Hellas Transalp Forum

Για το μοτοσακό! => Βελτιώσεις => Topic started by: thleon on Πέμπτη 05 Ιούλιος 2007, 17:37:04 μμ

Title: Αποστάτες Τιμονιού
Post by: thleon on Πέμπτη 05 Ιούλιος 2007, 17:37:04 μμ
Καλημέρα σε όλους..

Θα ήθελα να ρωτήσω αν έχει τοποθετήσει κανένας αποστάτες 25μμ της Touratech στο Transalp 650 και αν χρειάζεται αντικατάσταση το σωληνάκι των φρένων. Επίσης φτάνουν τα καλώδια και οι ντίζες ? η μετα θα μπλέξουμε...

Το σκευτομαι διότι το τιμόνι είναι λίγο μακριά για μένα και με αναγκάζει να τεντόνομαι λιγάκι με αποτέλεσμα σε μεγάλες διαδρομές να πιάνομαι μπορεί βέβαια να φταίει και η δουλειά γραφείου.... + ηλικία
Title: Απ: Αποστάτες Τιμονιού
Post by: Chris_de_Ze on Πέμπτη 05 Ιούλιος 2007, 18:01:13 μμ
Οι αποστάτες μπαίνουν μέσα στα καλάμια. Οπότε δεν διαφοροποιείται το ύψος του τιμονιού. Εσύ εννοείς εξωτερικούς αποστάτες πάνω στη βάση του?

Γιατί δεν περιστρέφεις το τιμόνι από τη βάση του να έρθει πιο κοντά προς εσένα?
Title: Απ: Αποστάτες Τιμονιού
Post by: Sotos on Πέμπτη 05 Ιούλιος 2007, 18:19:02 μμ
Χρηστο αυτα που λεει ο φιλος thleon ειναι τα καβαλετα που βαζεις κατω απο το τιμονι και αυξανεις το υψος του  και διορθωνεις την θεση οδηγησης κατα καποιο τροπο (οταν εισαι ορθιος πχ)
(http://osc.off-road.gr/catalog/images/01-040-0267-0_I_01.JPG)
Title: Απ: Αποστάτες Τιμονιού
Post by: thleon on Πέμπτη 05 Ιούλιος 2007, 18:21:38 μμ
Ακριβώς αυτά!
θα το πήγαινα πιο πισω και θα ήταν οκ αλλα θα βρίσκει στο μπροστά κούμπωμα του baxter gmt... οπότε μετά δεν θα κλειδώνει το τιμόνι ειναι λίγο τσίμα τσίμα

Title: Απ: Αποστάτες Τιμονιού
Post by: Chris_de_Ze on Πέμπτη 05 Ιούλιος 2007, 18:40:40 μμ
Αν δεν έχει κανείς τοποθετήσει από εδώ τέτοιους αποστάτες, μήπως θα ήταν καλύτερα να στείλεις ένα email στην Touratech να στο διευκρινίσει?

Part #: 01-040-0267-0P
Email: info@touratech.co.uk
Contact: Nick Plumb
Title: Απ: Αποστάτες Τιμονιού
Post by: manolo on Πέμπτη 05 Ιούλιος 2007, 19:24:11 μμ
Kαλημέρα.Μιας και έχω τοποθετήσει σε 4 Transalp μπορώ να σου γράψω.
1. Οι αποστάτες σε βοηθανε σε δυο πράγματα: α) Στη χρήση στο χώμα όταν στέκεσαι όρθιος και β) όταν είσαι ψηλός να δημιουργούνται καλύτερες γωνίες στα χέρια σου με απότέλεσμα να μη κουράζονται τόσο πολύ από την περίεργη κλίση.
2.  Τα σωληνάκια συνήθως φτάνουν (Θέλουν τράβηγμα από τα δεματικά τους) αλλοιώς θα χρειαστεί να πάρεις ιμιτασιοόν ντίζες που θα είναι μεγαλύτερες κατά 3εκ περίπου.
Από ότι καταλαβαίνω όμως το πρόβλημα σου είναι ότι είσαι λίγο κοντός.Οι αποστάτες δεν θα σε βοηθήσουν, μόνο η κλίση του τιμονιού προς τα κάτω και επειδή βρίσκει στο bagster τότε σου προτείνω  να το βγάλεις και να βάλεις άλλο tankbag (μαγνητικό για να μπορείς να φτιάχνεις και την απόσταση)
Title: Απ: Αποστάτες Τιμονιού
Post by: jon t on Πέμπτη 05 Ιούλιος 2007, 22:54:35 μμ
Οι ντίζες και τα σωληνάκια φτάνουν (τα έχει υπολογίσει η Touratech), αρκεί το τιμόνι να μήνει τουλάχιστον σε μια ουδέτερη στέση και να μην έρθέι πολύ προς το μέρος του οδηγού.
Όπως είπε και ο manolo είναι για συγκεκριμένη χρήση.
 Έγω είμαι 1.88 και με τους αποστάτες βελτιώθηκε σημαντικά η θέση οδήγησης (σε συνδιασμό με "ψήλωμα της σέλας), καθώς πλέον το σώμα μου έχει καλύτερη θέση οδήγησης.
 
Τεάζης Γιάννης
Title: Απ: Αποστάτες Τιμονιού
Post by: frogy on Δευτέρα 15 Οκτώβριος 2007, 08:00:12 πμ
Οι ντίζες και τα σωληνάκια φτάνουν (τα έχει υπολογίσει η Touratech), αρκεί το τιμόνι να μήνει τουλάχιστον σε μια ουδέτερη στέση και να μην έρθέι πολύ προς το μέρος του οδηγού.
Όπως είπε και ο manolo είναι για συγκεκριμένη χρήση.
 Έγω είμαι 1.88 και με τους αποστάτες βελτιώθηκε σημαντικά η θέση οδήγησης (σε συνδιασμό με "ψήλωμα της σέλας), καθώς πλέον το σώμα μου έχει καλύτερη θέση οδήγησης.
 
Τεάζης Γιάννης
Έχεις φώτο από την ΤΑ σου; Σκέφτομαι και εγώ να κάνω τις ίδιες μετατροπές διότι δεν βολεύομαι καθόλου  :headache: με τη θέση οδήγησης.
Title: Απ: Αποστάτες Τιμονιού
Post by: tserts on Πέμπτη 17 Ιανουάριος 2008, 07:15:36 πμ
Frogy ευχαριστώ για το λινκ, το είχα χάσει το νήμα και με ενδιαφέρει..

Λοιπόν, και εγώ στο 1.92 κουράζομαι μετά από πολύωρη χρήση στην πλάτη, αν κάποιος έχει κάνει τις αλλαγές ας γράψει μερικές λεπτομέρειες..

Πόσους πόντους μπορούμε να κερδίσουμε στη σέλα; Και οι αποστάτες πώς τοποθετούνται; Υπάρχει καμία φωτό;
Title: Απ: Αποστάτες Τιμονιού
Post by: tserts on Πέμπτη 17 Ιανουάριος 2008, 07:18:27 πμ
...α, και τιμή!!
Title: Απ: Αποστάτες Τιμονιού
Post by: jon t on Κυριακή 20 Ιανουάριος 2008, 03:05:49 πμ
Οι αποστάτες τιμονιού παρεμβάλλονται μεταξύ της βάσης του τιμονιού και του τιμονιού, ώστε αυτό να υψωθεί. Οι συγκεκριμένοι που έχω βάλει εγώ είναι της Touratech (δεν έχω υπόψη μου κάποιους άλλους για την Transalp).
Το ύψος τους είναι 2,5 εκατοστά και κοστίζουν περίπου 40 - 45 ευρώ (μαζί με τις πιο μακριές βίδες) απ' ότι θυμάμαι, Makan - Θερμοπυλων 37, τηλ. 210.5247675
Όπως φαίνεται στις φωτογραφίες πρόσθεσα περίπου το ίδιο ύψος (2,5 εκατοστά) και στην σέλα, στην θέση του οδηγού καλύπτοντας το βαθούλομα που έχει η σέλα από το εργοστάσιο και αλλάζοντας αναγκαστικά και το κάλυμα της.
Ίσως να υπάρχει δυνατότητα για λίγο ακόμα αύξηση, ώστε η θέση του συνεπιβάτη να έρθει ευθεία με την θέση του οδηγού, όμως προτίμησα να αυξήσω το ύψος όσο και το ύψος των αποστατών για να μην αλλάξω στο πιο σκυφτο την θέση οδήγησης και να μην εκθέσω το σώμα μου παραπάνω στον αέρα πάνω από το φέρινγκ της μηχανής.
Η μετατροπή της σέλας έγινε στο ΜΟΤΟ Κ. Ν. Σμύρνη, τηλ. 2109370668, κόστος δεν θυμάμαι (νομίζω περίπου 90 ευρώ μαζί με το κάλυμα). Επίσης κράτησα και το μαμα κάλυμα σε περίπτωση που θελήσω να αναστρέψω την διαδικασία.

http://www.flickr.com/photos/8517553@N07/sets/72157603748944084/ (http://www.flickr.com/photos/8517553@N07/sets/72157603748944084/)

Θέλω να επαναλάβω ότι για το ύψος (1,88 ) η μηχανή μου φαίνεται πιο ευκολοδήγητη, καθώς το σώμα μου κάθεται πιο σωστά με καλύτερες γωνίες στα γόνατα και στα χέρια.
Title: Απ: Αποστάτες Τιμονιού
Post by: tserts on Κυριακή 20 Ιανουάριος 2008, 03:38:31 πμ
Ευχαριστώ για την περιγραφή, τις πληροφορίες και τις φωτό Jon t..

Μάλλον θα το κάνω και εγώ κάποια στιγμή...

Έχει τόση διαφορά με 2,5 - 3 πόντους;
Title: Απ: Αποστάτες Τιμονιού
Post by: jon t on Κυριακή 20 Ιανουάριος 2008, 04:13:58 πμ
Ευχαριστώ για την περιγραφή, τις πληροφορίες και τις φωτό Jon t..

Μάλλον θα το κάνω και εγώ κάποια στιγμή...

Έχει τόση διαφορά με 2,5 - 3 πόντους;

Εμένα η ιδέα μου ήρθε οδηγόντας την μοτοσυκλέτα κάποιο καλοκαίρι, με την πετσέτα της θάλλασας πάνω στην σέλα.

Μπορείς να δοκιμάσεις πριν κάνεις κάποια μετατροπή.
Title: Απ: Αποστάτες Τιμονιού
Post by: tserts on Κυριακή 20 Ιανουάριος 2008, 04:25:09 πμ
Καλή ιδέα!  :D
Title: Απ: Αποστάτες Τιμονιού
Post by: Chris_de_Ze on Κυριακή 20 Ιανουάριος 2008, 04:54:04 πμ
Εντυπωσιακές οι φωτό, αλλά θα ήθελα να ρωτήσω (από περιέργεια): με τί ψηφιακή μηχανή τραβήχτηκαν? Είναι πάρα πολύ καλές στη λεπτομέρειά τους.
Title: Απ: Αποστάτες Τιμονιού
Post by: jon t on Κυριακή 20 Ιανουάριος 2008, 06:13:43 πμ
Εντυπωσιακές οι φωτό, αλλά θα ήθελα να ρωτήσω (από περιέργεια): με τί ψηφιακή μηχανή τραβήχτηκαν? Είναι πάρα πολύ καλές στη λεπτομέρειά τους.

Με μια απλή Nikon coolpix 5900 τριετίας.
Title: Απ: Αποστάτες Τιμονιού
Post by: KostasC on Τετάρτη 23 Ιανουάριος 2008, 23:27:00 μμ
Εντυπωσιακές οι φωτό, αλλά θα ήθελα να ρωτήσω (από περιέργεια): με τί ψηφιακή μηχανή τραβήχτηκαν? Είναι πάρα πολύ καλές στη λεπτομέρειά τους.

Ο σωστός φωτισμός είναι το Α και το Ω
Και ο Γιαννης το σούρουπο ή το χάραμα πέτυχε τον καλύτερο συνδιασμό.
Title: Απ: Αποστάτες Τιμονιού
Post by: Chris_de_Ze on Πέμπτη 24 Ιανουάριος 2008, 07:11:37 πμ
Κώστα και η 5900, αλλά και η 7900, ήταν από τις πολύ καλές μηχανές στην κατηγορία τους στην ποιότητα φωτογραφίας. Άριστη επιλογή.
Title: Απ: Αποστάτες Τιμονιού
Post by: xplast on Κυριακή 30 Μάρτιος 2008, 23:34:57 μμ
Άρχισα να σκέφτομαι κι εγώ για αποστάτες. Γιάννη έβαλες ή ακόμα το σκέφτεσαι; Μάλλον για 2,5 με 3 εκατοστά ψηλότερα. Ο προβληματισμός μου είναι για τις ντίζες, εάν θα φτάνουν κανονικά.
Title: Απ: Αποστάτες Τιμονιού
Post by: tserts on Κυριακή 30 Μάρτιος 2008, 23:44:41 μμ
Απ' ότι γράφουν μάλλον δεν θα έχεις πρόβλημα..

Εγώ δεν έχω βάλει ακόμα αλλά δεν το έχω παρατήσει..
Title: Απ: Αποστάτες Τιμονιού
Post by: jon t on Δευτέρα 31 Μάρτιος 2008, 06:12:59 πμ
Άρχισα να σκέφτομαι κι εγώ για αποστάτες. Γιάννη έβαλες ή ακόμα το σκέφτεσαι; Μάλλον για 2,5 με 3 εκατοστά ψηλότερα. Ο προβληματισμός μου είναι για τις ντίζες, εάν θα φτάνουν κανονικά.

Με τους αποστάτες της Touratech (22mm νομίζω) οι ντίζες έρχονται ακριβώς.
Για ψηλότερους χρειάζεται να αντικατασταθεί το αρχικό μαρκούτσι του φρένου (αυτό που ξεκινάει από την τρόμπα) με μακρύτερο, καθώς και να αλλάξουν οι διαδρομές των ντιζών της γκαζιέρας - γενικά δεν υπάρχουν μεγάλα περιθώρια.
Title: Απ: Αποστάτες Τιμονιού
Post by: PITS on Τρίτη 01 Απρίλιος 2008, 09:15:48 πμ
τους ειχα βαλει και στην αρχη θα πρεπει να ξαναμαθεις την μηχανη σου αλλα αξιζει τον κοπο οι ντιζες ειναι οκ οτι χρειαστεις στειλε μυνημα
Title: Απ: Αποστάτες Τιμονιού
Post by: tserts on Πέμπτη 19 Φεβρουάριος 2009, 01:42:33 πμ
Για να ξυπνάει το νήμα αυτό....

Την Πέμπτη θα πάω να πάρω τους 22μμ αποστάτες. Δεν τους βρίσκω φθηνότερα από 40 ούτε στο ινετ οπότε βουρ για touratech...

Εντυπώσεις και φωτό σύντομα...
Title: Απ: Αποστάτες Τιμονιού
Post by: thleon on Πέμπτη 19 Φεβρουάριος 2009, 16:44:17 μμ
Για να ξυπνάει το νήμα αυτό....

Την Πέμπτη θα πάω να πάρω τους 22μμ αποστάτες. Δεν τους βρίσκω φθηνότερα από 40 ούτε στο ινετ οπότε βουρ για touratech...

Εντυπώσεις και φωτό σύντομα...

To είχα διαπιστώσει και εγώ όταν έψαχνα για αποστάτες
Title: Απ: Αποστάτες Τιμονιού
Post by: memos on Παρασκευή 20 Φεβρουάριος 2009, 00:22:16 πμ
Γιάννη γιατί να πάς να πάρεις αποστάτες από την ΜΑΚΑΝ, αφού θα σου βγει λίγο φθηνότερο αν τους αγοράσεις από κάποιο μαγαζί στο οποίο έχουμε ήδη έκπτωση σαν H.T.C.;

Ακούγεται ο σύλλογος αλλά "κερδίζουμε" εμείς... ;) ;) ;)
Title: Απ: Αποστάτες Τιμονιού
Post by: xplast on Παρασκευή 20 Φεβρουάριος 2009, 01:07:30 πμ
Έχει κάτι πολύ ωραίους αποστάτες Ramirez ο Τζορτζόπουλος με 70 ευρώ (χωρίς την έκπτωση)...... Και είναι και σε 3 μεγέθη.......
Title: Απ: Αποστάτες Τιμονιού
Post by: tserts on Παρασκευή 20 Φεβρουάριος 2009, 02:01:09 πμ
Που ρε Μέμο φθηνότερα;

Τώρα πάει...

Μπήκαν ήδη...

Φωτό και εντυπώσεις από αύριο..

40 ξένα λεφτά που λέει και ο Πούλος... :2hysterical:
Title: Απ: Αποστάτες Τιμονιού
Post by: ΓIANNHΣ on Σάββατο 21 Φεβρουάριος 2009, 03:09:20 πμ
Για να μην έχει πει τίποτα αυτός για τους αποστάτες κάτι θα έκανε πάλι  ;D
Title: Απ: Αποστάτες Τιμονιού
Post by: παλτακης on Σάββατο 21 Φεβρουάριος 2009, 16:54:41 μμ
Για να μην έχει πει τίποτα αυτός για τους αποστάτες κάτι θα έκανε πάλι  ;D


ΤΣΟΠΕΡ :2hysterical: :2hysterical:
Title: Απ: Αποστάτες Τιμονιού
Post by: olmega on Δευτέρα 16 Μάρτιος 2009, 18:34:02 μμ
Εχει βάλει κανείς με 700 αποστάτες? Οι αποστάτες από ΜΑΚΑΝ για 650 κάνουν για 700άρι?

http://www.makan.gr/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=213&category_id=34&option=com_virtuemart&Itemid=1&lang=el
Title: Απ: Αποστάτες Τιμονιού
Post by: Chris_de_Ze on Δευτέρα 16 Μάρτιος 2009, 19:47:58 μμ
Αλέξη, από όσο ξέρω, τα τιμόνια και οι βάσεις τους είναι ίδια (σε διάμετρο, βίδες κλπ). Λογικά πρέπει να κάνουν.
Title: Απ: Αποστάτες Τιμονιού
Post by: DRAKE RAMORE on Δευτέρα 16 Μάρτιος 2009, 19:49:53 μμ
Άντε Άλεξ βάλε και θα μεταμορφωθεί η μηχανή στα ταξίδια!

Υ.Γ Σε ποιό νήμα να πάω να γράψω πόσο καλό γίνεται το 700αρι με μερικές αλλαγές; ;D
Title: Απ: Αποστάτες Τιμονιού
Post by: thleon on Δευτέρα 16 Μάρτιος 2009, 20:25:31 μμ
Για να επανέλθουμε στο θέμα μας,

νομίζω πως 99% είναι οι ιδιοι
Title: Απ: Αποστάτες Τιμονιού
Post by: thleon on Δευτέρα 16 Μάρτιος 2009, 20:30:29 μμ
εγω θα στους παρω ρε κουταβε κι αν δεν κανουν...βιδωσε τη ζελατινα του κρανους!!!!  :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:

'Εχει πάντως και μαυρους για να μήν χαλάσει το στυλάκι ... ;)
Title: Απ: Αποστάτες Τιμονιού
Post by: alexvan on Δευτέρα 16 Μάρτιος 2009, 20:40:09 μμ
Εχει βάλει κανείς με 700 αποστάτες? Οι αποστάτες από ΜΑΚΑΝ για 650 κάνουν για 700άρι?

http://www.makan.gr/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=213&category_id=34&option=com_virtuemart&Itemid=1&lang=el
έχω τοποθετήσει εγώ φίλε μου αποστάτες της SW-MOTECH 300χιλ. μόνο και μόνο για να φέρω το τιμόνι λίγο πιο κοντά σε μένα. Το αισθητικό αποτέλεσμα είναι άψογο και δεν χρειάζεται καμιά παρεμβολή στις ντίζες του τιμονιού. Οδηγικά το μηχανάκι έγινε ακόμη πιο άνετο αλλά μάλλον έχασε λίγο την αίσθηση σιγουριάς όταν στρίβω οριακά.
Title: Απ: Αποστάτες Τιμονιού
Post by: olmega on Δευτέρα 16 Μάρτιος 2009, 20:41:58 μμ
έχω τοποθετήσει εγώ φίλε μου αποστάτες της SW-MOTECH 300χιλ. μόνο και μόνο για να φέρω το τιμόνι λίγο πιο κοντά σε μένα. Το αισθητικό αποτέλεσμα είναι άψογο και δεν χρειάζεται καμιά παρεμβολή στις ντίζες του τιμονιού. Οδηγικά το μηχανάκι έγινε ακόμη πιο άνετο αλλά μάλλον έχασε λίγο την αίσθηση σιγουριάς όταν στρίβω οριακά.

Οι Τουρατεκ από ότι είδα είναι 250. Οταν στρίβεις οριακά εννοείς πλάγιασμα ή σε κόψιμο του τιμονιού τέρμα?
Title: Απ: Αποστάτες Τιμονιού
Post by: olmega on Δευτέρα 16 Μάρτιος 2009, 20:52:19 μμ
Αυτούς εννοείς?

http://www.mo-tech.de/produkt/?produkt_id=1889

ΥΓ. Πούλε σωστός ο Τεο και εγώ τον θέλω μαύρο (τον αποστάτη...)
Title: Απ: Αποστάτες Τιμονιού
Post by: alexvan on Δευτέρα 16 Μάρτιος 2009, 22:50:09 μμ
Αυτούς εννοείς?

http://www.mo-tech.de/produkt/?produkt_id=1889

ΥΓ. Πούλε σωστός ο Τεο και εγώ τον θέλω μαύρο (τον αποστάτη...)
ακριβώς αυτούς
Title: Απ: Αποστάτες Τιμονιού
Post by: olmega on Πέμπτη 02 Απρίλιος 2009, 20:40:31 μμ
Τελικά μπήκαν οι αποστάτες (Vasko ευχαριστώ για άλλη μια φορά) εμένα μου φάνηκε αρκετά η διαφορά το συνιστώ πολύ καλύτερη και ξεκούραστη θέση οδήγησης μιλάω για το 700. Αξίζει τον κόπο και τα χρήματα επίσης θα δείτε μεγάλη βελτίωση και όταν χρειαστεί να στρίψετε με μικρές ταχύτητες π.χ. επι τόπου. Η τοποθέτηση είναι 5 λεπτά υπόθεση 4 βίδες αυτό είναι όλο δεν παίζει κανένα πρόβλημα με το μήκος από τις ντίζες. Εγώ έβαλα της touratech τελικά.

http://www.makan.gr/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=214&category_id=34&option=com_virtuemart&Itemid=1&lang=el
Title: Απ: Αποστάτες Τιμονιού
Post by: Ζορπας on Πέμπτη 02 Απρίλιος 2009, 22:47:42 μμ
Τελικα οι αποστατες βολεουν μονο τους ψηλους αναβατες η κανουν και για μας  ;D ?
Title: Απ: Αποστάτες Τιμονιού
Post by: olmega on Πέμπτη 02 Απρίλιος 2009, 23:06:51 μμ
Κάνουν δοκίμασε το και θα δεις είναι πολύ καλύτερα.
Title: Απ: Αποστάτες Τιμονιού
Post by: Ζορπας on Πέμπτη 02 Απρίλιος 2009, 23:24:01 μμ
Κάνουν δοκίμασε το και θα δεις είναι πολύ καλύτερα.

Αλεξη θα ριξεις καμια φωτο να δουμε μπας και ψηθουμε ?  ;D

Εχω τη χαμηλη σελα, λεω μηπως ψηλωσει πολυ το τιμονι με τους αποστατες ?
Title: Απ: Αποστάτες Τιμονιού
Post by: olmega on Παρασκευή 03 Απρίλιος 2009, 00:00:47 πμ
Αλεξη θα ριξεις καμια φωτο να δουμε μπας και ψηθουμε ?  ;D

Εχω τη χαμηλη σελα, λεω μηπως ψηλωσει πολυ το τιμονι με τους αποστατες ?

Να βάλω αλλά δεν θα καταλάβεις και πολλά από τη φωτό. Τώρα με τη χαμηλή σέλα δεν ξέρω, εμένα πάντως μου έπεφτε χαμηλά και με κούρασε σε μεγάλο ταξίδι, να σου πω να τους βάλεις και να τους βγάλεις είναι παιχνιδάκι αλλά θα χάσεις χρήματα αν τους ξαναπουλήσεις... Επίσης το τιμόνι ανεβαίνει πιο ψηλά αλλά έρχεται και πιο κοντά.
Title: Απ: Αποστάτες Τιμονιού
Post by: Ζορπας on Παρασκευή 03 Απρίλιος 2009, 00:36:03 πμ
Τώρα με τη χαμηλή σέλα δεν ξέρω, εμένα πάντως μου έπεφτε χαμηλά και με κούρασε σε μεγάλο ταξίδι,  Επίσης το τιμόνι ανεβαίνει πιο ψηλά αλλά έρχεται και πιο κοντά.

Αυτο ειναι το διλημμα..
Title: Απ: Αποστάτες Τιμονιού
Post by: olmega on Παρασκευή 03 Απρίλιος 2009, 22:49:01 μμ
Το ξανακοίταξα χθες δε νομίζω ότι θα έχεις οποιοδήποτε πρόβλημα εξάλου 250mm είναι μόνο. Επιμένω ότι αξίζει τον κόπο θα σε βολέψουν πολύ. Φωτό δεν ανέβασα γιατί δεν πρόκειται να καταλάβεις τίποτα είναι καθαρά θέμα αίσθησης. Ακόμα και στη στροφή μου φαίνεται ότι η μηχανή πλαγιάζει πλεον πολύ πιο ευκολα.
Title: Απ: Αποστάτες Τιμονιού
Post by: Ζορπας on Παρασκευή 03 Απρίλιος 2009, 23:54:58 μμ
έχω τοποθετήσει εγώ φίλε μου αποστάτες της SW-MOTECH 300χιλ. μόνο και μόνο για να φέρω το τιμόνι λίγο πιο κοντά σε μένα. Το αισθητικό αποτέλεσμα είναι άψογο και δεν χρειάζεται καμιά παρεμβολή στις ντίζες του τιμονιού. Οδηγικά το μηχανάκι έγινε ακόμη πιο άνετο αλλά μάλλον έχασε λίγο την αίσθηση σιγουριάς όταν στρίβω οριακά.

Αλεξη μηπως παιζει τιποτα αν ειναι SW-MOTECH η touratech επειδη ο φιλος εδω αναφερει για αλλαγη στην αισθηση οταν στριβει ενω εσυ αναφερεις οτι τωρα η μηχανη πλαγιαζει πιο ευκολα  ???

Φυσικα δεν πιστευω να ειναι θεμα μαρκας, αλλα αν ειναι να ειναι να χασω την αισθηση σιγουριας στις στροφες τοτε δεν..  ;)
Title: Απ: Αποστάτες Τιμονιού
Post by: olmega on Δευτέρα 06 Απρίλιος 2009, 05:56:08 πμ
Αλεξη μηπως παιζει τιποτα αν ειναι SW-MOTECH η touratech επειδη ο φιλος εδω αναφερει για αλλαγη στην αισθηση οταν στριβει ενω εσυ αναφερεις οτι τωρα η μηχανη πλαγιαζει πιο ευκολα  ???

Φυσικα δεν πιστευω να ειναι θεμα μαρκας, αλλα αν ειναι να ειναι να χασω την αισθηση σιγουριας στις στροφες τοτε δεν..  ;)


Αν δεις γράφει ότι στρίβει σαφώς πιο άνετα αυτό εννοεί τώρα έλλειψη σιγουριάς δεν ξέρω ίσως ότι είναι πιο ελαφρύ? Εγώ πάντως δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα και μόλις γύρισα από ΠΟΛΥ στριφτερό ταξίδι δικάβαλος και το ξαπλώνω αρκετά το μηχανάκι πίστεψε με.
Title: Απ: Αποστάτες Τιμονιού
Post by: Chris_de_Ze on Δευτέρα 06 Απρίλιος 2009, 06:48:14 πμ
....και το ξαπλώνω αρκετά το μηχανάκι πίστεψε με.
Αυτό το επιβεβαιώνω και εγώ! Τον έχουμε τσεκάρει!  :eusa_clap:
Title: Απ: Αποστάτες Τιμονιού
Post by: alexvan on Δευτέρα 06 Απρίλιος 2009, 17:49:34 μμ
Καλημέρα στην παρέα. Φίλε Γιώργο να ξεκαθαρίσω αυτό που προανέφερα. Πρώτα απ'όλα ό,τι μάρκα αποστάτες και να αποφασίσεις να τοποθετήσεις δεν παίζει κανένα ρόλο δεδομένου ότι δεν πρόκειται και για κανένα εξωτικό τεχνολογικό εξάρτημα αλλά ένα απλό αλουμινένιο καβαλέτο. Η αίσθηση που σου αφήνει η μοτοσυκλέτα στη στροφή είναι απλά ότι έχει μακρύνει λίγο το καλάμι της και ως εκ τούτου έχει χαθεί λίγο από την ακρίβειά του από όταν 3 πόντους χαμηλότερα το τιμόνι. Κατά τα άλλα στρίβει μια χαρά ακριβώς όπως και πριν. Σου μεταφέρω την αίσθησή μου προσπαθώντας να την εκφράσω με τον καλύτερο τρόπο για να σε βοηθήσω. Αν θες πιο άνετη μοτό τότε μην το σκέφτεσαι. 
Title: Απ: Αποστάτες Τιμονιού
Post by: Ζορπας on Δευτέρα 06 Απρίλιος 2009, 19:31:20 μμ
Παιδια ευχαριστω για τις γνωμες και αναφορες σας, απλα επιτρεψτε μου να ειμαι λιγο απιστος Θωμας, τουλαχιστον στα παρακατω σημεια :

1. Εχω υψος 1.71 οποταν χρειαστηκα να βαλω και χαμηλοτερη σελα για να παταω καλυτερα. Ως εκ τουτου ηδη το τιμονι "ψηλωσε" 2 ποντους
2. Το οτι το τιμονι θα ερθει πιο κοντα προς εμενα σιγουρα ειναι στα συν, το οτι θα ψηλωσει ομως επιπλεον 2,5 ποντους με ανησυχει.. Αποτελεσμα θα ειναι 4,5 ποντους συνολικα ψηλοτερα.

Τωρα να μπορουσα να δοκιμαζα σε πραξη τους αποστατες σε μηχανη καποιου φιλου θα ητανε πολυ καλα, αλλα να δωσω 45 ευρα για κατι που δεν ειναι σιγουρο οτι θα δουλεψει στη δικη μου περιπτωση ειναι λιγο  :-\
Title: Απ: Αποστάτες Τιμονιού
Post by: konkost on Πέμπτη 09 Απρίλιος 2009, 01:10:22 πμ
Μετα απο μια συντομη δοκιμη με την ΤΑ650 του manolo στο χωμα αποφασισα να βαλω και εγω αποστατες Αγορστηκαν σημερα απο τον Καρρερ 22.5 Ε (20 ή 30mm εχει μονο σε ασημι χρωμα)Τοποθετηση αυριο.
Title: Απ: Αποστάτες Τιμονιού
Post by: παλτακης on Πέμπτη 09 Απρίλιος 2009, 19:14:36 μμ
Μετα απο μια συντομη δοκιμη με την ΤΑ650 του manolo στο χωμα αποφασισα να βαλω και εγω αποστατες Αγορστηκαν σημερα απο τον Καρρερ 22.5 Ε (20 ή 30mm εχει μονο σε ασημι χρωμα)Τοποθετηση αυριο.

Τοσο φθηνοι γιατι ? :o :o :o

Τους ξερει καποιος ? γιατι με τρωνε κατι ευρωπουλα στην τσεπη... :P
Title: Απ: Αποστάτες Τιμονιού
Post by: konkost on Παρασκευή 10 Απρίλιος 2009, 01:52:24 πμ
Τοσο φθηνοι γιατι ? :o :o :o

Τους ξερει καποιος ? γιατι με τρωνε κατι ευρωπουλα στην τσεπη... :P
Σημερα τους τοποθετησα Μια χαρα ειναι Βεβαια εγω ειχα προβλημα με την ντιζα του τσοκ γιατι εχω after market τιμονι που ειναι πιο πλατυ αλλα αυτο θα λειθει προσεχως με πατεντα
Title: Απ: Αποστάτες Τιμονιού
Post by: xplast on Παρασκευή 10 Απρίλιος 2009, 04:03:28 πμ
Σημερα τους τοποθετησα Μια χαρα ειναι Βεβαια εγω ειχα προβλημα με την ντιζα του τσοκ γιατι εχω after market τιμονι που ειναι πιο πλατυ αλλα αυτο θα λειθει προσεχως με πατεντα

Eπειδή θα αλλάξω τιμόνι (φαρδύτερο) και αποστάτες, σκέφτομαι να μην ψάξω για ντίζα τσοκ. Μια χαρά ζεσταίνεται και με το γκάζι.
Title: Απ: Αποστάτες Τιμονιού
Post by: reddragon on Τετάρτη 07 Οκτώβριος 2009, 19:52:57 μμ
To Σαββατο εκανα την πρωτη μου χωματινη βολτα (απο Αγιο Πετρο κατω Νταου και μετα απο αλλο δρομακι Νεα Μακρη).
Ειδα οτι για το υψος μου 1,80 ηταν αδυνατο να ειμαι ορθιος και επρεπε τα ποδια να ειναι πολυ μα πολυ λυγιζμενα..
Αμεσως στο μυαλο μου κολλησαν τα καβαλετα της Turatech και σκεφτομουνα να παω να τα τσιμπησω, για πολυ καλη μου τυχη μου τα εκανε δωρο ενας φιλος μου για να μου την ασημωσει (χωρις να του εχω πει τιποτα).
Τα εβαλα χτες και η αισθηση τουλαχιστον για μενα που ειμαι εντελως νεος ειναι φοβερη, για καποιο λογο την πλαγιαζω πολυ περισσοτερο και την νιωθω πολυ πιο ευελικτη μεσα στην κινηση.
Τωρα μενει να δω και στο χωμα πως θα ειναι...

Γιωργος
Title: Απ: Αποστάτες Τιμονιού
Post by: samniotis on Τρίτη 20 Οκτώβριος 2009, 05:03:36 πμ
Μετα απο μια συντομη δοκιμη με την ΤΑ650 του manolo στο χωμα αποφασισα να βαλω και εγω αποστατες Αγορστηκαν σημερα απο τον Καρρερ 22.5 Ε (20 ή 30mm εχει μονο σε ασημι χρωμα)Τοποθετηση αυριο.

Ξέρουμε μήπως αν ο Καρέρ μπορεί να στείλει Θεσσαλονίκη? 22,5 € είναι πολύ καλή τιμή!
Title: Απ: Αποστάτες Τιμονιού
Post by: KostasC on Τρίτη 20 Οκτώβριος 2009, 22:11:37 μμ
Ξέρουμε μήπως αν ο Καρέρ μπορεί να στείλει Θεσσαλονίκη? 22,5 € είναι πολύ καλή τιμή!

Emporio Kerrer 210 9228242 Πάρε και ρώτα
Title: Απ: Αποστάτες Τιμονιού
Post by: samniotis on Τετάρτη 21 Οκτώβριος 2009, 22:33:42 μμ
πήρα τηλέφωνο, πολύ εξυπηρετικοί μπορώ να πώ....
μου είπαν ότι έχει μόνο 3ποντους αποστάτες, τιμή 25€, ρώτησα αν στέλνουν, μου απάντησαν θετικά, έδωσα την διεύθυνση μου και μου τα στέλνουν αντικαταβολή!
τόσο εύκολο!!!!
τιμή 25€ ( + τα μεταφορικά φαντάζομαι = 30 €)
μιά χαρά!
Title: Απ: Αποστάτες Τιμονιού
Post by: samniotis on Τετάρτη 04 Νοέμβριος 2009, 00:27:58 πμ
ήρθαν τελικά και τώρα περιμένουν το καινούριο τιμονάκι και τα WP για να μπούν όλα μαζί

(http://img43.imageshack.us/img43/2191/imag0045h.jpg)

τελικό κόστος 30€ με τα μεταφορικά/αντικαταβολή για θεσσαλονίκη

ένα μπράβο στο κατάστημα Karrer, άψογοι!
Title: Απ: Αποστάτες Τιμονιού
Post by: Airhead on Τετάρτη 04 Νοέμβριος 2009, 00:41:30 πμ
Λίγο θα βοηθήσω, λόγω συμβατότητος- αλλά έχω βάλει της motech αποστάτες στον Κολωκοτρώνη που το σηκώνουν -περίπου 3 εκ.- και το φέρνουν και πίσω για ακόμα μεγαλύτερη άνεση αλλά από ότι θυμάμαι πήγανε πάνω από 80 ευρώπουλα, στον Ξύκη. Ο Γέρος δε απαίτησε οριακά μακρύτερο σωληνάκι υγρών φρένων.
Title: Απ: Αποστάτες Τιμονιού
Post by: Ζορπας on Δευτέρα 09 Νοέμβριος 2009, 18:46:14 μμ
Λίγο θα βοηθήσω, λόγω συμβατότητος- αλλά έχω βάλει της motech αποστάτες στον Κολωκοτρώνη που το σηκώνουν -περίπου 3 εκ.- και το φέρνουν και πίσω για ακόμα μεγαλύτερη άνεση αλλά από ότι θυμάμαι πήγανε πάνω από 80 ευρώπουλα, στον Ξύκη. Ο Γέρος δε απαίτησε οριακά μακρύτερο σωληνάκι υγρών φρένων.

Φιλε 80 ευρω ειναι παρα πολλα, στην ιστοσελιδα τους πουλανε στα 39,95, και ο αντιπροσωπος στη Κυπρο τουλαχιστον πουλαει παντα στην ιδια τιμη που αναγραφεται στην ιστοσελιδα. Αυτο το επιβεβαιωνω αφου εχω βαλει καγκελα, ποδια μηχανης, και πλαινες βαλιτσες ολα Μοτεκ, στις ιδιες τιμες.
σκεφτομαι να βαλω τους αποστατες, των 25μμ
Title: Απ: Αποστάτες Τιμονιού
Post by: xplast on Δευτέρα 09 Νοέμβριος 2009, 20:24:37 μμ
Στο Τζορτζόπουλο έχει σετ αποστάτες Ramirez σε 3 ύψη με 60 ευρώ.
Title: Απ: Αποστάτες Τιμονιού
Post by: samniotis on Τετάρτη 25 Νοέμβριος 2009, 07:40:59 πμ
ήρθαν τελικά και τώρα περιμένουν το καινούριο τιμονάκι και τα WP για να μπούν όλα μαζί

(http://img43.imageshack.us/img43/2191/imag0045h.jpg)

τελικό κόστος 30€ με τα μεταφορικά/αντικαταβολή για θεσσαλονίκη

ένα μπράβο στο κατάστημα Karrer, άψογοι!

Τελικά την πατήσαμε αγαπητοί συμφορουμίτες....βιαστήκαμε να βγάλουμε συμπεράσματα!
πήγα σήμερα την αγαπημένη μου για το ΓΕΝΙΚΟ ΣΠΑ που της είχα τάξει και όταν είδε ο κολλητός μηχανικός τους αποστάτες με προσγείωσε απότομα!
το έμπειρο μάτι είδε κατι που εγώ δεν είχα προσέξει κάν!!!! Εκτός απο φνηνοδουλειά, ο ένας εκ των δύο είναι στραβωκομμένος, δηλαδή η καμάρα που κάνει για να φωλιάσει το τιμόνι είναι πιο μικρή απο του άλλου, με αποτέλεσμα το τιμόνι να κάθεται στραβά!
τελικά καλά λένε "ότι πληρώνεις παίρνεις"
τώρα λέω εγώ, αξίζει να τα στείλεις πίσω? 25€ + 5€ μεταφορικά τα πήρα, να δώσω άλλα 3€ να τα στείλω πίσω και να πάρω τί?

τέλος πάντων, καλή καρδιά!
Title: Απ: Αποστάτες Τιμονιού
Post by: konkost on Τετάρτη 25 Νοέμβριος 2009, 13:26:08 μμ
Τελικά την πατήσαμε αγαπητοί συμφορουμίτες....βιαστήκαμε να βγάλουμε συμπεράσματα!
πήγα σήμερα την αγαπημένη μου για το ΓΕΝΙΚΟ ΣΠΑ που της είχα τάξει και όταν είδε ο κολλητός μηχανικός τους αποστάτες με προσγείωσε απότομα!
το έμπειρο μάτι είδε κατι που εγώ δεν είχα προσέξει κάν!!!! Εκτός απο φνηνοδουλειά, ο ένας εκ των δύο είναι στραβωκομμένος, δηλαδή η καμάρα που κάνει για να φωλιάσει το τιμόνι είναι πιο μικρή απο του άλλου, με αποτέλεσμα το τιμόνι να κάθεται στραβά!
τελικά καλά λένε "ότι πληρώνεις παίρνεις"
τώρα λέω εγώ, αξίζει να τα στείλεις πίσω? 25€ + 5€ μεταφορικά τα πήρα, να δώσω άλλα 3€ να τα στείλω πίσω και να πάρω τί?

τέλος πάντων, καλή καρδιά!
Τι να πω Προφανως επεσες σε ελλατωματικο κομματι Εχω βαλει τους ιδιους αλλα 25mm και ειναι οκ Στειλ΄τους πισω! (και παρε 25mm αν εχει)
Title: Απ: Αποστάτες Τιμονιού
Post by: KostasC on Τετάρτη 25 Νοέμβριος 2009, 18:34:29 μμ
Να τους στείλεις πίσω αφού μιλήσεις τηλεφωνικά.
Title: Απ: Αποστάτες Τιμονιού
Post by: louros on Τετάρτη 25 Νοέμβριος 2009, 19:10:02 μμ
H καμάρα αυτή δε μπορεί να φαγωθεί και να έρθει στα ίσια ?
(Σε περίπτωση που δεν στ αλλάζουν...)
Title: Απ: Αποστάτες Τιμονιού
Post by: samniotis on Τετάρτη 25 Νοέμβριος 2009, 20:22:03 μμ
απ'ότι μου είπε ο κολλητός, αυτά είναι χυτά, δεν είναι φτιαγμένα σε cnc οπότε λίγο δύσκολο άλλα αν τα πάς σε τορναδόρο που είναι και ψιλοδουλειά, άλλο ένα 20άρικο θα στο πάρει και πάντα με τον κίνδυνο να σου σπάσει!
Το αστείο είναι ότι απ'ότι μου είπε με 40-45 € αγοράζεις τις 2 βάσεις με τα καπάκια σε πιο ψηλές, που κουμπώνει πάνω το τιμόνι, ώστε να μήν χρειάζεσαι αποστάτες
Title: Απ: Αποστάτες Τιμονιού
Post by: louros on Τετάρτη 25 Νοέμβριος 2009, 21:49:22 μμ
Δάγκωμα στη μόρσα και στρόγγυλη λίμα.
Τι τόρνος ,  μιά καμάρα είναι και μάλιστα αλουμινίου ,βούτυρο.
Παίρνεις λίγο και ταιριάζεις ,βάλε γράσσο εκεί που πατάει και λιμάρεις ως ν ακουμπήσει όλο.
Αιντε ξεκίνα.
Title: Απ: Αποστάτες Τιμονιού
Post by: samniotis on Πέμπτη 10 Δεκέμβριος 2009, 22:29:01 μμ
τους πήρα τηλέφωνο, τα περιμένουνε να τους τα στείλω για αλλαγή.
Να δώ πότε θα βρώ χρόνο τώρα να πάω απο τα ελτά
Title: Απ: Αποστάτες Τιμονιού
Post by: Airhead on Κυριακή 20 Δεκέμβριος 2009, 21:45:46 μμ
Φιλε 80 ευρω ειναι παρα πολλα, στην ιστοσελιδα τους πουλανε στα 39,95, και ο αντιπροσωπος στη Κυπρο τουλαχιστον πουλαει παντα στην ιδια τιμη που αναγραφεται στην ιστοσελιδα. Αυτο το επιβεβαιωνω αφου εχω βαλει καγκελα, ποδια μηχανης, και πλαινες βαλιτσες ολα Μοτεκ, στις ιδιες τιμες.
σκεφτομαι να βαλω τους αποστατες, των 25μμ


Δεν μιλάω για απλούς αποστάτες αλλά ειδικό σετ καβαλέτα, που φέρνει ψιλά και πίσω το τιμόνι -ή ψιλά και μπροστά αν τα βάλεις ανάποδα. Είναι σε σχήμα ανοιχτού γάμα. Είναι ακριβά αλλά κάνα δύο εταιρείες μόνο έχουν τέτοια.
Title: Απ: Αποστάτες Τιμονιού
Post by: Ζορπας on Δευτέρα 21 Δεκέμβριος 2009, 23:32:41 μμ
Τοποθετησα προχθες τους αποστατες της SW Motech, των 25 μμ, και οι πρωτες εντυπωσεις ειναι πολυ καλες. Η θεση οδηγησης εγινε πιο ανετη, και η μηχανη εγινε πιο ευκολοδηγητη ειδικα μεσα στη κινηση που κολλησα χθες το βραδυ.

Αν και ακομα κυκλοφορω με τα χαλια λαστιχα μαμα και η συμπεριφορα της μηχανης ειναι για κλαματα, ειδα βελτιωση με τους αποστατες. Οταν με το καλο απο βδομαδας φορεσω και τα Pirelli Scorpion Trail που περιμενω θα ειναι ολα σουπερ..!
Title: Απ: Αποστάτες Τιμονιού
Post by: Hillmaster on Τετάρτη 20 Φεβρουάριος 2013, 22:38:48 μμ
Καλησπέρα σε όλους.

Ανακινώ το θέμα, διότι σκέφτομαι να σηκώσω και εγώ το τιμόνι στο 700άρι.

Όταν το έθεσα ως ερώτηση στο μηχανικό μου, μού είπε ότι, αντί για αποστάτες, είναι καλύτερα να αντικαταστήσει το τιμόνι του 700 με εκείνο του 650.

Εσείς πώς το βλέπετε σαν ιδέα;
Title: Απ: Αποστάτες Τιμονιού
Post by: KKalantzis on Τετάρτη 20 Φεβρουάριος 2013, 23:23:22 μμ
Και εγώ όπως ο Ζορπας έχω τους αποστάτες της Motech και είμαι πολύ ευχαριστημένος. Αυτό το λίγο που κέρδισα φέρνοντας το τιμόνι πιο κοντά, έχω την αίσθηση ότι βελτίωσε αρκετά τη θέση οδήγησης. Υπάρχει βέβαια και ο αντίλογος ότι επηρεάζεται η γεωμετρία και για αυτό δεν πειράζουμε τίποτα (ρίχτα Panisk).
Τώρα για το τιμόνι, είχα ρωτήσει για Renthal και μου είχαν πει πως δε βγάζεi για το 700 και πως χρησιμοποιείται αυτό που είναι για το Africa. Δεν το τόλμησα τελικά, αλλά σε κάποια ανάρτηση σε άλλο θέμα, είδα πως έτσι είναι. Τώρα για του 650 το τιμόνι δεν έχω ακούσει κάτι.
 :)
Title: Απ: Απ: Αποστάτες Τιμονιού
Post by: Hillmaster on Πέμπτη 21 Φεβρουάριος 2013, 00:33:57 πμ
Η απορία μου είναι εάν θα έχει το ίδιο αποτέλεσμα με την περίπτωση που έβαζα αποστάτες.

Στάλθηκε από το Galaxy Nexus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
Title: Απ: Απ: Αποστάτες Τιμονιού
Post by: Hillmaster on Κυριακή 24 Φεβρουάριος 2013, 20:33:01 μμ
Τελικά έκανα την αλλαγή και να το αποτέλεσμα :

(http://img.tapatalk.com/d/13/02/24/y7ugejyv.jpg)
(http://img.tapatalk.com/d/13/02/24/tava4yvu.jpg)
(http://img.tapatalk.com/d/13/02/24/u6a8e4u5.jpg)
(http://img.tapatalk.com/d/13/02/24/eryja9yn.jpg)
(http://img.tapatalk.com/d/13/02/24/ehahusy6.jpg)

Τα μέχρι τώρα συμπεράσματα είναι πολύ θετικά.
Μπορώ να πω ότι έχω άλλη μηχανή! ;D

Στάλθηκε από το Galaxy Nexus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
Title: Απ: Απ: Αποστάτες Τιμονιού
Post by: XLGeorge on Κυριακή 24 Φεβρουάριος 2013, 21:11:58 μμ
Τα μέχρι τώρα συμπεράσματα είναι πολύ θετικά.
Μπορώ να πω ότι έχω άλλη μηχανή! ;D

Φαινεται πολυ ωραιο, εκτος απο το οτι ειναι ψηλοτερο/φαρδυτερο εχει και μεγαλυτερο sweep δηλ. ερχεται περισοτερο προς τον αναβατη. Το μαμα τιμονι του 700 ειναι λιγο "μοταρνταδικο", αυτο ταιριαζει περισοτερο στο χαρακτηρα του ΤΑ. Njoy  :)
Title: Απ: Αποστάτες Τιμονιού
Post by: Αιγαιοπλόος on Δευτέρα 25 Φεβρουάριος 2013, 16:21:42 μμ
Προσωπικά. μου αρέσει το χαμηλό τιμόνι που έχει το 700, γιατί σε βάζει σε στάση που φορτίζει περισσότερο το μπροστινό και το γουστάρω αυτό στις στροφές αλλά και γενικά στο ταξίδι.

Εκεί που βλέπω ότι είναι μείον το χαμηλό τιμόνι (και άρα υπερέχει το ψηλότερο του 650) είναι στην εκτός δρόμου χρήση, όπου έτσι και πεις να σηκωθείς όρθιος με το χαμηλό του 700 είσαι σαν να οδηγείς από ... τις τιμονόπλακες  ;D. Ετσι, κι αλλιώς όμως το 700 είναι σαφώς χειρότερο σε εκτός δρόμου χρήση από το 650.

Επίσης, ένα άλλο μείον του χαμηλού τιμονιού του Transalp 700 είναι ενδεχομένως ότι δεν ταιριάζει σε πολύ ψηλούς αναβάτες, δεδομένης και της σχετικά μικρής απόστασης σέλας - τιμονιού - μαρσπιέ. Σε τέτοια περίπτωση, η αλλαγή του τιμονιού με το ψηλότερο του 650, δημιουργεί μια ευπρόσδεκτη ευρυχωρία.

Όπως και να 'χει, αφού σε βόλεψε η αλλαγή, καλά έκανες και το άλλαξες το τιμόνι. Η μοτοσυκλέτα πρέπει πάνω απ' όλα να μας βολεύει και να "κουμπώνουμε" τέλεια πάνω της.
Title: Απ: Αποστάτες Τιμονιού
Post by: Ζορπας on Δευτέρα 25 Φεβρουάριος 2013, 17:18:47 μμ
Φαινεται πολυ ωραιο, καλη αλλαγη, αν σε βολευει μπραβο.
Εχω βγαλει τους αποστατες τιμονιου, για 2 κυριως λογους

πρωτο επειδη σπανια πλεον μπαινω στο χωμα με το 700ρι, και δευτερο επειδη εχω βαλει τανκ μπαγκ το οποιο εμποδιζαν οι αποστατες.
Title: Απ: Απ: Αποστάτες Τιμονιού
Post by: Hillmaster on Δευτέρα 25 Φεβρουάριος 2013, 19:26:15 μμ
Σας ευχαριστώ παιδιά. Εντάξει δεν είμαι κανένα ντερέκι με τα 180 εκατοστά ύψους, αλλά έως τώρα το ψηλότερο τιμόνι δείχνει πιο βολικό στους ελιγμούς.

Αυτό το είχα διαπιστώσει οδηγώντας και το 650άρι, το οποίο μου φάνηκε πιο μανιτζέβελο στην κίνηση (ίσως λόγω του μεγαλύτερου μπροστινού τροχού και του ψηλότερου τιμονιού).

Σε ότι αφορά την καλύτερη συμπεριφορά στις στροφές του 700 λόγω της μεγαλύτερης φόρτισης του μπροστινού τροχού από το χαμηλότερο τιμόνι, μια βόλτα προς Μαντούδι μεριά, με το ωραίο στροφιλίκι, νομίζω θα δείξει τις οποίες αδυναμίες.;D

Στάλθηκε από το Galaxy Nexus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2