Μόλις γύρισα από το πλύσιμο της μηχανής. Πολύ χώμα ρε παιδάκι μου. Για να πω την αλήθεια ο κήπος μου χρειαζόταν όμως μια ανανέωση στο χώμα
Λοιπόν έχουμε και λέμε: Η διαδρομή ήταν μια απλή με μετρημένα στο χέρι δύσκολα κομμάτια, αρκετή πέτρα και ξερό χώμα παρόλο τις βροχές (η ανομβρία του καλοκαιρού είχει σαν αποτέλεσμα να ξεράνει όλο το έδαφος). Οι λάσπες είναι σε συγκεκριμένα μέρη και κοντά στη Σκούρτα.Το τοπίο είχε πολλές διαφορές στη θέα του (Τα καμένα μας στεναχόρησαν πάρα πολύ). Η παρέα αποτελούνταν από τους τέσσερις καβαλάρηδες της ..... γουρουνοπαρέας. Ο Γιαννάκης δεν μας έκανε τη τιμή να συνεχίσει μαζί μας με αποτέλεσμα να χάσει τη γλυκειά κούραση που δημιουργέιται από το καθαρισμό όλων των λερωμένων πραγμάτων
(ας όψεται ο γιος του με τις αυπνίες του). Οι υπόλοιποι τρεις όμως είπαμε να του δώσουμε για να καταλάβει (καλώς όρισες φθινόπωρο!!!!). Εγώ έδινα τις κατευθύνσεις ,ο Κonkost πρώτος και καλύτερος δεν υπολόγιζε τίποτα και ο νέος, Gonzo, ακολουθούσε χωρίς να φοβάται καθόλου, όλοι μας με ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά και ίσως ο Gonzo μιας και ήταν η πρώτη του φορά, πιο πάνω από τα αυτιά. Ακόμα και στην πτώση του τον άκουγες να γελάει μέσα από το κράνος του. Πάντα τέτοια και καλώς ήρθες στο κόσμο του χώματος!
Όπου λάσπη και χαρά η Βασίλω πρώτη, ε ο Konkost ήθελα να πω και παρόλο την κούραση του (παλιόγρια με βάσανα) δεν σταμάταγε ποτέ (με μερικές στάσεις βεβαίως, όλες πάντα με τη δικαιολογία να κάνει και κανά τσιγάρο).
Όπως καταλαβαίνετε περάσαμε χάρμα, με τις κραυγές μας από χαρά να αντηχούν ακόμα στα αυτιά μας με αποτέλεσμα να δοκιμάσουμε να ξαναπάμε σε κανα δυο Κυριακές
Μερικές απαντήσεις στπυς φίλους που ρωτήσανε. Το ΤΑ δεν έχει κανένα προβλημα με τη ζέστη στον κινητήρα (δεν ξέρω τι κάνει σε ένα δύσβατο κομμάτι, αλλά αν πάρω σαν παράδειγμα τη πηγμένη Αθήνα και με καύσωνα, δεν νομίζω να υπάρχει πρόβλημα). Όσο για τα λάστιχα προσπάθώ μα μη τα αλλάζω συνέχεια (έχω κανονίσει από πριν για κάποιο χρονικό διάστημα να μη κάνω μεγάλη ασφάλτινη βόλτα και να κάνω μόνο κοντινές και με χαμηλή ταχύτητα (τα τακούνια τρώγονται πολύ εύκολα). Επίσης όταν βρέχει πηγαίνω ακόμα πιο αργά γιατί είναι σαν βάρκα μέσα στο γιαλό. Ναι όταν πέφτεις σίγουρα θα υπάρχει και μια μικρή ζημιά. Εδώ όμως υπάρχει μια διαφορά στη φιλοσοφία μας ( τη μηχανή την παίρνω για να περάσω καλά είτε είναι στην άσφαλτο είτε στο χώμαμε αποτέλεσμα να μη με απασχολούν τα διάφορα γδαρσίματα (όσο για μεγάλη πτώση, άσε το ίδιο είναι για όλους). Το βάρος όντως είναι απτρεπικός παράγοντας, αλλά μη ξεχνάτε ότι δεν παιρνουμε μέρος σε αγώνες απλώς περνάμε κάποια δύσκολα κομμάτια, γιατί μόνο αυτή τη μηχανή έχουμε (επαναλαμβάνω τη πλάκα μας κάνουμε).
Όσο για τις λάσπες έιναι μεγάλο μάθημα .Πρώτα εξαρτάται τι είδους λάσπη θα περάσεις και πόσο βαθιά είναι . Οι γουρουνοχαρές που κάναμε απιτούσαν αργό και σταθερό γκάζι με τα πόδια κάτω γιατί υπήρχαν λούκια από ροδιές αυτοκινήτων , μεγάλο βάθος στη μια περίπτωση και λάσπη που βούλιαζε το πόδι για πλάκα. Το καλύτερο θα ήταν να μην έχουμε το μπροστινο φτερό μιας και ο Gonzo μάλλον έπεσε γιατί στόμωσε μπροστά. Την επομένη με ψηλό ή καθόλου, ανάλογα.
Ένα ευχαριστώ για τη παρέα και σίγουρα θα ξαναπάμε!!!!!!
ΥΓ. Gonzo είσαι ωραίος με τα γκάτζετ σου αλλά από τεχνολογία άστα να πάνε. Ο φακός είχε δακτυλιές, τον ήχο στον έβαλα εγώ και όσο για τη πλοήγηση άστα να πάνε. Την επομένη θα μα βγάλεις στη Θήβα!!!Α να μη ξεχάσω ,τι πετρώματα έχει η Πάρνηθα;