Hellas Transalp Forum

Ρυθμίσεις μείγματος

Tassos (Chios) · 25060

Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9793
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #25 on: Πέμπτη 20 Δεκέμβριος 2012, 16:00:46 μμ
Και συνεχίζω .

Μερικοί ισχυρίζονται , ισως οχι λάθος, οτι για να γίνει σωστή ρύθμιση των pilot screws χρειάζεται τρύπημα στους λαιμούς ωστε να μπεί καυσαναλυτής για ακριβή ρύθμιση, αλλιώς πάμε με το μάτι η το αυτί.
Ισως βέβαια ενα τεχνολογικό θαύμα σαν τον κινητήρα της ΤΑ  :2hysterical: που τα κάνει όλα και συμφέρει να μην εχει ανάγκη μια ρύθμιση ακριβείας αφού δεν πρόκειται να χάσει και πολλά.

Λέω λοιπόν το εξής, αν σε ενα συνεργείο συνδέσουμε ενα καυσαναλυτη στην εξάτμιση και ρυθμίσουμε το μίγμα απο τις pilot για να πάρουμε τις χαμηλότερες τιμές καυσαερίων δεν θα εχουμε βρεί την ιδανική ρύθμιση?

Γιατί δεν ''παίζει'' καυσαναλυτής στην εξάτμιση πολυκύλινδρων?

Πχ οταν είχα δύο διπλά Weber στο αυτ/το  δεν χρειαζόταν ολόκληρη ιστορία για να ρυθμίσω μίγμα η να ελέγξω καυσαέρια, κανενας καρμπυρατεράς δεν μου ζήτησε να τρυπήσω το χταπόδι.



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2741
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #26 on: Παρασκευή 21 Δεκέμβριος 2012, 08:17:30 πμ
Νικόλαε,

Γιατί να θέλεις να μετρήσεις τη μπαταρία σου με ένα πολύμετρο που μετράει χιλιοστά του Volt?



Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline nikos 238

  • If you doubt, loose it...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3198
Reply #27 on: Παρασκευή 21 Δεκέμβριος 2012, 08:35:28 πμ
Το colortune είναι μακράν πολύ καλύτερο για την όποια ρύθμιση.

Μέχρι τώρα, όσες ρυθμίσεις υποτίθεται έκανα σε συνεργεία :

1. Την καλύτερη την πέτυχε ο Θανάσης με το μαραφέτι αυτό.

2. Ομοίως καλύτερη, όχι βέβαια σαν την 1, την έκανα και γω με το να σετάρω τα pilots στις βασικές ρυθμίσεις και με τηλεφωνικές οδηγίες να παίξω λίγο με αυτά που λέει ο Θανάσης, μπρός πίσω.

Θανάση, τόση διαφήμιση...ξέρεις τι σημαίνει... ;D


ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)



Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3378
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #28 on: Παρασκευή 21 Δεκέμβριος 2012, 09:15:19 πμ
...

Θανάση, τόση διαφήμιση...ξέρεις τι σημαίνει... ;D

Ξέρω! κάποια στιγμή θα έρθω!
Νικόλα θα στο ξαναπώ για ακόμη μια φορά. Colrtune Morgan. Αν μάλιστα το κάνεις σε όλα τα μπουζί θα είσαι τέλειος.
Στον καυσαναλυτή πήγαινέ το μετά για να σου φύγει η απορία.
Είναι λάθος να ρυθμίσεις με καυσανλυτή γιατί χαμηλώνοντας το μείγμα για να πετύχεις χαμηλούς ρύπους θα κάνεις μεγαλύτερη ζημιά. Με μα καλή ρύθμιση σε κινητήρα που δεν έχει θέματα θα πάρεις μια τιμή 2,5 - 3 CO στο ρελαντί πάντα.
« Last Edit: Παρασκευή 21 Δεκέμβριος 2012, 09:17:00 πμ by Aerios »



Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2447
  • XLV650, CRF1000
Reply #29 on: Παρασκευή 21 Δεκέμβριος 2012, 09:59:23 πμ
Ξέρω! κάποια στιγμή θα έρθω!

Ποιος κερναει που ρε παιδια  ??? ;D   Μετα την πρωτοχρονια, καφεδακι/ποτακι στα μαναβικα  ;)


" the PouroDuro spirit "


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2447
  • XLV650, CRF1000
Reply #30 on: Παρασκευή 21 Δεκέμβριος 2012, 10:14:16 πμ
Ισως βέβαια ενα τεχνολογικό θαύμα σαν τον κινητήρα της ΤΑ  :2hysterical: που τα κάνει όλα και συμφέρει να μην εχει ανάγκη μια ρύθμιση ακριβείας αφού δεν πρόκειται να χάσει και πολλά.

Νικολαε, οτι λεει ο Γιαννης περι μιλιβολτ   ;)  Αν θελεις να μετρας και να ξαναματαρυθμιζεις, παρε ..βορειο ακρωτηρι που σου ειπανε αλλου  ;D  Εδω εχεις κινητηρα που 1. δεν χαμπαριαζει τιποτα και 2. δεν χρειαζεται / ακουει σε ψιλολογια  ;)


" the PouroDuro spirit "


Offline nikos 238

  • If you doubt, loose it...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3198
Reply #31 on: Παρασκευή 21 Δεκέμβριος 2012, 12:32:00 μμ
Ποιος κερναει που ρε παιδια  ??? ;D   Μετα την πρωτοχρονια, καφεδακι/ποτακι στα μαναβικα  ;)

 Πρωτοχρονιά με στολισμένα τρανσάλπ παρκαρισμένα μπροστά στον "Νικολάκη" να ρυθμίζεις βαλβίδες και να χιονίζει.  ;D


ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9793
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #32 on: Παρασκευή 21 Δεκέμβριος 2012, 19:56:39 μμ
Εχετε δίκιο φιλαράκια, ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις.
Μπουζί for ever!
Καλές γιορτές.



Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3378
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #33 on: Παρασκευή 21 Δεκέμβριος 2012, 21:01:49 μμ
... Μετα την πρωτοχρονια, καφεδακι/ποτακι στα μαναβικα  ;)

Μέσα!



Offline Dimitris_35gr

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 5
Reply #34 on: Τρίτη 04 Φεβρουάριος 2020, 12:23:28 μμ
Τελικά έχω να δώσω μια σαφή εικόνα και θέλω την βοήθεια σας γιατί έχω μπλέξει τα μπούτια μου με τις pilot screw. Η γερόντισσα έχει 78 χιλιάδες χλ . Στις 3 η 3 1/2 και η δύο έχω αρκετά σκασιματα και ακανόνιστο ρελαντί. Τώρα όταν ρυθμίζω στον μπροστά 3 και πίσω 2 η και 2 1/2 έχω καρφί ρελαντί ήχος μηχανής λες και είναι μονοκύλινδρος ένα μικρό σκάσιμο στο κλείσιμο του γκαζιού. Τα ίδια αν πάω στις 4 1/2 τον μπροστά και 5 έως 5 1/2 τον πίσω, με κανένα σκάσιμο και σταθερό ρελαντί και καλό τράβηγμα από χαμηλά. Απλά εδώ είδα ότι η κατανάλωση πέφτει στα 190χ  από 240 έως και 280 που έχω δει ανάλογα τον δεξί καρπό. Η μηχανή έχει κάνει το μεγάλο service πριν 4χιλιαδες χιλιόμετρα. Έρχεται
 καμία ιδέα τι παίζει και πο να την αφήσω ( εννοώ τα pilot screw) γιατί βαρέθηκα τις ασπιρίνες.
« Last Edit: Τρίτη 04 Φεβρουάριος 2020, 12:28:30 μμ by Dimitris_35gr »



Offline bestoftherest7

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 268
Reply #35 on: Τρίτη 04 Φεβρουάριος 2020, 20:21:20 μμ
Συγχρονισμο καρμπυρατερ εχεις κανει;


XL650V


Offline Dimitris_35gr

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 5
Reply #36 on: Τετάρτη 05 Φεβρουάριος 2020, 07:43:25 πμ
Ο μηχανικός στο μεγάλο serice είπε ότι έκανε.



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9793
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #37 on: Τετάρτη 05 Φεβρουάριος 2020, 19:35:46 μμ
Το βασικό είναι να ξέρεις πώς να τις ρυθμίσεις κ οχι να τις ρυθμίζεις σε τυχαίες θέσεις.

Η διαδικασία είναι η εξής , σύμφωνα με την βίβλο .



Το βασικό είναι αρχίζοντας απο τις τρείς στροφές να βιδώσεις μέχρι να αρχίσει να πέφτει το ρελαντί λόγω φτωχού μίγματος κ να σημειώσεις τις στροφές , μετα ξεβιδώνεις μεχρι πάλι να αρχίσει να πέφτει το ρελαντί απο πλούσιο μίγμα κ σημειώνεις πάλι τις στροφές ,  τότε η σωστή ρύμιση  είναι να τις ρυθμίσεις στο μέσον απο τις στροφές που έχεις σημειώσει.

Αν κ οτι κ να ρυθμίσεις τα μπουζί κ το χρώμα τους θα σου πούν την αλήθεια.



Offline taipan4

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 4
Reply #38 on: Σάββατο 29 Φεβρουάριος 2020, 00:16:49 πμ
Καλησπερα που μπορω να βρω το λαστιχο φλατζα απο ταπα ρεζερβουαρ για HONDA TRANSALP 650 2001 μοντελο? Και αν υπαρχει ποσο παει η τιμη του?



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9793
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #39 on: Κυριακή 01 Μάρτιος 2020, 20:07:45 μμ
Καλησπερα που μπορω να βρω το λαστιχο φλατζα απο ταπα ρεζερβουαρ για HONDA TRANSALP 650 2001 μοντελο? Και αν υπαρχει ποσο παει η τιμη του?

Απο οτι βλέπω δεν δίνεται σκέτη αλλά κομπλέ με την τάπα .



Και η τιμή είναι ... απλά αστρονομική  :2hysterical:

Reference No: 18
Part Number: 17620-MCB-611
Εξάρτημα: CAP COMP., FUEL FILLER
Απαιτούμενα τεμάχια: 1

Τιμή:  150,04 €   (χωρίς ΦΠΑ 24%)

Καλύτερα αν έχεις σοβαρό πρόβλημα να επισκεφτείς ενα καταστημα κατασκευής φλατζών , η ενα κατάστημα με είδη στεγανοποίησης , δλδ τσιμούχες, ορινγκ κλπ.




Offline Xkotsifas

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 2
Reply #40 on: Τρίτη 19 Μάιος 2020, 18:24:52 μμ
Γεια σας και από εμένα,θα ήθελα τα φώτα σας σε κάτι που παρατηρεισα , στο προηγούμενο ΚΤΕΟ πριν 2 χρόνια , το co2 ήταν 2,2%.Μετα απο καθάρισμα, συγχρονισμό,βαλβίδες και προσπάθεια για ρύθμιση pilots στο φετινο έχει  πέσει στο 1.46% ,χωρίς να έχω όμως παρατήρηση κάποια αλλαγή στο μηχανάκι.
Ίσως να ζεστενεται ποιο γρήγορα αλλά και πάλι δεν είμαι σίγουρος. Πώς βλέπετε αυτή την διαφορα του co2;Ξέχασα να σας πω ότι είναι ΤΑ 650 2003.



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9793
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #41 on: Τρίτη 19 Μάιος 2020, 19:26:30 μμ
Μετρήσεις γίνονται στο ρελαντί, εκεί δλδ που οι βίδες του μίγματος επηρεάζουν σε πολύ μεγαλο ποσοστό το μίγμα κ ελάχιστα οι βελόνες.
Αρα αν πειράχτηκε το μίγμα κ βιδώνοντας τις Pilot μειώθηκε, λογικό να έχεις κ λιγότερα καυσαέρια κ μια μικρή ισως μείωση στην κατανάλωση.
Αυτά μεχρι τις 2000 αντε το πολύ 2500 στρ/λ , μετα αναλαμβάνουν οι βελόνες πλέον αρα δεν έχεις λογικά κ διαφορά στην απόδωση.
Διαφορά στην απόδωση/κατανάλωση θα δείς αν πειράξεις τα κυρίως ζιγκλερ.



Offline Xkotsifas

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 2
Reply #42 on: Τρίτη 19 Μάιος 2020, 20:04:06 μμ
Αρα να μην ασχοληθώ άλλο και να το αφήσω όπως είναι?
Πολύ χαίρομαι που το forum είναι ζωντανό και μας λύνει τις απορίες μας.
Σας ευχαριστώ.



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9793
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #43 on: Πέμπτη 21 Μάιος 2020, 17:47:27 μμ
Αν το μηχανάκι ανεβάζει σωστά στροφές
Αν δεν έχεις σκασιματα από την εξατμιση, η υπερβολική κατανάλωση κ αν σε ικανοποιεί έτσι όπως δουλευει , καλύτερα να μην ασχοληθείς .

Γνώμη μου, παντα