρο δεν ειναι οι αναθυμιασεις?
αυτο που κανονικα εχει και μια ταπα στο τελος του?


σε 2-3 ωρες εβγαλε και καθαρισε τα καρμπς? πολυ γρηγορος μου φαινεται.μπορει να κανω και λαθος βεβαια.
Title: Απ: Περίεργο κόμπιασμα σε tranalp 650
Post by: Stoneman on Δευτέρα 27 Οκτώβριος 2014, 09:42:21 πμ
για να δω τα σωληνάκια πρέπει να σηκώσω το τεπόζιτο?
Υπάρχει κάπου ρε παιδιά ο τρόπος που βγάζουμε το τεπόζιτο αναλυτικά για να ελέγξω όλα αυτά?



α)  Πώς να βγάλετε το φέριγκ, with Stoneman way  (δεν χρειάζεται στην περίπτωσή σου να βγάλεις το φεριγκ αλλά για να δείς μερικές φωτό απο τα πλαστικά)
 http://www.transalpforum.gr/index.php/topic,20075.0.html

β)  Ρύθμιση βαλβίδων, και οχι μόνον. στην XL650V  (έχει στην αρχή τρόπο για βγεί το τεπόζιτο)
http://www.transalpforum.gr/index.php/topic,20087.0.html

Να ελέγξεις εκτός απο αυτά  που αυτό με το πράσινο βέλος είναι η αναπνοή του τεπόζιτου, κ αυτό με το κόκκινο βέλος η υπερχείλιση:

(http://i811.photobucket.com/albums/zz37/mrfevgatos/Transalp%20Valve%20Clearance/11_zps6c6da234.jpg)

και αυτά που είναι η αναπνοή των διαφραγμάτων:

(http://i811.photobucket.com/albums/zz37/mrfevgatos/Transalp%20Valve%20Clearance/51_zpse08dfcfb.jpg)

Δεν χρειάζεται όμως να βγάλεις τεπόζιτο με την μια, βγάλε την τάπα και δες αν συνεχίζει να κομπιάζει , αν συνεχίζει τότε ισως είναι θέμα στα άλλα σωληνάκια.

Απο μηχανολογικά πώς τα πάς? το κατέχεις το άθλημα ?  ;D  δλδ αν σου ζητήσω να ελέγξεις τις βίδες του μίγματος  θα μπορέσεις να κάνεις την διαδικασία?
Σκασίματα απο την εξάτμιση σου κάνει?

Ετρεχε από το πιο χοντρο σωληνάκι χαμηλά στην μηχανή!

Βενζίνη μπορεί να τρέχει απο δύο σωλήνες, απο την υπερχείλιση του τεπόζιτου αν πχ πέσει το μηχανάκι, η απο την αναπνοή του τεπόζιτου , αυτό λοιπόν δεν μπορώ να το καταλάβω.

Σκέφτομαι οτι ίσως δεν έχει τοποθετηθεί σωστά η ντίζα του τσοκ. Σε αυτό το σημείο , ανάμεσα σκελετό και αριστερό ψυγείο (Υποθέσεις κάνω, αφού αυτό   επηρεάζει τον κινητήρα κυρίως στις χαμηλές στροφές, δεν ξέρω ψηλά αν τον επηρεάζει. )

(http://i811.photobucket.com/albums/zz37/mrfevgatos/Transalp%20Cable%20Comp%20Clutch/Dsc07729_zps850039cb.jpg)

σφηνώνει και δεν φωλιάζει σωστά στο σημείο που απο μονή γίνεται διπλή , πρόσεξε στο παρακάτω σχέδιο την ντίζα Νο4 που απο μονή γίνεται διπλή σε κάποιο σημείο με ένα σύνδεσμο

(http://www.lingshondaparts.com/hpl/images_large/13MCBYI1/imge/F__0300.jpg)

αν δεν έχει τοποθετηθεί σωστά οδηγείς μόνιμα με τσοκ και πλούσιο μίγμα.

σε 2-3 ωρες εβγαλε και καθαρισε τα καρμπς? πολυ γρηγορος μου φαινεται.μπορει να κανω και λαθος βεβαια.

Μ' αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι  :eusa_clap:

μπουζί από ότι μου είπε και αυτός είναι μια χαρά σαν καινούργια

Εσύ δεν τα είδες όμως... τέλος πάντων ας υποθέσουμε οτι έχει δίκιο κ ασχολήθηκε.


Τα λεγόμενα του μάστορα είναι περίεργα. Τον γνωρίζεις?
Στο άνοιξε το καρμπιρατέρ ή απλά άνοιξε την αποστράγγιση?


Εσύ ψοφάς για μάθηση, εχεις πολύ θετικές απορίες.  :2hysterical:
 
Title: Απ: Περίεργο κόμπιασμα σε tranalp 650
Post by: georgetziker on Δευτέρα 27 Οκτώβριος 2014, 10:32:08 πμ
Βενζίνη έτρεχε από την υπερχείλιση του τεποζίτου και όχι από το σωληνάκι που είναι ταπωμένο το διάφανο!
Από το χοντρο δηλ που δεν είναι ταπωμένο
¨οταν λές ρύθμιση μείγματος εννοείς αυτό? (τέρμα δεξιά και τρεις στροφές αριστερά ??)screws?

Μου είπε ότι τα άνοιξε και τα καθάρισε και μου έδειξε και τον πάγκο του που ήταν χάλια από τις δικές μου τις σκουριές
Σκασίματα δεν κάνει τρελά απλά ελαφρα και υπόκωφα!

Πάντως όταν είναι κρύα το δουλεύω το τσοκ για να πάρει μπροστά και μετά το κλείνω

Τέλος μου είπε ότι επειδή ήταν τόσο βρώμικα τα καρμπυλατέρ ότι εάν συνεχίσει να τα κάνει αυτά ίσως να χρειαστούν αλλαγή τα ζιγκλέρ που ήταν χάλια (περίεργο μου φαίνεται)

Και να του ρίξω και κανένα καθαριστικό βενζίνας στο τεπόζιτο για να καθαρίσει το σύστημα είτε να του βάλω για ένα διάστημα 100αρα βενζίνη
 
Title: Απ: Περίεργο κόμπιασμα σε tranalp 650
Post by: Stoneman on Δευτέρα 27 Οκτώβριος 2014, 14:07:15 μμ
Βενζίνη έτρεχε από την υπερχείλιση του τεποζίτου και όχι από το σωληνάκι που είναι ταπωμένο το διάφανο!
Από το χοντρο δηλ που δεν είναι ταπωμένο

Kουφόν. Αλλά ποτέ μη λές ποτέ.

¨οταν λές ρύθμιση μείγματος εννοείς αυτό? (τέρμα δεξιά και τρεις στροφές αριστερά ??)screws?

Ναι αυτό εννοώ. Λογικά τις έχει ρυθμίσει ο μάστορας αλλά αν θες κάνε ενα έλεγχο, μετρώντας φυσικά και πόσες στροφές ακριβώς θα βιδώσεις ωστε να ξέρεις πώς να τα επαναφέρεις.
Συγχρονισμό εκανε ?

Μου είπε ότι τα άνοιξε και τα καθάρισε και μου έδειξε και τον πάγκο του που ήταν χάλια από τις δικές μου τις σκουριές

Παράξενο να έχει σκουριά, το τεπόζιτο  έχει εσωτερική πλαστικοποίηση κ δεν βγάζει σκουριές.
Τι να πώ?
Οταν καθαρισα καρμπς (  http://www.transalpforum.gr/index.php/topic,20128.0.html  ) αυτή ηταν η μοναδική βρώμα που βρήκα κ μόνο στο ενα

(http://i811.photobucket.com/albums/zz37/mrfevgatos/Transalp%20Carbs%20Photos/Cleaning/Dsc06029_zps6472ed4f.jpg)

Λογικά για να κομπιάζει στα απότομα ανοίγματα πρέπει η να κολάνε τα διαφράγματα, η να μην έχει παροχή σε καύσιμο.
 

Title: Απ: Περίεργο κόμπιασμα σε tranalp 650
Post by: georgetziker on Δευτέρα 27 Οκτώβριος 2014, 15:04:22 μμ
Κουφό αλλά το είδα να στάζει μόνος μου ένα πράγμα σαν βενζίνη (μυρωδιά) και νερό (χρώμα σκουριάς).
Από εκεί και πέρα νομίζω πώς δεν πείραξε τίποτα ούτε μείγματα ούτε συγχρονισμό ούτε τίποτα!
Μόνο καθαρισμα και δέσιμο και αυτό δεν ξέρω εάν το έκανε κιόλλας!
Πάντως σταμάτηε να στάζει.
Δεν ξέρω τι να το κάνω και σε ποιον να το πάω!
Title: Απ: Περίεργο κόμπιασμα σε tranalp 650
Post by: Stoneman on Δευτέρα 27 Οκτώβριος 2014, 16:08:52 μμ
Η υπερχείλιση του τεπόζιτου είναι η τρύπα που έχει στο κυκλικό τμήμα που πατάει η τάπα.
Για να τρέξει απο εκεί βενζίνη πρέπει να πέσει το μηχανάκι, η να το γεμίσεις ως επάνω, η να στο κάνει κWλος ο μπεζινάς.
Ομως για να βγάλει σκουριά πάλι δύσκολο αφού η σκουριά πάει χαμηλά κοντά δλδ στο εσωτερικό φίλτρο που έχει το ρουμπινέτο της βενζίνης. :eusa_think:

Βρήκα την φωτό απο τον καθαρισμό του δικού μου τεπόζιτου, οταν το αναποδογύρισα έβγαλε σε ενα τούλι αυτά:

(http://i811.photobucket.com/albums/zz37/mrfevgatos/XL650V%20Fuel%20Tank%20Cleaning/Dsc03278.jpg)

κάτι μικρά κομμάτια πλαστικό και λίγη μαύρη μπογιά, το φίλτρο εσωτερικά

(http://i811.photobucket.com/albums/zz37/mrfevgatos/XL650V%20Fuel%20Tank%20Cleaning/Dsc03273.jpg)

ηταν πεντακάθαρο και δίχως ίχνος σκουριάς.
Παράξενο που το δικό σου έβγαλε σκουριές, ισως είχε κρατήσει νερό στον πάτο και έχει σκουριάσει.
Ομως για να αδειάσει αυτή η σκουριά πρέπει να ανοιξεις τις drain βίδες απο τα λεκανάκια των καρμπς για να τρεξει βενζίνη με βτυχόν βρωμιά, βάλε απο κάτω ενα μπουκαλάκι ωστε να μην λερώσεις τον κινητήρα με βενζίνες αλλά κ για να δείς τι έβγαλε.
Είναι αυτή που δείχνω εδώ:

(http://i811.photobucket.com/albums/zz37/mrfevgatos/Carb%20Synchronization/2.jpg)

και υπάρχει και η αντίστοιχη για το άλλο καρμπ.

Δεν ξέρω τι να το κάνω και σε ποιον να το πάω!

Πρός το παρόν:

α) Κάνε ενα τελευταίο έλεγχο, βγάλε το (χοντρό) σωλήνα που πάει απο τα καρμπς στο ρουμπινέτο με προσοχή, αρχικά τον στρεφεις με μια πένσα να ξεκολήσει και μετα με ενα πλατυ κατσαβίδι κάνε μοχλό να βγεί , βάλε εκεί ενα αλλο σωλήνα που να πηγαίνει σε ενα δοχείο μην κάνεις μπάνιο στην βενζίνη, βάλε μπροστά και παρατήρησε να έχεις καλή ροή βενζίνης ελέγχοντας το ρουμπινέτο κ το εσωτερικό φίλτρο αν έχει βουλώσει. πρόσεχε όμως με τις βενζίνες.

β) Ρίξε ενα καθαριστικό όπως σου είπε, αν και δεν είναι κ τόσο απαραίτητο, κάνε κάμποσα χιλιομετρα βάζοντας βενζίνη απο έμπιστο βενζινά, και αδειαζε απο τα λεκανάκια των καρμπς λίγη βενζίνη (ενα φλυτζάνι του καφέ αρκεί σε ποσότητα) ωστε να τρέξει τυχόν νερό η σκουρια που θα έχει μαζευτεί μέχρι να καθαρίσει το τεπόζιτο.

κ αν εξακολουθήσει τα ματαλέμε.
Title: Απ: Περίεργο κόμπιασμα σε tranalp 650
Post by: georgetziker on Δευτέρα 27 Οκτώβριος 2014, 19:07:19 μμ
Καταρχάς παιδιά όσα ευχαριστώ και να πώ δεν φτάνουν!
Από εκεί και πέρα σήμερα έπαιξα λίγο με τα μείγματα!
Μηδένησα τέρμα δεξιά την pilot και την γύρισα 3 ολόκληρες περιστροφές προς τα αριστερά το ίδιο και το δίπλα!
¨Εκανα κάποιες βόλτες δεν είδα σημαντική διαφορά την έκανα άλλη μισή περιστροφή τα ίδια τίποτα το σημαντικό και τέλος την άφησα στις 3 για λίγο καιρό και βλέπουμε!
Από περιέργεια άνοιξα πάλι τα drain και είδα ότι και σήμερα στην αρχή μου έβγαλε βρώμικη βενζίνη όπως και πριν τον υποτιθέμενο καθαρισμό των κάρμπς σαν βεζίνη με σκουριά και αφού έτρεξε λίγο βρώμικη στην συνέχεια καθάρισε!
Title: Απ: Περίεργο κόμπιασμα σε tranalp 650
Post by: Aerios on Δευτέρα 27 Οκτώβριος 2014, 19:12:02 μμ
Καταρχάς παιδιά όσα ευχαριστώ και να πώ δεν φτάνουν!
Από εκεί και πέρα σήμερα έπαιξα λίγο με τα μείγματα!
Μηδένησα τέρμα δεξιά την pilot και την γύρισα 3 ολόκληρες περιστροφές προς τα αριστερά το ίδιο και το δίπλα!
¨Εκανα κάποιες βόλτες δεν είδα σημαντική διαφορά την έκανα άλλη μισή περιστροφή τα ίδια τίποτα το σημαντικό και τέλος την άφησα στις 3 για λίγο καιρό και βλέπουμε!
Από περιέργεια άνοιξα πάλι τα drain και είδα ότι και σήμερα στην αρχή μου έβγαλε βρώμικη βενζίνη όπως και πριν τον υποτιθέμενο καθαρισμό των κάρμπς σαν βεζίνη με σκουριά και αφού έτρεξε λίγο βρώμικη στην συνέχεια καθάρισε!


Τα pilots θα τα πας στις 3,5 και δε θα ασχοληθείς ποτέ ξανά! Εννοείται ότι θα το κάνεις όταν ζεσταθεί καλά ο κινητήρας (θερμοκρασία λειτουργίας)
Title: Απ: Περίεργο κόμπιασμα σε tranalp 650
Post by: georgetziker on Δευτέρα 27 Οκτώβριος 2014, 19:15:42 μμ
Θα το κάνω τώρα
Επίσης όταν έβαλα τις pilots στις 3 στροφές μου ανέβασε και το ρελαντί λιγάκι και το ρελαντί που κρατάει στην πρώτη σκάλα του αέρα στις 2000 χιλ
Title: Απ: Περίεργο κόμπιασμα σε tranalp 650
Post by: Aerios on Δευτέρα 27 Οκτώβριος 2014, 19:24:13 μμ
Θα το κάνω τώρα
Επίσης όταν έβαλα τις pilots στις 3 στροφές μου ανέβασε και το ρελαντί λιγάκι και το ρελαντί που κρατάει στην πρώτη σκάλα του αέρα στις 2000 χιλ
Και έτσι πρέπει να κάνει. Αφου τα ρυθμίσεις στην κανονική θερμοκρασία, ρύθμισε και το ρελαντί στις 1250+/- και είσαι οκ  ;)
Title: Απ: Περίεργο κόμπιασμα σε tranalp 650
Post by: georgetziker on Δευτέρα 27 Οκτώβριος 2014, 20:23:02 μμ
Λοιπόν κάτι τελευταίο ανοίγω τα drail για δοκιμή σε ένα μπουκαλάκι και βρίσκω χωματάκια σαν σκουριά - χώμα στον πάτο του μπουκαλιού!
Κάνω μια βόλτα ξανά την ίδια διοαδικασία πάλι βρίσκω σκουπίδια στην βενζίνη!
θα το συνεχίσω μέχρι να δώ πότε θα σταματήσει!
Τέλος γιατί πρέπει να είναι σε θερμοκρασία λειτουργίας ο κινητήρας για τα pilots?
Title: Απ: Περίεργο κόμπιασμα σε tranalp 650
Post by: Aerios on Δευτέρα 27 Οκτώβριος 2014, 20:54:46 μμ
Λοιπόν κάτι τελευταίο ανοίγω τα drail για δοκιμή σε ένα μπουκαλάκι και βρίσκω χωματάκια σαν σκουριά - χώμα στον πάτο του μπουκαλιού!
Κάνω μια βόλτα ξανά την ίδια διοαδικασία πάλι βρίσκω σκουπίδια στην βενζίνη!
θα το συνεχίσω μέχρι να δώ πότε θα σταματήσει!
Τέλος γιατί πρέπει να είναι σε θερμοκρασία λειτουργίας ο κινητήρας για τα pilots?

Αν ψάξεις λίγο παραπάνω για την διαδικασία ρύθμισης των pilots θα δεις ότι η βασική παράμετρος είναι να φτάσει η θερμοκρασία στα κανονικά όρια λειτουργίας. Η ρύθμιση των pilots γίνεται με τις διαφοροποιήσεις του ρελαντί ( παρακολουθώντας το με στροφόμετρο ακριβείας). Το ρελαντί πρέπει να διαφοροποιείται κάθε φορά μόνο από την ρύθμιση των pilots και όχι από τη μεταβολή της θερμοκρασίας. Και η θερμοκρασία όπως καταλαβαίνεις σταθεροποιείται μόνο στη τιμή κανονικής λειτουργίας. Το ίδιο ισχύει και για ρύθμιση μέσω αναλυτή καυσαερίων. Τώρα επειδή έχουν γίνει αρκετές δοκιμές από πολλούς εδώ μέσα ( μέσα σ΄ αυτούς βάλε και μένα) με τα pilots πάρε σαν κανόνα τη ρύθμιση που σου έγραψα παραπάνω. Βέβαια πέρα από την ρύθμιση των pilots απαραίτητο είναι να έχει ρυθμισμένες βαλβίδες και συγχρονισμένα carbs για να λειτουργεί ο κινητήρας όπως πρέπει. Τέλος λάβε υπόψιν σου ότι ηα ρύθμιση των pilots αφορά σε ένα φάσμα λειτουργίας του κινητήρα μέχρι τις 2500 - 3000 σαλ. Από εκεί και πάνω αναλαμβάνουν τα main jets τα οποίa δεν ρυθμίζονται. Τ
Title: Απ: Περίεργο κόμπιασμα σε tranalp 650
Post by: Stoneman on Τρίτη 28 Οκτώβριος 2014, 13:02:50 μμ
Λοιπόν κάτι τελευταίο ανοίγω τα drail για δοκιμή σε ένα μπουκαλάκι και βρίσκω χωματάκια σαν σκουριά - χώμα στον πάτο του μπουκαλιού!
Κάνω μια βόλτα ξανά την ίδια διοαδικασία πάλι βρίσκω σκουπίδια στην βενζίνη!
θα το συνεχίσω μέχρι να δώ πότε θα σταματήσει!

Αντί να περιμένεις να σταματήσει βγάλε τεπόζιτο και καθάρισέ το.
Title: Απ: Περίεργο κόμπιασμα σε tranalp 650
Post by: georgetziker on Τρίτη 28 Οκτώβριος 2014, 16:24:04 μμ
Η διαδικασία καθαρίσματος?
¨Οταν θα το βγάλω θα χρειαστεί να ταπώσω οποιοδήποτε σωληνάκι?
Title: Απ: Περίεργο κόμπιασμα σε tranalp 650
Post by: Stoneman on Τρίτη 28 Οκτώβριος 2014, 17:52:56 μμ
Η διαδικασία καθαρίσματος?
¨Οταν θα το βγάλω θα χρειαστεί να ταπώσω οποιοδήποτε σωληνάκι?

- Λόγω της  πλαστικοποίησης δεν το πείραξα εσωτερικά. Και φοβήθηκα να βάλω καθαριστικά η κάτι πιό δυνατό απο βενζίνη πχ διαλυτικό.

- Εβγαλα το ρουμπινέτο και καθαρισα το εσωτερικό φίλτρο με βενζίνη, θέλει μεγαλη προσοχή επειδή είναι πολύ ευαίσθητο και σπάει.

- Δεν τάπωσα τπτ, απλά ξαναέβαλα το ρουμπινέτο πρόχειρα δίχως το εσωτερικό φίλτρο και την τάπα, για να αδειάσει καλύτερα να είναι ορθιο με την τάπα επάνω δλδ και να τρέχει απο το ρουμπινέτο αφού το βγάλεις φυσικά.

- Εριξα 2-3 λίτρα βενζίνη , κούνημα καλό με προσοχή μην σου φύγει απο τα χέρια κ άδειασμα σε ενα δοχείο περνώντας την βενζίνη μέσα απο τούλι για να μείνουν τα σκουπίδια, ξαναγέμισμα και μια απο τα ίδια.

- Το δικό μου δεν είχε ίχνος σκουριάς , και στο δεύτερο κούνημα το άφησα.

- με την ευκαιρία έλεγξα κ τους σωλήνες στο μηχανάκι κ στο τεπόζιτο.

- Ξαναέβαλα το ρουμπινέτο με προσοχή στο oring που έχει ,αφού είχα πριν σημειώσει την φορά των σωλήνων ωστε να βιδωθεί στην ίδια θέση.
ΠΡΟΣΕΧΕ θέλει πολύ λιγη δύναμη στο σφίξιμο , απο μαμά είναι τόσο λιγο σφιγμένο που κ με το χέρι το περιστρέφεις.
Title: Απ: Περίεργο κόμπιασμα σε tranalp 650
Post by: georgetziker on Τρίτη 28 Οκτώβριος 2014, 22:32:42 μμ
Οπότε από ότι κατάλαβα για να φτάσω στο ρουμπινέτο πρεπει να βγάλω το τεπόζιτο και να κάνω διαδικασία καθαρίσματος!
Εάν υπήρχε καμία φωτοενημέρωση θα με βοηθούσε πολύ!
Title: Απ: Περίεργο κόμπιασμα σε tranalp 650
Post by: Stoneman on Τετάρτη 29 Οκτώβριος 2014, 13:53:45 μμ
Θα μπορούσες να το αδειάσεις και επάνω στο μηχανάκι, αλλά το βρίσκω κάπως παρακινδυνευμένο να βγάλεις το ρουμπινέτο ετσι όπως είναι επειδή δεν έχει χώρο.

Μπορείς βέβαια με προσοχή όπως έγραψα παραπάνω να βγαλεις το χοντρό σωλήνα που φεύγει απο το ρουμπινέτο και πάει στα καρμπς απο την μεριά του ρουμπινέτου κ να συνδέσεις εκεί εναν άλλο ωστε να μην τρεχουν βενζίνες πάνω στον κινητήρα.
Μετά βγάζεις το λεπτό σωλήνα που ξεκινάει απο το ρουμπινέτο και πάει στην εισαγωγή του πίσω κυλίνδρου από την μεριά της εισαγωγής , τον συνδέεις σε μια σύριγγα που την τραβάς σιγά σιγά ωστε να ρουφήξει αέρα απο το σωλήνα (να δημιουργήσεις δλδ υποπίεση).
Μόλις αρχίσει να τρεχει η βενζίνη σταματάς να τραβας την σύριγγα για να μην σκίσεις την μεμβράνη του ρουμπινέτου.

ετσι θα το αδειάσεις, αλλά δεν θα έχεις την δυνατότητα να το κουνήσεις, κ ισως μείνουν κατάλοιπα στον πάτο.

Φωτο ενημέρωση σου έχω δώσει στην Απάντηση #8 πιο πρίν στο ίδιο θέμα, εκτός και αν θές κάτι άλλο.
Title: Απ: Περίεργο κόμπιασμα σε tranalp 650
Post by: georgetziker on Τετάρτη 29 Οκτώβριος 2014, 19:11:28 μμ
Συνεχίζει ανοίγοντας το drain  να βρίσκω κάτι σαν μικρους κόκκους αμμου ή κυλίδες δεν μπορώ να καταλάβω χρώματος καφέ στην βενζίνη!
Εριξα και ένα καθαριστικό τροφοδοσίας σήμερα για ψυχολογικούς λόγους!
Title: Απ: Περίεργο κόμπιασμα σε tranalp 650
Post by: georgetziker on Πέμπτη 30 Οκτώβριος 2014, 20:37:55 μμ
Τελικά όσες φορές και να ανοίξω το drain μετά από βόλτα τουλάχιστον το ένα από τα 2 καρμπυλατερ θα πετάξει μαυρίλα στην βενζίνη!
Title: Απ: Περίεργο κόμπιασμα σε tranalp 650
Post by: geoa on Πέμπτη 30 Οκτώβριος 2014, 21:12:16 μμ
Εγώ στην θέση σου θα αγόραζα ένα μικρό φιλτράκι βενζίνης από ένα βενζινάδικο ή ένα κατάστημα αναλωσίμων οχημάτων (από αυτά τα διάφανα). Θα το τοποθετούσα και θα δούλευα την μηχανή μου κανένα διήμερο να δω τι παίζει. Αν έχει θέμα το καύσιμο ή το ντεπόζιτο τότε η βρώμα θα μαζεύονταν στο φιλτράκι και θα καταλάβαινα πως δεν φταίει τίποτα από το καρμπυρατέρ και μετά (φίλτρο αέρα, εισαγωγές αέρα, air cut off ή και φθαρμένες μεμβράνες σλάϊντ κλπ). Για μένα αυτά που βλέπεις σαν βρώμα μπορεί να είναι φθαρμένο πλαστικό έως και βρώμικα κατακάθια στην βενζίνα που έχει το ντεπόζιτο σου. Η λύση που σου έδωσα είναι η απλή για να διαχωρίσεις από ποια πλευρά είναι το πρόβλημα. Αν τώρα το φιλτράκι (το διάφανο που θα έβαζες) γεμίσει μαυρίλα στις 2 ημέρες κίνησης τότε σημαίνει πως σίγουρα κάτι έχει η βενζίνη που χρησιμοποιείς. Στην περίπτωση αυτή θα λύσεις το ντεπόζιτο να δεις τι παίζει (να δεις αν το ρουμπινέτο καυσίμου είναι εντάξει και αν το ντεπόζιτο έχει βρωμιές μέσα). Σαφώς το τελευταίο προϋποθέτει να λύσεις πλαστικά. Σαν άλλη λύση άδειασε την υπάρχουσα βενζίνα από το ρεζερβουάρ σου μέχρι να στραγγίσει. Άδειασε και τα κάρμπς εντελώς από τις τις drain οπές. Πάρε όση βενζίνα άδειασες και φιλτράρισε την με βαμβάκι  είναι κομμάτι καθαρό πανί. Εκεί θα δεις αν η βενζίνη σου ήταν βρώμικη. Αν πλέον είναι καθαρή βάλε την ξανά στο ρεζερβουάρ σου και κυκλοφόρησε την μηχανή σου ένα διήμερο. Αν μετά από αυτό δεις ξανά βρωμιές να βγαίνουν από τις drain οπές τότε έχεις σκουριασμένο ντεπόζιτο και ή θα το αντικαταστήσεις ή θα το επισκευάσεις.
Title: Απ: Περίεργο κόμπιασμα σε tranalp 650
Post by: trackler on Πέμπτη 30 Οκτώβριος 2014, 22:13:27 μμ
Σαν άλλη λύση άδειασε την υπάρχουσα βενζίνα από το ρεζερβουάρ σου μέχρι να στραγγίσει. Άδειασε και τα κάρμπς εντελώς από τις τις drain οπές. Πάρε όση βενζίνα άδειασες και φιλτράρισε την με βαμβάκι  είναι κομμάτι καθαρό πανί. Εκεί θα δεις αν η βενζίνη σου ήταν βρώμικη. Αν πλέον είναι καθαρή βάλε την ξανά στο ρεζερβουάρ σου και κυκλοφόρησε την μηχανή σου ένα διήμερο. Αν μετά από αυτό δεις ξανά βρωμιές να βγαίνουν από τις drain οπές τότε έχεις σκουριασμένο ντεπόζιτο και ή θα το αντικαταστήσεις ή θα το επισκευάσεις.

ή φθαρμενες μεμβρανες.

σε αυτη την περιπτωση δεν βρισκει που ειναι το προβλημα(αν υπαρχει).

ομως

αν δεν ξαναδει σκουπιδια,θα πρεπει να αλλαξει βενζιναδικο.  ;)
Title: Απ: Περίεργο κόμπιασμα σε tranalp 650
Post by: Aerios on Πέμπτη 30 Οκτώβριος 2014, 22:43:15 μμ
Όταν λες το ένα από  τα δύο εννοείς κάποιο συγκεκριμένο ή πότε το ένα και πότε το άλλο. Η βαλβίδα καυσίμου έχει ένα πολύ καλό φίλτρο από το οποίο είναι σχεδόν απίθανο να περάσουν σκουπιδάκια. Επίσης είναι υπερυψωμένο σε σχέση με τον πυθμένα του ντεπόζιτου ώστε να μη τραβάει τα κατακάθια. Φίλτρο επίσης υπάρχει και μέσα στα carbs. Πιο πάνω ο Stoneman σου έγραψε πως να αδειάσεις τη βενζίνη από το ντεπόζιτο. Έτσι θα δείς την καθαρότητα της βενζίνης. Το φίλτρο δε το συνιστώ είναι φασαρία κι μπορεί να σου δημιουργήσει και άλλα προβλήματα. Ακόμη καλύτερα με σβηστό και κρύο κινητήρα μπορείς να συνδέσεις δυο σωληνάκια στα drain των carbs, να δημιουργήσεις υποπίεση στην βαλβίδα καυσίμου και να ρέει έτσι η βενζίνη από τα drain μέσα σε διάφανα δοχεία. Με αυτό τον τρόπο θα δεις αν βγαίνει μαυρίλα μέσα απο τα Carbs συνεχώς ή αν σταματήσει κάποια στιγμή. Το πιο πιθανό για μένα είναι να υπάρχουν ιζήματα στα ποτηρια που σιγά σιγά φεύγουν.  Πιστεύω επίσης ότι ο μάστορας δε σου έκανε τίποτα με το καθάρισμα.
Φαντάζομαι ότι καταλαβαίνεις την επικινδυνότητα που έχει η παραπάνω διαδικασία αφού εμπλέκεσαι με καύσιμα. Οπότε αν δε το έχεις ξανακάνει ΜΗΝ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΣ! . Βρες έναν αξιόπιστο μάστορα και πήγαινέ το.
Title: Απ: Περίεργο κόμπιασμα σε tranalp 650
Post by: georgetziker on Παρασκευή 31 Οκτώβριος 2014, 19:16:55 μμ
Τελικά έκλεισα ραντεβου την Δευτέρα σε έμπιστο συνεργείο για καθάρισμα καρμινατερ και ρύθμιση βαλβίδες ςάν χρειαστεί για να το πάρουμε από την αρχή!
Τελικά το αριστερό καρμπιλατέρ είναι αυτό που πάντα βγάζει τη βρώμα όσες φορές και να ανοίξω την drain( υστερα από κάθε βόλτα δλδ) και τώρα που έβαλα και το καθαριστικό στο τεπόζιτο βγάζει και ακόμα περισσότερο!
Title: Απ: Περίεργο κόμπιασμα σε tranalp 650
Post by: Aerios on Παρασκευή 31 Οκτώβριος 2014, 19:19:25 μμ
Τελικά έκλεισα ραντεβου την Δευτέρα σε έμπιστο συνεργείο για καθάρισμα καρμινατερ και ρύθμιση βαλβίδες ςάν χρειαστεί για να το πάρουμε από την αρχή!
Τελικά το αριστερό καρμπιλατέρ είναι αυτό που πάντα βγάζει τη βρώμα όσες φορές και να ανοίξω την drain( υστερα από κάθε βόλτα δλδ) και τώρα που έβαλα και το καθαριστικό στο τεπόζιτο βγάζει και ακόμα περισσότερο!

Σωστή απόφαση  :thumbright:. Ενημέρωσε μας όταν θα βγει από το συνεργείο
Title: Απ: Περίεργο κόμπιασμα σε tranalp 650
Post by: georgetziker on Τρίτη 04 Νοέμβριος 2014, 19:33:11 μμ
Ενα πράγμα θα σας πω όταν γυρίσαμε το ντεπόζιτο για να αδειάσουμε την παλιά βενζίνη δεν βγήκε βενζίνη από μέσα αλλά λάσπη!
Σας μιλάω ειλικρινά λασπη με λίγη βενζίνα ότι έβγαζα δηλαδή από το καρμπιλατέρ όταν άνοιγα το drain!
Εβγαλε και καθάρισε τα πάντα ( τα οποία από ότι μου είπε δεν είχαν ανοιχτεί ποτέ ξανά???????? - προηγούμενο καθάρισμα καρμπινατέρ??????)
Τώρα καθάρισμα με πετρέλαιο καλό και τοποθέτηση ρεζερβουάρ! (Είναι αρκετό?)
Title: Απ: Περίεργο κόμπιασμα σε tranalp 650
Post by: georgetziker on Τετάρτη 05 Νοέμβριος 2014, 20:22:21 μμ
Επανέρχομαι με νεότερα!
Σήμερα παω το πρωί να πάρω το μηχανακι του βάζουμε 10 ευρώ μέσα δοκιμαστική βόλτα το μηχανάκι πέταγε!
Ολα καλά φεύγω πάω απέναντι στο βενζινάδικο να φουλάρω βενζίνη με το που το γεμίζω τι να δω από κάτω βρύση η βενζίνη έβγαινε από το χοντρό σωληνάκι της υπερχίλισης (εκεί που είχα στάξιμο και το πήγα στο προηγούμενο συνεργείο για καθάρισμα)!
Να μην σας τα πολυλογώ έχασε από εκεί κανα 5άρι λίτρα και τα υπόλοιπα τα ρουφήξαμε με λάτιχο!
Η διάγνωση έδειξε ότι για κάποιο λόγο είχε τρυπήσει από τις σκουρίες εσωτερικά (στο ρεζερβουάρ) το σωληνάκι της υπερχείλισης με αποτέλεσμα το παραπάνω!
Πάλι μέσα λύσιμο το ρεζερβουάρ άδειασμα καθάρισμα και αποφασίσαμε να σφραγίσουμε τις τρύπες με βίδα και κόλλα πάνω και κάτω προς αποφυγή εισόδου νερού και εξόδου βενζίνης!
Ξανα φουλάρισμα και μέχρι τώρα όλα είναι οκ!
Σας ακούω κύριοι...
Title: Απ: Περίεργο κόμπιασμα σε tranalp 650
Post by: Aerios on Τετάρτη 05 Νοέμβριος 2014, 20:47:44 μμ
Με αυτό που έκανες θα έχει πρόβλημα γιατί δεν θα αναπνέει το ρεζερβουάρ με αποτέλεσμα να μην έχεις σωστή ροή καυσίμου προς τα carbs. Θα το καταλάβεις όταν θα ανοίξεις την τάπα του ρεζερβουάρ και θα ακούσεις την εξισορρόπηση των πιέσεων. Επίσης δια τρέχεις  κίνδυνο να φύγει η κόλα και η βίδα και να χυθεί βενζίνη στον ζεστό κινητήρα / εξατμίσεις και να λαμπαδιάσεις μαζί με τη μηχανή. Άδειασε τη βενζίνη και ξεκίνα αύριο πρωί -πρωί για  ρεζερβουάρ στα μτχ.!
Title: Απ: Περίεργο κόμπιασμα σε tranalp 650
Post by: georgetziker on Τετάρτη 05 Νοέμβριος 2014, 21:17:44 μμ
Για το πρώτο θεωρώ ότι δεν πέρνει από εκεί αέρα το ρεζερβουάρ μιας και είναι ανεξάρτητο το σωληνάκι από τον αέρα γιατί εάν έπαιρνε αέρα θα έπερνε και τα νερά της βροχής οπότε?
Για το δεύτερο η πατέντα που κάναμε δεν κατάργησε το σωληνάκι της υπερχείλισης για το λόγο αυτό, αλλά έγιναν βόλτες με κολαούζο εσωτερικά της τρύπας όπου στεγανοποιήθηκε με βίδα και κόλλα ειδική στο σπείρωμα αυτής!
Οσον αφορά το πρώτο θέμα όμως μπορείς να μου δώσεις να καταλάβω πως αναπνέει από εκεί γιατί είναι σημαντικό?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων   
Title: Απ: Περίεργο κόμπιασμα σε tranalp 650
Post by: Aerios on Τετάρτη 05 Νοέμβριος 2014, 21:38:42 μμ
Σε ποια πλευρά του ντεπόζιτου κουμπώνει το σωληνάκι αυτό και πού ανοίξατε βόλτες?
Μήπως εννοείς υπερχείλιση την τρύπα που είναι δίπλα από το στόμιο στο πάνω μέρος? Τότε δεν είναι η αναπνοή έχεις δίκιο
Αν είναι αυτό σάπιο τότε από πάνω δεν θα ξαναμπαίνει νερό μέσα στο ντεπόζιτο ή βουλώσατε και την πάνω τρύπα?
Αν την βουλώσατε τα νερά της βροχής που θα πάνε?
Title: Απ: Περίεργο κόμπιασμα σε tranalp 650
Post by: georgetziker on Τετάρτη 05 Νοέμβριος 2014, 21:45:23 μμ
Βουλώσαμε την πάνω τρύπα που πάνε τα νερά της βροχής και την κάτω αντίστοιχη τρύπα (όχι των αναθυμιάσεων)!
Το που θα πάνε τα νερά της βροχής είναι ένα θέμα που κάτι θα σκεφτώ μιας και η επιλογή αυτή ήταν μονόδρομος!
Κολαούζο μπήκε εσωτερικά της τρύπασ από την κάτω πλευρά και αντίστοιχα και από την πάνω!
Title: Απ: Περίεργο κόμπιασμα σε tranalp 650
Post by: Stoneman on Πέμπτη 06 Νοέμβριος 2014, 15:49:16 μμ
Ενα καλό είναι οτι επιτέλους βρήκες τι πρόβλημα είχες, αλλά και γιατί είχε τόση σκουριά το τεπόζιτο εσωτερικά.

 
Ομως θα σε συμβούλευα να θεωρήσεις αυτή την λύση προσωρινή και να βρείς ενα μεταχειρισμένο τεπόζιτο κάποια στιγμή.
Title: Απ: Περίεργο κόμπιασμα σε tranalp 650
Post by: georgetziker on Πέμπτη 06 Νοέμβριος 2014, 16:44:39 μμ
Γνώμη μου πως η υπερχύλιση του τεποζίτου ήταν χρονια βουλωμένη με αποτέλεσμα ότι μάζευε από νερά την σάπιζε κιόλλας εσωτερικά μέχρι που την τρύπησε και μετά όλα τα νερά πήγαιναν μέσα στο τεπόζιτο!
Μεταχειρισμένο και εάν είναι πάλι μέσα στη σκουριά πως θα το ελέγξω?
Καμιά τιμούλα για καινούργιο γνωρίζεται? 
Title: Απ: Περίεργο κόμπιασμα σε tranalp 650
Post by: Stoneman on Παρασκευή 07 Νοέμβριος 2014, 19:10:02 μμ

Καμιά τιμούλα για καινούργιο γνωρίζεται? 



Πλάκα κάνεις ετσι?   :eusa_think:

Ας το πάρει το ποτάμι.

 FUEL TANKG  Reference No: 12   Part Number: 17520-MCB-960ZB
Τιμή:  910,53 € (χωρίς ΦΠΑ 23%)

και πρόσεξε οταν το παραγγείλεις τον κωδικό που αλλάζει ανάλογα τον κωδικό χρώματος.

Κωδικός χρώματος *NH359M*    17520-MCB-960ZA    
Κωδικός χρώματος *NH480M*    17520-MCB-960ZB    
Κωδικός χρώματος *PB296M*    17520-MCB-960ZC


Title: Απ: Απ: Απ: Περίεργο κόμπιασμα σε tranalp 650
Post by: ΓIANNHΣ on Παρασκευή 07 Νοέμβριος 2014, 20:02:50 μμ
Γνώμη μου πως η υπερχύλιση του τεποζίτου ήταν χρονια βουλωμένη με αποτέλεσμα ότι μάζευε από νερά την σάπιζε κιόλλας εσωτερικά μέχρι που την τρύπησε και μετά όλα τα νερά πήγαιναν μέσα στο τεπόζιτο!
Μεταχειρισμένο και εάν είναι πάλι μέσα στη σκουριά πως θα το ελέγξω?
Καμιά τιμούλα για καινούργιο γνωρίζεται? 
Αν είσαι Αθήνα στείλε πμ. Υπάρχει διαθέσιμο ρεζερβουάρ στο οποίο μπορείς να κάνεις και δοκιμή

Στάλθηκε από το GT-I9060 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Title: Απ: Περίεργο κόμπιασμα σε tranalp 650
Post by: georgetziker on Παρασκευή 07 Νοέμβριος 2014, 20:23:46 μμ
Πόσο??????? χαχαχαχαχαχαχαχα
Δεν είμαι Αθήνα αλλά με ενδειαφέρει η πρόταση σου αν και είμαι ακόμα σε δοκιμές
Title: Απ: Περίεργο κόμπιασμα σε tranalp 650
Post by: geoa on Σάββατο 08 Νοέμβριος 2014, 20:08:48 μμ
Πάντως όλα μπορούν να επισκευαστούν. Αν το ντεπόζιτο απλά σκούριασε σε κάποιο σημείο μπορείς να το τρίψεις και αφού το ασταρώσεις να το βάψεις. Ακόμα υπάρχουν υλικά στο εμπόριο που μπορούν να σου κάνουν την ζωή ευκολότερη. Μην μπείς στην διαδικασία αγοράς αν η τιμή ξεφεύγει. Αγοράζουμε μεταχειρισμένο μόνο όταν το κόστος επισκευής του δικού μας εξαρτήματος είναι ασύμφορο ή όταν η κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει είναι μη αναστρέψιμη. Κάνε μια βόλτα σε φανοποιεία και πες τους τι πρόβλημα έχεις εκείνοι γνωρίζουν τεχνικές επισκευής με χαμηλό κόστος (τουλάχιστον να το επισκευάσεις έστω και προσωρινά μέχρι να βρείς μια οικονομική πρόταση για αντικατάσταση του. Μια λύση για σκουριαμένο ντεπόζιτο είναι να βάλεις μέσα βίδες ή μεταλικές σφαίρες από ρουλεμάν ( ή ακόμα και βίδες) μαζί με βενζίνη και αφού το ταπώσεις καλά να το κουνήσεις αρκετή ώρα μέχρι να τριφτούν όλα τα εσωτερικά τοιχώματα και να καθαρίσει η σκουριά. Δες εδώ ο τυπάκος τι έκανε στο kawasaki του : https://www.youtube.com/watch?v=XpTRcYGDATA (https://www.youtube.com/watch?v=XpTRcYGDATA)
Title: Απ: Περίεργο κόμπιασμα σε tranalp 650
Post by: georgetziker on Τρίτη 11 Νοέμβριος 2014, 15:54:26 μμ
Κάτι τέτοιο έγινε θα δοκιμαστεί για λίγο διάστημα και θα σας πω αποτελέσματα!
Title: Απ: Περίεργο κόμπιασμα σε tranalp 650
Post by: Stoneman on Τρίτη 11 Νοέμβριος 2014, 17:31:55 μμ
Βίδες, πρόκες , πινέζες κλπ δεν παίζουν στο τεπόζιτο του ΤΑ. ;D
Εχει εσωτερική πλαστικοποίηση.

Υπάρχει σετ με υγρά καθαρισμού, κ πλαστικοποιήσησης , υπάρχει κ σχετικό βιντεάκι αλλά κοστίζουν κάπου 50  ευρώπουλα αν θες να το κάνεις μόνος σου.
Υπάρχουν κ συνεργεία που κάνουν επισκευές αλλά γνώμη μου είναι οτι εκεί επισκευάζεις ενα τεπόζιτο που δεν υπάρχει πχ απο ενα συλλεκτικό μηχανάκι 30+ ετών.
Οταν μάλιστα πριν ακόμα ψάξεις βρίσκεις κ ετοιμη προσφορά εντός του φόρουμ δεν αξίζει να ασχολείσαι.

Το τεπόζιτό μου δεν έχει ίχνος σκουριάς. Το τεπόζιτο του σύντροχου και συμφορουμίτη είναι τελειωμένο , κ η σκουριά θα προχωρήσει αφού οι βενζίνες μας έχουν νεράκι και κάποια στιγμή η θα βαρεθεί να καθαρίζει καρμπς κ θα το πληρώσει ακριβά η θα τρυπήσει πρός τα έξω και μακαρι να το πάρει είδηση νωρίς πρίν λαμπαδιάσει.