Hellas Transalp Forum

ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ.....

fox537 · 18843

Offline pissaman

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 927
    • eshop
Reply #25 on: Τρίτη 10 Μάρτιος 2009, 11:09:56 πμ
Χρήστο, δυστυχώς δεν μπορώ να δώσω άλλη τιμή. Αυτή είναι η καλύτερη που μπορούσα να κάνω. Τα παιδιά τα βρήκαν πιο φτηνά κατ ευθείαν από τον προμηθευτή μου...


Offline fox537

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 30
Reply #26 on: Τρίτη 10 Μάρτιος 2009, 12:47:02 μμ
ευχαριστω παιδια για την βοηθεια.οταν γυρισω χανια και παω στο μηχανικο θα σας στειλω κ το τελικο πορισμα. οι τιμες ανταλλακτικων ειναι απο μεταχειρισμενα.                                                                                                                                                     



Offline Hypersonic

  • Γιώργος... Mr. Anderson
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5166
  • Μπαμπάς * 2
Reply #27 on: Τρίτη 10 Μάρτιος 2009, 17:03:00 μμ
Πως γινεται να οφειλεται σε ανθρωπινο χερι απο πρωτα λειτουργουσε και το απαθε ξαφνικα;

"ΕΧΩ ΕΝΑ ΤΡΑΝΣΑΛΠ ΤΟΥ 98 ΞΑΦΝΙΚΑ ΕΣΒΗΣΕ Η ΜΗΧΑΝΗ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ .ΒΡΕΘΗΚΕ Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥ ΡΕΛΕ Η 30ΑΡΑ ΚΑΜΕΝΗ Η ΟΠΟΙΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΗΚΕ.ΕΠΙΣΗΣ  ΚΑΙ Ο ΑΝΟΡΘΩΤΗΣ ΚΑΜΕΝΟΣ Κ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΗΚΕ....."




Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #28 on: Τρίτη 10 Μάρτιος 2009, 18:25:10 μμ
Πως γινεται να οφειλεται σε ανθρωπινο χερι απο πρωτα λειτουργουσε και το απαθε ξαφνικα;

Και από αυτό εσύ τί καταλαβαίνεις?
μου ειπε πως φταινε τα πηνια που εσβησε η μηχανη και η λαθος συνδεσμολογια της κυριας ασφαλειας πανω στο ρελε που την ειχε κανει ο ηλεκτρολογος


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline fox537

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 30
Reply #29 on: Πέμπτη 12 Μάρτιος 2009, 13:19:54 μμ
καηκε πρωτα η κενντρικη ασφαλεια εκανε σωμα στο ρελε και περναγε ρευμα το οποιο εκαψε τον ανορθωτη που στην συνεχεια εκαψε τα πηνια.η ηλεκτρονικη κατα πασα πιθανοτητα καηκε απο δικο μου λαθος οταν εβαλα μεγαλητερη ασφαλεια.αυτο σαν πρωτο συμπερασμα.



Offline pissaman

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 927
    • eshop
Reply #30 on: Πέμπτη 12 Μάρτιος 2009, 13:30:43 μμ
καηκε πρωτα η κενντρικη ασφαλεια εκανε σωμα στο ρελε και περναγε ρευμα το οποιο εκαψε τον ανορθωτη που στην συνεχεια εκαψε τα πηνια.η ηλεκτρονικη κατα πασα πιθανοτητα καηκε απο δικο μου λαθος οταν εβαλα μεγαλητερη ασφαλεια.αυτο σαν πρωτο συμπερασμα.
??? ??? ??? ???
Έκανε σώμα η ασφάλεια???????


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #31 on: Πέμπτη 12 Μάρτιος 2009, 13:40:49 μμ
Μπα σε καλό σου Χρηστάρα! Τί απορείς? Ηλεκτρολόγος άνθρωπος τα είπε αυτά! Είναι δυνατόν να τον αμισβητούμε? Ασφάλειες είναι αυτές, στα σώματα ασφαλείας εντάσονται (γενικώς), άρα σώματα και διάφορα άλλα πράματα (που εμείς δεν γνωρίζουμε) κάνουν όποτε γουστάρουν!

ΥΓ: Φίλε fox537 μια συμβουλή: βρες κανένα καλό ηλεκτρολόγο....
Το πιο πιθανό είναι να κάηκε ΠΡΩΤΑ ο ανορθωτής (όπως και είπαμε προηγουμένως) και μετά να έκαψε την ασφάλεια και να βραχυκύκλωσε τα πηνία του εναλλάκτη. Σημειωτέον, όχι όλες οι βλάβες του ανορθωτή καίνε τα πηνία. Η δική σου είναι ειδική περίπτωση (δηλ. είσαι άτυχος).

ΥΓ: Αν είναι κάποιο καμένο, μπορεί (λέμε μπορεί) να κάηκε από τον ανορθωτή, που πρώτα αυτός κάηκε και έδωσε υψηλή τάση στην έξοδό του.
« Last Edit: Πέμπτη 12 Μάρτιος 2009, 13:47:01 μμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline pissaman

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 927
    • eshop
Reply #32 on: Πέμπτη 12 Μάρτιος 2009, 13:43:08 μμ
ΥΓ: Φίλε fox537 μια συμβουλή: βρες κανένα καλό ηλεκτρολόγο....
Διαφωνώ μαζί σου Χρήστο. Η πρόταση σου θα έπρεπε να έχει ώς εξής:
 Φίλε fox537 μια συμβουλή: βρες κανένα ηλεκτρολόγο....

Φίλε fox χωρίς παρεξήγηση, κάτι πολύ πιο απλό φαντάζομαι ότι ήταν, απλά επειδή ασχολήθηκες μόνος σου, σε "τιμώρησε" ο ηλεκτρολόγος με υπέρογκη ζημιά.
Επαναλαμβάνω ότι ΚΑΚΩΣ ασχολήθηκες εσύ χωρίς να ξέρεις και το αποτέλεσμα ήταν καμμένη ηλεκτρονική, αλλά και πάλι δεν είναι επαγγελματικά ορθό να σε χρεώνει επειδή δεν πήγες εκεί το μηχανάκι από την αρχή.

« Last Edit: Πέμπτη 12 Μάρτιος 2009, 13:45:36 μμ by pissaman »




Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #33 on: Πέμπτη 12 Μάρτιος 2009, 13:49:41 μμ
Ας έχουμε επίσης υπόψη μας ότι η ηλεκτρονική έχει στο κύκλωμα τροφοδοσίας της ένα υποτυπώδες κύκλωμα προστασίας (όπως και έχουμε αναφέρει σε άλλο post). Το πιθανότερο είναι να έχει καεί αυτό το κύκλωμα. Αν έχει συμβεί αυτό τότε ίσως και να μπορεί να επιδιορθωθεί.

ΥΓ: Χρήστο, συμφωνώ με τη διόρθωση επί της συμβουλής!


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline new rider

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 19
Reply #34 on: Τρίτη 02 Μάρτιος 2010, 18:16:49 μμ
να μαι και γω ακομα δεν γνωριστικαμε στα προβληματα.ιστορικο απο ΤΑ 400 96'' επερνε μπρος μολις εβαζα 1 και παω για ξεκινημα εσβηνε και με παρατησε καποια στιγμη  στα κρυα απο φωσ και γενικα ολα ηλεκτρικα  νεκρωσαν. αφου ειμαι και λιγο πσιλοψαχτιρης  τελικα  βρισκω την ασφαλεια  30αρα και ρελε καμενο.το αλαζω και επανηλθαν τα ηλεκτρικα  φωτα κτλ κανονικα  αλλα δεν παιρνει μπρος.μιζα γυρνα αλλα τιποτα βεβαια ανορθωτη δεν αλαξα ακομη(2 βημα)καμια προταση  η εναλακτικη.ΒΟΗΘΕΙΑ  ;D ευχαριστω



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #35 on: Τρίτη 02 Μάρτιος 2010, 18:22:24 μμ
Η μίζα γυρνάει σταθερά, δυνατά και ζωηρά ή ψόφια?


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline pissaman

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 927
    • eshop
Reply #36 on: Τρίτη 02 Μάρτιος 2010, 18:22:37 μμ
Ρεύμα φέρνει στα μπουζί?
Δουλεύει ο διακόπτης του πλαϊνού σταντ?
Το λαμπάκι της νεκράς?


Offline new rider

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 19
Reply #37 on: Τρίτη 02 Μάρτιος 2010, 18:33:48 μμ
το πρασινο της νεκρας δουλευει το λαμπακι του stand δουλευει επισεις σημερα που πηγα για φορτισμα την μπαταρια την οποια θα αντικαταστησω μπορω να πω οτι γυρνουσε ζωηρα κατα την αποπση μου την μιζα οσο αφορα τα μπουζι τα εξετασα με τον εξησ τροπο με κουμπομενο το μπουζι στο καλωδιο το ακουμπησα σε μεταλο (κεφαλη) δεν ανταποκριθεικε ενοοντασ πως δεν σπινθηρισε.οποτε καταλαβαινετε.τορα τι να πω ευχαριστω για την αμεση ανταποκριση



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #38 on: Τρίτη 02 Μάρτιος 2010, 20:17:58 μμ
Κάποιο πρόβλημα με ηλεκτρονική? Ή με πολλαπλασιαστή?
Το μπουζί στον άλλο κύλινδρο το τσέκαρες με τον τρόπο που ανέφερες?


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline new rider

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 19
Reply #39 on: Τρίτη 02 Μάρτιος 2010, 20:25:19 μμ
den dinei se kanena ta τσεκαριςα και τους 2 αλα δοκιμασα μονο τα 2 καλωδια μηπος να τσεκαριζα και τα αλλα 2? τι λες????
« Last Edit: Τρίτη 02 Μάρτιος 2010, 20:32:14 μμ by new rider »



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #40 on: Τετάρτη 03 Μάρτιος 2010, 09:13:13 πμ
Τσέκαρε αν φέρνει ρεύμα στην ηλεκτρονική. Μέτρησε την τάση.
Οι ασφάλειες όλες ΟΚ?


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline new rider

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 19
Reply #41 on: Τετάρτη 03 Μάρτιος 2010, 11:48:13 πμ
απο θεμα ασφαλειων ειναι μια μια ελεγμενες  καμια καμενη πως να ελενξω (τροπος μςτρησης) για θεμα αν φερνει ρευμα στη ηλεκτρονικη. εντωμεταξυ εχω μετρηση τα μικρα βαρελακια που βγαζουν τα καλωδια που κουμπωνουν τα μπουζι για αντισταση αν ειναι καμενα αλλα το πολυμετρο μου βγαζει 000 .αυτο δεν σημαινει πως κανει το κυκλωμα  και ειναι  οκ?
« Last Edit: Τετάρτη 03 Μάρτιος 2010, 12:06:43 μμ by new rider »



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #42 on: Τετάρτη 03 Μάρτιος 2010, 17:10:05 μμ
Αυτά που λές είναι οι πολαπλασιαστές και έχουν μέσα πηνία οπότε στο συνεχές ρεύμα παρουσιάζουν σχεδόν μηδενική αντίσταση. Οπότε η μέτρηση με ωμόμετρο πρέπει να δείχνει σχεδόν μηδέν. Απλώς τσέκαρε με βολτόμετρο την τάση που πάει στην ηλεκτρονική (με ανοιχτό τον κλειδοδιακόπτη και τον RUN/OFF). Ποιας ακριβώς χρονολογία είναι? Μία ή δύο ηλεκτρονικές έχει?
« Last Edit: Τετάρτη 03 Μάρτιος 2010, 17:11:51 μμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline new rider

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 19
Reply #43 on: Τετάρτη 03 Μάρτιος 2010, 19:44:38 μμ
ειναι xl 400 1996 το πρασινο με τις χρυσαφιες  ζαντες.εχει 2 ηλεκτρονικες και πριν κανα 2μηνο μου χε καψει την μια και την αλλαξα με ημιτασιον οχι την γνησια.πληροφοριακα σημερα εκατσα και ειπα να την κανω ενα αλαγμα μπουζι ειχα αλλαχσει τα 2 σημερα που εβγαλα τα αλλα 2 περιτο αν τα δεις θα φριξεις  εμεινα μλκσ τι να πω υποτιθεται απο σερβις.θα το πιστεψεις αν σου πω οτι εχουν πιασει κατι σαν σκουρια οι ακιδες?ελεος πια.
« Last Edit: Τετάρτη 03 Μάρτιος 2010, 19:48:12 μμ by new rider »



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #44 on: Τετάρτη 03 Μάρτιος 2010, 21:07:33 μμ
Οι ακίδες πρέπει να έχουν ένα ανοιχτο-μπεζ-καφέ-γκρι χρώμα. Αυτό σημαίνει σωστό μίγμα. Δεν πρέπει να είναι στραβωμένες, κομμένες, λιωμένες κλπ, ή με μαύρες επικαθήσεις. Και η πορσελάνη πρέπει να είναι άθικτη χωρίς σπασίματα, ραγίσματα.


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline new rider

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 19
Reply #45 on: Τετάρτη 31 Μάρτιος 2010, 18:00:51 μμ
καλησπερα και παλι παροτι με το σκεπτικο να μην γινομαι ζαλαδας εχω ανακατοσει στο πσαχτιρη τα θεματα αλλα δεν βγαζω ακρη και η ΤΑ 400 εξακολουθει να κανει τα δικα τις(να μην παιρνει μπρος)και ας εχω αλλαξει μπουζι μπαταρια ρελε κ ανορθωτη.δεν παει ρευμα στα μπουζι. :( .να αλλαξω και πολλαπλασιαστες τελικα τι λετε????ευχαριστω για την κατανοηση!!!



Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #46 on: Τετάρτη 31 Μάρτιος 2010, 18:24:40 μμ
καλησπερα και παλι παροτι με το σκεπτικο να μην γινομαι ζαλαδας εχω ανακατοσει στο πσαχτιρη τα θεματα αλλα δεν βγαζω ακρη και η ΤΑ 400 εξακολουθει να κανει τα δικα τις(να μην παιρνει μπρος)και ας εχω αλλαξει μπουζι μπαταρια ρελε κ ανορθωτη.δεν παει ρευμα στα μπουζι. :( .να αλλαξω και πολλαπλασιαστες τελικα τι λετε????ευχαριστω για την κατανοηση!!!

Αν τα καλωδια των μπουζι και οι πιπες ειναι οκ δεν εμεινε και τπτ αλλο ...αλλα ο ηλεκτρολογος εχει ψαξει την διαδρομη του ρευματος .. ???




Offline new rider

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 19
Reply #47 on: Τετάρτη 31 Μάρτιος 2010, 19:13:59 μμ
δεν την εχω παει σε ηλεκτρολογο το αφηνω τελευταια επιλογη,τι να πω ??? ???το μονο που μενει απο οπτικα σαν αρχαριος ηλεκτρονικες και πολλαπλασιαστες μετα θα φαω τα ρουχα μου και θα την παω στον ηλεκτρολογο.



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #48 on: Παρασκευή 02 Απρίλιος 2010, 07:45:03 πμ
Όπως αναφέρεις δεν υπάρχει σπινθήρας σε κανένα μπουζί (και τα 4).

Το να έχουν καεί ταυτόχρονα είτε και οι 2 πολλαπλασιαστές είτε και οι 2 ηλεκτρονικές, είναι κάπως πιο απίθανο από το να μην τροφοδοτούνται καθόλου με ρεύμα οι ηλεκτρονικές.

Άρα με το νόμο των πιθανοτήτων, έλεγξε πρώτα αν υπάρχει τάση στις ηλεκτρονικές. Έλεγξε επίσης αν είναι ΟΚ όλα τα βύσματα στις ηλεκτρονικές και στους πολλαπλασιαστές. Ρίξε contact spray σε όλα τα βύσματα (ξεκουμπώνεις, ψεκάζεις, κουμπώνεις).

Κάθε ηλεκτρονική έχει ένα βύσμα με 6 καλώδια.
Από αυτά τα 6 καλώδια, το μαύρο/άσπρο πρέπει να έχει τάση 12V.
To πράσινο είναι η γείωση.
Βγάλε (πολύ προσεκτικά) το βύσμα από κάθε ηλεκτρονική και με τον κλειδοδιακόπτη στη θέση on και το διακόπτη run/off στη θέση on, μέτρησε την τάση μεταξύ του μαύρου/άσπρου καλωδίου και του πράσινου. Πρέπει να σου δείξει 12V.
Κάνε το ίδιο και στις 2 ηλεκτρονικές.
« Last Edit: Παρασκευή 02 Απρίλιος 2010, 08:06:02 πμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline new rider

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 19
Reply #49 on: Παρασκευή 02 Απρίλιος 2010, 12:33:35 μμ
ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΣΟΥ εκανα οτι μου ειπες  ξεκουμπωσα τις ηλεκτρονικες και στην διπλη φισα που ειναι το μαυροασπρο κ πρασινο με ασπρο μετρησα αυτα και η ενδηξη που πηρα ηταν 000 με διακοπτη ανοιχτο και κιλλ ανοιχτο(εααν κανω κατι λαθος επι τησ διαδικασιας παρακαλω διορθωσε με)και τορα με την σειρα.στην μια ηλεκτρονικη υπαρχουν οι εξης χρωματισμοι.στην μια τετραπλη"πρασινο-μπλε-και 2 μαυρα με μπλ娨και στην διπλη μαυροασπρο-πρασινοασπρο συνολο 6.Η αλλη ηλεκτρονικη δε εχει τα εξης(στην τετραπλη πρασινο-κιτρινο-και δυο μαυροκιτρινα και η διπλη  ενα μαυροασπρο και ενα πρασινοασπρο.(τα εγραψα μηπως βοηθεισω την κατασταση)ΣΕ ΞΑΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΝΤΩΣ ΚΑΙ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!!!