Hellas Transalp Forum

Αποστάτες Τιμονιού

thleon · 54081

Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2117
Reply #50 on: Πέμπτη 09 Απρίλιος 2009, 01:10:22 πμ
Μετα απο μια συντομη δοκιμη με την ΤΑ650 του manolo στο χωμα αποφασισα να βαλω και εγω αποστατες Αγορστηκαν σημερα απο τον Καρρερ 22.5 Ε (20 ή 30mm εχει μονο σε ασημι χρωμα)Τοποθετηση αυριο.



Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #51 on: Πέμπτη 09 Απρίλιος 2009, 19:14:36 μμ
Μετα απο μια συντομη δοκιμη με την ΤΑ650 του manolo στο χωμα αποφασισα να βαλω και εγω αποστατες Αγορστηκαν σημερα απο τον Καρρερ 22.5 Ε (20 ή 30mm εχει μονο σε ασημι χρωμα)Τοποθετηση αυριο.

Τοσο φθηνοι γιατι ? :o :o :o

Τους ξερει καποιος ? γιατι με τρωνε κατι ευρωπουλα στην τσεπη... :P




Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2117
Reply #52 on: Παρασκευή 10 Απρίλιος 2009, 01:52:24 πμ
Τοσο φθηνοι γιατι ? :o :o :o

Τους ξερει καποιος ? γιατι με τρωνε κατι ευρωπουλα στην τσεπη... :P
Σημερα τους τοποθετησα Μια χαρα ειναι Βεβαια εγω ειχα προβλημα με την ντιζα του τσοκ γιατι εχω after market τιμονι που ειναι πιο πλατυ αλλα αυτο θα λειθει προσεχως με πατεντα



Offline xplast

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3652
Reply #53 on: Παρασκευή 10 Απρίλιος 2009, 04:03:28 πμ
Σημερα τους τοποθετησα Μια χαρα ειναι Βεβαια εγω ειχα προβλημα με την ντιζα του τσοκ γιατι εχω after market τιμονι που ειναι πιο πλατυ αλλα αυτο θα λειθει προσεχως με πατεντα

Eπειδή θα αλλάξω τιμόνι (φαρδύτερο) και αποστάτες, σκέφτομαι να μην ψάξω για ντίζα τσοκ. Μια χαρά ζεσταίνεται και με το γκάζι.



Offline reddragon

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 40
Reply #54 on: Τετάρτη 07 Οκτώβριος 2009, 19:52:57 μμ
To Σαββατο εκανα την πρωτη μου χωματινη βολτα (απο Αγιο Πετρο κατω Νταου και μετα απο αλλο δρομακι Νεα Μακρη).
Ειδα οτι για το υψος μου 1,80 ηταν αδυνατο να ειμαι ορθιος και επρεπε τα ποδια να ειναι πολυ μα πολυ λυγιζμενα..
Αμεσως στο μυαλο μου κολλησαν τα καβαλετα της Turatech και σκεφτομουνα να παω να τα τσιμπησω, για πολυ καλη μου τυχη μου τα εκανε δωρο ενας φιλος μου για να μου την ασημωσει (χωρις να του εχω πει τιποτα).
Τα εβαλα χτες και η αισθηση τουλαχιστον για μενα που ειμαι εντελως νεος ειναι φοβερη, για καποιο λογο την πλαγιαζω πολυ περισσοτερο και την νιωθω πολυ πιο ευελικτη μεσα στην κινηση.
Τωρα μενει να δω και στο χωμα πως θα ειναι...

Γιωργος



Offline samniotis

  • Ποτέ δεν ήμουν
  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 231
  • Όταν μεγαλώσω θα γίνω...
Reply #55 on: Τρίτη 20 Οκτώβριος 2009, 05:03:36 πμ
Μετα απο μια συντομη δοκιμη με την ΤΑ650 του manolo στο χωμα αποφασισα να βαλω και εγω αποστατες Αγορστηκαν σημερα απο τον Καρρερ 22.5 Ε (20 ή 30mm εχει μονο σε ασημι χρωμα)Τοποθετηση αυριο.

Ξέρουμε μήπως αν ο Καρέρ μπορεί να στείλει Θεσσαλονίκη? 22,5 € είναι πολύ καλή τιμή!


Transalp XL650V


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #56 on: Τρίτη 20 Οκτώβριος 2009, 22:11:37 μμ
Ξέρουμε μήπως αν ο Καρέρ μπορεί να στείλει Θεσσαλονίκη? 22,5 € είναι πολύ καλή τιμή!

Emporio Kerrer 210 9228242 Πάρε και ρώτα


Offline samniotis

  • Ποτέ δεν ήμουν
  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 231
  • Όταν μεγαλώσω θα γίνω...
Reply #57 on: Τετάρτη 21 Οκτώβριος 2009, 22:33:42 μμ
πήρα τηλέφωνο, πολύ εξυπηρετικοί μπορώ να πώ....
μου είπαν ότι έχει μόνο 3ποντους αποστάτες, τιμή 25€, ρώτησα αν στέλνουν, μου απάντησαν θετικά, έδωσα την διεύθυνση μου και μου τα στέλνουν αντικαταβολή!
τόσο εύκολο!!!!
τιμή 25€ ( + τα μεταφορικά φαντάζομαι = 30 €)
μιά χαρά!


Transalp XL650V


Offline samniotis

  • Ποτέ δεν ήμουν
  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 231
  • Όταν μεγαλώσω θα γίνω...
Reply #58 on: Τετάρτη 04 Νοέμβριος 2009, 00:27:58 πμ
ήρθαν τελικά και τώρα περιμένουν το καινούριο τιμονάκι και τα WP για να μπούν όλα μαζί



τελικό κόστος 30€ με τα μεταφορικά/αντικαταβολή για θεσσαλονίκη

ένα μπράβο στο κατάστημα Karrer, άψογοι!
« Last Edit: Τετάρτη 25 Νοέμβριος 2009, 07:35:53 πμ by samniotis »


Transalp XL650V


Offline Airhead

  • Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2218
Reply #59 on: Τετάρτη 04 Νοέμβριος 2009, 00:41:30 πμ
Λίγο θα βοηθήσω, λόγω συμβατότητος- αλλά έχω βάλει της motech αποστάτες στον Κολωκοτρώνη που το σηκώνουν -περίπου 3 εκ.- και το φέρνουν και πίσω για ακόμα μεγαλύτερη άνεση αλλά από ότι θυμάμαι πήγανε πάνω από 80 ευρώπουλα, στον Ξύκη. Ο Γέρος δε απαίτησε οριακά μακρύτερο σωληνάκι υγρών φρένων.


TEAM Αϊστοπαμπωλ


Offline Ζορπας

  • ΤΑ 700 Golden Edition, και ασε τους αλλους να ειναι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1443
  • Ο Κυπριος του forum
Reply #60 on: Δευτέρα 09 Νοέμβριος 2009, 18:46:14 μμ
Λίγο θα βοηθήσω, λόγω συμβατότητος- αλλά έχω βάλει της motech αποστάτες στον Κολωκοτρώνη που το σηκώνουν -περίπου 3 εκ.- και το φέρνουν και πίσω για ακόμα μεγαλύτερη άνεση αλλά από ότι θυμάμαι πήγανε πάνω από 80 ευρώπουλα, στον Ξύκη. Ο Γέρος δε απαίτησε οριακά μακρύτερο σωληνάκι υγρών φρένων.

Φιλε 80 ευρω ειναι παρα πολλα, στην ιστοσελιδα τους πουλανε στα 39,95, και ο αντιπροσωπος στη Κυπρο τουλαχιστον πουλαει παντα στην ιδια τιμη που αναγραφεται στην ιστοσελιδα. Αυτο το επιβεβαιωνω αφου εχω βαλει καγκελα, ποδια μηχανης, και πλαινες βαλιτσες ολα Μοτεκ, στις ιδιες τιμες.
σκεφτομαι να βαλω τους αποστατες, των 25μμ


And so you touch this limit, something happens and you suddenly can go a little bit further. With your mind power, your determination, your instict, and the experience as well, you can fly very high.
Ayrton Senna


Offline xplast

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3652
Reply #61 on: Δευτέρα 09 Νοέμβριος 2009, 20:24:37 μμ
Στο Τζορτζόπουλο έχει σετ αποστάτες Ramirez σε 3 ύψη με 60 ευρώ.



Offline samniotis

  • Ποτέ δεν ήμουν
  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 231
  • Όταν μεγαλώσω θα γίνω...
Reply #62 on: Τετάρτη 25 Νοέμβριος 2009, 07:40:59 πμ
ήρθαν τελικά και τώρα περιμένουν το καινούριο τιμονάκι και τα WP για να μπούν όλα μαζί



τελικό κόστος 30€ με τα μεταφορικά/αντικαταβολή για θεσσαλονίκη

ένα μπράβο στο κατάστημα Karrer, άψογοι!

Τελικά την πατήσαμε αγαπητοί συμφορουμίτες....βιαστήκαμε να βγάλουμε συμπεράσματα!
πήγα σήμερα την αγαπημένη μου για το ΓΕΝΙΚΟ ΣΠΑ που της είχα τάξει και όταν είδε ο κολλητός μηχανικός τους αποστάτες με προσγείωσε απότομα!
το έμπειρο μάτι είδε κατι που εγώ δεν είχα προσέξει κάν!!!! Εκτός απο φνηνοδουλειά, ο ένας εκ των δύο είναι στραβωκομμένος, δηλαδή η καμάρα που κάνει για να φωλιάσει το τιμόνι είναι πιο μικρή απο του άλλου, με αποτέλεσμα το τιμόνι να κάθεται στραβά!
τελικά καλά λένε "ότι πληρώνεις παίρνεις"
τώρα λέω εγώ, αξίζει να τα στείλεις πίσω? 25€ + 5€ μεταφορικά τα πήρα, να δώσω άλλα 3€ να τα στείλω πίσω και να πάρω τί?

τέλος πάντων, καλή καρδιά!


Transalp XL650V


Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2117
Reply #63 on: Τετάρτη 25 Νοέμβριος 2009, 13:26:08 μμ
Τελικά την πατήσαμε αγαπητοί συμφορουμίτες....βιαστήκαμε να βγάλουμε συμπεράσματα!
πήγα σήμερα την αγαπημένη μου για το ΓΕΝΙΚΟ ΣΠΑ που της είχα τάξει και όταν είδε ο κολλητός μηχανικός τους αποστάτες με προσγείωσε απότομα!
το έμπειρο μάτι είδε κατι που εγώ δεν είχα προσέξει κάν!!!! Εκτός απο φνηνοδουλειά, ο ένας εκ των δύο είναι στραβωκομμένος, δηλαδή η καμάρα που κάνει για να φωλιάσει το τιμόνι είναι πιο μικρή απο του άλλου, με αποτέλεσμα το τιμόνι να κάθεται στραβά!
τελικά καλά λένε "ότι πληρώνεις παίρνεις"
τώρα λέω εγώ, αξίζει να τα στείλεις πίσω? 25€ + 5€ μεταφορικά τα πήρα, να δώσω άλλα 3€ να τα στείλω πίσω και να πάρω τί?

τέλος πάντων, καλή καρδιά!
Τι να πω Προφανως επεσες σε ελλατωματικο κομματι Εχω βαλει τους ιδιους αλλα 25mm και ειναι οκ Στειλ΄τους πισω! (και παρε 25mm αν εχει)



Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #64 on: Τετάρτη 25 Νοέμβριος 2009, 18:34:29 μμ
Να τους στείλεις πίσω αφού μιλήσεις τηλεφωνικά.


Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #65 on: Τετάρτη 25 Νοέμβριος 2009, 19:10:02 μμ
H καμάρα αυτή δε μπορεί να φαγωθεί και να έρθει στα ίσια ?
(Σε περίπτωση που δεν στ αλλάζουν...)


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline samniotis

  • Ποτέ δεν ήμουν
  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 231
  • Όταν μεγαλώσω θα γίνω...
Reply #66 on: Τετάρτη 25 Νοέμβριος 2009, 20:22:03 μμ
απ'ότι μου είπε ο κολλητός, αυτά είναι χυτά, δεν είναι φτιαγμένα σε cnc οπότε λίγο δύσκολο άλλα αν τα πάς σε τορναδόρο που είναι και ψιλοδουλειά, άλλο ένα 20άρικο θα στο πάρει και πάντα με τον κίνδυνο να σου σπάσει!
Το αστείο είναι ότι απ'ότι μου είπε με 40-45 € αγοράζεις τις 2 βάσεις με τα καπάκια σε πιο ψηλές, που κουμπώνει πάνω το τιμόνι, ώστε να μήν χρειάζεσαι αποστάτες


Transalp XL650V


Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #67 on: Τετάρτη 25 Νοέμβριος 2009, 21:49:22 μμ
Δάγκωμα στη μόρσα και στρόγγυλη λίμα.
Τι τόρνος ,  μιά καμάρα είναι και μάλιστα αλουμινίου ,βούτυρο.
Παίρνεις λίγο και ταιριάζεις ,βάλε γράσσο εκεί που πατάει και λιμάρεις ως ν ακουμπήσει όλο.
Αιντε ξεκίνα.


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline samniotis

  • Ποτέ δεν ήμουν
  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 231
  • Όταν μεγαλώσω θα γίνω...
Reply #68 on: Πέμπτη 10 Δεκέμβριος 2009, 22:29:01 μμ
τους πήρα τηλέφωνο, τα περιμένουνε να τους τα στείλω για αλλαγή.
Να δώ πότε θα βρώ χρόνο τώρα να πάω απο τα ελτά


Transalp XL650V


Offline Airhead

  • Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2218
Reply #69 on: Κυριακή 20 Δεκέμβριος 2009, 21:45:46 μμ
Φιλε 80 ευρω ειναι παρα πολλα, στην ιστοσελιδα τους πουλανε στα 39,95, και ο αντιπροσωπος στη Κυπρο τουλαχιστον πουλαει παντα στην ιδια τιμη που αναγραφεται στην ιστοσελιδα. Αυτο το επιβεβαιωνω αφου εχω βαλει καγκελα, ποδια μηχανης, και πλαινες βαλιτσες ολα Μοτεκ, στις ιδιες τιμες.
σκεφτομαι να βαλω τους αποστατες, των 25μμ


Δεν μιλάω για απλούς αποστάτες αλλά ειδικό σετ καβαλέτα, που φέρνει ψιλά και πίσω το τιμόνι -ή ψιλά και μπροστά αν τα βάλεις ανάποδα. Είναι σε σχήμα ανοιχτού γάμα. Είναι ακριβά αλλά κάνα δύο εταιρείες μόνο έχουν τέτοια.


TEAM Αϊστοπαμπωλ


Offline Ζορπας

  • ΤΑ 700 Golden Edition, και ασε τους αλλους να ειναι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1443
  • Ο Κυπριος του forum
Reply #70 on: Δευτέρα 21 Δεκέμβριος 2009, 23:32:41 μμ
Τοποθετησα προχθες τους αποστατες της SW Motech, των 25 μμ, και οι πρωτες εντυπωσεις ειναι πολυ καλες. Η θεση οδηγησης εγινε πιο ανετη, και η μηχανη εγινε πιο ευκολοδηγητη ειδικα μεσα στη κινηση που κολλησα χθες το βραδυ.

Αν και ακομα κυκλοφορω με τα χαλια λαστιχα μαμα και η συμπεριφορα της μηχανης ειναι για κλαματα, ειδα βελτιωση με τους αποστατες. Οταν με το καλο απο βδομαδας φορεσω και τα Pirelli Scorpion Trail που περιμενω θα ειναι ολα σουπερ..!


And so you touch this limit, something happens and you suddenly can go a little bit further. With your mind power, your determination, your instict, and the experience as well, you can fly very high.
Ayrton Senna


Offline Hillmaster

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 159
Reply #71 on: Τετάρτη 20 Φεβρουάριος 2013, 22:38:48 μμ
Καλησπέρα σε όλους.

Ανακινώ το θέμα, διότι σκέφτομαι να σηκώσω και εγώ το τιμόνι στο 700άρι.

Όταν το έθεσα ως ερώτηση στο μηχανικό μου, μού είπε ότι, αντί για αποστάτες, είναι καλύτερα να αντικαταστήσει το τιμόνι του 700 με εκείνο του 650.

Εσείς πώς το βλέπετε σαν ιδέα;


Ηλίας Δημητριάδης


Offline KKalantzis

  • HTC ΔΣ
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 2812
  • Where the streets have no name!
Reply #72 on: Τετάρτη 20 Φεβρουάριος 2013, 23:23:22 μμ
Και εγώ όπως ο Ζορπας έχω τους αποστάτες της Motech και είμαι πολύ ευχαριστημένος. Αυτό το λίγο που κέρδισα φέρνοντας το τιμόνι πιο κοντά, έχω την αίσθηση ότι βελτίωσε αρκετά τη θέση οδήγησης. Υπάρχει βέβαια και ο αντίλογος ότι επηρεάζεται η γεωμετρία και για αυτό δεν πειράζουμε τίποτα (ρίχτα Panisk).
Τώρα για το τιμόνι, είχα ρωτήσει για Renthal και μου είχαν πει πως δε βγάζεi για το 700 και πως χρησιμοποιείται αυτό που είναι για το Africa. Δεν το τόλμησα τελικά, αλλά σε κάποια ανάρτηση σε άλλο θέμα, είδα πως έτσι είναι. Τώρα για του 650 το τιμόνι δεν έχω ακούσει κάτι.
 :)


Keep riding !!!


Offline Hillmaster

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 159
Reply #73 on: Πέμπτη 21 Φεβρουάριος 2013, 00:33:57 πμ
Η απορία μου είναι εάν θα έχει το ίδιο αποτέλεσμα με την περίπτωση που έβαζα αποστάτες.

Στάλθηκε από το Galaxy Nexus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2


Ηλίας Δημητριάδης


Offline Hillmaster

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 159
Reply #74 on: Κυριακή 24 Φεβρουάριος 2013, 20:33:01 μμ
Τελικά έκανα την αλλαγή και να το αποτέλεσμα :







Τα μέχρι τώρα συμπεράσματα είναι πολύ θετικά.
Μπορώ να πω ότι έχω άλλη μηχανή! ;D

Στάλθηκε από το Galaxy Nexus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2


Ηλίας Δημητριάδης