Σάββατο 22 Σεπτέμβριος 2018, 02:57:10 πμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: . .
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] 2 3 | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: SoS Συμβουλέψτε με: Σπασμένη αλυσίδα  (Αναγνώστηκε 10534 φορές)
eXoTiC
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 450


Γιώργος Κανελλάκης Tiger1050 2010


« στις: Κυριακή 09 Σεπτέμβριος 2007, 21:07:47 μμ »

Λοιπόν έχουμε και λέμε σήμερα έκανα κάποια χιλιόμετρα βόλτα επαρχειακό δρόμο πολλές στροφές και δίαφορα άλλα πήγαμε και εθνικό, το ζώρισα πολύ το μηχανάκι γιατι είμουνα με ενα v-storm 1000 και ενα versys. Κατεβασιές στις στροφές τέρμα γκάζι στην έξοδο, 180 στον εθνικό κτλ.
Ευτυχώς μέτα τη βόλτα μέσα στην πόλη με 40χλμ ακούω κρακ και σπάει η αλυσίδα δεν έπεσα δεν έπαθε άλλη ζημιά από οτι είδα η μηχανή.
  Το θέμα μου έχω αφήσει τη μηχανή έξω απο την αντιπροσοπεία της yamaha και δεν ξέρω τι αλυσίδα να βάλω χ ring, o ring δεν έχω ιδέα από αυτό το θέμα, τα γρανάζια έχουν 7000 - 8000χμλ να τα αλλάξω;
Τι μάρκα θέλω άμεσες συμβουλές αύριο το πρώι στις 9 θα πάω να του πώ τι να μου κάνει!!!
Καταγράφηκε

Αν το πάθημα (δικό μας ή φίλων) δε μας γίνεται μάθημα τότε είμαστε άξιοι της μοίρας μας! Φοράτε κράνος!
[Καλό σου ταξίδι φίλε Γιώργο (1986 - 21/9/2007)]
memos
Με xlv 400 γίνομαι
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4638


Πάω αργά για να φτάσω πρώτος...


« Απάντηση #1 στις: Κυριακή 09 Σεπτέμβριος 2007, 21:37:20 μμ »

Γιώργο  εδώ  κοίταξες ;  ΑΛΛΑΓΗ ΚΑΔΕΝΑ - ΑΓΟΡΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ, ΝΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΙΑ?Huh?
Καταγράφηκε

Γιατί ρε Μάνο; Γιατί;


Το αγαπημένο μου παραμύθι... ο Λαγός με τη Χελώνα.

Όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα………
KostasC
Administrator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10413


Γαβ !


« Απάντηση #2 στις: Κυριακή 09 Σεπτέμβριος 2007, 23:43:59 μμ »

Μια oring ενισχυμένη ειναι μια χαρά. Σίγουρα Japan , DID,RK,EK,TSUBAKI,AFAM με τη σειρά που τις γράφω
(προσωπική εκτίμηση)
Καταγράφηκε

Chris_de_Ze
Veteran
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9269



« Απάντηση #3 στις: Δευτέρα 10 Σεπτέμβριος 2007, 01:30:24 πμ »

Συνιστάται να αλλάξεις και σετ γρανάζια μαζί (από Χόντα ή JT).
Μια καλή ο-ring είναι ΟΚ για καλή οικονομική λύση (όπως λέει και ο Κώστας).
Η x-ring είναι απλώς μια διπλή ο-ring (για μεγαλύτερη διάρκεια και λίπανση)

Ο Μέμος εννοεί αυτό το thread:
http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=347.0
Ρίξτου μια ματιά.

Κώστα, δεν συμφωνώ με τη γνώμη σου για την AFAM.  Εϊναι καλή μάρκα.
Τώρα για τις RK και ΕΚ, κάποιος του χώρου μού είχε πεί κάτι αρνητικό για κάποια από τις δύο αλλά δεν θυμάμαι για ποια (οπότε δεν παίρνω καμία από τις δύο και είμαι ήσυχος).

Η προσωπική μου επιλογή είναι: DID 525 ZVM2 Gold X-ring. Απαιχτη αλυσίδα σε ποιότητα και αξιοπιστία. Καταπληκτικές προδιαγραφές σε αντοχή, αντιτριβικές ικανότητες και δυνάμεις ελκυσμού και στρέψης. Συνιστάται για μηχανές 1300κε. Λίγο υπερβολή βέβαια για το ΤΑ, αλλά με καλή συντήρηση θα διαρκέσει όσο θα έχεις το ΤΑ!


« Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα 10 Σεπτέμβριος 2007, 01:56:42 πμ από Chris_de_Ze » Καταγράφηκε

Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
memos
Με xlv 400 γίνομαι
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4638


Πάω αργά για να φτάσω πρώτος...


« Απάντηση #4 στις: Δευτέρα 10 Σεπτέμβριος 2007, 08:31:15 πμ »

Ο Μέμος εννοεί αυτό το thread:
http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=347.0
Ρίξτου μια ματιά.

Ναι  Χρήστο  αυτό  ενοούσα . . . τα  ρημαδοκουμπιά  . . . .  που   θα  πάει . . . θα  τα  μάθω !
Καταγράφηκε

Γιατί ρε Μάνο; Γιατί;


Το αγαπημένο μου παραμύθι... ο Λαγός με τη Χελώνα.

Όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα………
KostasC
Administrator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10413


Γαβ !


« Απάντηση #5 στις: Δευτέρα 10 Σεπτέμβριος 2007, 09:02:24 πμ »

Κώστα, δεν συμφωνώ με τη γνώμη σου για την AFAM.  Εϊναι καλή μάρκα.
Τώρα για τις RK και ΕΚ, κάποιος του χώρου μού είχε πεί κάτι αρνητικό για κάποια από τις δύο αλλά δεν θυμάμαι για ποια (οπότε δεν παίρνω καμία από τις δύο και είμαι ήσυχος).

Η προσωπική μου επιλογή είναι: DID 525 ZVM2 Gold X-ring. Απαιχτη αλυσίδα σε ποιότητα και αξιοπιστία. Καταπληκτικές προδιαγραφές σε αντοχή, αντιτριβικές ικανότητες και δυνάμεις ελκυσμού και στρέψης. Συνιστάται για μηχανές 1300κε. Λίγο υπερβολή βέβαια για το ΤΑ, αλλά με καλή συντήρηση θα διαρκέσει όσο θα έχεις το ΤΑ!

Προσωπικά δεν έχω καλή εικόνα για την Afam. Οσο για την αλυσίδα , το να φέρεις μια αλυσίδα βαρύτερη απο αυτη που προτείνει
ο κατασκευαστής έχει και κάποια μειονεκτήματα. Παντως η κορυφαία της DID εχει τα ίδια τεχνικά χαρακτηριστικά με την αντίστοιχη  RK (παράδειγμα).
Καταγράφηκε

eXoTiC
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 450


Γιώργος Κανελλάκης Tiger1050 2010


« Απάντηση #6 στις: Δευτέρα 10 Σεπτέμβριος 2007, 16:36:13 μμ »

Λοιπόν σας ευχαριστώ όλους, μπήκα το πρώι βιαστικά και διάβασα τα ποστ σας αλλά βιαζόμουν και δεν απάντησα!
Για το λόγο του οτι ο τοπικός αντιπρόσωπος της Honda είναι ο μέγας ταπατζής δεν πέρασα καν από εκεί μπουζί για ιnnova χωρίς τοποθέτηση 7.50€(LOL)΄
 Η μέρα μου ήταν επισοδιακή ο ένας δεν είχε γρανάζι πίσω ο άλλος είχε κινέζικα και γενικά ήμουν όλη μέρα στο τηλέφωνο μιας και δεν μπορούσα να φύγω από τη δουλεία. Το πιο φτηνό πακέτο που μου βγήκε ήταν ενισχυμένη αλυσίδα ο ring αυτολυπαινόμενη regina (η πίο καλή αλυσίδα που μου βρήκε ο μάστορας και καλά) και γράναζια (δεν θυμάμαι αν μου είπε κάν μάρκα) 180 υλικά και 40 ευρώ εργασία!
 Το ακούω παθαίνω σόκ και λέω τι τοπική αγωρά και μλκιες ας βάλουν μυαλό, πέρνω τηλ στο ε-μοτο και λέω γεία σου το σετ did που έχεις για transalp 650 είναι ενισχυμένο; μπορείς να μου το στείλεις με courier και σου πληρώνω τη διαφορά στα μετοφορικά(δωρεάν γι απλή μεταφορά) και μου λέει ο άνθρώπος ναι φυσικά είναι ενισχυμένη και με 10 ευρώ παραπάνω το στέλνω σε λίγο με courier.
  Κανόνισα να έρθει και ένας φίλος που είχε συναιργείο να τα αλλάξουμε και όλα οκ!
Που 220€ και που 120.
 Απλά με φόβισε ο μάστορας γιατί μου απάντησε οταν του είπα πως τα βρήκα 110 οτι αποκλείεται και οτι θα είναι μούφα γιατί η τιμή που μου είπε ήταν τιμή καταλόγου και πώς δε γίνεται να τα βρήκα με τόση μεγάλη διαφορά!
Εσείς τι λέτε καλά είναι αυτά; http://www.e-moto.gr/gr/Details.asp?ProductID=1077

Σας ευχαριστώ πολύυυυυυυυ!!!!
« Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα 10 Σεπτέμβριος 2007, 16:39:16 μμ από eXoTiC » Καταγράφηκε

Αν το πάθημα (δικό μας ή φίλων) δε μας γίνεται μάθημα τότε είμαστε άξιοι της μοίρας μας! Φοράτε κράνος!
[Καλό σου ταξίδι φίλε Γιώργο (1986 - 21/9/2007)]
Chris_de_Ze
Veteran
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9269



« Απάντηση #7 στις: Δευτέρα 10 Σεπτέμβριος 2007, 19:39:01 μμ »

Μια χαρά φαίνεται να είναι! Και τα γρανάζια είναι (γιαπωνέζικα) πάρα πολύ καλά.
Μεγειά και καλά χιλιόμετρα!
Καταγράφηκε

Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
rastabill
Επισκέπτης
« Απάντηση #8 στις: Δευτέρα 10 Σεπτέμβριος 2007, 19:52:07 μμ »

Για πες μας πόσα χλμ είχες με την παλιά αλυσίδα.Άναψε και ένα κεράκι ήσουν πολύ τυχερός που το έπαθες με λίγα χλμ.
Καταγράφηκε
eXoTiC
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 450


Γιώργος Κανελλάκης Tiger1050 2010


« Απάντηση #9 στις: Δευτέρα 10 Σεπτέμβριος 2007, 20:08:35 μμ »

Την μηχανή την πήρα μεταχειρισμένη απο το αφεντικό μου και από μια συζήτηση που κάναμε μου είπε οτι την είχε αλλάξει πρόσφατα αυτός δεν έκανε πολλά χλμ, εγώ της έχς κάνει 4500χλμ οπότε σχεδόν το αποκλείω να είχε πάνς από 10.000χλμ η αλυσίδα. Υπάρχει το θέμα οτι το έλατηριο τησ στέκας μου προεξείχε πολύ και έβρισε στην αλυσίδα. Και με τεντωμένη την αλυσίδα με 3cm τζόγο οπότε μέχρι να καταλάβω τι ακριβώς ήταν πέρασε μια εβδομάδα, ίσως αυτό να φταίει.

Σε ευχαριστώ χρήστο με καθυσήχασες αρκετά! Αν και σε ένα ποστ που κάποιου η αλυσίδα του έσπασε το καρτερ και έψαχνε να το κολλήσει σε πιο παλιό ποστ ήταν DID και αυτού Undecided Undecided
« Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα 10 Σεπτέμβριος 2007, 20:10:53 μμ από eXoTiC » Καταγράφηκε

Αν το πάθημα (δικό μας ή φίλων) δε μας γίνεται μάθημα τότε είμαστε άξιοι της μοίρας μας! Φοράτε κράνος!
[Καλό σου ταξίδι φίλε Γιώργο (1986 - 21/9/2007)]
Chris_de_Ze
Veteran
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9269



« Απάντηση #10 στις: Δευτέρα 10 Σεπτέμβριος 2007, 20:27:43 μμ »

Γιώργο, οι αλυσίδες DID είναι καλές, αλλά ΜΕΓΑΛΟ ρόλο παίζει και ο μάστορας που θα περάσει τον πήρο σύνδεσης. Παίζει μεγάλο ρόλο αυτό. Οι DID δεν είναι endless σαν τις αλυσίδες της Χόντα. Tα 2 άκρα της αλυσίδας ενώνονται με πήρο, ο οποίος για να "κουμπώσει" θέλει ειδικό εργαλείο. Ακόμα και το πόσο θα σφίξεις τον πήρο παίζει μεγάλο ρόλο.
Άρα θέλει μάστορα με ΕΜΠΕΙΡΙΑ!
Αν τυχόν έσπασε σε κάποιον η αλυσίδα τότε μπορεί να φταίει και το πώς συνδέθηκε (αν ο μάστορας δεν ήξερε τί έκανε)
Καταγράφηκε

Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
Παύλος
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8994



« Απάντηση #11 στις: Τρίτη 11 Σεπτέμβριος 2007, 08:33:56 πμ »

Την μηχανή την πήρα μεταχειρισμένη απο το αφεντικό μου και από μια συζήτηση που κάναμε μου είπε οτι την είχε αλλάξει πρόσφατα αυτός δεν έκανε πολλά χλμ, εγώ της έχς κάνει 4500χλμ οπότε σχεδόν το αποκλείω να είχε πάνς από 10.000χλμ η αλυσίδα. Υπάρχει το θέμα οτι το έλατηριο τησ στέκας μου προεξείχε πολύ και έβρισε στην αλυσίδα. Και με τεντωμένη την αλυσίδα με 3cm τζόγο οπότε μέχρι να καταλάβω τι ακριβώς ήταν πέρασε μια εβδομάδα, ίσως αυτό να φταίει.

Μήπως φταίει που την είχεις ξεσκίσει στις σούζες και στα απότομα ανοιγματα;  Wink
Καταγράφηκε

Παύλος Καρούμπης
KostasC
Administrator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10413


Γαβ !


« Απάντηση #12 στις: Τρίτη 11 Σεπτέμβριος 2007, 09:17:09 πμ »

Παντα μα πάντα οταν λαδώνουμε , ελέγχουμε και τον πίρο .
Μια χαρά ειναι η αλυσίδα. (κακως βεβαια δεν αναφέρει κωδικό το eshop)
 
Καταγράφηκε

Τάκης
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 341



« Απάντηση #13 στις: Τρίτη 11 Σεπτέμβριος 2007, 14:23:50 μμ »

Συγνώμη για τη ασχετοσύνη μου, αλλά που ακριβώς είναι αυτός ο πύρος ρε παιδιά;;;
Καταγράφηκε

Ταρρός Ιγνάτιος, Πετρούπολη, Αθήνα
XLV 650, 08/2005 Μαύρο
flwrina
Επισκέπτης
« Απάντηση #14 στις: Τρίτη 11 Σεπτέμβριος 2007, 14:41:05 μμ »

μιας και σε λιγο καιρο με βλεπω για αλυσιδα-γραναζια να ρωτησω θελω  το εξης: απο αυτα τα καλα σετακια που προτεινετε και υπαρχουν στην αγορα η ακομη και τα μαμισια  το εμπρος δοντι ειναι στανταρ 15 αρι? ρωτω γιατι εχω 16αρι και φοβαμαι μην μπω σε μπελαδες αν δεν ειναι το καταλληλο..
επισης με τον οδηγο πανω στην μοτο ο τζογος 3-4 εκ.της αλυσιδας  ειναι καλος? και χωρις τον οδηγο 5-6 περιπου..
Καταγράφηκε
Chris_de_Ze
Veteran
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9269



« Απάντηση #15 στις: Τρίτη 11 Σεπτέμβριος 2007, 15:21:40 μμ »

Λευτέρη, όλα τα σετάκια (αλυσίδα+γρανάζια) έχουν 15άρι μπροστινό γρανάζι. Πρέπει να τα πάρεις ξεχωριστά αν θέλεις 16άρι.
Ο τζόγος μετράται με το πλαϊνό σταντ χωρίς άτομο επάνω 4-5 εκ.
Καταγράφηκε

Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
Chris_de_Ze
Veteran
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9269



« Απάντηση #16 στις: Τρίτη 11 Σεπτέμβριος 2007, 15:23:01 μμ »

Συγνώμη για τη ασχετοσύνη μου, αλλά που ακριβώς είναι αυτός ο πύρος ρε παιδιά;;;


Ο πύρος είναι αυτός που ενώνει τα 2 άκρα της αλυσίδας. Ψάχνοντας τα links θα δείς κάποιο που διαφέρει από τα άλλα. Εκεί είναι.
Καταγράφηκε

Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
costas
Επισκέπτης
« Απάντηση #17 στις: Τρίτη 11 Σεπτέμβριος 2007, 20:50:31 μμ »

βρε παιδιά με όλα αυτά.... ανησυχώ που ανεβαίνω στην 19χρονη ΤΑμου, αρχίζω να φοβάμαι!
Καταγράφηκε
Chris_de_Ze
Veteran
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9269



« Απάντηση #18 στις: Τρίτη 11 Σεπτέμβριος 2007, 22:40:31 μμ »

Κώστα, δεν έχουν όλες οι αλυσίδες συνδετικό πύρο. Η  μαμίσια της Χόντα είναι ήδη συνδεδεμένη από το εργοστάσιο. Αλλά για να την αλλάξεις πρέπει να λύσεις το πίσω ψαλίδι (βλ. αρκετή φασαρία).

 
Καταγράφηκε

Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
rastabill
Επισκέπτης
« Απάντηση #19 στις: Τρίτη 11 Σεπτέμβριος 2007, 23:24:29 μμ »

Η  μαμίσια της Χόντα είναι ήδη συνδεδεμένη από το εργοστάσιο. Αλλά για να την αλλάξεις πρέπει να λύσεις το πίσω ψαλίδι (βλ. αρκετή φασαρία).

 
Όσες έχω αλλάξει τις παλιές τις κόβω με τον τροχό.
Καταγράφηκε
Chris_de_Ze
Veteran
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9269



« Απάντηση #20 στις: Τρίτη 11 Σεπτέμβριος 2007, 23:33:28 μμ »

Όσες έχω αλλάξει τις παλιές τις κόβω με τον τροχό.

Και τις καινιούριες πώς τις βάζεις?
Καταγράφηκε

Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
rastabill
Επισκέπτης
« Απάντηση #21 στις: Τρίτη 11 Σεπτέμβριος 2007, 23:41:57 μμ »

Και τις καινιούριες πώς τις βάζεις?
Παίρνω αλυσίδα με συνδετήρα και δεν είχα ποτέ πρόβλημα,αρκεί να τον βάλεις με την σωστή φορά. 
Καταγράφηκε
KostasC
Administrator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10413


Γαβ !


« Απάντηση #22 στις: Τρίτη 11 Σεπτέμβριος 2007, 23:49:26 μμ »

Παίρνω αλυσίδα με συνδετήρα και δεν είχα ποτέ πρόβλημα,αρκεί να τον βάλεις με την σωστή φορά. 

Ε εισαι πόντιος ! Εχουν συνδετήρα και τις κόβεις με τροχό ? 
Καταγράφηκε

rastabill
Επισκέπτης
« Απάντηση #23 στις: Τρίτη 11 Σεπτέμβριος 2007, 23:54:38 μμ »

Ε εισαι πόντιος ! Εχουν συνδετήρα και τις κόβεις με τροχό ? 
Το ευχαριστιέμαι.Είναι ωραία να μαστορεύεις αλλά και να χαλάς μερικές φορές είναι καλύτερα.
Καταγράφηκε
Chris_de_Ze
Veteran
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9269



« Απάντηση #24 στις: Τετάρτη 12 Σεπτέμβριος 2007, 01:35:48 πμ »

Το ίδιο εργαλείο που συνδέει την αλυσίδα, το ίδιο την ξε-συνδέει απλά, γρήγορα και εύκολα με ένα απλό "κλικ".

Όταν αλλάζεις λάστιχα και αυτά με τον τροχό τα κόβεις? Ή με ηλεκτρικό πριόνι?
Όταν αλλάζεις φίλτρο?
Στην αλλαγή λαδιών τί κάνεις? Συνδέεις αντλία ακαθάρτων?

Ας μην χρειαστεί να φανταστώ τί θα κάνεις αν χρειαστεί ποτέ να αλλάξεις ...γυναίκα!

« Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη 12 Σεπτέμβριος 2007, 01:42:29 πμ από Chris_de_Ze » Καταγράφηκε

Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
Σελίδες: [1] 2 3 | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder

SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!